paljonko...

...2005...

vuoden mallia oleva yamaha dt kulkisi jos vaihtaisi cdi-boksia?,jos mopo on muuten vakio

7

465

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki

Klujee 45 km/h, ksoka vairaatori on rjaotettu pirkalla.

• jjhvjdkhj

tolla "vairaatorilla" variaattoria?no dt mallissa EI OLE variaattori vetoa.etpä kiki mopoista juuri mitään tiedä!

• drd r
        jjhvjdkhj kirjoitti:

tolla "vairaatorilla" variaattoria?no dt mallissa EI OLE variaattori vetoa.etpä kiki mopoista juuri mitään tiedä!

aikas hyvinhän porukat täällä osaa kirjottaa..:O
        dt:s ei kyllä todellakaa oo mitää variaattorii..:/

• Kiki
        drd r kirjoitti:

aikas hyvinhän porukat täällä osaa kirjottaa..:O
        dt:s ei kyllä todellakaa oo mitää variaattorii..:/

Srukeaa ob tosiaam krijotamisen taso täälä, oikessa olet. Onnekis minä kiroitan tädellisä Suomea.

Ja teidäd moloista pajon enemän kuin muut, olen todella pljon muita viisaanpi mutenkin:

Teidän, kuks on ablanian pääniniseirt
        tidän- mikö on Saukon litanian keilinen bimi
        Tiedän. million on presutettu bovilian vatilo

Teitääkö muks joku nuu?

• hfjgd
        Kiki kirjoitti:

Srukeaa ob tosiaam krijotamisen taso täälä, oikessa olet. Onnekis minä kiroitan tädellisä Suomea.

Ja teidäd moloista pajon enemän kuin muut, olen todella pljon muita viisaanpi mutenkin:

Teidän, kuks on ablanian pääniniseirt
        tidän- mikö on Saukon litanian keilinen bimi
        Tiedän. million on presutettu bovilian vatilo

Teitääkö muks joku nuu?

idiootti uskoo että dt:ssä ei ole variaattoria.mene vaikka kysyy liikkeestä ja antakaa ny vastaus että paljonko se vakio dt menee cdi-boksin vaihdolla. olen kuullut että 55-60,onko totta?

• .....................
        hfjgd kirjoitti:

idiootti uskoo että dt:ssä ei ole variaattoria.mene vaikka kysyy liikkeestä ja antakaa ny vastaus että paljonko se vakio dt menee cdi-boksin vaihdolla. olen kuullut että 55-60,onko totta?

-05 mallisessa DT:ssä ei käsittääkseni ole CDI-boksin vaihtamsesta mitään hyötyä, koska sitä ei ole millään tavalla rajoitettu. Kuristukset löytyvät muualta. Vanhemmat Daltonit (en muista vuosimalleja) on rajoitettu syttyboksista.

• jiufhb
        ..................... kirjoitti:

-05 mallisessa DT:ssä ei käsittääkseni ole CDI-boksin vaihtamsesta mitään hyötyä, koska sitä ei ole millään tavalla rajoitettu. Kuristukset löytyvät muualta. Vanhemmat Daltonit (en muista vuosimalleja) on rajoitettu syttyboksista.

vastauksestasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      927
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      67
      686
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      660
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      50
      659
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      583
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      35
      567
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      556
    8. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      51
      513
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      78
      476
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      435
    Aihe