mitä pitäisi tehdä kun mulla on mopedi vireessä teharin ja ratastuksien kanssa, ja siinä on kyseessä am6 kone ja se hyytyy aina 5-6 vaihteella, ei jaksa mennä ja sit tarvii ruveta koko ajan kytkintä naputtelemaan että jaksaa mennä eikä sitä viitsi koko ajan kytkimen avulla lisätä vauhtia kun levyt menee.. jos jollain on sama tilanne ja on saanut asian kuntoon, niin voisitko auttaa?
yamaha
dt50 2003 enduro
4
360
Vastaukset
- sshhhffff
ootko muistanna laittaa isompi suutin teharin takkee . ja eikai ne ratastukset oo menny liian tiukaks??
- Kiki
Nuo dieselit on rajoitettu syöttöpumpusta rakenteellisesti. sitä ei kanata itse mennä rassaamaan, menee helposti pilalle. Variattorissa on myös kolmosvaihteen kytkeytyessä päälle kyteysjuoka 4 ohmin vastus joka rajoittaa koneen keiroset 45 herziin ja tehon 5 kandelaan.
- gaga
kikillä pippeli mielessä ku tommosia kirjottaa
- drd r
gaga kirjoitti:
kikillä pippeli mielessä ku tommosia kirjottaa
voi juma että toi jaksaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673