Oletteko koskaan tunteneet ihmistä, joka on niin täynnä itseään ettei muut tiedä, ei osaa, eivät ole mitään. Muita hän voi mielinmäärin kiusata ja alistaa henkisesti piikittelemällä, naljaillen ja uhkailemalla.
Narsistit tekevät kaikkensa, että heitä huomattaisiin ja kehuttaisiin. Ellei joku sitä tee, he tekevät sen itse.
Tuntuuko tutulta? Onko vieläkin karvas maku tapahtuneesta? Oletko joutunut tähän liemeen?
NARISMIN KIROT
109
5917
Vastaukset
- olenko itse
narsisti vaiko eletyn elämäni surullinen lopputulos. Kun on koko elämänsä ollut hyljeksitty, syrjitty ja eristetty sosiaalisista ympyröistä, niin on ollut pakko kehittää hyvä itsetuntemus ja itsetunto, että edes joku rakastaa. Muiden ihmisten silmissä olen takuulla narsisti, mut ei se mua haittaa. Olennaista onkin vaan se, että olen niin vahva ja sinut itseni kanssa, etten tarvitse muiden ihmisten mielipiteitä, paitsi silloin kun on kyse muiden ihmisten hyvinvoinnista. Mulla on selkeät visiot tulevaisuudesta ja linjanvedot tehtynä, muut ihmiset kulkee sokeasti massan mukana. Ja fakta tosiaan on, että yksinkertaisesti olen fiksumpi kuin keskivertoihminen, miksi sitä pitäisi hävetä?
- terveysintoilija
siihen. että et ole ainakaan narsisti muuta kuin sen hyvässä mielessä. Sitäkin on olemassa. Kaikissa meissä asuu "pieni, terve narsisti" aivan kuin Arlan maitopurkissa "pieni lehmä".
Ei fiksuutta pidäkään hävetä, päinvastoin.
Persoonallisuushäiriönä narsismi on paljon vakavampi asia ja sitä ei kyseinen henkilö useimmiten itse myönnä eikä tunnista itseltään.
- MysNa
olen käväissyt tutustumassa tuohon liemeen, enkä nähny muuta keinoa ku - äkkiä pakoon!
Jäi sellainen käsitys, että narsisti ei todella näe, eikä huomaa omaa käytöstään ja sen vaikutuksia. Siitä on myös täysin turha yrittää puhua hänelle....- tarkoitat
minua?
Ni, kitti vaan. - mohna
tarkoitat kirjoitti:
minua?
Ni, kitti vaan.Ukkulia vaivaa, kun toisia alvariinsa kiusata pitää. Eiköhän kannattas jo lopettaa ja kääntää uusi sivu elämässä.
Näytä meille että sulla on munaa kunnioittaa toisen tahtoa. - sitten
mohna kirjoitti:
Ukkulia vaivaa, kun toisia alvariinsa kiusata pitää. Eiköhän kannattas jo lopettaa ja kääntää uusi sivu elämässä.
Näytä meille että sulla on munaa kunnioittaa toisen tahtoa.niin mikään, eikä alvariinsa.
Niin sinunkin kannattas, vaan etpä taida pystyä, kerran noin ajattelet.
On mulla, ihan niinku muillakin.
Oletko muuten vastauksen kirjoittaja, vai mistä moinen ajatuksesi? Jos et, niin sorry vaan että astuin varpaillesi, melkein aiheen mukaisesti. Höh! - MysNa
tarkoitat kirjoitti:
minua?
Ni, kitti vaan.siis sinua?
Tuotapa on kyllä aika vaikea tietää!!?
Mikähän siinä on, että täällä on jollakulla luulo ja kuvitelma, että kirjoitan juuri hänestä?
Sehän on suorastaan aika narsistista ;)))
Mulla on näät jo paljon elettyä elämää takana ja menneitä miehiä vino pino ;PP
Joten monenlaista tarinaa riittää kerrottavaksi... - tuffe
sitten kirjoitti:
niin mikään, eikä alvariinsa.
Niin sinunkin kannattas, vaan etpä taida pystyä, kerran noin ajattelet.
On mulla, ihan niinku muillakin.
Oletko muuten vastauksen kirjoittaja, vai mistä moinen ajatuksesi? Jos et, niin sorry vaan että astuin varpaillesi, melkein aiheen mukaisesti. Höh!Kuules, en usko että kukaan haluaa sulle mitään pahaa, mutta olen "mohnan" kanssa ihan samaa mieltä. Näin sivusta seuranneena menee kyllä sympatiat MysNan puolelle. Sinun viestit alkaa enempi muistuttaa häiriköintiä. Raja tästä henkiseen väkivaltaan ei ole kaukana
- tuffe
MysNa kirjoitti:
siis sinua?
Tuotapa on kyllä aika vaikea tietää!!?
Mikähän siinä on, että täällä on jollakulla luulo ja kuvitelma, että kirjoitan juuri hänestä?
Sehän on suorastaan aika narsistista ;)))
Mulla on näät jo paljon elettyä elämää takana ja menneitä miehiä vino pino ;PP
Joten monenlaista tarinaa riittää kerrottavaksi...Ruvetaanko vertailemaan, ikään kuin sotajuttuja ;))) Niin oli mullakin, kunnes korjattiin talteen.. *huoks se nuoruus* Vaan nyt käy vähiin ennen kuin loppuu :))))
- MysNa
tuffe kirjoitti:
Kuules, en usko että kukaan haluaa sulle mitään pahaa, mutta olen "mohnan" kanssa ihan samaa mieltä. Näin sivusta seuranneena menee kyllä sympatiat MysNan puolelle. Sinun viestit alkaa enempi muistuttaa häiriköintiä. Raja tästä henkiseen väkivaltaan ei ole kaukana
"mohnalle" ja sinulle :))
Niin just, väkisin ja pakottamalla saadaan harvoin mitään, ainakaan kovin kaunista, aikaan...
Eikä perskärpäset muutenkaan oo kivoja ;)
Ps. joks sun tän päivän liisterisatsi kiehuu? :D - Sorry,
tarkoitat kirjoitti:
minua?
Ni, kitti vaan.mutta olette tainneet erehtyä!
Ja sekoittaa jonkun toisen minuun.
Ja oletan, että tiedän kehen luultavasti.
Mutta voin kertoa, että kyseinen henkilö johon sotkette luultavasti, ei ole tällä hetkellä edes suomessa, vaan matkoilla ulkomailla! - tuffe
Sorry, kirjoitti:
mutta olette tainneet erehtyä!
Mutta voin kertoa, että kyseinen henkilö johon sotkette luultavasti, ei ole tällä hetkellä edes suomessa, vaan matkoilla ulkomailla!hyvää matkaa sitten sulle ;))
- MysNa
tuffe kirjoitti:
Ruvetaanko vertailemaan, ikään kuin sotajuttuja ;))) Niin oli mullakin, kunnes korjattiin talteen.. *huoks se nuoruus* Vaan nyt käy vähiin ennen kuin loppuu :))))
ja eikös nää menneet vuodet vähän ookki ku olis sodassa ollut... ja siitä sitten kehkeytynyt pitkäviha :(( Mut ehkä tehdään se vertailu sitten kuitenkin face to face...
Miten niin vähiin?? Tiedä mitä kaikkee vinkeetä siellä hunningolla tulee vastaan :) - mohna
Sorry, kirjoitti:
Mutta voin kertoa, että kyseinen henkilö johon sotkette luultavasti, ei ole tällä hetkellä edes suomessa, vaan matkoilla ulkomailla!Käyt hakemassa "sen" oikean paluulipun ja vaihdat sen täällä menolippuun. Siellähän sitten täydennätte toisianne. Ja tänne palstalle laskeutuu rauha.
- MysNa
Sorry, kirjoitti:
Mutta voin kertoa, että kyseinen henkilö johon sotkette luultavasti, ei ole tällä hetkellä edes suomessa, vaan matkoilla ulkomailla!Se on jo aika paha ku alkaa mennä ittesä kanssa sekasin :))
Vai onko sut jätetty kotiin kätyriksi ja palstan tarkkasilmäiseksi vartiaksi? - jos
MysNa kirjoitti:
Se on jo aika paha ku alkaa mennä ittesä kanssa sekasin :))
Vai onko sut jätetty kotiin kätyriksi ja palstan tarkkasilmäiseksi vartiaksi?aihe naurattaa kuitenkin, koska niin tuo erehdys nauratti minuakin, vaikka erehdyksestä tosiaan onkin kyse, eikä mistään itsensä kanssa sekaisin menosta :)
Ei ole ei, sen kummemmin kun teitä itseännekään. - varmaankaan
tuffe kirjoitti:
hyvää matkaa sitten sulle ;))
ehkä tarkoita mulle, vaan kyseiselle matkalla olijalle :)
- meriv
MysNa kirjoitti:
ja eikös nää menneet vuodet vähän ookki ku olis sodassa ollut... ja siitä sitten kehkeytynyt pitkäviha :(( Mut ehkä tehdään se vertailu sitten kuitenkin face to face...
Miten niin vähiin?? Tiedä mitä kaikkee vinkeetä siellä hunningolla tulee vastaan :)hunninkointi on taidelaji..eli siinäkin harjoitus tekee mestarin.
Ajatelkaas kuinka hauskaa se harjoittelu voikaan olla *hymyilee*
Narsisti ei muuten alista eikä uhkaile..se on hänelle liian alentavaa.
Hänen ei tarvitse alentua sellaiseen ollessaan niin paljon muita parempi ja ylempänä.
Hän tyytyy olemaan yleensä, näennäisestä sosiaalisuudestaan huolimatta, yksinäinen susi, koska harva on kelvollinen hänen seuraansa.
Sosiopaatti taas harrastaa uhkailua ja ahdistelua viimeiseen asti.
Mutta nyt teetä ja uunista juuri otettua leipää - pitäs
mohna kirjoitti:
Käyt hakemassa "sen" oikean paluulipun ja vaihdat sen täällä menolippuun. Siellähän sitten täydennätte toisianne. Ja tänne palstalle laskeutuu rauha.
tehdäkkin,
mutta mulla on matka edessä vasta syksyllä :)
Ai rauha, kyllä se taitaa olla siinä vaiheessa finnair mikä laskeutuu :) - meriv
MysNa kirjoitti:
"mohnalle" ja sinulle :))
Niin just, väkisin ja pakottamalla saadaan harvoin mitään, ainakaan kovin kaunista, aikaan...
Eikä perskärpäset muutenkaan oo kivoja ;)
Ps. joks sun tän päivän liisterisatsi kiehuu? :D*korvista kiinni ja pus*
- oon,
meriv kirjoitti:
hunninkointi on taidelaji..eli siinäkin harjoitus tekee mestarin.
Hänen ei tarvitse alentua sellaiseen ollessaan niin paljon muita parempi ja ylempänä.
Hän tyytyy olemaan yleensä, näennäisestä sosiaalisuudestaan huolimatta, yksinäinen susi, koska harva on kelvollinen hänen seuraansa.
Mutta nyt teetä ja uunista juuri otettua leipääsamaa mieltä :)
Vaikka täällä kovasti jostain syystä erehdytäänkin.
Ai peijjakas, maistuis muuten mullekkin :) - meriv
oon, kirjoitti:
samaa mieltä :)
Vaikka täällä kovasti jostain syystä erehdytäänkin.
Ai peijjakas, maistuis muuten mullekkin :)kiirettä..askeleeni suuntaavat juuri nyt sitä leipää kohden ja kohdalle ehdittyäni on sen leivän peli pelattu.
- pidän
meriv kirjoitti:
kiirettä..askeleeni suuntaavat juuri nyt sitä leipää kohden ja kohdalle ehdittyäni on sen leivän peli pelattu.
mut, jätä edes jämät :)
- meriv
pidän kirjoitti:
mut, jätä edes jämät :)
voi olla vaikeaa, mutta toisaalta uuden leivän leipoo yllättävän nopeasti *hymyilee*
Lupaan tässä nyt juhlallisesti, ristimättä sormiani selkäni takana, että mikäli oveni taakse eksyt, leivon uuden leivän varta vasten sinulle.. olet sitten kuka tahansa.
*hymyilee* - mulle
meriv kirjoitti:
kiirettä..askeleeni suuntaavat juuri nyt sitä leipää kohden ja kohdalle ehdittyäni on sen leivän peli pelattu.
edes pikku palanen evääks, kun pitäs kohta töihinkin ennättää :(
- meriv
mulle kirjoitti:
edes pikku palanen evääks, kun pitäs kohta töihinkin ennättää :(
*ojentaa lämpöisen, tuoksuvan leivän*
Teen itselleni uuden *hymyilee*
Hyvää työiltaa sinulle..palaillaan.. - nenu
meriv kirjoitti:
voi olla vaikeaa, mutta toisaalta uuden leivän leipoo yllättävän nopeasti *hymyilee*
Lupaan tässä nyt juhlallisesti, ristimättä sormiani selkäni takana, että mikäli oveni taakse eksyt, leivon uuden leivän varta vasten sinulle.. olet sitten kuka tahansa.
*hymyilee*jos jään ilman :(
Nii, nopiat leipoo vaikka mitä, vaik muutaman voi-silmä pullanki siinä samalla :)
Oi hitsi, lupaatko :)
Mä koukkaanki sit sitä kautta, töihin mennessäni :)
*Voi että, niin hymyilen minäkin* - meriv
nenu kirjoitti:
jos jään ilman :(
Nii, nopiat leipoo vaikka mitä, vaik muutaman voi-silmä pullanki siinä samalla :)
*Voi että, niin hymyilen minäkin*pullaakin..?
Käykö suklainen voisilmä?
Se on niiiiiin hyvää.
Laitanko uuden taikinan..leivälle kävi juuri ohraisesti..eli..*taputtaa vatsaansa* - lämpimäisistä,
meriv kirjoitti:
*ojentaa lämpöisen, tuoksuvan leivän*
Teen itselleni uuden *hymyilee*
Hyvää työiltaa sinulle..palaillaan..mutta nyt on mentävä :(
Tee vaan, niin tekisin minäkin :)
*Ja hymyilen edelleen*
Kiitos sitä tarvitaan ja halaillaan kun palaillaan :) - meriv
nenu kirjoitti:
jos jään ilman :(
*Voi että, niin hymyilen minäkin*poistun nyt koneelta palatakseni 21 takaisin..eli oikein hyvää työiltaa sinulle *hymyilee*
Rimpautatko ovikelloa vai otatko vauhdissa kopin parvekkelta lennätetystä leivästä? - mut
meriv kirjoitti:
poistun nyt koneelta palatakseni 21 takaisin..eli oikein hyvää työiltaa sinulle *hymyilee*
Rimpautatko ovikelloa vai otatko vauhdissa kopin parvekkelta lennätetystä leivästä?poistutaan sitten yhdessä ja mä palaanki sitten vasta yöllä.
Kiitos ja mukavaa illan jatkoa sinulle :)
*Hymyilee takaisin*
Otan sen kopin, kun en ehdi pahemmin sitä kelloa enää soittelemaan :) - MysNa
meriv kirjoitti:
*korvista kiinni ja pus*
onko olosi jo hieman helpottanut?
- terveysintoilija
meriv kirjoitti:
Mutta nyt teetä ja uunista juuri otettua leipääon kuitenkin otettava vakavasti. Sosiopaatti ei myöskään ole mitenkään miellyttävä käytöksinen, mutta sosiopaatin luonnetta leimaa röyhkeämmin ja yleisesti epäsosiaalisesti käyttäytyvän piirteet.
Narsistinen luonnehäiriö ei paljastu läheskään yhtä helposti ja voi tulla aviopuolisollakin esiin vasta vuosien kuluessa. Siinä ehkä sen petollisuus piileekin.
Tämän linkin kautta voitte käydä tutustumassa keskusteluun, jota narsismista syvällisemmin käydään.
http://www.narsistienuhrientuki.info/keskustelu/viewtopic.php?t=123 - MysNa
terveysintoilija kirjoitti:
on kuitenkin otettava vakavasti. Sosiopaatti ei myöskään ole mitenkään miellyttävä käytöksinen, mutta sosiopaatin luonnetta leimaa röyhkeämmin ja yleisesti epäsosiaalisesti käyttäytyvän piirteet.
Narsistinen luonnehäiriö ei paljastu läheskään yhtä helposti ja voi tulla aviopuolisollakin esiin vasta vuosien kuluessa. Siinä ehkä sen petollisuus piileekin.
Tämän linkin kautta voitte käydä tutustumassa keskusteluun, jota narsismista syvällisemmin käydään.
http://www.narsistienuhrientuki.info/keskustelu/viewtopic.php?t=123luonnehäiriö paljastu suhteen alkumetreillä? Ellei ole ihan totaalinen kylähullu.
Alkurakkauden huumassa toinen on suorastaan sokea tällaiselle häiriökäyttäytymiselle ja toinen taas pystyy pitämään piirteensä piilossa, tietoisesti tai tietämättän.
Alkuhuuma hiipuu, alkaa arki ja sitä rataa... - tuffe
varmaankaan kirjoitti:
ehkä tarkoita mulle, vaan kyseiselle matkalla olijalle :)
ei me mitään eilisen teereen poik.. tyttöjä olla :)))
- meriv
MysNa kirjoitti:
onko olosi jo hieman helpottanut?
*hymyilee*
Se, että Jojo oli hyvin huonossa kunnossa viedessäni sen helpotti asian hyväksymistä.
Sunnuntai oli niin hirvittävä päivä, että maanantai oli helpotus niin sille kuin minullekkin.
Kaipaan mielettömästi sen pientä energistä olemusta ja sitä, että se oli koko ajan lähelläni.
Joku päivä varmaankin lakkaan näkemästä sen keittiössä vahtimassa kaappia, missä sen ruoka on.
Vesikuppia en ole raaskinut vielä poistaa..laitan siihen vielä raikasta vettä *hymyilee*
Voi olla typerää, mutta se jotenkin tuntuu hyvältä. - MysNa
meriv kirjoitti:
*hymyilee*
Se, että Jojo oli hyvin huonossa kunnossa viedessäni sen helpotti asian hyväksymistä.
Sunnuntai oli niin hirvittävä päivä, että maanantai oli helpotus niin sille kuin minullekkin.
Kaipaan mielettömästi sen pientä energistä olemusta ja sitä, että se oli koko ajan lähelläni.
Joku päivä varmaankin lakkaan näkemästä sen keittiössä vahtimassa kaappia, missä sen ruoka on.
Vesikuppia en ole raaskinut vielä poistaa..laitan siihen vielä raikasta vettä *hymyilee*
Voi olla typerää, mutta se jotenkin tuntuu hyvältä.Rodun tuntien ja toki muutenkin, on helppo kaipauksesi kuvitella... sellainen hölmön hassu tohottava pippurisilmä :))
Vaihda raikasta vettä kuppiin niinkauan kun siltä tuntuu, typeryydestä viis! - MysNa
tuffe kirjoitti:
ei me mitään eilisen teereen poik.. tyttöjä olla :)))
taitaa olla jonkinasteista aliarviointa ilmassa *snif snif* :))
- MysNa
meriv kirjoitti:
Mutta nyt teetä ja uunista juuri otettua leipääsanotaan, että harjoitus tekee mestarin ja kaikkien lajien mestarithan harjoittelee tooosi paljon!
- meriv
MysNa kirjoitti:
sanotaan, että harjoitus tekee mestarin ja kaikkien lajien mestarithan harjoittelee tooosi paljon!
on kaiken aa ja oo.
Onkohan tässä ympäristössä harjoituspaikkaa, missä voi suorittaa tarpeellisen nestetankkauksen oikeaoppisesti vähähappisessa ilmanalassa?
En nyt tarkoita jätesäkkiä.. - tuffe
meriv kirjoitti:
on kaiken aa ja oo.
Onkohan tässä ympäristössä harjoituspaikkaa, missä voi suorittaa tarpeellisen nestetankkauksen oikeaoppisesti vähähappisessa ilmanalassa?
En nyt tarkoita jätesäkkiä..se täällä, nimittäin asun kahdessa kerroksessa :)) Ja muksuille kun antaa sopivasti suklaata on kyllä happikin kaukana...
- meriv
tuffe kirjoitti:
se täällä, nimittäin asun kahdessa kerroksessa :)) Ja muksuille kun antaa sopivasti suklaata on kyllä happikin kaukana...
alkaa olemaan suhteellisen täydellistä.
Korkeanpaikan leiriä ympäröivää sumuahan voi markkeerata sen pohjaanpalaneen puuron kehittämä savu..
Minä voin nauttia muutaman kourallisen pähkinöitä..lisää autenttisuutta *kikattaa* - MysNa
meriv kirjoitti:
on kaiken aa ja oo.
En nyt tarkoita jätesäkkiä..korkean talon lasitettu kattoterassi?
Jostainhan se on aloitettava... sitten syksyllä, kaiken syöneenä, juoneena ja kokeneena voidaankin kavuta jollekin kauniille hiljaiselle Lapin Vuorelle Hiljentymään - Retriittiharjoituksiin :)) - MysNa
tuffe kirjoitti:
se täällä, nimittäin asun kahdessa kerroksessa :)) Ja muksuille kun antaa sopivasti suklaata on kyllä happikin kaukana...
sinähän sen keksit (voin tuoda mukaan myös NE keksit)
ratkaisu olikin noin lähellä, oot sie kyl eri fiksu flikka :)) - tuffe
MysNa kirjoitti:
sinähän sen keksit (voin tuoda mukaan myös NE keksit)
ratkaisu olikin noin lähellä, oot sie kyl eri fiksu flikka :))Nyt alkaa kuulostaa... :))) Olen niitä keksejä kaipaillutkin :))
- mulle
meriv kirjoitti:
pullaakin..?
Käykö suklainen voisilmä?
Se on niiiiiin hyvää.
Laitanko uuden taikinan..leivälle kävi juuri ohraisesti..eli..*taputtaa vatsaansa*pullakin kelpaa, vaikka en pulla-hiiri olekkaan.
Käy toki, jos se on noin hyvääääkin. Vaikka en sellaista voisilmää ole koskaan maistanutkaan, mutta kerta se on ensimmäinenkin.
Laita vaan, koska hamuilin sitä koppia ihan turhaan ohimennessäni. - meriv
mulle kirjoitti:
pullakin kelpaa, vaikka en pulla-hiiri olekkaan.
Käy toki, jos se on noin hyvääääkin. Vaikka en sellaista voisilmää ole koskaan maistanutkaan, mutta kerta se on ensimmäinenkin.
Laita vaan, koska hamuilin sitä koppia ihan turhaan ohimennessäni.sinusta sitten koripalloilijaa eikä kopparia pesäpalloon.
Harjoitus tekee mestarin tässäkin lajissa, että harjoitellaan tänään pullien kovemmilla versioilla..suoraan pakastimesta.
*hymyilee*
Katso, että olet oikean parvekkeen alla - vaikka
meriv kirjoitti:
sinusta sitten koripalloilijaa eikä kopparia pesäpalloon.
Harjoitus tekee mestarin tässäkin lajissa, että harjoitellaan tänään pullien kovemmilla versioilla..suoraan pakastimesta.
*hymyilee*
Katso, että olet oikean parvekkeen allapesistä olenkin aikoinaan pelannut.
Niinhän sitä sanotaan ja pitää aika monessa paikkansa.
Kova on versio, mutta pehmiäähän se lämmetessä :)
*hymyssä suin* - taisin olla
vaikka kirjoitti:
pesistä olenkin aikoinaan pelannut.
Niinhän sitä sanotaan ja pitää aika monessa paikkansa.
Kova on versio, mutta pehmiäähän se lämmetessä :)
*hymyssä suin*sittenkin väärän parvekkeen alapuolella, kun vastauskin lispahti toiseen osioon :)
*naureskelee pikku kommähdystään* - meriv
taisin olla kirjoitti:
sittenkin väärän parvekkeen alapuolella, kun vastauskin lispahti toiseen osioon :)
*naureskelee pikku kommähdystään*mitään..sieppasin sen vastauksen sieltä kyllä..tulisikohan minusta sitten sieppari..?
Minun parvekkeeni on se reunimmainen ja keskellä. - meriv
taisin olla kirjoitti:
sittenkin väärän parvekkeen alapuolella, kun vastauskin lispahti toiseen osioon :)
*naureskelee pikku kommähdystään*ja varo naapurin parveketta..sen omistaja on aika..iäkäs(n. 70) ja kovin iloinen..*hymyilee*..
siis en tarkoita nyt itseäni.. - susta
meriv kirjoitti:
mitään..sieppasin sen vastauksen sieltä kyllä..tulisikohan minusta sitten sieppari..?
Minun parvekkeeni on se reunimmainen ja keskellä.hyvinki saattas tulla se sipari, kun tuntuu olevan tuota peli-silmääkin, minkä olen täältä lukiessani huomannut :)
*hymyilee*
Ilmankos meni hutiin koppi,
kun olin reunassa ja keskellä :D
*nauraa ääneen* - toivotuksestasi
meriv kirjoitti:
ja varo naapurin parveketta..sen omistaja on aika..iäkäs(n. 70) ja kovin iloinen..*hymyilee*..
siis en tarkoita nyt itseäni..ja varoituksestasi iäkkäästä naapurista.
Mutta, vanhus taisi olla nukkumassa jo, niin ei tarvinnut joutua paniikkiin. *hymyilee*
Et varmaankaan,
kun tuo ikä ei satu ihan kohdalleen :)
*jatkaa hymyilyä*
- ihan livenä
tosin tutustuin kyseiseen henkilöön 40 sätissä ja siitä sit tutustuminen jatkui sätin ulkopuolella. Vähän aikaa oli ihanaa mutta sitten alkoi totuus toisesta paljastua ja kesti kuukausia päästä eroon ihmisestä ja ennenkaikkea kaikista hänen puheistaan.
Vaan nyt elämä hymyilee, tosin sääliksi käy sitä naista joka samaiseen miehen seuraavaksi tutustuu. - Tuhiwai*
... jo etukäteen, kun lähetän näin typerän viestin. Mutta, kun mulla on pönttö ollut jo pari viikkoa sekaisin, niin minkäs teet. En kykene hillitsemään Speedyäni (Kossunen tietää). Siis, kun olet kirjoittanut avauksessa tuon narsismin vahingossa väärin niin, että siitä on tullut narismi. Ajattelin oitis, että minustako täällä puhutaan? Olen nimittäin kamala narisija, siis oikea naristi.
- itsekeskeiyyttä pelkäävä
terveysintoilija sanoo:
Olen nimimerkin mukaisesti terveysintoilija. Vouhotan ehkä liikaakin näistä asioista monien mielestä. Minkä sitä luonnolleen voi kun haluaa ja voi auttaa ja opastaa. Erityisesti olen ilahtunut kaikista hyvistä palautteista, joita ihmisiltä saa.
Vietän vapaa-aikaani pyöräillen, lenkkeillen, saunoen ja rentoutuen hyvässä seurassa.
PS. Olen pahoillani kiireisestä kirjoittelusta ja sanasokeudestani johtuneesta virheestä NARISMI=>NARSISMI
- saat
seurata tuolla 50 palstalla, siellä narsismi kukkii !
- hymysuu64
itseasiassa olen tälläkin hetkellä tällaisen ihmisen hampaissa työpaikalla ja tiedossa iso soppa...
- Miehelle tärkeä
Naiset painais miehen maan rakoon.
On oltava vähän narsisti.
Haistatan välillä vitut vaimolle.
Se tekee sille hyvää. - Narssissos
Kaikissa on ja pitääkin olla narsistin vikaa - erityisesti tietyissä nuoruuden kehitysvaiheissa. Aikuiselle epäterve itsekkyys ei sovi. Paitsi että se on sairaus, se on myös rumaa, ilkeää, sydämetöntä, julmaa. Huvittavaa on, että narsisti itse haukkuu muita edellisillä adjektiiveilla huomaamatta lainkaan olevansa itse se, jollaisena lähimmäisensä näkee.
Puhe on turhaa. Yritykset opettaa ja ohjata huomaamaan huonosti käyttäytyvää narsistia ovat kuin heittäisi helmiä sioille.
Mutta roskakoriksi ei parane ruveta. Kannattaa torjua narsistin raivo ja ehdottomasti kieltää ottavansa vastaan syytökset, joita varmasti satelee. Mutta viekas ja taitava on oltava: sitä on myös narsisti itse...- terveysintoilija
osuit. Tämä on juuri sitä käytöstä, jota häiriytyneet narsistit viljelevät kanssaeläjiensä riesaksi.
Kontrastin jyrkkyyden ja räjähtelyjen välisen hellän käytöksen vuoksi sairaan narsistisesti käyttäytyvästä on vaikea monenkin luopua ja unohtaa. Narsisti kun osaa olla myös hellyttävä ja ihana jopa romanttisesti sikaseksikäskin. - sossissraN
tietty toisistaan, mutta ei kovin paljoa, jonka minä olen huomannut elämäni varrella kun olen kovia joutunut menneessä elämässäni kokemaan.
Ihan kun moni muukin elämänsä aikana, oli kyseessä sitten lapsi taikka aikuinen, mutta harmillisinta siinä on se, että syyttömätkin joutuvat sen kohtelemaksi aika ajoin.
Kyllä puhuminen auttaa asiassa, kun taas puhumattomuus vaan pahentaa tilannetta, oli kyseessä sitten minkälainen tilanne tahansa.
Ei kannatakkaa, mutta jokin syy tilanteessa kun tilanteessa on. Joten pitää asiaa ajatella vähän itsekkin ja syitä niihin tilanteisiin joutumiselle jos sellainen ihminen sattuu kohdalle, eikä moittia ketään tietämättä syytä ja siihen tilanteeseen joutumisen pohjaa.
Parempi panostaa viekas ajatus ja taitavuus johonkin antoisempaan, sillä sovussa kaikkien kesken elämä on paljon mielekkäämpää ja antoisempaa elämän laatua antavaa ja muutenkin parempaa ajattelua elämässä kun elämässä. - jaketijak
Olen samaa mielta ,on kuin seinalle puhuisi ja he uskovat omiin valheisiin eika myonna missaan tilanteessa etta he on vaarassa tahan sairauteen ei ole apua se on sielullinen sairaus luin etta ehka jossain tapauksissa vuosien terapia voisi auttaa en kylla itse tohon usko.
- tuffe
että narsisti on älykäs henkilö jolta puuttuu kyky tuntea empatiaa. Hänen kanssaan pärjää niin kauan kuin alistuu, ja siihen hän käyttää kaikkia konsteja mitä vaan löytää.
Elämä sellaisen kanssa on kuin nuoralla tanssimista, koko ajan pitää vahtia mihin astuu, mitä teet tai sanot tai jätät tekemättä. Kunnes se on osaa luonnettasi. Ainoa selviytymiskeino on huumorin viljeleminen.
Narsistejakin on varmaan erilaisia ja eri asteisia. On niitäkin joiden ei tarvi hakea huomiota, koska he vaan ovat niin hyviä. Varmaan osa heistä heittäytyy ajoittain sosio- tai psykopaateiksi, se raja on sen verran häilyvä noissa termeissä. - wanita
mutta löysin hyvän keinon,,,, EI anteeksi, vaan hän joka aina narisi ja oli kaikessa parempi kuin muut, veti ilm. herneen nokkaansa, suutui minulle, ei puhunut, josta minä ihmeissään, kunnens tajusin että voin ja pystyn olemaan ilman tällaista ystävyyttä,,,, nyt kun en ole ottanut yhteyttä, en pyydellyt anteeksi, (jota hän odottaa, syystä jota en tiedä), niin olen tuntenut oloni todella vapautuneeksi...
olen antanut anteeksi hänelle omassa mieleni sopukoissa, ja huomasin että minulle tuli tosi hyvä olo, en kaipaa ko. henkilön seuraa - ajoittain
ilmeisen varmasti kaikki otsikon alaisia ?
Tiedostaen tai tiedostamatta sitä itse, mikä lienee yleisin ajatus aiheesta.
Koska sitä luonteen tai ajatuksien ominaisuutta on tuskin keneltäkään meistä oikeasti tutkittu, joten kaikki perustuu kaikkien omiin tuntemuksiin ja ajatuksiin toisista henkilöistä, niin täällä kun muuallakin.
Ja luulen näin, että aihe ilmenee yleisimmin vain suuttumisen ja pahantuulisuuden yhteydessä.
Ja katoaa pois, kun elämä hymyilee kympillä :)))
Joten hymyä kasvoille, niin elämäkin hymyilee :)))
*Hymyilee itsekkin* - meriv
aika tullut kömpiä peittojen alle odottelemaan ainoaa miestä, joka suht´ usein könyää vuoteeni lähistöllä.
Eli Nukku-Matin hellään huomaan siirtynen.
*rutistaa Tuffen ja MysNan taas siihen samaan hellään ruttuun*
ai niin..melkein unohdin..
*jättää uuden tuoksuvan leivän odottamaan noutajaa*
Hyvää Yötä
*hymyilee*- MysNa
sinulle Hyvää Yötä ja kauniita unia!
Tempase se Nukku-Matti vuoteesi lähistöltä kainaloosi könyämään :)) Ei kai se oo karvaton....Tuffeeeeeee!!! Kääk! *herättelee tuffea rutusta* (Ruttutuffe...eeehheheh) - tuffe
MysNa kirjoitti:
sinulle Hyvää Yötä ja kauniita unia!
Tempase se Nukku-Matti vuoteesi lähistöltä kainaloosi könyämään :)) Ei kai se oo karvaton....Tuffeeeeeee!!! Kääk! *herättelee tuffea rutusta* (Ruttutuffe...eeehheheh)Ja aattele jos se Nukku-Matti on untuvainen, kun höyhensaarilta tulee...! Hiivatti, nyt fillari esille. Täytyy vaan toivoa että muistan pysäyttää oikeassa kohdassa kun otin satulan pois..
Ruttuffe :))))) heh :))) nyt Mymmysna kiltisti nukkumaan :))) Öitä sullekin :) - vaikka
myöhäiseksi nukkuminen menikin, kun kävin vielä luonasi, noutamassa sitä tuoksuvaa leipää aamupalaksi.
Vai nukku-matiksi sitä karvatonta nykyisin kutsutaankin :)
Vai tyttöjä rutistelet, mutta ei sen puoleen, niin rutistelisin kyllä minäkin :)
Nyt kuitenkin vaan mukavaa keskiviikkon ilta-päivää sekä iltaa sinulle toivotellen. ?
*hymyilee* - meriv
vaikka kirjoitti:
myöhäiseksi nukkuminen menikin, kun kävin vielä luonasi, noutamassa sitä tuoksuvaa leipää aamupalaksi.
Vai nukku-matiksi sitä karvatonta nykyisin kutsutaankin :)
Vai tyttöjä rutistelet, mutta ei sen puoleen, niin rutistelisin kyllä minäkin :)
Nyt kuitenkin vaan mukavaa keskiviikkon ilta-päivää sekä iltaa sinulle toivotellen. ?
*hymyilee*..ystävät on tarkoitettu rutistettaviksi *hymyilee*
Vaikka epäilen tokko he pitäisivät, jos rutistaisin heitä jotenkin muuten *kikattaa*
Voin minä sinutkin rutistaa..omaan ruttuusi *hymyilee*
Niin niin..Nukku-Mattipa hyvinkin..tuo ailahtelevainen vuoteesta vuoteeseen, nukkujan sukupuolesta välittämättä innokkaasti siirtyilevä piippalakki.
Miksi sinä sitä oikein luulit.. - ihan
meriv kirjoitti:
..ystävät on tarkoitettu rutistettaviksi *hymyilee*
Vaikka epäilen tokko he pitäisivät, jos rutistaisin heitä jotenkin muuten *kikattaa*
Voin minä sinutkin rutistaa..omaan ruttuusi *hymyilee*
Niin niin..Nukku-Mattipa hyvinkin..tuo ailahtelevainen vuoteesta vuoteeseen, nukkujan sukupuolesta välittämättä innokkaasti siirtyilevä piippalakki.
Miksi sinä sitä oikein luulit..kun oma rakaskin, vaikkakin eri tuntein
kun ystävät. *Hihittää itekseen*
No hellästi tietty, niin kukapa ystävä sellasesta vois olla pitämättä.
Voit toki, mutta taidat rutistua siinä samassa sitten vähän itsekkin :) *Hymyilee*
Ai, se onkin sellanen, kun toiset pitävät jotakin karvaista pikku lelua vierellään.
Ukoksi, joka lymyää useimmin vierelläsi, kun se oikea nukku-matti.
*nauraa ääneen* - meriv
ihan kirjoitti:
kun oma rakaskin, vaikkakin eri tuntein
kun ystävät. *Hihittää itekseen*
No hellästi tietty, niin kukapa ystävä sellasesta vois olla pitämättä.
Voit toki, mutta taidat rutistua siinä samassa sitten vähän itsekkin :) *Hymyilee*
Ai, se onkin sellanen, kun toiset pitävät jotakin karvaista pikku lelua vierellään.
Ukoksi, joka lymyää useimmin vierelläsi, kun se oikea nukku-matti.
*nauraa ääneen*sänkyään* ei ole kuule täällä ketään lymyämässä,
Äläkä hihitä siellä ollenkaan..ruttaus on tehtävä hartaudella, että ei tule rutinoita.
Olen ristinyt tuon sängyn yksinäisen naisen Saharaksi.. - terveysintoilija
meriv kirjoitti:
sänkyään* ei ole kuule täällä ketään lymyämässä,
Äläkä hihitä siellä ollenkaan..ruttaus on tehtävä hartaudella, että ei tule rutinoita.
Olen ristinyt tuon sängyn yksinäisen naisen Saharaksi..pitäisi olla myös keitaita ja muuta sellaista, josta saattaisi ammentaa virkistystä. Ei suinkaan pelkkiä kangastuksia. Vai mitä?
- meriv
terveysintoilija kirjoitti:
pitäisi olla myös keitaita ja muuta sellaista, josta saattaisi ammentaa virkistystä. Ei suinkaan pelkkiä kangastuksia. Vai mitä?
saharassa meneillään kuiva kausi..pelkkää pölyä..
- turhaan
meriv kirjoitti:
sänkyään* ei ole kuule täällä ketään lymyämässä,
Olen ristinyt tuon sängyn yksinäisen naisen Saharaksi..sitä sänkyä hämmennä, hämmentyy se muullakin konstilla. *hymyilee*
En hihitä en,
kun laittaa sylillisen tunnetta mukaan.
*ajattelee tunnetta*
Toivottavasti se ei ole kuitenkaa kovin tuulinen, jos sellaiseksi sen olet ristinyt.
Mutta älä välitä, tilanne on täällä ihan sama, vaikka sen alasimeksi aikanaan ristinkin. - meriv
turhaan kirjoitti:
sitä sänkyä hämmennä, hämmentyy se muullakin konstilla. *hymyilee*
En hihitä en,
kun laittaa sylillisen tunnetta mukaan.
*ajattelee tunnetta*
Toivottavasti se ei ole kuitenkaa kovin tuulinen, jos sellaiseksi sen olet ristinyt.
Mutta älä välitä, tilanne on täällä ihan sama, vaikka sen alasimeksi aikanaan ristinkin.enää yksi aamuvuoro tällä viikolla.
Sitten saakin taas siirtyä ihmiselle sopivaan rytmiin.
Häipyy muuten tämä keskustelu kohta tästä toiselle kierrokselle..niin, että pitänee viestitellä jotenkin muuten..? Kait..?
Alasin..ohos..jo vain on kovasti työnmakuinen nimike.
Ai niin..oikein mukavaa torstaita *hymyilee* - niin,
meriv kirjoitti:
enää yksi aamuvuoro tällä viikolla.
Sitten saakin taas siirtyä ihmiselle sopivaan rytmiin.
Häipyy muuten tämä keskustelu kohta tästä toiselle kierrokselle..niin, että pitänee viestitellä jotenkin muuten..? Kait..?
Alasin..ohos..jo vain on kovasti työnmakuinen nimike.
Ai niin..oikein mukavaa torstaita *hymyilee*jollet aikaisista aamuista pidä.
Sopivaan, siis olet aamu uninen ?
jos oikein ajatuksesi tulkitsen.
Niin hän se häipyi, mutta kantaahan tämä uusi oksa nyt jonkin aikaa.
Ehkä, se jää nähtäväksi ajan saatossa.. ?
Kaiketi.. ?
No, on se vähän, vaikka vähäiseksi sen käyttö on kuitenkin jäännyt, siinä alasin mielessä.
Kiitos samoin, ai niin kanssa.
*hymyilee takaisin* - meriv
niin, kirjoitti:
jollet aikaisista aamuista pidä.
Sopivaan, siis olet aamu uninen ?
jos oikein ajatuksesi tulkitsen.
Niin hän se häipyi, mutta kantaahan tämä uusi oksa nyt jonkin aikaa.
Ehkä, se jää nähtäväksi ajan saatossa.. ?
Kaiketi.. ?
No, on se vähän, vaikka vähäiseksi sen käyttö on kuitenkin jäännyt, siinä alasin mielessä.
Kiitos samoin, ai niin kanssa.
*hymyilee takaisin*mitään vikaa ole *hymyilee*
Ihan rivakasti nousen, mutta se lähteminen *irvistää*
Ensi viikolla en sitten tähän aikaan viestittele..iltaviikko, joten aamupäivän "baarissa".
Tai sitten..*hymyilee*
Leipätaikina nousemassa..ihan vain ohimennen mainitakseni. - koska
meriv kirjoitti:
mitään vikaa ole *hymyilee*
Ihan rivakasti nousen, mutta se lähteminen *irvistää*
Ensi viikolla en sitten tähän aikaan viestittele..iltaviikko, joten aamupäivän "baarissa".
Tai sitten..*hymyilee*
Leipätaikina nousemassa..ihan vain ohimennen mainitakseni.nousen rivakasti yleensä itsekkin, lähinnä kiireen välttämiseksi.
*ajattelee vapaa päivien aamuja ilman kiirettä*
En minäkään, kun yölliset työt jatkuvat alku-viikkoon asti.
Siis, ilmeisesti "hain baarissa" joka on muuten aika kova jutun vääntäjä täällä.
Jaha..jaha taidankin saada lämpimäisiä.
*hymyilee* - meriv
koska kirjoitti:
nousen rivakasti yleensä itsekkin, lähinnä kiireen välttämiseksi.
*ajattelee vapaa päivien aamuja ilman kiirettä*
En minäkään, kun yölliset työt jatkuvat alku-viikkoon asti.
Siis, ilmeisesti "hain baarissa" joka on muuten aika kova jutun vääntäjä täällä.
Jaha..jaha taidankin saada lämpimäisiä.
*hymyilee*taas seistä samanaikaisesti keskellä ja reunalla niin tuo tähtääminen saattaa tuottaa ongelmia..ainakin minulle, jolle se tuottaa joltisesti muutenkin niitä.
Juu-u..hainpa hyvinkin*hymyilee* - se,
meriv kirjoitti:
taas seistä samanaikaisesti keskellä ja reunalla niin tuo tähtääminen saattaa tuottaa ongelmia..ainakin minulle, jolle se tuottaa joltisesti muutenkin niitä.
Juu-u..hainpa hyvinkin*hymyilee*ekalla kerralla tuottikin.
Mutta kai se harjoitus tekee mestarin, tästäkin ajatuksesta, jos se tekee monesta muustakin.
Niin vähän arvelinkin.
*hymyilee* - meriv
se, kirjoitti:
ekalla kerralla tuottikin.
Mutta kai se harjoitus tekee mestarin, tästäkin ajatuksesta, jos se tekee monesta muustakin.
Niin vähän arvelinkin.
*hymyilee*kerralla olit liian reunalla juuri silloin, kun tähtäsin..oma vikasi siis *jupisee*
Olisit pysynyt keskellä.
Oletko menossa töihin? - minä
meriv kirjoitti:
kerralla olit liian reunalla juuri silloin, kun tähtäsin..oma vikasi siis *jupisee*
Olisit pysynyt keskellä.
Oletko menossa töihin?taisin olla, kun en kyennyt keskellä reunaakaan olemaan.
*hihittää jupinallesi*
Nii olis pitänyt.
Mutta, kun siinä keskellä reunaakin oli aika vaikeeta.
* Ja nyt jo nauraakin ääneen*
Olen menossa, joten menen ohitsesi, keskeltä
reunaan päin. - meriv
minä kirjoitti:
taisin olla, kun en kyennyt keskellä reunaakaan olemaan.
*hihittää jupinallesi*
Nii olis pitänyt.
Mutta, kun siinä keskellä reunaakin oli aika vaikeeta.
* Ja nyt jo nauraakin ääneen*
Olen menossa, joten menen ohitsesi, keskeltä
reunaan päin.ei liian reunalle.
Leipä muuten on hyvää..*mussuttaa* enkä mussuta, mutta se sopi tuohon hyvin.
Siis taas yöksi töihin..NUKKU - MATTI??????
*alkaa käyttämään yöpaitaa* - mä,
meriv kirjoitti:
ei liian reunalle.
Leipä muuten on hyvää..*mussuttaa* enkä mussuta, mutta se sopi tuohon hyvin.
Siis taas yöksi töihin..NUKKU - MATTI??????
*alkaa käyttämään yöpaitaa*nyt niin reunalle, kerran keskellähän se oli.
Niin varmaan, vaik kyl se lämpimäinen maistuis mullekkin nyt.
Mutta oletko huomannut, että kun *mussuttaa taikka maiskuttaa* pikkasen, (vaikkakin salaa,) ni se maistuu vieläkin paremmalle.
Näin se vaan on.. enkä mä mattia viereeni huolisikaan.
*Ai.. pahus* - meriv
mä, kirjoitti:
nyt niin reunalle, kerran keskellähän se oli.
Niin varmaan, vaik kyl se lämpimäinen maistuis mullekkin nyt.
Mutta oletko huomannut, että kun *mussuttaa taikka maiskuttaa* pikkasen, (vaikkakin salaa,) ni se maistuu vieläkin paremmalle.
Näin se vaan on.. enkä mä mattia viereeni huolisikaan.
*Ai.. pahus*tai sen reunan keskellä..tai ainakin sielläpäin..
ÄLÄ SEKOITA MINUA!!!
Nyt alan olemaan jo uteliaskin..eikä se tee laisinkaan hyvää herkälle hipiälleni..puhumattakaan sielunelämästäni. - keskellähän
meriv kirjoitti:
tai sen reunan keskellä..tai ainakin sielläpäin..
ÄLÄ SEKOITA MINUA!!!
Nyt alan olemaan jo uteliaskin..eikä se tee laisinkaan hyvää herkälle hipiälleni..puhumattakaan sielunelämästäni.se oli.
Tai, just siel päin.
No, ei tulis mieleenikään moinen.
Älä ny, mistäs moinen uteliaisuus heräsi ?
Jollei se hyvää tekisi.
- hymysuu64
olen tällä hetkellä tällaisen ihmisen hampaissa ja tekee elämän helvetiksi työpaikalla mutta eiköhän siihen keinot löydy...
- meriv
Pahuksen pahus tuota hierarkiaa..
Syystä tai toisesta en nyt mitenkään kykene hahmottamaan tilannetta.missä samalla ollaan reunalla ja keskellä..ellei sitten olla reunan keskellä tai keskiosan reunalla, mutta silloin ei voida olla enää keskellä.
Minun elämääni ei saa tehdä aamuviikoilla vaikeaksi liikaa pohdintaa vaativilla ongelmilla.- muuta,
kun oksa noin vain katkeaa.
Että pitää luoda ajatuksille uusi oksa.
En minäkään, kun sitä parvekettasi silloin aamuyöllä etsin. *hymyilee*
Anteksi siis siitä, jos aiheesta syntyi pikku pulma. - meriv
muuta, kirjoitti:
kun oksa noin vain katkeaa.
Että pitää luoda ajatuksille uusi oksa.
En minäkään, kun sitä parvekettasi silloin aamuyöllä etsin. *hymyilee*
Anteksi siis siitä, jos aiheesta syntyi pikku pulma.juuri ja juuri kestää.
Leipä muuten taas loppu, joten kohta menen laittamaan taikinan nousemaan.
Kuuleppas..tämä sivu kääntyy kohta ympäri..elikkä koko tämä keskustelu häipyy.
Siis ellet aloita uutta..niin..
Tai keksi jotakin muuta tapaa..kuten balladi parvekkeen alla.
*hymyilee* - kestät,
meriv kirjoitti:
juuri ja juuri kestää.
Leipä muuten taas loppu, joten kohta menen laittamaan taikinan nousemaan.
Kuuleppas..tämä sivu kääntyy kohta ympäri..elikkä koko tämä keskustelu häipyy.
Siis ellet aloita uutta..niin..
Tai keksi jotakin muuta tapaa..kuten balladi parvekkeen alla.
*hymyilee*koska kestää tämä oksakin, ainakin hetken.
Onko, noi pahus.
*elää toivossa saada lämpimäisiä*
Ympäri.. ja häipyy.. miten se on mahdollista.
Kyllä tähän puuhun vielä muutamia oksia saa, jotka ajatuksia kannattaa, ainakin luulisin niin, vai eikö nämä nykyisin kestä enää sitä paria sataa ?
Jaa, että oikein sellasta pallaadia ajattelit.
No, ehkä se pallaadikin onnistuisi, kun pidän latino tyylistä.
