Miksi useimpia miehiä kiinnostaa vain yhden illan seksijutut?
Miksi ette uskalla rakentaa pitkäaikaisempaa suhdetta? Siis edes vaikka vain seksiin pohjautuvaa..
miksi??
8
698
Vastaukset
- Neo
Yhden illan seksijutut ovat yleensä pettymyksiä. Seksi on paljon parempaa silloin kun tuntee toisen edes jollakin tasolla. En tarkoita, että pitäisi olla jotain vahvoja tunteita toisiaan kohtaan vaan esimerkiksi kaveruus riittää. Tällöin kunnioittaa toista ja haluaa aidosti tuottaa toisellekin hyvää eikä vain huolehdi siitä, että saa omat tarpeensa tyydytetyiksi. Samaten pidempiaikaisessa (seksi)suhteessa voi luottaa enemmän toiseen kuin yhden illan jutuissa ja täten voi olla rohkeampi sängyssä, jne.
--> Ei kaikkia miehiä kiinnosta vain yhden illan jutut. Luulen, että meitä on aika paljonkin, jotka haluavat yhden nautinnollisen ja pitkän seksisuhteen mieluummin kuin useita parin tunnin sähläämisiä.- hymysilmä
Juuri tuota mieltä minäkin olen. Mutta ilmeisesti olen vain sattunut törmäämään viime aikoina vääräntyyppisiin miehiin :))
Pidempiaikaisessa suhteessa pystyy tutustumaan toiseen eri tavalla, tietämään, mistä toinen oikeasti nauttii, kokeilemaan uusia juttuja ja jopa toteuttamaan fantasioitaan - yhden illan suhteet tuntuvat tyhjänpäiväisiltä söhellyksiltä, valitettavasti.
Mutta kiva tietää, että on olemassa miehiä, joilla on samantapaisia ajatuksia asiasta kuin minulla. Ehkäpä joskus törmään irl sellaiseen ;)) - Neo
hymysilmä kirjoitti:
Juuri tuota mieltä minäkin olen. Mutta ilmeisesti olen vain sattunut törmäämään viime aikoina vääräntyyppisiin miehiin :))
Pidempiaikaisessa suhteessa pystyy tutustumaan toiseen eri tavalla, tietämään, mistä toinen oikeasti nauttii, kokeilemaan uusia juttuja ja jopa toteuttamaan fantasioitaan - yhden illan suhteet tuntuvat tyhjänpäiväisiltä söhellyksiltä, valitettavasti.
Mutta kiva tietää, että on olemassa miehiä, joilla on samantapaisia ajatuksia asiasta kuin minulla. Ehkäpä joskus törmään irl sellaiseen ;))..noin! Mehän ollaan harvinaisen yksimielisiä tässä asiassa. Varmasti törmäät myös toisenlaisiin miehiin. Kuten jo aikaisemmin mainitsin, niin kyllä meitä on varmaan aika paljonkin. Jos ei näin kuitenkaan käy, niin kohtaloa voi aina auttaa.. Laita viestiä ([email protected]) niin "törmäillään" tai ainakin voitaisiin vaihtaa ajatuksia ja yrittää löytää jokin asia, mistä ei olla samaa mieltä. ;)
- jeppe
Saat väärän käsityksen miehistä joidenkin yökerhopokien perusteella. Nois paikois käy nimenomaan ne miehet, jotka haluaa vaan sitä yhden illan juttua. Tietty on kai siellä vähemmistönä ne omankin kullan etsijät...
- Tarja
Siihen tulokseen ettei ravintoloista voi löytää sitä vakavampaa seurustelusuhdetta.
Siksi olenkin alkanut harrastamaan deitti.netin kautta tutustumista.
Tiedän tapauksia joista on syntynyt pitkäaikaisia seurustelusuhteita ihan naimisiin ovat johtaneet.
Ajattelen,että mix ei mua sitten vois onnistaa jos kerran muitakin.
Inhottaa miehet joilla on vaan mielessä yhden illan jutut siinä ei ole mitään järkeä. - hymysilmä
.. ehkäpä vain juuri ne yhden illan seksiseuran etsijät tuovat itseään kovin äänekkäästi ja näkyvästi esille.. niin, että ne tosissaan olevat jäävät huomaamatta :(
Joskus vain on sattunut niinkin, että kaveri on kirkkain silmin vakuuttanut etsivänsä pidempiaikaista suhdetta ja saatuaan haluamansa onkin se pitkäaikaisuus päättynyt siihen.
Mutta uskon vielä jonain iltana kohtaavani sellaisen kunnollisen miehen, jota nainen kiinnostaa muussakin mielessä kuin vain yhden illan helpotuksen tuottajana :)) - Neo
Silloin kun lähden "radalle" niin kulutan aikani järjestään yökerhoissa. Mitä sitä porukkaa niissä tulee seurattua (ja tunnen omia kavereitani) niin aika harva kuitenkin hakee yhden illan juttuja. Ne jotka tekee sitä, on vaan ehkä "kanta-asiakkaita" tai muuten vaan näkyvästi&kuuluvasti esillä, että tällaista harhakuvaa voi välittyä.
Toisaalta ei naiset tuossa asiassa kovin paljon miehistä jälkeen jää. Kaikennäköisiä ehdotuksia satelee melkein joka kerta kun ulos lähtee. Mahdollisuus tuolle moninkertaistuu, jos itse on ensiksi mennyt juttelemaan naiselle mukavia. Pari kertaa on tullutkin haksahdettua kun joku todella kaunis nainen on ehdottanut jatkoja.. Oikeastaan aina on ollut ihan lystiä mutta yhtä monta kertaa siitä on kuitenkin jäänyt tyhjä olo jälkeenpäin. - hymysilmä
Neo kirjoitti:
Silloin kun lähden "radalle" niin kulutan aikani järjestään yökerhoissa. Mitä sitä porukkaa niissä tulee seurattua (ja tunnen omia kavereitani) niin aika harva kuitenkin hakee yhden illan juttuja. Ne jotka tekee sitä, on vaan ehkä "kanta-asiakkaita" tai muuten vaan näkyvästi&kuuluvasti esillä, että tällaista harhakuvaa voi välittyä.
Toisaalta ei naiset tuossa asiassa kovin paljon miehistä jälkeen jää. Kaikennäköisiä ehdotuksia satelee melkein joka kerta kun ulos lähtee. Mahdollisuus tuolle moninkertaistuu, jos itse on ensiksi mennyt juttelemaan naiselle mukavia. Pari kertaa on tullutkin haksahdettua kun joku todella kaunis nainen on ehdottanut jatkoja.. Oikeastaan aina on ollut ihan lystiä mutta yhtä monta kertaa siitä on kuitenkin jäänyt tyhjä olo jälkeenpäin.... toki on vastaavanlaisia naisiakin. En tarkoittanutkaan, että kyse olisi VAIN miehistä :)
Tosin ihan ymmärrettävistä syistä on kohdalleni osunut näitä yhden illan juttuja hakevia miehiä *wirn* ;))
Joku tietenkin nauttii niistäkin jutuista, ja sen ilon ja nautinnon suon heille ilomielin - ja paras tietenkin, jos nautinto on molemminpuolista ja molemmat ymmärtävät sen, että jatkoa ei tule.
Jokainen tyylillään :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi822627On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522597Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682543Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742443Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl411960Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu561894Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051779Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve221327Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271327Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171158