habossa on viiruksia

typy133333333333333

meille tuli n. 600 viirusta sieltä mut kun mun isoveli formatoi koneen niin nyt ei oo yhtään viirusta jippiii iso veli oli oikeessa habosta tulee viiruksia... :D

19

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pritnii

Voitko olla aivan 100% varma, että ne tulivat juuri Habbosta? Näkikö siitä jotenkin?

Juu onhan sellaisia huhuja liikkunut jo pitemmän aikaa.. Mutta jotenkin tuntuu, että tämä on joku uusi keino saada porukka lopettamaan Habbossa käynti..

Jonkinlaisia pöpöjä saat varmasti mistä vain (?) sivusta, että ei tarvitse mennä Habboon saadakseen niitä, mutta onneksi virustorjunta on keksitty..

Kertokaa muutkin, tuleeko Habbosta pöpöjä?

• ExploitExpert

Habbo hotellista ei voi tulla viruksia. Ellei joku murtaudu habbo sivujen palvelimelle ja laita habon etusivulle jotain scriptiä. Eli ei voi itse habosta tulla mitään.

• ....

:( :(

• kollenpalatsi

.. DC :ta

• ssssss

Vitut tullut ainakaan Habosta. Perseestä ne virukset tulee.

• just123
        ssssss kirjoitti:

Vitut tullut ainakaan Habosta. Perseestä ne virukset tulee.

habosta ei tule yhtäkään virusta koneellesi.

• emppu607
        just123 kirjoitti:

habosta ei tule yhtäkään virusta koneellesi.

Tulee habosta viiruksia en pääse irti habosta !

• jei9
        emppu607 kirjoitti:

Tulee habosta viiruksia en pääse irti habosta !

mulla ei oo tullu :)

• infiltrator
        jei9 kirjoitti:

mulla ei oo tullu :)

riippuvuus on ainoa virus jonka voit saada sieltä hippohotellista (=

• Lolliåop3454
        infiltrator kirjoitti:

riippuvuus on ainoa virus jonka voit saada sieltä hippohotellista (=

Mulle ei ole kertaankaan tullut Habbo hotellista viruksia, vaikka olen ollut jo siellä yli 7 vuotta!!

• pilvien enkeli

mulla tulee habossa viiruksia mut mun kaverilla ei onko mahollista että ne tulee jostain muusta?? vastatkaa pian!!

• pilvien paskaaja

se voi tulla siitä että habossa on nii monta pelaajaa yms..

• vittuuntunut habboon

Vittu ne viirukset tulee niistä vitun vale haboista saatana, esim. habbitz hotel

• Niimpä!

Niinmpä !ne tulee niistä retroista.

• älä pelaa habboo

mun tietokone hajos kokonaa kun pelasi habboo ma kirjoitin tän mun kaverilla.
      ma sain uuden tietokoneen ja siihe tuli viiruksii ja vakoilu ohjelmii heti kun pelasin habbo nii parasta jättää habbo pelaamatta

• jajames

MInun kaverin tietokone sekos ihan kunnolla kun pelattiin habboa. Konetta ei saatu takaisin kuntoon ihan heti. f- secure ohjelma oli kadonnut. Piti palauttaa tehdas asetuksiin. Joten minä ja kaverini ei enää pelata habboa. Tos teille vinkki. vittu kun on noita viiruksia :D:D

• stekee!!!

on habossa viruksia !

• stekee!!!

on mulla oli menny rikki konne !!!

• Häppohøtel

Mulla saunalahessa viruksii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      126
      3943
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      40
      2436
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      73
      2396
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2302
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      43
      2059
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      78
      1630
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      79
      1566
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      12
      1274
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      71
      1097
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1091
    Aihe