muovihousuja ja suurvaippoja

runs. kasteluun

Olen "Janne" ja minulla on välityksessä korkealaatuisia muovihousuja saksasta, usasta ja omatekemiä todella asiallisia, kaikenlaisen vaipan kanssa käytettäväksi. Olen erikoistunut suur-suorakaidevaippohin ja niitä saa minulta tilata. Suurimmat vaipat takaa 100% kuivan petin aamulla.
On paljon kastelijoita jotka on havainneet muovihousun hyväksi avuksi vaipan päällä.
En tee bisnestä vaan toimin ikäänkuin tukirenkaana niille jotka esim ei ole tienneet että muovihousuja on olemassa nykyään. Usassa ja Saksassa käytetään todella paljon muovihousuja.
Suomesta niitä on vain niin heikosti saatavana.
Ainoastaan Helsingistä löytyy E&A:sta yhtä mallia ja vissiin Rehamedistä joitain satunnaisia malleja Suprimalta saksasta. Minulla on noin 40 erilaista vaihtoehtoa ja kaiken kokoisia, värikkäitäkin ja jopa humoristisia kuvioituja.
Mielenkiintoista nähdä kuka nyt kommentoi taas negatiivisesti.

20

11331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkastaja

      Eihän asiallista viestiä ole syytä haukkua, päin vastoin. Kaikki tuo, mitä Janne sanoi, on aivan totta, On ihmeellistä, miten vähän Suomessa tunnetaan muovihousujen käyttöä. Jos ajatellaan, että aikuisillakin käytettäisiin kestovaippoja, on muovihousut ainoa mahdollinen lisäsuoja, mitkään villapöksyt eivät tule kysymykseen. Sen voin sanoa omasta kokemuksesta. Jokaine vaipankäyttäjä tietää miten voi tulla tilanteita ettei pääse vaihtamaan vaippaa. Jos tallainen tilanne on odotettavissa, on hyvin helppoa voittaa aikaa sujauttamalla lähtiessä muovipöksyt jalkaan. Niitä on nykyisin saatavana todellakin kaikissa sateenkaaren väreissä ja materiaali on useinkin hyvin pehmeää ja kahisematonta. Suosittelen.

    • jonttu

      tiedätkö mistä saisi vaippaliinoja

      • JONTT

        NIIN MISTÄ NIITÄ VAIPPALIINOJA SAA PISTÄKÖ OSOTTEEN SÄHKÖPOSTIIN T JONTTU


    • olavi_o

      Löysin aikoinaan tällaisen linkin ja tilasin sieltä useat erilaiset suojahousut kun ei oikein mistään muualta löytynyt. Toimitus oli tuskaisen hidasta koska paketti tuli pintapostissa. Sitten jouduin tullipostiin selittelemään, mitä siinä paketissa oli. Tullifröökynä availi paketin ja nosteli sieltä muovipusseissa olevia housuja kaiken kansan nähtäville. Olipahan kokemus.
      Mutta ne ovat kestäneet hyvin jo usean vuoden ajan ja nyt tosiaan taitaa saada housuja jo Suomestakin. Monet märät läntit on näillä vältetty, turhaan niitä ujostelemaan.

      http://www.acmedi.com/acms/

      • janne

        Tuo on ihan hyvä firma, jenkeissä on muitakin:
        Fetware.com siellä tosi hienoja muovihousuja on ja sieltä olen tilannut melko paljon housuja joita minulla on nytkin välityksessä.
        Joo se tulli on aika jännä paikka aina mennä.
        Mutta ei mulla ole koskaan niin käynyt että tulliviranomainen levittelisi muovipöksyjä kaiken kansan nähden. On se joskus kysynyt että missä tällaisia tarvitaan...
        Kannattaa myös katsoa sellainen kirjainyhdistelmä kun: tcsb se on saksalainen firma ja uskomattoman hienoja housuja joita minulla on välityksessä mm tuotteet 1250, 1249 ja 1272 esim brilliant sarjan muovista, aivan uskomattoman miellyttävä nepparikiinnitteinen housu.
        Se on vain niin että kun jotkut haluaa esim tutustua muovihousun käyttöön niin yhden tai kahden housun tilaaminen saksasta on monelle liian hankalaa ja tulee postimaksunkin kanssa turhan kalliiksi. Siksi olen alkanut tämän ns tuki-välitystoiminnan. Toki omat kuluni otan siitä pois ja olen jopa kafferahatkin joskus tienannut.
        Sen olen aina kaikille sanonut että kastelun suojauksen ei tarvi yksinomaan olla synkkää vihaa siitä että niin joutuu tekemään jos kerran vaiva on. Siinäkin voi olla tyyliä ja pilkettä silmäkulmassa ja muovihousu voi olla pink, lila tai pastellin keltainen.


      • olavi_o
        janne kirjoitti:

        Tuo on ihan hyvä firma, jenkeissä on muitakin:
        Fetware.com siellä tosi hienoja muovihousuja on ja sieltä olen tilannut melko paljon housuja joita minulla on nytkin välityksessä.
        Joo se tulli on aika jännä paikka aina mennä.
        Mutta ei mulla ole koskaan niin käynyt että tulliviranomainen levittelisi muovipöksyjä kaiken kansan nähden. On se joskus kysynyt että missä tällaisia tarvitaan...
        Kannattaa myös katsoa sellainen kirjainyhdistelmä kun: tcsb se on saksalainen firma ja uskomattoman hienoja housuja joita minulla on välityksessä mm tuotteet 1250, 1249 ja 1272 esim brilliant sarjan muovista, aivan uskomattoman miellyttävä nepparikiinnitteinen housu.
        Se on vain niin että kun jotkut haluaa esim tutustua muovihousun käyttöön niin yhden tai kahden housun tilaaminen saksasta on monelle liian hankalaa ja tulee postimaksunkin kanssa turhan kalliiksi. Siksi olen alkanut tämän ns tuki-välitystoiminnan. Toki omat kuluni otan siitä pois ja olen jopa kafferahatkin joskus tienannut.
        Sen olen aina kaikille sanonut että kastelun suojauksen ei tarvi yksinomaan olla synkkää vihaa siitä että niin joutuu tekemään jos kerran vaiva on. Siinäkin voi olla tyyliä ja pilkettä silmäkulmassa ja muovihousu voi olla pink, lila tai pastellin keltainen.

        Kiitokset tiedoista. Sen verran olen kokeillut myös muita ratkaisuja, että olen ostanut, olikohan se Citymarketista, siellä oli myytävän sellaisia halpoja sadeasuja, joiden housuista leikkasin lahkeet lyhyiksi ja niistä sai hyvät toisten housujen alla pidettävät suojahousut. Kyllä hätä keinot keksii.


    • tilasin

      Kiitos Inko Sanin kaverille.
      Tilasin esitteet ja hinnastot, ne tuli tavallisessa kirjekuoressa.
      Tutustuin huolella pikkutarkkoihin esitteisiin ja muutamaan hyvään värikuvaan ja tilasin ns aloitus-tutustumispaketti jonka kokonaishinta oli tasan € 100:- Siinä oli kahdet muovihousut, toiset oli nepparilla sivusta kiinnitettävät jotkut saksalaiset - Suprime tai mikä se nyt oli. Sitten oli yhdet aivan siis pöksymalliset. Molemmissa oli eritäin leveä haara joka mahdollistaa senkin että teippivaippaa käytettäessä ja monasti sen päällä puuvilla-housua niin sen päälle kun vetää nuo umpimalliset housut jotka on USA:sta, niin vaippa on kokonaan housun sisällä.
      Hyvät suojavarusteet. Sitten en ollut uskoa silmiäni kun avasin ne pussit jossa oli noita erikois-suorakaidevaippoja. Nr 204 oli kyllä huh huh - iso. Sitä ei voi pitää ihmisten ilmoilla mutta uskon että se antaa varman suojan vaikka olisi vähän runsaampaakin kastelua.
      Vaippoja oli paketissa koko repertuaari ja joitakin tyyppejä oli useampikin.
      Tutustumispaketin voi myyjän kanssa itse rakentaa, siihen saa vaikka kokopatjan muovisuojalakanan tai poikkarikumilakanan.
      Palvelu oli älyttömän fiksua ja ASIANTUNTEVAA.
      Olen varma että tilaan sieltä tuotteita tulevaisuudessakin vaikkakin ne suorakaidevaipat on aika kalliita, siis ne erikois-vaipat. On siellä sitten aivan tavallisiakin "entis-ajan" suorakaidevaippoja vaikkakin samankaltaisia taitaa olla vielä markkinoilla Delipapilla se harmony vai mikä se nyt oli.
      Suosittelen. LASSE

      • ellei kissa..

        ..itse...;))


      • varsinkin päässä
        ellei kissa.. kirjoitti:

        ..itse...;))

        Sulla ei ole yksinomaan pissaa housussa vaan sitä on päässä ja siihen ei auta mitkään vaipat se vain on,,,pissa on.


      • johon kalikka..
        varsinkin päässä kirjoitti:

        Sulla ei ole yksinomaan pissaa housussa vaan sitä on päässä ja siihen ei auta mitkään vaipat se vain on,,,pissa on.

        ...kalahtaa.
        Näinhän sen jo äiti opetti, taitaa muuten pittää paikkansa.


    • tvo

      olisko saatavana yhteystietosi?housut kiinnostaa

      • tov

        eri kokoja? entä värivaihtoehtoja?pystytkö kuvien kera esit...


      • 0505436714

        Yhteystiedot on tuolla aiemmin mutta tässä vielä 0505436714


    • VAIPAT

      miesten kusi ongelmaan kun kondomi urinaalitkin on keksitty rullaa liima pintainen kortsu kalun päälle jaliitä letku siihen jossa pussi päässä pussi tulee jalkaan remmillä kunpussi täyttyy senkun tyhjentää sen yksin kertaista!!!

    • yökastelija

      Moi Janne.

      Minkä hintasia sinulla on muovihousut aikuiselle yökastelijalle. Minun kokoni m- koko ainaski vaipoissa. Minkälainen toimitus aika. Minä asun täällä Oulussa.

    • johannes1

      juuh joskus jannelta tilannu. hyviä ovat olleet
      noita kurahousuja olis vielä tilatakkin

    • Moi olisin kiinnostunut muovihousuista koko L,minkälaisia sinulla on ja mikä hinta?

    • Anonyymi

      Onkohan Janne vielä voimissaan

      • Anonyymi

        Jos ostoksille aioit, niin Suomessa on nykyisin useitakin apuvälinemyymälöitä joista saa ostettua postimyynnissä noitakin tarvikkeita.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe