Habbo vie kaikilta rahaa ihan turhaa,ei siis ole järke ä tilaa Hc ta tai kamaa..! koska menee niin turhaa rahaa.kun habbo suljetaa,mitäs sit rahaa menee sinne eikä niit saa takas ja habbo lopetetaan noin 2007-08-09 jonain vuonna se lopetetaan ja kaikki menettää rahansa sinne!'
Habbo on ihan sairasta !
Habbo on vaarallinen teidän ikäsille!
siellä voi esittää ketä tahansa..kaveria..tuttua tai serkkua..silloin ne voi huijaaa kamaa ja tulee taas köyhäksi.Kuka jaksaa kuunnella niiden huutoja, ANTAKAA KAMAA, LAHJOITTAKAA MINULLE , TULKAA TUOLIKISAAN (ja ne huijaa teiltä kamat kun menette tuolikisaan, saat palkkion huomenna, huomenna kysyt palkkiota ja hän ei anna, olet menettänyt kaikki kamat turhan.) tämä on habbo! lopetin habon käymisen koska en päässy enään.ensin menin heti koneelle noin 6h ja sen jälkee sammutin habon ja lähdin syömään,kattoo tv ehkä suihkuun ja nukkumaan. halusin aina happoo mutta kun habboon ei enään tällä koneella ei enään pääse pidin vuoden habbo tauvon ja aloin pelaa runee ja aapelii.mielummin tuhlaan rahaani runeen ja aapeliin kuin mihinkään habbo.
kaikki tänne!tässä on minun tarinani habosta!
9
828
Vastaukset
- pritnii
Otsikkosi hämää.. Yrität pikemminkin käännyttää meitä, kuin että kertoisit omaa vaiherikasta elämääsi Habbo Hotellissa..
Kaikki loppuu aikanaan, mutta Habbo ei todellakaan vielä piiiiitkiiin aikoihin.. Todennäköisesti kun Habbo Hotel lopetetaan, niin me olemme lopettaneet siellä käymisen jo kauan sitä ennen.. Tai eihän huomisesta koskaan tiedä.. Ehkä Habbo kaatuu? Sulake menee konkurssiin? Joku haastaa hotellin oikeuteen, tms.. Kaikki voi käydä vaikkapa huomenna.. Mutta en kuitenkaan usko!
Meidän ikäisille? Riippuu, minkä ikäisinä meitä pidät..
Joo moni esittää Habbossa, ja se on typerää, mutta pitää heitäkin ymmärtää.. Jos on IRL ruma kuin rusina, niin tuohan se lohdutusta kun voi olla netissä kaunis HC jota kaikki pixelipojat palvoo..
En tosin ymmärrä, miten kaman huijaaminen tähän liittyy.. Saat kalastimeen viestin tuntemattomalta tyypiltä; "Moi oon sun serkkus, anna salikses!!!" -Kuka uskoo? Järjenkäyttö on Habbossa sallittua.. :)
Myös hiljennä -nappula on keksitty, silloin ei tarvitse kuunnella 'huutoja'.. No voi peppu nyt juuri olisi käyttöä sellaiselle toiminnolle mesessä.. -.-
Tuolareista: älä osta suojia, tadaa.. Silloin sinulla ei ole mitään hävittävää! Paitsi jos pääpalkintona on superhyper lewa ja ankalla saa tsiljoona suojaa ja finua ei ole, niin sitten.. Okei tuo oli huono esimerkki, tuollaiseen EI kannata uskoa, -liian hyvä ollakseen totta.
Minun & monen muunkin mielipide: tuhlaan rahani Habboon, kuin johonkin runeen ja aapeliin.. (en kyllä tuhlaa Habboonkaan..)
MIKÄ siinä runessa, tms. on sitten sellaista, että siihen KANNATTAA satsata rahaa??? Kerro..
Pyyntö: Okei, nyt olet kertonut meille habboelämästäsi & mielipiteestäsi habboa vastaan, mutta toivon, ettet tee mitn massakäännytysyritystä tänne.. Eli ei piilofloodia.. Kyllä me kaikki nyt tiietään, että et pidä Habbosta, muuten vaan hillut täällä Habbo palstalla tuhlaamassa kallista aikaa, jonka voisit ihan hyvin käyttää runessa..
-kiitos, tämä on tässä tältäerää..-- steineri91
Habboon menee vaan rahat hukkaan kuten kaikkeen muuhunkin sellaiseen. Ostakaa joku hyvä peli (vaikka operation flashpoint) ja pelatkaa sitä.
- roponen
steineri91 kirjoitti:
Habboon menee vaan rahat hukkaan kuten kaikkeen muuhunkin sellaiseen. Ostakaa joku hyvä peli (vaikka operation flashpoint) ja pelatkaa sitä.
nii ei mitää habboo vaa kannattaa osta esim. konsoli ja siihen peli tai tietokone peli koska silloin pystyy pelamaan netissä ja se on ilmasta ja kivaa!
- ant(t)ikristus
täh!? Mistä sä tiedät että habbo lopetetaan 9.8.2007!? Ei oo mahollista, ootko kenties joku ennustaja??
TYHMÄ se oli vitsi!!1
lolled... - :nalle-karhu:
Tiedoks nyt vaan et runessa ei tarvii ostaa mitää.... Niin et alkaa..Pottu keittää kun et tiedä mitä puhut
- kekekekkulii
kuules nyt. Runessa voi ostaa. nimittäin membun. (jos ees tiiät mikä on membu)voitko lähettää viestii mun sähköpostiin montako levelinen oot? mun nimi runessa on kekekekkulii. Voit lähettää myös runessa viestin jos haluut...
- kekekekkulii
musta sä oot ihan oikeessa, mut mulla on habossa huone täynä kamaa ja en oo ostanu mitää. Tuuria mulle. En kyl meinaa osta mitää rahalla. ootan mielymmi et taas esim. jouluna jaetaan muutamia koleja ihmisille. Muuten voisitko kertoo minkä levelinen oot runessa? mä oon 64lvl ja nimi on kekekekkulii. Lähetä viesti runessa jos satut olemaan paikalla.
- Habbohullu jo 3vuott
--' Siis daa mitä järkee dissata ja ensinnäki. Habboo ei ole lopetettu, Habbossa on uusi hotellinjohtaja. Järkeä pelata kamalla jtn tuolarii ? Mielummi reseil yms krääsil.
- buuu
pelaan välillä habboo on ostanu kolei mutta en enään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544035On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742437Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732332Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801610
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?811197Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111