Miten saan kyseisen ohjelman suomenkieliseksi...?
PhotoFiltre
17
9200
Vastaukset
- GIMP
Lataa PhotoFiltren sivulta
http://www.photofiltre.com/
kielipaketti (TranslationFI.zip) pura se johonkin kansioon ja siirrä purettu kielipaketti (TranslationFi.plg) PhotoFiltren kansioon (oletettavsti "C:\Program Files\PhotoFiltre\) ja poista sieltä vastaava Englannin kielipaketti (tai nimeä se eri nimellä) ja käynnistä ohjelma uudelleen.- sak
Kiitos...
- ääkköset
Niin ei tota englanninkielen pakettia kannata poistaa, kun voi tarvita muualla lisäjutuissa. Mutta ohjelma lukee sitä kielipakettia minkä löytää aakkosissa ensimmäiseksi eli Fi-paketista vaan AFi-paketti ja selvä juttu.
- heidi kiittää
Paljon kiitoksia sinulle joka annoit ohjeita tietämättömälle. :) nyt ehkä jo onnistuu kuvan muokkaus paremmin kun on omalla kielelläkin :>
- Tuuba™
Mä tein ohjeittesi mukaan ja tididididdiiiiii......
kieli muuttui ranskaksi! - Täältä
Tuuba™ kirjoitti:
Mä tein ohjeittesi mukaan ja tididididdiiiiii......
kieli muuttui ranskaksi! - Jjasuu
Tuuba™ kirjoitti:
Mä tein ohjeittesi mukaan ja tididididdiiiiii......
kieli muuttui ranskaksi!Mulle tuli sama juttu et mulle tuli joku ihan muu kieli ku suomi! ;S
- Jokuvaa
Tein sen ja poistin englanninkielisen. Nyt siel on suomenkielinen se juttu, mutta mitää ei tapahtunu -.-
- ;<<
Jokuvaa kirjoitti:
Tein sen ja poistin englanninkielisen. Nyt siel on suomenkielinen se juttu, mutta mitää ei tapahtunu -.-
no angst tuli ranskaksi mullekki ;
- kasjdf
;<< kirjoitti:
no angst tuli ranskaksi mullekki ;
Siinä tapauksessa ette ladannu suomenkielistä ohjelmaa, ja jos latasitte mutta mitään ei tapahtunut kielessä, laitoitte sinne kansioon väärän tiedoston. itellä onnistu
- Mattiiii
kasjdf kirjoitti:
Siinä tapauksessa ette ladannu suomenkielistä ohjelmaa, ja jos latasitte mutta mitään ei tapahtunut kielessä, laitoitte sinne kansioon väärän tiedoston. itellä onnistu
Itekki latasin sen suomenkielen paketin ja laitoin sinne minne piti (ainaki omast mielest) ja tuli vissii ranskan kieliseksi?
- secret_name
vaikka sain sen muutettua suomenkielen ..ja lisättyä kansioon ja enkku pois se muuttaa se ranskaksi.. apuva kiitos??
- wanhuss
secret_name kirjoitti:
vaikka sain sen muutettua suomenkielen ..ja lisättyä kansioon ja enkku pois se muuttaa se ranskaksi.. apuva kiitos??
aloita alusta. Uninstall kaikki ja lataa uusiksi vaan ajatus mukana :)
- Toni_Tampere
Tuossa tuo kielipaketti on mutta katso nuo mun muutkin linkkini niin näät miten sitä käytetään
FI kielipaketti löytyy tuolta http://photofiltre.free.fr/download_en.htm
Noin sitten,tai ainakin mä sen tein
http://s606.photobucket.com/player.swf?file=http://vid606.photobucket.com/albums/tt142/Toni_Tampere/clip0079.flv&fs=1&os=1&ap=1
siis kun on nimennyt uudelleen ja poistanut sen E kirjaimen siitä edestä niin on hiirellä klikattava tyhjää kohtaa niin se muutos astuu ikään kuin voimaan..
Tuolta löytyy kanssa jos myöhemmin haluaa muutella vielä
http://s606.photobucket.com/player.swf?file=http://vid606.photobucket.com/albums/tt142/Toni_Tampere/clip0080.flv&fs=1&os=1&ap=1- Onnistunut lataaja
Mulla onnistus tuo suomenkielelle lataaminen :DD
- en osaaa!!!!
miten saan laitettua kuvan jos teen esim jotain juttua johon pitäs saada liitettyä kuva mutta en osaa, neuvokaa ??
- jos teen
no siten että teet ”jotain juttua” jollain sellaisella ohjelmalla jossa on kuvien liittämismahdollisuus (näppäinkäsky on usein ”ctrl D”) (sijoita dokumentti) (liitä kuva)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483