vuoden mallia oleva yamaha dt kulkisi jos vaihtaisi cdi-boksia?,jos mopo on muuten vakio
Vastaukset 7
- Kiki
Klujee 45 km/h, ksoka vairaatori on rjaotettu pirkalla.
- jjhvjdkhj
tolla "vairaatorilla" variaattoria?no dt mallissa EI OLE variaattori vetoa.etpä kiki mopoista juuri mitään tiedä!
- drd r
jjhvjdkhj kirjoitti:
tolla "vairaatorilla" variaattoria?no dt mallissa EI OLE variaattori vetoa.etpä kiki mopoista juuri mitään tiedä!
aikas hyvinhän porukat täällä osaa kirjottaa..:O
dt:s ei kyllä todellakaa oo mitää variaattorii..:/ - Kiki
drd r kirjoitti:
aikas hyvinhän porukat täällä osaa kirjottaa..:O
dt:s ei kyllä todellakaa oo mitää variaattorii..:/Srukeaa ob tosiaam krijotamisen taso täälä, oikessa olet. Onnekis minä kiroitan tädellisä Suomea.
Ja teidäd moloista pajon enemän kuin muut, olen todella pljon muita viisaanpi mutenkin:
Teidän, kuks on ablanian pääniniseirt
tidän- mikö on Saukon litanian keilinen bimi
Tiedän. million on presutettu bovilian vatilo
Teitääkö muks joku nuu? - hfjgd
Kiki kirjoitti:
Srukeaa ob tosiaam krijotamisen taso täälä, oikessa olet. Onnekis minä kiroitan tädellisä Suomea.
Ja teidäd moloista pajon enemän kuin muut, olen todella pljon muita viisaanpi mutenkin:
Teidän, kuks on ablanian pääniniseirt
tidän- mikö on Saukon litanian keilinen bimi
Tiedän. million on presutettu bovilian vatilo
Teitääkö muks joku nuu?idiootti uskoo että dt:ssä ei ole variaattoria.mene vaikka kysyy liikkeestä ja antakaa ny vastaus että paljonko se vakio dt menee cdi-boksin vaihdolla. olen kuullut että 55-60,onko totta?
- .....................
hfjgd kirjoitti:
idiootti uskoo että dt:ssä ei ole variaattoria.mene vaikka kysyy liikkeestä ja antakaa ny vastaus että paljonko se vakio dt menee cdi-boksin vaihdolla. olen kuullut että 55-60,onko totta?
-05 mallisessa DT:ssä ei käsittääkseni ole CDI-boksin vaihtamsesta mitään hyötyä, koska sitä ei ole millään tavalla rajoitettu. Kuristukset löytyvät muualta. Vanhemmat Daltonit (en muista vuosimalleja) on rajoitettu syttyboksista.
- jiufhb
..................... kirjoitti:
-05 mallisessa DT:ssä ei käsittääkseni ole CDI-boksin vaihtamsesta mitään hyötyä, koska sitä ei ole millään tavalla rajoitettu. Kuristukset löytyvät muualta. Vanhemmat Daltonit (en muista vuosimalleja) on rajoitettu syttyboksista.
vastauksestasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan67686- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli50659Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33583En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.35567Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7556- 51513
- 78476
- 33435