Yamaha XT

Kiki

Saako Yamaha XT350: n rekisteröityä mopoksi, jos sen kuristaa kulkemaan 45 km/h? Mielestäni saa, koska eihän katsuri tarkista sylinterin kokoa. Jos jollain on asiallisia kommentteja asiasta, voi antaa vinkkejä että saan tuon katsastuksen tehtyä!

14

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make.

      tuskin saat, 350cc pytty näyttää jo päällisin puolinkin jo niin isolta, että katsastus mies näkee heti et se ei ole mikään 50 cc kone.
      ja toisekseen 350 cc koneessa on niin iso kaasari, et se ei todellakaan näytä miltään 12 mm
      ja kolmanneksi tuollaista konetta on varmastikkin mahdotonta ratastaa niin paljon että se menisi kaasu pohjassa vain 45 km/h joutuisit hommaamaan taakse vanteen kokoisen rattaan, ja eteen 5 piikkisen. aika mahdotonta.

      • tod

        No ei todellakaan. Taitaa olla KiKillä nupissa vikaa


      • Kiki
        tod kirjoitti:

        No ei todellakaan. Taitaa olla KiKillä nupissa vikaa

        Ja miksi ei saa? Kuulemma Suomessa on useita kappaleita GSXR 750 suzukeja mopoiksi katsastttuina. nehän ovat samalla rungolla ja katteilla, kuin Solifer Suzuki R, eivätkä katsastusmiehet katso moposta katsastuksessa mitään. Tuossa XTssähän on taas sama runko, kuin DT mopossa, siis se on moottoria lukuunottamatta sama pyörä. Kyllä varmasti saa katsastettua mopoksi!


      • make.
        Kiki kirjoitti:

        Ja miksi ei saa? Kuulemma Suomessa on useita kappaleita GSXR 750 suzukeja mopoiksi katsastttuina. nehän ovat samalla rungolla ja katteilla, kuin Solifer Suzuki R, eivätkä katsastusmiehet katso moposta katsastuksessa mitään. Tuossa XTssähän on taas sama runko, kuin DT mopossa, siis se on moottoria lukuunottamatta sama pyörä. Kyllä varmasti saa katsastettua mopoksi!

        mitäs sitten täällä kyselet mokomaa asiaa. jos kerran oot asiasta niin varma niin eikun katsastamaan vaan. mut älä sit tuu tälle palstalle itkemään, jos sut heitetään sieltä katsastusasemalta ulos tyhmyyden takia.


      • Kiki
        make. kirjoitti:

        mitäs sitten täällä kyselet mokomaa asiaa. jos kerran oot asiasta niin varma niin eikun katsastamaan vaan. mut älä sit tuu tälle palstalle itkemään, jos sut heitetään sieltä katsastusasemalta ulos tyhmyyden takia.

        Kunhan testailin teidän muiden tietoja. tulos oli odotetun lainen: ette ymmärrä mistään mitään. Eikä minua hetetä tyhmyyden takia ulos mistään, kaiken saa katsastettua, kunhan vaan osaa!


      • make.
        Kiki kirjoitti:

        Kunhan testailin teidän muiden tietoja. tulos oli odotetun lainen: ette ymmärrä mistään mitään. Eikä minua hetetä tyhmyyden takia ulos mistään, kaiken saa katsastettua, kunhan vaan osaa!

        voi v---- ku sä oot tyhmä. käy nyt sitten katsastamassa se vehkees mopoks, jos kerran oot asiasta niin varma.
        etkä sä tällä palstalla toisten tyhmyyttä ole testaamassa, vaan omaa.
        jos kerran oot niin kaikki tietävä, niin sähän voisit katsastaa seuraabaks naapurin leikuupuimurin mopoks... sehän onnistuis varmaan sulta


      • Kiki
        make. kirjoitti:

        voi v---- ku sä oot tyhmä. käy nyt sitten katsastamassa se vehkees mopoks, jos kerran oot asiasta niin varma.
        etkä sä tällä palstalla toisten tyhmyyttä ole testaamassa, vaan omaa.
        jos kerran oot niin kaikki tietävä, niin sähän voisit katsastaa seuraabaks naapurin leikuupuimurin mopoks... sehän onnistuis varmaan sulta

        No käyn varmasti katsastamassa XT:n mopoksi. Myös naapurisi leikkuupuimurin katsastaminen mopoksi (mopoautoksi) onnistuu helposti: sitä ei tarvitse edes kuristaa koska huippunopeus on niin matala. Käyttää vaan konttorilla ja paperit on kourassa!


      • make.
        Kiki kirjoitti:

        No käyn varmasti katsastamassa XT:n mopoksi. Myös naapurisi leikkuupuimurin katsastaminen mopoksi (mopoautoksi) onnistuu helposti: sitä ei tarvitse edes kuristaa koska huippunopeus on niin matala. Käyttää vaan konttorilla ja paperit on kourassa!

        entäs sit se kuutiotulavuus joka ei saa ylittää mopo-autossa 500cc.
        äläkä rupee taas selittää että ne ei sitä tarkistais


      • Kiki
        make. kirjoitti:

        entäs sit se kuutiotulavuus joka ei saa ylittää mopo-autossa 500cc.
        äläkä rupee taas selittää että ne ei sitä tarkistais

        Mitenkäs ne sen kuutiotilavuuden tarkistavat? Koneessa ei sitä missään lue, eivätkä ne rupea konetta purkamaan ja mittaamaan. Ja jos mitään todistusta ei paperilla ole, niin sillon ne uskovat omistajan sanaan. Tai sitten paperin voi kirjoittaa itse.


      • make.
        Kiki kirjoitti:

        Mitenkäs ne sen kuutiotilavuuden tarkistavat? Koneessa ei sitä missään lue, eivätkä ne rupea konetta purkamaan ja mittaamaan. Ja jos mitään todistusta ei paperilla ole, niin sillon ne uskovat omistajan sanaan. Tai sitten paperin voi kirjoittaa itse.

        mä meen jo sanattomaks. sama ku kinastelis jonkun vauvan kans siitä kumpi on parempi tutteli vai bona.
        kun oot tyhmä, niin oot tyhmä.

        mä jätän sun kommentit jatkossa omaan arvoonsa,
        ja toivon että muutkin lukiat eivät ottaisi tosissaan turkulaisten homojen sanomisia.


      • fgfdgdfgrtrtrtsfdcvvfd35
        Kiki kirjoitti:

        No käyn varmasti katsastamassa XT:n mopoksi. Myös naapurisi leikkuupuimurin katsastaminen mopoksi (mopoautoksi) onnistuu helposti: sitä ei tarvitse edes kuristaa koska huippunopeus on niin matala. Käyttää vaan konttorilla ja paperit on kourassa!

        Siis ei tolla ainakaan noiden kommenttien perusteella ainakaan näytä paljon järkeä olevan päässä. Kikin tunnuslause: Idiotismi FTW!!!
        Onneks kikistä ei oo ny vähään aikaan kuulunu mitään...


    • Minä itse.

      Mopo
      L1e- ja L2e-luokan ajoneuvo (mopo) on kaksipyöräinen (L1e-luokka) tai kolmipyöräinen (L2e-luokka) moottorikäyttöinen ajoneuvo, jonka suurin rakenteellinen nopeus on enintään 45 kilometriä tunnissa.

      L1e-luokan ajoneuvon moottorin sylinteritilavuus on enintään 50 cm3, kun kyseessä on polttomoottori, tai suurin nettoteho enintään 4 kW, kun kyseessä on sähkömoottori. Pienitehoinen mopo on kaksipyöräinen polkimin varustettu mopo, jonka suurin rakenteellinen nopeus on enintään 25 kilometriä tunnissa ja moottorin suurin nettoteho enintään 1 kW.

      L2e-luokan ajoneuvon moottorin sylinteritilavuus on enintään 50 cm3, kun kyseessä on ottomoottori, tai suurin nettoteho enintään 4 kW, kun kyseessä on muu polttomoottori tai sähkömoottori.

    • Vierailija

      Mä kyllä haluan konttorin tiskille! Tai ei ehkä sittenkään, sais varmaan vaihdella housuja tunnin välein=D

    • ....varmasti

      Kyllähän tuo onnistuu helposti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe