Kuka on samaa mieltä, että ennen Pandan vaalea kilosuklaa oli parempaa, kun se oli pienemmissä ja paksummissa paloissa? Mielestäni nykyisin kun se on muuttunut "laakeaksi" paloiksi ei maistu enää niin suklaiselta! Harmi.
Pandan "kilosuklaa"
9
5020
Vastaukset
- suklaahirviö
Oliko Pandan kilosuklaa sitä niin kutsuttua "laivasuklaata", jota Ruotsin laivoilla myytiin pahvikansissa, joissa oli Viking Linen yms. kuva? Minusta se suklaa oli jotenkin hyvää, mutta en ole varma, oliko se tuota Pandan..? Ehkä puhumme eri suklaista.
- minä
Heips,
tarkoitan ihan niitä tavallisia Pandan suklaalevyjä jotka ennen vaan oli toisenlaisissa pakkauksissa, eli ne palaset oli sellaisia pieniä ja paksuja, kun nykyään ne on sellaisia ohuempia ja matalampia.
Jos sulla on jotain vanhoja lehtiä jossain niin näet varmaan mainoksia..oiskohan niitä ollut joskus 90-luvun alkupuolella! =)
- plää
Itsekin huomasin yksi päivä sitä mutustellessani ettei maistunut enää samalle.. viime kerrasta tosi oli aikaa kun sitä olin syönyt, mutta ei ne palat oo yhtään niin hyviä kun esim.Maraboun mehevät palat :(
- Ohjeistamispäällikkö
Suomessa ei tehdä suklaata, eikä tehdä ja eikä ole koskaan tehty.
Jos haluatte SUKLAATA, niin menkää n.1000 km etelään päin. - voi-voimariini-oivariini
Ohjeistamispäällikkö kirjoitti:
Suomessa ei tehdä suklaata, eikä tehdä ja eikä ole koskaan tehty.
Jos haluatte SUKLAATA, niin menkää n.1000 km etelään päin.Näille kevennetyille ja light-tuotteille pitäisi olla oma nimike, eiväthän ne ole mitään "suklaata".
- Löytyy helposti
Ei tarvitse mennä Ranskaan, Sveitsiin tai Belgiaan asti saadakseen hyvää ja maukasta laatusuklaata. Lidlistä saa J.D. Gross -merkkistä suklaata (60% ja 70%).
- Hopsista
Hyvä suklaan maku katoaa, kun kaakaovoi korvataan muilla rasvoilla.
- vanhanajan laivasukl
minun mielestäni laivasuklaa ei ole laivasuklaa jos se ei ole sellainen jumbokokoinen levy ja ne palaset on liian isoja nykyään
- Anonyymi
Samaa mieltä, kaipaan sitä Hyvää lapsuuden makua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701