En tiedä, kuuluuko tämä minun asiani tänne. Tai, kyllä se periaatteessa kuuluu. Ratsastukseen. =)
Eli nuo kentän "välikirjaimet". Tiedän nämä, mutta voisiko joku kertoa nuo "välikirjaimet". (merkitsen ne ?-merkillä.)toivottavasti joku tietää. ja kertoo.
M ? B ? F
C A
H ? E ? K
Kiitos, paljon niille, jotka vaivautuvat kertoa.. Sillä en itse löydä noita.. =D
Kentän..
21
1944
Vastaukset
- ..kirjaimet.
hitsi.. nyt ei tullut oikein, tuo.. mutta kai joku tajuaa.. =D
- ..kirjaimet.
Nään, että tällähetkellä on 10 lukenu! miks ette voi vastata??? ei ole hauskaa, kun ootte tällein: "Oho, tossahan on tollanen. Mäpäs tiedän ton vastauksen, mutta emmä viitti kertoa tolle, ettikööt yksinänsä"
TEHKÄÄ NIIN KUIN ITTE HALUISITTE, ETTÄ TEILLE TEHTÄIS!!!- vapaaratsastelija
...mutta kun en oikeen oo koskaan kentällä ratsastanu niin en tiä niistä jutuista mitään....
- haloo
Ei sitten tuu sun pieneen mielees että lukija ei välttämättä tiedä vastausta kysymykseesi.
- ..kirjaimet.
haloo kirjoitti:
Ei sitten tuu sun pieneen mielees että lukija ei välttämättä tiedä vastausta kysymykseesi.
no, ihan selvästi tossa lukee: Kentän... (otsikkona) ..kirjaimet. (nimimerkkinä), niin miks sit jotku käy kattoo, kun ei voi vastaa.. ottaa pikkusen kaaliin.
- veitikka
..kirjaimet. kirjoitti:
no, ihan selvästi tossa lukee: Kentän... (otsikkona) ..kirjaimet. (nimimerkkinä), niin miks sit jotku käy kattoo, kun ei voi vastaa.. ottaa pikkusen kaaliin.
vastaan sinulle!
Ensinnäkin luen näitä juttuja täällä, vaikka itse en osaisi vastatakkaan: jos joku toinen osaa vastata, niin sitten opin itsekin uutta ja lisää. Sinun tapauksessasi tiesin jo valmiikis, etten varmasti osaa vastata, mutta mielenkiinnosta luin kysymyksesi silti. Mielestäni tämä palsta on yhteisen hyvän kannalta: omasta kysymyksestä voi myös joku toinen saaha apua.
Toiseksi: olet noin ärhäkkänä, terhakkana ja kypsymättömänä siellä, joten luulen, että ne, ketkä voisivat osatakkin vastata, eivät yksinkertaisesti jaksa vastata tuon sortin kyselijälle.
Hmmm. Mielenkiintoinen yhtälö: pakottaa vastaamaan omaan kysymykseen. Sangen persoonallista, ellen sanoisi. Viestisi on julkisella paikalla, yleisesti luettavissa. Palstan sääntöihin/ehtoihin ei kuulu, että viestiisi ensinnäkin pitäisi vastata kaikkien niistä (tai edes osan, jotka ovat lukeneet), vaikka tietäisivätkin vastauksen. Omalla käytökselläsi teet vastaamiseen vielä suuremman kynnyksen, valitettavasti. - semmu
..kirjaimet. kirjoitti:
En muista välikirjaimia enkä kylä kertoisikaan tämän rypöytyksen jälkeen vaikka muistaisinkin!
Pääsivulla lukee aiheena Kentän ja kirjoittajana ..kirjaimet. Kentän kirjaimet. Tunge siihen otsikkoon kentän välikirjaimet jos vaadit että jokainen joka jutun lukee vastaa siihen >:/. Kukaan ei voi tietää tarkemmin mistä viestissä on kyse jos pääsivulla lukee otsikkona Kentän. Itse en edes katso kirjoittajaa aina, eli ensimmäinen asia mikä mieleeni tuli oli joku koulukentän koko tai vastaava.
Itse ilmeisesti vastaat jokaikiseen viestiin minkä luet, niinkö? - ..kirjaimet
veitikka kirjoitti:
vastaan sinulle!
Ensinnäkin luen näitä juttuja täällä, vaikka itse en osaisi vastatakkaan: jos joku toinen osaa vastata, niin sitten opin itsekin uutta ja lisää. Sinun tapauksessasi tiesin jo valmiikis, etten varmasti osaa vastata, mutta mielenkiinnosta luin kysymyksesi silti. Mielestäni tämä palsta on yhteisen hyvän kannalta: omasta kysymyksestä voi myös joku toinen saaha apua.
Toiseksi: olet noin ärhäkkänä, terhakkana ja kypsymättömänä siellä, joten luulen, että ne, ketkä voisivat osatakkin vastata, eivät yksinkertaisesti jaksa vastata tuon sortin kyselijälle.
Hmmm. Mielenkiintoinen yhtälö: pakottaa vastaamaan omaan kysymykseen. Sangen persoonallista, ellen sanoisi. Viestisi on julkisella paikalla, yleisesti luettavissa. Palstan sääntöihin/ehtoihin ei kuulu, että viestiisi ensinnäkin pitäisi vastata kaikkien niistä (tai edes osan, jotka ovat lukeneet), vaikka tietäisivätkin vastauksen. Omalla käytökselläsi teet vastaamiseen vielä suuremman kynnyksen, valitettavasti.joo.... =)
mutta en kyllä pakota vastaamaan, mut unohetaan. - ..kirjaimet
semmu kirjoitti:
En muista välikirjaimia enkä kylä kertoisikaan tämän rypöytyksen jälkeen vaikka muistaisinkin!
Pääsivulla lukee aiheena Kentän ja kirjoittajana ..kirjaimet. Kentän kirjaimet. Tunge siihen otsikkoon kentän välikirjaimet jos vaadit että jokainen joka jutun lukee vastaa siihen >:/. Kukaan ei voi tietää tarkemmin mistä viestissä on kyse jos pääsivulla lukee otsikkona Kentän. Itse en edes katso kirjoittajaa aina, eli ensimmäinen asia mikä mieleeni tuli oli joku koulukentän koko tai vastaava.
Itse ilmeisesti vastaat jokaikiseen viestiin minkä luet, niinkö?no, kyllä vastaan.
no sä ootkin sä, ja et ois vastannu, ei mun ongelma...
mutta unohdetaan!½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - semmu
..kirjaimet kirjoitti:
no, kyllä vastaan.
no sä ootkin sä, ja et ois vastannu, ei mun ongelma...
mutta unohdetaan!½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ei mun ongelma... Pah.
- martsa
M R B
C G I X L
H S E
Tää on kuviittelinen kenttä, mutta noin ne kirjaimet menee, jos tajusit....
Niin ja tää on siis kentän 20x40 kirjaimet- ..kirjaimet
Eli, tuo on yksi versio kentästä???
Kyllähän tuokin käy. Aivan mainiosti, saa tietää vähän lisää noita, mutta tarkoitin tämän kentän väli kirjaimia (?-merkki=välimerkki)
..M.?.B.?.F
C...........A
..H.?.E.?.K
Älä hämäänny noista pisteistä. Muuten ne kirjaimet menevät nippuun, niinkuin sinulla, mutta en oikein
tajua, miten noi kirjaimet ovat, koska ne on tuollein nipussa. Ei kannata laittaa välejä, minäkin laitoin aikasemmin, ja ne menivät tuollein
nippuun, mutta kiitos kuitenkin.
..H..E..K
Jos joku ei muista noita, kirjaimia, tai niiden järjestystä, niin se on: Aidot Kengurut Ehtivät Hörpätä Colaa Mennessään Brasiliaan Filmijuhlille
Olen lukenut tuon kirjasta. Ehkä lapsille tarkoitettu, pieni "runo".
Voit myös itse keksiä itsellesi, tuollaisen apparin.. =D
(Tämä ei kyllä enään liity tähän aiheeseen, mutta planeetat muista myös tälläisestä "runosta":
Meidän Mamma Marssii Juuri Samaa Uraa Nerojen Perässä. Tuosta voi katsoa, miten ne planeetat menee, siinä on aina planeetan alkua.. =p) - veitikka
..kirjaimet kirjoitti:
Kyllähän tuokin käy. Aivan mainiosti, saa tietää vähän lisää noita, mutta tarkoitin tämän kentän väli kirjaimia (?-merkki=välimerkki)
..M.?.B.?.F
C...........A
..H.?.E.?.K
Älä hämäänny noista pisteistä. Muuten ne kirjaimet menevät nippuun, niinkuin sinulla, mutta en oikein
tajua, miten noi kirjaimet ovat, koska ne on tuollein nipussa. Ei kannata laittaa välejä, minäkin laitoin aikasemmin, ja ne menivät tuollein
..H..E..K
Jos joku ei muista noita, kirjaimia, tai niiden järjestystä, niin se on: Aidot Kengurut Ehtivät Hörpätä Colaa Mennessään Brasiliaan Filmijuhlille
(Tämä ei kyllä enään liity tähän aiheeseen, mutta planeetat muista myös tälläisestä "runosta":
Meidän Mamma Marssii Juuri Samaa Uraa Nerojen Perässä. Tuosta voi katsoa, miten ne planeetat menee, siinä on aina planeetan alkua.. =p)venus jäi välistä... (merkurius venus maa mars...)
- kunhan olen
..kirjaimet kirjoitti:
..M.?.B.?.F
C...........A
..H.?.E.?.K
..H..E..K
Meidän Mamma Marssii Juuri Samaa Uraa Nerojen Perässä. Tuosta voi katsoa, miten ne planeetat menee, siinä on aina planeetan alkua.. =p)En nyt ole ihan varma mitä tarkoitat välikirjaimilla kun itse tiedän vain 10 kentän kirjainta... Enkä tunnista suurinta osaa noista mitä luettelet.
..E..S..H..
L I G C
..B..R..M.. - kunhan olen
kunhan olen kirjoitti:
En nyt ole ihan varma mitä tarkoitat välikirjaimilla kun itse tiedän vain 10 kentän kirjainta... Enkä tunnista suurinta osaa noista mitä luettelet.
..E..S..H..
L I G C
..B..R..M..Jaa, joku olikin jo laittanu saman mutta toisin päin vaan.
- ...kirjaimet
veitikka kirjoitti:
venus jäi välistä... (merkurius venus maa mars...)
Oho..
- ..kirjaimet.
Niin, tuo minun tarkoittamani kenttä. Onko kellän siitä "hajua"? Eli jos joku ihmettelee mikä kenttä niin tuo:
---M--B--F
C..........A
---H--E--K - shrek
menkää katsomaan srl:n sivuilta nuo kirjaimetkin samoin kuin ne kouluohjelmat niin ei tarvia täällä "tapella" että mitenkä ne nyt menee...ja noi on muuten sitten 20X60 kentän kirjaimia mitä sinä kyselet....20X40 menee BRM LXIGC HSE
- harrastelija315
siis mistä täs on nyt kyse ku ei nyt oikeen nappaa?
- jokuvainmuistuttelee
NONIIN IHMISET!! := Kukaan ei näytä tietävän, joten minä kerron. ;) Ensinnäkin se riippuu ihan kentän koosta.. :) Mutta tavallisilla ratsastuskouluilla kirjaimet menevät usein näin:
Pitkä sivu 1. : B R M
Lyhyt sivu 1. : C
Pitkä sivu 2. : H S E
Lyhyt sivu 2. : L
Keskihalkaisijalla, lueteltuna C:kirjaimesta alkaen: G I X
Eli siis jos ette ymmärtäneet, niin niille hidasälyisimmille :D :
C
M G H
R I S
B X E
L - Dsjgljhg
http://www.ratsastus.fi/instancedata/prime_product_julkaisu/ratsastajainliitto/embeds/ratsastajainliittowwwstructure/13808_rataa_pohja_20_60.pdf
Siinä ne kirjaimet kentällä=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462