Venäläiset vodkat alkossa

Nautiskelija

Tietääkö kukaan löytyykö pk-seudun alkoista venäläisiä laatuvodkia, esim. Russki Standart? Pääkäupunkiseudulla en ole törmännyt mutta pohjoisessa olen alkosta ostanut kyseistä vodkaa..

3

2504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfdsdfsd

      Käy katselemassa, sillähän se selviää.

    • ranx

      Soita johonkin Alkon myymälään ja kysy. He osaavat katsoa suoraan hinnastosta ja jos ko. myymälässä ei ole, jossain toisessa voi olla. Lisäksi Alkoissa on ns. tilausvalikoimaluettelo josta voi tilata maksutta juomia joita ei hyllystä löydy pienen menekin takia.

    • Poromies

      Valtion alkoholiliikkeen tilausvalikoimassa on ainakin mainitsemasi Russkij Standart Original, RS Platinumia ei sen sijaan löydy.

      Juoman hankkiminen tilausvalikoimasta on helppoa kuin heinänteko: nykäiset Alkossa myyjää hihasta ja kerrot, että haluat tilata Russkij Standartia N pulloa. Myyjä ottaa yhteystietosi ylös, ja myymälästä ilmoitetaan sinulle kun tilaamasi juomat ovat saapuneet. Mitään ylimääräisiä kustannuksia tilauksesta ei koidu.

      Olen itse muutaman kerran tilannut Russkij Standartia, joka on mielestäni maailman paras vodka, Alkosta. Hinta oli ja on kaiketi edelleen noin 17 euroa per 0.7 litraa, eli likimain sama kuin "Pääkaupunkilaisen", eikä isosti poikkea Pietarin tai Tallinnan hinnasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe