AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Diflucan, hiivalääke?

Diflucan, hiivalääke?

2 Vastausta 2 153 Lukukertaa
Kuinka nopeasti Diflucan hiivalääke auttaa oireisiin?

Minulla kirveltää vieläkin pissatessa, vaikka otin lääkkeen eilen.

Muita tauteja ei ole, vain hiiva. Testattu on!

samaa..

Olin juuri tulossa kysymän samaa... Itselläni auttaa yleensä parissa päivässä, mutta nyt ei ole vielä mitään helpotusta vaikka otin lääkkeen jo lauantaina! Tosin voihan olla etta sun hiivatulehdus on jo parempaanpäin, mut jos hiiva on aiheuttanu haaavauman limakalvoille, niin siitä tulis kirvely? Kertokaapa muut milloin auttaa? Vai eikö lääke jostain syystä pure muhun?

Kokemuksia

Olen jokusenkin kerran syönyt Diflucanin; muistini kokemuksista ylettyy kuitenkin varsinaisesti vain parin vuoden päähän. Syksyllä 2004 otin Diflucanin saatuani hiivan antibioottikuurin jälkeen. Muistelisin että parin päivän ajan lääkkeen oton jälkeen kutina vain yltyi, mutta sitten alapäästä pullahti melkoinen satsi valkovuotoa ja sen jälkeen kutina oli ohi ja olin terve. Siinä varmaan tuli ne hiivat ulos.

Mutta valitettavasti nyt kun viime vuonna jouduin käyttämään lyhyen ajan sisällä useita antibioottikuureja ja käytin Diflucanin, siitä ei ollut mitään merkittävää hyötyä, tai sitten hiiva uusiutui välittömästi seuraavien kuukautisten jälkeen.

Tämä lääke varmasti auttaa jos ihmisen yleiskunto ei ole jo ihan mätä ja antibiooteilla tapettu viimeinenkin auttajabakteeri elimistöstä.
 /   /  /  / Diflucan, hiivalääke?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta