POLIISIT

BUBBA smiht

ooteko lähteny ranaa poliiseita karkuun mä kerran lähin MANKILLA oli vakio (45-50)pääsin karkuun





ps seriipuu se vauhtikin VÄHÄN mutta "tekniikasta" enemmän

14

2205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki

      Ittellä on Bosch:in moposkootteri ja kerran ajelin noin 502km/h, niin eikös perkele tullut poliisihevonen vastaan, no se hevonen lähti laukkamaan perässäni ja poliisi heilutti punaista lamppua ja puhalsi pilliin, juuri kun hevonen oli purasemassa, niin tein äkkinäisen korjausliikkeen autotielle ja sinne jäi hevonen ihmettelemään pyörätielle että "mihis se nyt meni"

      Toisella kerrallaa ajoin aianv umpikännissä Aurajoen rannalla Bosch:in moposkootterilla, no eiks vastaan tullut fillaripoliisi, no vauhtia mulla ei ollut kun noin 30km/h, ja sit se poliis huusi "Pysähtykää, tai päästämme poliisikoiran", no en tietenkänä pysähtynyt kun olisi tullut sakot ainakin tankojuopumuksesta, no se päästi sen Sheefferin, ja juuri kun koira oli saamassa minut kiinni, niin poktkaisien sen koiran sinne jokeen.

      Et lähellä on ollut kiinnijääminen

      • rtyuidfghhtrt

        Millonikas Bosch on alkanut tekemään moposkoottereita ja meneekö ne aivan tasan 50


      • Kiki
        rtyuidfghhtrt kirjoitti:

        Millonikas Bosch on alkanut tekemään moposkoottereita ja meneekö ne aivan tasan 50

        Jaa'a, empä tiiä milloin Bosch on aloittanut prätkien valmistamisen, ja se menee noin 66,6km/h mut ajaelin NOIN 50km/h, siis NOIN 50 meni silloin


    • hei

      kaverilla kans kerran,vauhtia oli ehkä 35km/h..maija perään..ENEMMÄN ku vakio manki oli..puoltoista tuntia poliiseja karkuun (välillä eksytti).varmaan huvittavaa kyttien mielestä

    • : O

      mul oli viritetty jammu joka kulkee noi 100 ja ajelin sil ja kytät tuli vastaa ja lähin sitte pakoo ja oikaisin välil moottoritienki kaut ja eksytin välil mut sit tuli moottoripyörä kyttä jota en enää päässy karkuu ja jäin kiinni ja sain sakkoja ja kortti men

      • ghjxhj

        jos mettään menee pakoon niin kiinni jää ku ne kutsuu enska äijät!! XD


    • Kersti

      Voi voi voi olenko minä tyhmä kun en tajua
      MIKSI TE POLIISEJA KARKUUN VAKIOMANKILLA MENETTE?
      Ootteks tyä jotai etsintäkuulutettuja vai?

      Anteeks nyt vaa.

      • Kiki

        Jos rungossa on yksikin itsetehty reikä, puuttu vasen sivuheijastin, puuttuu peili töötti huono tms. niin kyttä voi videä kilvet.

        Esim. tänään poliisi varasti minulta kaksi hyvin, siis hyvin kallista polkupyörää ja Bahcon sivarit


      • BUBBA smiht
        Kiki kirjoitti:

        Jos rungossa on yksikin itsetehty reikä, puuttu vasen sivuheijastin, puuttuu peili töötti huono tms. niin kyttä voi videä kilvet.

        Esim. tänään poliisi varasti minulta kaksi hyvin, siis hyvin kallista polkupyörää ja Bahcon sivarit

        vitun horo miksi varastelet noit pyöriä


      • joo
        Kiki kirjoitti:

        Jos rungossa on yksikin itsetehty reikä, puuttu vasen sivuheijastin, puuttuu peili töötti huono tms. niin kyttä voi videä kilvet.

        Esim. tänään poliisi varasti minulta kaksi hyvin, siis hyvin kallista polkupyörää ja Bahcon sivarit

        aika kummaa jossei runkoon saa tehdaä paria reikää, täytyy olla tosi tosi tosi virkaintone kyttä jos tommosest valittaa se runkoon tehty reikähä vaikuttaa nopeuteen jopa0,0000001 km/h tai jotaa tonneppäi että ompa kauhean laitonta touhuu.


      • Kiki
        joo kirjoitti:

        aika kummaa jossei runkoon saa tehdaä paria reikää, täytyy olla tosi tosi tosi virkaintone kyttä jos tommosest valittaa se runkoon tehty reikähä vaikuttaa nopeuteen jopa0,0000001 km/h tai jotaa tonneppäi että ompa kauhean laitonta touhuu.

        Paljokos autoissa olevat ruosteet jne. vaikuttaa nopeuteen, on mopoissa nääs muitakin määräyksiä kuin huiput


      • joni 90
        Kiki kirjoitti:

        Paljokos autoissa olevat ruosteet jne. vaikuttaa nopeuteen, on mopoissa nääs muitakin määräyksiä kuin huiput

        no minkäs takii runkoon ei saa tehdä paria reikää?? aika kumma laki tääl suomes.


      • Kiki
        joni 90 kirjoitti:

        no minkäs takii runkoon ei saa tehdä paria reikää?? aika kumma laki tääl suomes.

        Koska rungon jännitys lähtee sitä ja katkeilee.

        Itse sain kerran 500€ sakon ja polkupyörä meni ajokie´ltoon kun olin porannut taakse reijän että saaa lokasuojan kiinni...


      • marjat.
        Kiki kirjoitti:

        Koska rungon jännitys lähtee sitä ja katkeilee.

        Itse sain kerran 500€ sakon ja polkupyörä meni ajokie´ltoon kun olin porannut taakse reijän että saaa lokasuojan kiinni...

        Älä viitsi valehdella aina vaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe