Tuntematon Numero hjälpa mig!

Tyyne

Jos soittaa tuntemattomalla numerolla, niin pystyykö soiton vastaanottaja millään konstilla saamaan selville kuka soittaja on? please answer :/

48

66497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olli

      Soita numerotiedusteluun ja kysy kenellä se numero on.

    • Myöskin töissä täällä

      ...että itse soitat niin, että vastaanottajalla lukee näytössä "Tuntematon numero soittaa"? Jos tarkotit tätä, niin vastaanottaja ei saa selville numeroasi (paitsi jos soitto liittyy rikolliseen toimintaan ja siihen liittyen tehdään rikosilmoitus, niin poliisi tietenkin saa selvitettyä kaikki "Tuntematon numero soittaa"-soitotkin).

      Jos taas tarkoitat tuntemattomalla numerolla sellaista numeroa jota ei ole itsellesi tallennettu, tai et sitä tunnista, niin todennäköisesti se löytyy numerotiedustelulla. Huom, kaikkia numeroita, jotka näkyvät kännykän näytöllä, ei kuitenkaan löydy numerotiedustelusta, koska operaattorille voi ilmoittaa että ei halua salaista numeroa mutta haluaa kuitenkin estää numeron löytymisen numerotiedustelusta.

      • Mikko poika

        "koska operaattorille voi ilmoittaa että ei halua salaista numeroa mutta haluaa kuitenkin estää numeron löytymisen numerotiedustelusta. "

        Korjausta. Salainen numero on se joka ei löydy numerotiedusteluista.


      • Myöskin töissä täällä
        Mikko poika kirjoitti:

        "koska operaattorille voi ilmoittaa että ei halua salaista numeroa mutta haluaa kuitenkin estää numeron löytymisen numerotiedustelusta. "

        Korjausta. Salainen numero on se joka ei löydy numerotiedusteluista.

        Ei tarvitse olla salainen numero ettei se löydy tiedustelusta. Mä oon töissä Soneran asiakaspalvelussa ja kytken noita numerotiedustelu-estoja lähes päivittäin.

        En kirjoittais sellaista mistä en ole täysin varma, joten älä Mikko-poika sinäkään. Ja jos et usko niin soita Soneran asiakaspalveluun 080017000 tai Soneran Laskutukseen 0800170770 (siellä tosin ei vastata viikonloppuisin) ja varmista sieltä. Kummastakin numerosta varmasti osataan auttaa


      • Mikko poika
        Myöskin töissä täällä kirjoitti:

        Ei tarvitse olla salainen numero ettei se löydy tiedustelusta. Mä oon töissä Soneran asiakaspalvelussa ja kytken noita numerotiedustelu-estoja lähes päivittäin.

        En kirjoittais sellaista mistä en ole täysin varma, joten älä Mikko-poika sinäkään. Ja jos et usko niin soita Soneran asiakaspalveluun 080017000 tai Soneran Laskutukseen 0800170770 (siellä tosin ei vastata viikonloppuisin) ja varmista sieltä. Kummastakin numerosta varmasti osataan auttaa

        Nyt on mennyt Soneran asiakaspalvelussa puurot ja vellit sekaisin.

        Salainen numero tarkoittaa sitä, että puhelinluettelosta/numerotiedustelusta sitä ei saa. Liittymiin voidaan toki kytkeä pelkästään numeronnäytönesto joka estää numeron näkymisen ainoastaan soitettaessa, mutta näkyy numerotiedustelussa.

        Lisää löytyy http://www.ficora.fi


      • Myöskin töissä täällä
        Mikko poika kirjoitti:

        Nyt on mennyt Soneran asiakaspalvelussa puurot ja vellit sekaisin.

        Salainen numero tarkoittaa sitä, että puhelinluettelosta/numerotiedustelusta sitä ei saa. Liittymiin voidaan toki kytkeä pelkästään numeronnäytönesto joka estää numeron näkymisen ainoastaan soitettaessa, mutta näkyy numerotiedustelussa.

        Lisää löytyy http://www.ficora.fi

        Salainen numero: Numeroa ei näy vastaanottajan puhelimessa, ei löydy numerotiedusteluista eikä mistään hakupalveluista. Poliisit saa omia kanaviaan tiedot salaisista numeroista.

        Numeronnäytönesto: Voi itse lisäpalveluna valita näytetäänkö numeroa vastaanottajalla. Sen voi pyytää oman operaattorin asiakaspalvelusta tai kytkeä päälle puhelimen asetuksista. Ei yksistään vaikuta numerotiedusteluun.

        Numerotiedustelukielto: Oma numero näkyy vastaanottajalla (paitsi jos on näkyminen estetty em. kohdan mukaisesti), mutta numeroa ei löydy numerotiedusteluista. Kiellon ei tarvitse olla totaalinen, vaan siinä on monia erilaisia yhdistelmiä. Näitä käytetään esim. jos isä haluaa nimissään olevan lapsen liittymän tiedot numerotiedusteluun muttei omia tietojaan siinä samalla, tai jos halutaan kieltää oman osoitteen julkaiseminen numerotiedusteluissa, mutta halutaan kuitenkin että nimellä löytyy numero, ym. jne...

        Eli toistan vielä että teen näitä työkseni...


      • tuntematon soittaja
        Mikko poika kirjoitti:

        Nyt on mennyt Soneran asiakaspalvelussa puurot ja vellit sekaisin.

        Salainen numero tarkoittaa sitä, että puhelinluettelosta/numerotiedustelusta sitä ei saa. Liittymiin voidaan toki kytkeä pelkästään numeronnäytönesto joka estää numeron näkymisen ainoastaan soitettaessa, mutta näkyy numerotiedustelussa.

        Lisää löytyy http://www.ficora.fi

        jota ei saa selville, koska myyjäkään ei tiedä kuka sen omistaa. Tokihan voidaan kiristää laskun maksajaa kertomaan kenellä liittymä on, mutta ei sitä muuten saa tietää, koska käyttäjille ei itselleen tule laskuja. Ja voidaanhan se olla jo annettu eteenpäin.


      • Petsari2
        Myöskin töissä täällä kirjoitti:

        Salainen numero: Numeroa ei näy vastaanottajan puhelimessa, ei löydy numerotiedusteluista eikä mistään hakupalveluista. Poliisit saa omia kanaviaan tiedot salaisista numeroista.

        Numeronnäytönesto: Voi itse lisäpalveluna valita näytetäänkö numeroa vastaanottajalla. Sen voi pyytää oman operaattorin asiakaspalvelusta tai kytkeä päälle puhelimen asetuksista. Ei yksistään vaikuta numerotiedusteluun.

        Numerotiedustelukielto: Oma numero näkyy vastaanottajalla (paitsi jos on näkyminen estetty em. kohdan mukaisesti), mutta numeroa ei löydy numerotiedusteluista. Kiellon ei tarvitse olla totaalinen, vaan siinä on monia erilaisia yhdistelmiä. Näitä käytetään esim. jos isä haluaa nimissään olevan lapsen liittymän tiedot numerotiedusteluun muttei omia tietojaan siinä samalla, tai jos halutaan kieltää oman osoitteen julkaiseminen numerotiedusteluissa, mutta halutaan kuitenkin että nimellä löytyy numero, ym. jne...

        Eli toistan vielä että teen näitä työkseni...

        kyllä tietää miten niitä sinun töitäsi tehdään, koska nuo olivat neljä vuotta sitten jo täyttä puppua nuo sinun löpinäsi.


    • Tyyne

      Kiits vastauksista!
      Tuli mieleen toi homma kun joku puhu että uusissa puhelimissa olisi joku sellanen ominaisuus/toiminto, jolla pystyy saamaan soittajan selville kun näyttö sanoo "tuntematon numero". Liekköhän näin...

      • saa selville

        kuin poliisi ja ulosottomies. Mitä järkeä salaisessa numerossa olisi, jos sen saisi selville.


      • heleposti

        Juu on , tarkoitat varmaan numeronettiä. Mutta sekään ei näytä tietoja salaisista numeroista tai numeroista, joiden lähettäminen on estetty. Ko. palvelun nimitys on hiukan virheellinen. Numeronetti tarkoittaa hakevansa nimi yms. tiedot puheluista, joista soittajasta näkyy numero, mutta koska sitä numeroa ei ole puhelinluettelossasi, näyttöön ei ilmesty nimeä.
        Voi estää numerosi näkymisen puhelun vastaanottajalle myös näpyttelemällä numeron eteen koodin *31# tai valitsemalla puelimene asetuksita "numeroa ei lähetetä.#


      • jokq3
        heleposti kirjoitti:

        Juu on , tarkoitat varmaan numeronettiä. Mutta sekään ei näytä tietoja salaisista numeroista tai numeroista, joiden lähettäminen on estetty. Ko. palvelun nimitys on hiukan virheellinen. Numeronetti tarkoittaa hakevansa nimi yms. tiedot puheluista, joista soittajasta näkyy numero, mutta koska sitä numeroa ei ole puhelinluettelossasi, näyttöön ei ilmesty nimeä.
        Voi estää numerosi näkymisen puhelun vastaanottajalle myös näpyttelemällä numeron eteen koodin *31# tai valitsemalla puelimene asetuksita "numeroa ei lähetetä.#

        Mulle soittaa joku pilapuheluita tuntemattomalla numerolla... mulla on varmaa kummiskin sen soittajan numero tallennettu kännykkään, mut en tiedä kuka se on. Onks mitää keinoo mil sais selville kenelle se numero kuuluu tai mikä se numero on?


      • vpk
        heleposti kirjoitti:

        Juu on , tarkoitat varmaan numeronettiä. Mutta sekään ei näytä tietoja salaisista numeroista tai numeroista, joiden lähettäminen on estetty. Ko. palvelun nimitys on hiukan virheellinen. Numeronetti tarkoittaa hakevansa nimi yms. tiedot puheluista, joista soittajasta näkyy numero, mutta koska sitä numeroa ei ole puhelinluettelossasi, näyttöön ei ilmesty nimeä.
        Voi estää numerosi näkymisen puhelun vastaanottajalle myös näpyttelemällä numeron eteen koodin *31# tai valitsemalla puelimene asetuksita "numeroa ei lähetetä.#

        it's so simple puhuu puuta heinää.

        *31# juuri näyttää sen numeron vastaanottajalle.


      • hapero
        heleposti kirjoitti:

        Juu on , tarkoitat varmaan numeronettiä. Mutta sekään ei näytä tietoja salaisista numeroista tai numeroista, joiden lähettäminen on estetty. Ko. palvelun nimitys on hiukan virheellinen. Numeronetti tarkoittaa hakevansa nimi yms. tiedot puheluista, joista soittajasta näkyy numero, mutta koska sitä numeroa ei ole puhelinluettelossasi, näyttöön ei ilmesty nimeä.
        Voi estää numerosi näkymisen puhelun vastaanottajalle myös näpyttelemällä numeron eteen koodin *31# tai valitsemalla puelimene asetuksita "numeroa ei lähetetä.#

        Niin siis miten soitetaan tuntemattomalla numerolla ja miten numeron saa taas näkymään?


      • tähti31risuaita
        hapero kirjoitti:

        Niin siis miten soitetaan tuntemattomalla numerolla ja miten numeron saa taas näkymään?

        laita sen numeron eteen mihin soitat ekaks tähti31risuaita


    • tuntematon sotilas

      Puhelun vastaanottaja ei saa mitenkään selville soittajaa, jos soittaja soittaa tuntemattomalla numerolla. Jos alat oikein kovasti häiriköidä, niin vastaanottaja voi viedä asian poliisille, ja sitten sen saa selville, kuka soittaja on! Riippuu vastaanottajasta tohditko soittaa tuntemattomalla numerolla. Minua on nimittäin häiriköity tuntemattomilla puheluilla ja tein siitä lopun poliisin avuin!

      • minulta

        Onko puhelimessa mitään semmosta asetusta että sais ns. automaattisesti hylättyä puhelun joka tulee tuntemattomasta numerosta (ruudussa siis lukee tuntematon numero). En jaks vastata semmosil jotka ei viitti ees omaa numeroaan näyttää ja kätevämmin se kävis niin et puhelin ei edes sois sommosten kohdalla.
        Mahdollista?


      • feefefe
        minulta kirjoitti:

        Onko puhelimessa mitään semmosta asetusta että sais ns. automaattisesti hylättyä puhelun joka tulee tuntemattomasta numerosta (ruudussa siis lukee tuntematon numero). En jaks vastata semmosil jotka ei viitti ees omaa numeroaan näyttää ja kätevämmin se kävis niin et puhelin ei edes sois sommosten kohdalla.
        Mahdollista?

        ainakin nokian s60 3rd ja 5th alustalla toimiviin puhelimiin on mahdollista asentaa erikseen Best Blacklist niminen ohjelma (voi olla myös muitakin samankaltaisia ohjelmia) jossa pystyy määrittelemään mille numeroille tai numeroavaruuksille ja tuntemattomille numeroille ohjelma lyö automaattisesti "luuria". Itse sitä ei huomaa, mutta voi tarkistella logista myöhemmin onko soittoja tullut.

        Huom voi blokata myös tekstiviestejä...


      • hubbanubba

        kauan siinä meni että poliisi selvitti sen? tiedätkö että selvitääkö poliisi jos tekee rikosilmoituksen vain siitä että on soittanut pari kertaa?


    • tuntematon

      mulle soittaa kerran päivässä tuntemattomasta numerosta joku. Aina kun vastaan lyö luurin korvaan. tätä on jatkunut jo parin kuukauden verran.

      • ölkjhgf

        mulla on sama juttu ja sieltä ei kuulu edes että joku olis siellä :O voiks se johtuu jotenki puhelimesta? mulla on samsung jet


      • hmm....
        ölkjhgf kirjoitti:

        mulla on sama juttu ja sieltä ei kuulu edes että joku olis siellä :O voiks se johtuu jotenki puhelimesta? mulla on samsung jet

        kyseessä on valepuhelu. meet asetuksiin-sovellus asetukset-valepuhelu. siel muokkaat aikaa pidemmäksi. jolla määrität kuinkauan pidät äänenvoimakkuusnappia pohjassa jolloin saat valepuhelun ilman ääntä tai sit tallennat äänen joka siel pyörii....


    • alpe

      Et pysty mitenkään saamaan sitä selville, koska ei ole mitään numeroita tai muutakaan tietoa siitä. Kysyin ammattilaisilta apua pulmaasi, kun jäi arvuuttamaan asia mieltäni. nimimerkki: alpe

      • jos

        numero näkyy, se on vieras, et vastaa. Sitten yrität ottaa sitä selville esim. Enirolta, tulee vastaus, hakusi ei tuottanut tulosta. Mulla on nyt muutaman kerran käynyt näin. Ja numerot ovat olleet 045 alkuisia?????


      • tiitukot
        jos kirjoitti:

        numero näkyy, se on vieras, et vastaa. Sitten yrität ottaa sitä selville esim. Enirolta, tulee vastaus, hakusi ei tuottanut tulosta. Mulla on nyt muutaman kerran käynyt näin. Ja numerot ovat olleet 045 alkuisia?????

        ...todennäköisesti pre paid -liittymä. Niistä ei näy kenen ne on.
        Jos näet koko numeron, soita siihen ja kysy mitä asiaa.
        Lehtien myyjät ja muut vastaavat kätyrit käyttävät myös vastaavia numeroita. Eli voivat sulle kauppiaatkin soitella.
        Itse soitan takaisin, jos numero näkyy ja numerotiedustelu ei anna nimitietoja.


      • gggggggh
        tiitukot kirjoitti:

        ...todennäköisesti pre paid -liittymä. Niistä ei näy kenen ne on.
        Jos näet koko numeron, soita siihen ja kysy mitä asiaa.
        Lehtien myyjät ja muut vastaavat kätyrit käyttävät myös vastaavia numeroita. Eli voivat sulle kauppiaatkin soitella.
        Itse soitan takaisin, jos numero näkyy ja numerotiedustelu ei anna nimitietoja.

        ilmotat operaattorille tai poliisille että tulee jostain tuntemattomasta numerosta häirikkö soittoja niin kyllä meillä löyty häiriköitsiä ainakin...


      • Kasper Jyyttä
        tiitukot kirjoitti:

        ...todennäköisesti pre paid -liittymä. Niistä ei näy kenen ne on.
        Jos näet koko numeron, soita siihen ja kysy mitä asiaa.
        Lehtien myyjät ja muut vastaavat kätyrit käyttävät myös vastaavia numeroita. Eli voivat sulle kauppiaatkin soitella.
        Itse soitan takaisin, jos numero näkyy ja numerotiedustelu ei anna nimitietoja.

        Niin Lataa puhelimeesi Fonecta Avain jolloin tuntemattoman numeron soittaessa fonecta hakee tiedot ja näyttää näytölle suoraan kuka soittaa.
        esim: 358444444444

        ~~

        Keijo Karkola soittaa


      • N3litahti
        Kasper Jyyttä kirjoitti:

        Niin Lataa puhelimeesi Fonecta Avain jolloin tuntemattoman numeron soittaessa fonecta hakee tiedot ja näyttää näytölle suoraan kuka soittaa.
        esim: 358444444444

        ~~

        Keijo Karkola soittaa

        Hei!

        Minulle on nyt muutaman kerran soitettu tuntemattomasta numerosta, kun olen vastannut mitään ei kuulu, sitten vähän aikaa aina kuunnellut ja sammuttanut puhelun. Outoa tästä asiasta tekee se, että normaalisti puhelu tallentuu "vastatut puhelut" tai "vastaamattajääneet puhelut", mutta tässä tapauksessa niin ei ole. ihmettelen voiko kyseessä olla jonkinlainen sateliittipuhelin mistä minulle soitetaan?

        Kiitos vastauksista!


      • mv
        N3litahti kirjoitti:

        Hei!

        Minulle on nyt muutaman kerran soitettu tuntemattomasta numerosta, kun olen vastannut mitään ei kuulu, sitten vähän aikaa aina kuunnellut ja sammuttanut puhelun. Outoa tästä asiasta tekee se, että normaalisti puhelu tallentuu "vastatut puhelut" tai "vastaamattajääneet puhelut", mutta tässä tapauksessa niin ei ole. ihmettelen voiko kyseessä olla jonkinlainen sateliittipuhelin mistä minulle soitetaan?

        Kiitos vastauksista!

        Kärsin myös tuntemattoman numeron soitoista jo kesästä- 09 lähtien. Vaihdoin numeron ja silti tuli taas yks soitto. Nyt pidän listaa soitoista ja teen poliisille ilmoituksen häiriköinnistä. Ensimmäisiin puheluihin vastasin mutta kun kukaan ei puhu mitään niin lopetin puhelun, sen jälkeen en enää vastannut lainkaan tuntemattomaan numeroon. Hullu soittelee yölläkin, kerran 2.05 viikolla. Nyt känny kii öisin ja listaa tekemässä...

        Mulla ei jääny samsungin puhelimeen mitään tietoa onko soittanut vaihdoin kortin Nokialaiseen, joka tallentaa tiedot saa paremmin tehtyä listaa puheluista kun jää muistiin. En siis tiedä kuinka usein soitellu sekin hullu mutta pitkään on jatkunut...


      • Kertokaas
        N3litahti kirjoitti:

        Hei!

        Minulle on nyt muutaman kerran soitettu tuntemattomasta numerosta, kun olen vastannut mitään ei kuulu, sitten vähän aikaa aina kuunnellut ja sammuttanut puhelun. Outoa tästä asiasta tekee se, että normaalisti puhelu tallentuu "vastatut puhelut" tai "vastaamattajääneet puhelut", mutta tässä tapauksessa niin ei ole. ihmettelen voiko kyseessä olla jonkinlainen sateliittipuhelin mistä minulle soitetaan?

        Kiitos vastauksista!

        Voisiko joku vastata tuohon kun minulla juuri sama ongelma... Tulee silloin tällöin soitto tuntemattomasta numerosta mutta kun vastaa niin ei kuulu yhtään mitään... Ei näy että olisi soitettu tuntemattomasta numerosta kun katsoo vastatut puhelut samsungissa... Olisiko joku automaatti mikä soittelee vain ja rahastaa?


      • ninana
        Kertokaas kirjoitti:

        Voisiko joku vastata tuohon kun minulla juuri sama ongelma... Tulee silloin tällöin soitto tuntemattomasta numerosta mutta kun vastaa niin ei kuulu yhtään mitään... Ei näy että olisi soitettu tuntemattomasta numerosta kun katsoo vastatut puhelut samsungissa... Olisiko joku automaatti mikä soittelee vain ja rahastaa?

        samsungeissa, ainakin omassani ja kaverin, on sellainen valepuhelu ominaisuus. Eli kun painaa ns. nuolinäppäimiä alaspäin pitkään tulee "valepuhelu aktivoitu" ja sit alle minuutin päästä tulee "puhelu" tuntemattomasta numerosta. Joka ei siis ole oikea puhelu, sieltä ei kuulu mitään eikä näy puhelutiedois.. en tiedä mikä idea siinäkin sitten on..


      • yesshe
        ninana kirjoitti:

        samsungeissa, ainakin omassani ja kaverin, on sellainen valepuhelu ominaisuus. Eli kun painaa ns. nuolinäppäimiä alaspäin pitkään tulee "valepuhelu aktivoitu" ja sit alle minuutin päästä tulee "puhelu" tuntemattomasta numerosta. Joka ei siis ole oikea puhelu, sieltä ei kuulu mitään eikä näy puhelutiedois.. en tiedä mikä idea siinäkin sitten on..

        Kun tulee tilanne, josta halut päästä eroon jollain huonolla tekosyyllä,
        niin kännykkä taskussa ja sitte painat näppäintä alas, jolloin tulee "puhelu"
        joka on varmastikkin kovin tärkeä, etkä kerkeä jäädä rupattelemaan
        naapurin esmeraldan kanssa voikukkien keltaisuuden eri sävyistä.
        Se on siks tehty tollaseks helpoks, että saa nopeesti kännykkää kattomatta sen hälyyttämään...
        No en kyllä sen oikeaa tarkoitusta tiedä.


      • Soittakoon en vastaa
        yesshe kirjoitti:

        Kun tulee tilanne, josta halut päästä eroon jollain huonolla tekosyyllä,
        niin kännykkä taskussa ja sitte painat näppäintä alas, jolloin tulee "puhelu"
        joka on varmastikkin kovin tärkeä, etkä kerkeä jäädä rupattelemaan
        naapurin esmeraldan kanssa voikukkien keltaisuuden eri sävyistä.
        Se on siks tehty tollaseks helpoks, että saa nopeesti kännykkää kattomatta sen hälyyttämään...
        No en kyllä sen oikeaa tarkoitusta tiedä.

        Soitti ensin tuntemattomasta numerosta yli vuoden laskujeni mukaan (kaikki soitot ja niiden ajat on kyllä listattu poliisin pyynnöstä asia kesken) No nyt sitten alkoi soittamaan ilmeisesti prepaid liittymästä. Nyt on jokin uusi kierous mielessä. Yrittää saada minut soittamaan takaisin jotta saisi sitten herkkäuskoisille uskotella että häiritsen häntä.


      • Kyllästyin yöpuhelui
        Soittakoon en vastaa kirjoitti:

        Soitti ensin tuntemattomasta numerosta yli vuoden laskujeni mukaan (kaikki soitot ja niiden ajat on kyllä listattu poliisin pyynnöstä asia kesken) No nyt sitten alkoi soittamaan ilmeisesti prepaid liittymästä. Nyt on jokin uusi kierous mielessä. Yrittää saada minut soittamaan takaisin jotta saisi sitten herkkäuskoisille uskotella että häiritsen häntä.

        Laita numerosi salaiseksi ja anna se vain tietyille ihmisille.Minun "oma häirikkö " lopetti,
        ei tule pila eikä muita puheluita enää.
        Ennemmin näkee pioenen vaivan siitä ,että ilmoittaa uuden numeron kavereille,kuin kärsii
        pilasoitoista.
        Tai ilmoita poliisille !


      • ???
        ninana kirjoitti:

        samsungeissa, ainakin omassani ja kaverin, on sellainen valepuhelu ominaisuus. Eli kun painaa ns. nuolinäppäimiä alaspäin pitkään tulee "valepuhelu aktivoitu" ja sit alle minuutin päästä tulee "puhelu" tuntemattomasta numerosta. Joka ei siis ole oikea puhelu, sieltä ei kuulu mitään eikä näy puhelutiedois.. en tiedä mikä idea siinäkin sitten on..

        Tää auttokin mun ongelmaa suuresti! oon pitkää ihmetelly et miks joku soittaa tuntemattomasta eikä kuulu yhtään mitään :D
        Millähän tän toiminnon saa pois kun oma puheli ainakin ottaa ton tosi herkästi jopa näppäin lukko päällä :/ ..ärsyttävää.. no ehkä nyt kun tietää suoraan sulkea niin ei haittaa niin paljoa =)


    • nxs2.echelon.nsa.gov

      "Jos soittaa tuntemattomalla numerolla, niin pystyykö soiton vastaanottaja millään konstilla saamaan selville kuka soittaja on? please answer :/"



      Jos pottuilet vaikka Prepaid liittymällä sekä käytetyllä puhelimella niin Suomen Poliisi ei saa mitään aikaiseksi. Jos liikut waarallisista piireissä ja sinut voidaan yhdistää näihin eders etäisesti pääset mukavan kuution sisuksiin loppuiäksi ilman oikeudenkäyntiä.
      ..

      Sinut voidaan aina paikantaa sekä selvittää henkilöllisyytesi, hölmöille siis ainoastaan Suomessa Suomalaisille. Muualla samanlaista örveltämistä ei katsota todellakaan pitkään.

    • keinot löytyy

      tollasta trapcall-palvelua ne mainostaa, en tiedä että toimiiko suomessa. Sillä pitäs saada näkymään tuntemattomat numerot.

    • hrrrrrr!!!!

      mulle taas soitellaan ja joku sanoo siä et ¨mä nään sut. mä nään sut¨ veikkaan et joku pila mut s tulee aina kun oon pihal usein viä pimeellä kun olen kävelyllä. karmivaa!!!

    • ammatti'lainen

      Noi teidän tuntemattomat numerohöpötykset ovat mitä sattuu.
      Minulla on tuntematon numero, eli kukaan ei tiedä sitä, en edes minä.
      Myöskään laskua ei tule, kun ei ole ketään laskuttamassa, eikä mitään laskutustietoja..
      Se on OIKEA tuntematon numero.
      Muut ovat jotain teinix-shaissea
      Repikää siitä.

    • ja taas tätä

      Vetäisittekö ittenne kiikkuun noiden numerojahtienne kanssa mä pyydän pellet

    • 218j

      050- 3318662 Soneran numeroksi muuttumassa. Marja Niskanen 33710 Tampere.

      • 232012fri

        Äsken noin klo 12.50 aikaan minulle tuli soitto numerosta 358503318662 ja naisääni kertoi olevansa Puhelinmyyjä Sisä Suomesta. Oisko sama kuten edellä ?


    • penkkipuu53

      Sama Häiriköinti jatkuu, mutta eri numerosta 358445212534 Puhelinmyyjänä esiintynyt henkilö kalasteli viime viikon maanantaina 14.3.2016 ennen klo 17.00 jotain nimmareita ja 4 nimmaria kyseinen henkilö venasi tiuhaan ja lauantaina 19.3.2016 klo 3.14 aikaan 358445212534 soitteli ihan huvikseen muut kujeet mielessä numeroon 358503318662 Tuntemattomana numerona.

      • vittuuntunut1979

    • tvlaki19415

      Sanna soittaa. Vedet kytketty päälle ja Silvia saa näköjään ylivallan ja siskokset on tehottomia asian hoitamiseksi. 050*******.

    • Anonyymi

      lisää whatsappiin niin löytyy henkilö. niin minä tein.ja kumpikaan ei ole minun tuttujani.
      Ihme toimintaa. 1ykkönen(050 4876288)väittää että sai numeroni 2.kakkoselta(0400 838443) ja kakkonen väittää ettei tunne ykköstä?
      Ilmoitin hridän häiriköinnistään whatsap tiimille

    • Anonyymi

      poliisi saa selville.ja liitä numero whatsappiin
      ja voit tehdä myös tutkinta pyynnön whatsappiin jos häirintä jatkuu.
      sekä poliisille ihan rikos ilmoitus.... eiköhän se tekijä siitä ymmärrä lopettaa....
      minulla oli ongelmia 050 4876288 väitti saanneensa numeron joltain minulle tuntemattomalta henkilöltä ja antoi viellä sen numeto kin minulle 0400 838443.... mitä lie on mielessä soittajalla ??

    • Anonyymi

      Saanko jonkun numeron pls kom

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe