Valvoja

Kiki

Jso viesti täällä koksi MOPOskootteria, niin miksi ihmeessä siirsit sen palstaan SKOOTTERIT, jossa puhutaan noin 500cc skoottereista? Eikö täällä puhutakaan mopoista?

12

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seurannut

      Kiki itse kirjoittelee aiheeseen (siis moottoripyöriin) liittymättömiä viestejä monelle palstalle (Honda, Yamaha, Triumph, muut merkit) ja viitsi narista väärälle osastlle siirretystä viestistä. Pätevää toimintaa!

      • ettäfdgfd

        skootteri ei ole mopo!!


      • Kiki

        Olen kirjoitellut muualle kuulumattomia?

        Ainut mitä on että BMW-palstalla huomatin että MISSÄÄN ei aminita että siellä puhutaan BMW:n prätkistä, joku samanniminen tais vähän suivaantua tosta, ja leikkiä vähän, SO?


      • Kiki
        ettäfdgfd kirjoitti:

        skootteri ei ole mopo!!

        Kyse oli MOPOskoottereiosta, ei SKOOTTEREISTA, ja hän siirsi sen palstaan SKOOTTERIT!


      • ja katso
        Kiki kirjoitti:

        Olen kirjoitellut muualle kuulumattomia?

        Ainut mitä on että BMW-palstalla huomatin että MISSÄÄN ei aminita että siellä puhutaan BMW:n prätkistä, joku samanniminen tais vähän suivaantua tosta, ja leikkiä vähän, SO?

        Katselepas noilta Honda (aiheena Civic), Triumph (aiheena rintaliivit), Yamaha (aiheena piano) ja muut merkit (aiheena stereot) -osastoilta. Ja ihan varmasti on joku muu kirjoittanut nimelläsi, eikös vaan...


      • Kiki
        ja katso kirjoitti:

        Katselepas noilta Honda (aiheena Civic), Triumph (aiheena rintaliivit), Yamaha (aiheena piano) ja muut merkit (aiheena stereot) -osastoilta. Ja ihan varmasti on joku muu kirjoittanut nimelläsi, eikös vaan...

        Tiiät musta kaiken ja äät mun IP:t jne. ja tiedät kirjoitustyylinikin, päättele siitä kuka on kirjoittanut!


      • Jaahasta
        Kiki kirjoitti:

        Tiiät musta kaiken ja äät mun IP:t jne. ja tiedät kirjoitustyylinikin, päättele siitä kuka on kirjoittanut!

        En ää IP:täsi enkä tiedä sinusta mitään, eikä kiinnostakaan, mutta kirjoitustyylin tunnistan kyllä helposti! Idioottimaisia viestejä toinen toisensa perään, asiasisältö nolla.


      • Kiki
        Jaahasta kirjoitti:

        En ää IP:täsi enkä tiedä sinusta mitään, eikä kiinnostakaan, mutta kirjoitustyylin tunnistan kyllä helposti! Idioottimaisia viestejä toinen toisensa perään, asiasisältö nolla.

        Löytyi tällainen viesti:

        "Vinkkiä please
        Kirjoittanut: Kiki 22.12.2005 klo 17.30


        Ostaisin äidilleni triumphin rintaliivit joululahjaksi. Miten saan selville, mikä on oikea koko ja malli?"

        En käytä Englannin lainasanoja, kirjoitan erisnimet aina isolla (Tossa lukee triumphin ) mysökin pisteet ja pilkut ja isot alkukirjaimet löytyvät yleensä oikeiasta paikoista (ksi. Mit) oikea muoto olisi (ksi, mit)ja tosta lopusta puuttu yksi väliviiva, et hyvin tunnistat!


      • Hyvähyvä
        Kiki kirjoitti:

        Löytyi tällainen viesti:

        "Vinkkiä please
        Kirjoittanut: Kiki 22.12.2005 klo 17.30


        Ostaisin äidilleni triumphin rintaliivit joululahjaksi. Miten saan selville, mikä on oikea koko ja malli?"

        En käytä Englannin lainasanoja, kirjoitan erisnimet aina isolla (Tossa lukee triumphin ) mysökin pisteet ja pilkut ja isot alkukirjaimet löytyvät yleensä oikeiasta paikoista (ksi. Mit) oikea muoto olisi (ksi, mit)ja tosta lopusta puuttu yksi väliviiva, et hyvin tunnistat!

        "En käytä Englannin lainasanoja, kirjoitan erisnimet aina isolla (Tossa lukee triumphin ) mysökin pisteet ja pilkut ja isot alkukirjaimet löytyvät yleensä oikeiasta paikoista (ksi. Mit) oikea muoto olisi (ksi, mit)ja tosta lopusta puuttu yksi väliviiva, et hyvin tunnistat!"

        1. Triumph ei ole lainasana, vaan tuotemerkki.
        2. "Tossa" ei ole erisnimi, sitä ei kirjoiteta isolla.
        3. sana "oikea" taipuu muotoon oikeista, ei "oikeiasta".
        4. sana "mysökin" ei ole suomea lainkaan

        Viesti sopii siis kaikkine virheineen tyyliisi vallan mainiosti!


      • Kiki
        Hyvähyvä kirjoitti:

        "En käytä Englannin lainasanoja, kirjoitan erisnimet aina isolla (Tossa lukee triumphin ) mysökin pisteet ja pilkut ja isot alkukirjaimet löytyvät yleensä oikeiasta paikoista (ksi. Mit) oikea muoto olisi (ksi, mit)ja tosta lopusta puuttu yksi väliviiva, et hyvin tunnistat!"

        1. Triumph ei ole lainasana, vaan tuotemerkki.
        2. "Tossa" ei ole erisnimi, sitä ei kirjoiteta isolla.
        3. sana "oikea" taipuu muotoon oikeista, ei "oikeiasta".
        4. sana "mysökin" ei ole suomea lainkaan

        Viesti sopii siis kaikkine virheineen tyyliisi vallan mainiosti!

        Löytyi tällainen viesti:

        "Vinkkiä please
        Kirjoittanut: Kiki 22.12.2005 klo 17.30


        Ostaisin äidilleni triumphin rintaliivit joululahjaksi. Miten saan selville, mikä on oikea koko ja malli?"
        Lainasanalla meiasin sanaa "please" ääliö
        Erisnimellä meinasin "triumphin "

        Ja toi kolmonen riippuu siitä onko se monikossa tai, muista että äidinkieleni on Ruotsi!

        4 kyllä muuten on


      • pöööö
        Kiki kirjoitti:

        Löytyi tällainen viesti:

        "Vinkkiä please
        Kirjoittanut: Kiki 22.12.2005 klo 17.30


        Ostaisin äidilleni triumphin rintaliivit joululahjaksi. Miten saan selville, mikä on oikea koko ja malli?"
        Lainasanalla meiasin sanaa "please" ääliö
        Erisnimellä meinasin "triumphin "

        Ja toi kolmonen riippuu siitä onko se monikossa tai, muista että äidinkieleni on Ruotsi!

        4 kyllä muuten on

        mene kiki hoitoon tai ammu ittes piste


      • Kiki
        pöööö kirjoitti:

        mene kiki hoitoon tai ammu ittes piste

        Oeln toisinaan poikaystäväni täysihoidossa, mutta ne asiat onkin jo K18

        Ja itteenikin oon ampunut, kun olin Turun poliisilaitoksen kesämökillä niin ammuskelin ilmapistoolilla sellaseen suppilotauluun, ja taisin ampua ihen siihen kulmaan ja se luoti tuli sieltä takas kuin tykin suusta, ei siinö tullut kuin pieni mustelma. mut kiitos kulta vinkistä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe