Onko jollakulla kokemusta BMW 1150RT:stä, onko millanen ajaa ym ym. tietoo??
Itsellä olisi mahdollisesti hankintalistalla jos sais jostain vähän faktoja...
Onko kokemuksia
3
733
Vastaukset
- r65
bemarin osto kannattaa aina.vanhemmankin,tuo on jo high tech-sarjaa ja tosi on,että bemari on paras ajettava mitä olen kokeillut...
- Onni-Manni
En tiedä bemareista "mitään", ei ole ko merkki ollut koskaan haave listalla. Tämä ei tarkoita että moittisin pyörää,päin vastoi olen ihaillut uudempien bemarien teknisiä ratkaisuja ja muotoilua, jota voisi väittää omaperäiseksi ja rohkeaksi. Yllättävää saattaa olla kuulla että H-D ja britti pyörien rakentelu-lehti KOPTERIn uusimmassa numerossa on tyypitys BMW R1150R pyörällä. Ennakkoluuloistanne huolimatta ko pyörää kehuttiin kyseisessä artikkelissa, ei tainnut olla ainuttakaan moitteen sijaa. Tuli vaan mieleen että olisiko tuo pyörä lähellä sitä mallia josta kyselit. Itse kun en tidä noista R:stä T:stä mitään mutta numerot täsmäsivät. Eli kauppaan vaan lukemaan lehtihyllyjen väliin kyseistä lehteä,kannattaa se kyllä ostaakkin ;)
- Esa.V
R1150R on nk.nakumalli BMW:llä, ja mootorissa on hieman vähemmän tehoa kuin 1150 RT:ssä. Ja näin ollen RT onkin hieman raskaampi hallita (ajokunnossa n.280 kg)kävelynopeuksilla, mutta toki matkapyöräksi se onkin tarkoitettu suojaavine katteineen ,vakiona tulevine käytännöllisine sivulaukkuineen ja hyvällä vääntävällä koneella( 3000- 6500 r/min tasainen yli 90 Nm:n vääntö). Tässä uudessa mallissa kuudes (yli)vaihde tekee matkanteon vielä entistäkin mukavammaksi. Kone kiertää satasen mittarinopeudella n.3 tuhatta niinpä turhat värinät jäävät pois ja 25 litran polttoainesäiliöllä voi ajella halutessa jopa 400 km:n taipaleen ilman tankkausta. Ja absit tuovat ylimääräistä turvallisuutta kunhan vain "muistaa" käyttää niitä täydellä tehollaan tarvittaessa. Kun selkäytimeen on jäänyt aiemmista "tavallisista" pyöristä etekin liukkailla teillä jarrutetaessa tiettyä varovaisuutta jarrutarjonnassa.
Kyllähän tietty miinustakin löytyy: "perinteinen"nykiminen kaupunkinopeudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472