Ruudulle ilmestyy toistuvasti puolen minuutin välein palkki, jossa lukee :
Licwiz.exe. on havainnut virheen ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä.
Jos juuri käsittelit tietoja, kyseiset tiedot ovat ehkä hävinneet.
Ilmoita ongelmasta kohteelle Microsoft...jne
Lähetä virheraportti Älä lähetä
Kun klikkaan älä lähetä, niin "palkki" häipyy ja ponnahtaa hetken kuluttua uudestaan esiin.
Mitä tehdä?
Licwiz.exe on havainnut virheen ?
6
4105
Vastaukset
- sinulla olla
mahdollisesti normannin viruksen torjuntaohjelma ettei liittyisi siihen
- Jim
Joo, Norman on käytössä?
- linkki jos vaikka apua
- Tepu
Latasin tuon ohjelman ja pyöritin menemään, ilmoitin ongelman ja lykkäsi työpöydälle jotain, mikä ei sitten taas aukea...Neuvo mitä pitää tehdä???Tulen hulluksi tuon lootan kanssa..
- sefie
Tepu kirjoitti:
Latasin tuon ohjelman ja pyöritin menemään, ilmoitin ongelman ja lykkäsi työpöydälle jotain, mikä ei sitten taas aukea...Neuvo mitä pitää tehdä???Tulen hulluksi tuon lootan kanssa..
Itselläni oli sama ongelma..Keksin ovelan tavan kiertää ongelman. Mene: Käynnistä-Asetukset-Ohjauspaneeli. Valitse sieltä Suorituskyky ja ylläpito(jos on XP ja XP:n perusulkonäkö asetukset päällä) Valitse sieltä sitten Järjestelmä.(pääset järjestelmän asetuksiin toistakin kautta) Ja valitse järjestelmä välilehdeltä "lisäasetukset" ja sieltä alareunasta painike, jossa lukee "virheiden raportointi". Sitten laita vain "Poista virheiden raportointi käytöstä" ja ota sitten rasti ruudusta "ilmoita kriittiset virheet". Ja paina lopuksi OK. Nyt ei pitäisi enää tulla virheilmoituksia..(tosin nyt ei enää pitäisi tulla mitään virheilmoituksia näkyviin, mutta en muutakaan ratkaisua keksinyt... vikahan lienee normanissa ja jossain hävinneessä tiedostossa...mutta minulle ainakin kelpaa ettei tuskallinen tekstiruutu ilmesty kokoajan =)
-Sefie
- peezu
Parempi konsti on avata Normanin asennusohjelma ja valita siitä korjaa. Sen jälkeen uudelleen käynnistys ohjeiden mukaan ja ongelma poistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698