*hymyilee edelleen*
(Mutta saatta olla, että ujous iskisi kyllä ennemmin, kun sellanen pallaadi yhtäkkiä toteutuisi.) - meriv
kestät, kirjoitti:
koska kestää tämä oksakin, ainakin hetken.
Onko, noi pahus.
*elää toivossa saada lämpimäisiä*
Ympäri.. ja häipyy.. miten se on mahdollista.
Kyllä tähän puuhun vielä muutamia oksia saa, jotka ajatuksia kannattaa, ainakin luulisin niin, vai eikö nämä nykyisin kestä enää sitä paria sataa ?
Jaa, että oikein sellasta pallaadia ajattelit.
No, ehkä se pallaadikin onnistuisi, kun pidän latino tyylistä.
*hymyilee edelleen*
(Mutta saatta olla, että ujous iskisi kyllä ennemmin, kun sellanen pallaadi yhtäkkiä toteutuisi.)luikauta jokin helppo..kuten Ukko Nooa.
No ei tämä häivy..siirtyy vain sivulle 2.
Ei tarvitse latinoa a´la Ricky Martin, vaikka en pahaksi panisikaan samantyylistä lantionliikettä ja aseistariisuvaa hymyä.
*hymyilee* - helppoa
meriv kirjoitti:
luikauta jokin helppo..kuten Ukko Nooa.
No ei tämä häivy..siirtyy vain sivulle 2.
Ei tarvitse latinoa a´la Ricky Martin, vaikka en pahaksi panisikaan samantyylistä lantionliikettä ja aseistariisuvaa hymyä.
*hymyilee*ajattelinkin, mutta en nyt ihan tuota.
*nauraa ääneen*
Sitähän minäkin, tai ainakin oletin.
No, hyvä sitten.. ja saahan ne aseet riisuttua muutenkin, kun en ihan Rickiä vastaava ole, vaikka useasti hymyilenkin ja lantiokin liikkuu vielä jollakin tavoin.
*naureskelee hymyssä suin* - meriv
helppoa kirjoitti:
ajattelinkin, mutta en nyt ihan tuota.
*nauraa ääneen*
Sitähän minäkin, tai ainakin oletin.
No, hyvä sitten.. ja saahan ne aseet riisuttua muutenkin, kun en ihan Rickiä vastaava ole, vaikka useasti hymyilenkin ja lantiokin liikkuu vielä jollakin tavoin.
*naureskelee hymyssä suin*selkeä työnjako..sinä laulat ja minä ketkutan lantiota.
No kuinkas olisi sitten Amore Miiioooooooooo tai ehkä Oooooo soooleee miiiooooo..tai Mio Poikani Mio..ai niin, mutta tuo jälkimmäinenhän onkin kirja..
Olen kyllä aika aseeton, ellei lasketa mukaan niitä vanhoja pullia.
Tuoksuupa taas hyvälle..leipä olisi valmis.. - nyt,
meriv kirjoitti:
selkeä työnjako..sinä laulat ja minä ketkutan lantiota.
No kuinkas olisi sitten Amore Miiioooooooooo tai ehkä Oooooo soooleee miiiooooo..tai Mio Poikani Mio..ai niin, mutta tuo jälkimmäinenhän onkin kirja..
Olen kyllä aika aseeton, ellei lasketa mukaan niitä vanhoja pullia.
Tuoksuupa taas hyvälle..leipä olisi valmis..rupes meriv kirjottamaan, ku sai oikean osoitteen, joka sopii mulle työnjaosta.
Ihan sama, miiioooooooo ku miiiooooooooo, kunhan hommaat korvatulpat itsellesi ensin, (lähinnä varmuuden vuoksi) jos sattuu menemään jokin pieleen.
*virittelee jo äänijänteitään*
Oletko, mutta multapas löytyykin yks tussari.
*nauraa*
Arvaan vaan, kuinka hyvälle se voikin tuoksahtaa,
saati sitten vielä maistua.
*pyyhkii kuolaansa* - meriv
nyt, kirjoitti:
rupes meriv kirjottamaan, ku sai oikean osoitteen, joka sopii mulle työnjaosta.
Ihan sama, miiioooooooo ku miiiooooooooo, kunhan hommaat korvatulpat itsellesi ensin, (lähinnä varmuuden vuoksi) jos sattuu menemään jokin pieleen.
*virittelee jo äänijänteitään*
Oletko, mutta multapas löytyykin yks tussari.
*nauraa*
Arvaan vaan, kuinka hyvälle se voikin tuoksahtaa,
saati sitten vielä maistua.
*pyyhkii kuolaansa*nyt koko näyttö ja sinulla näppis.
Olipas hyvää *kikattaa*
Tuli kyllä vähän suuri leipä..*suuruudenhullu*
No oli minulla ilmapistooli..vipuviritteinen, mutta se jäi paikkaan, mistä en sitä kuuna kullan valkeana pois hae.
Nyt minulla on sanansäilä, silmänisku, korvapuusti ja armoton pölykoirien armeija.. - olikin,
meriv kirjoitti:
nyt koko näyttö ja sinulla näppis.
Olipas hyvää *kikattaa*
Tuli kyllä vähän suuri leipä..*suuruudenhullu*
No oli minulla ilmapistooli..vipuviritteinen, mutta se jäi paikkaan, mistä en sitä kuuna kullan valkeana pois hae.
Nyt minulla on sanansäilä, silmänisku, korvapuusti ja armoton pölykoirien armeija..ja makua voin vaan kuvitella, niinku tuoksuakin.
*kuolan valuessa edelleen*
No, vahinkoja sattuu, joten minkäs sille voi.
*miettii kaikkea mahdollista*
Ymmärrän yskän, joten tuohon ei tarvinne lisätä ilmeisesti mitään.
Vaikka mun *tussarista* ei taidakkaan tulla muuta, kun kuumaa ilmaa ja pullan muruja.
*hymyilee hieman, häveten kuitenkin "tussari" ajatustaan*
Niin on minullakin ehkä, mutta.. ainakin nuo villakoirat tuntuvat ajoittain tutuilta.
*katselee ympärilleen* - meriv
olikin, kirjoitti:
ja makua voin vaan kuvitella, niinku tuoksuakin.
*kuolan valuessa edelleen*
No, vahinkoja sattuu, joten minkäs sille voi.
*miettii kaikkea mahdollista*
Ymmärrän yskän, joten tuohon ei tarvinne lisätä ilmeisesti mitään.
Vaikka mun *tussarista* ei taidakkaan tulla muuta, kun kuumaa ilmaa ja pullan muruja.
*hymyilee hieman, häveten kuitenkin "tussari" ajatustaan*
Niin on minullakin ehkä, mutta.. ainakin nuo villakoirat tuntuvat ajoittain tutuilta.
*katselee ympärilleen*näitä Freud juttuja..
Mutta ne pullanmurut pelasti.
Minun villakoirani ovatkin paaaaljon isompia kuin sinun..
Kohta tämäkin hierarkia täynnä..mitäs sitten? - sinne
meriv kirjoitti:
näitä Freud juttuja..
Mutta ne pullanmurut pelasti.
Minun villakoirani ovatkin paaaaljon isompia kuin sinun..
Kohta tämäkin hierarkia täynnä..mitäs sitten?päinkää, joten ihminen on ilmeisen erehtyväinen, ainakin täällä ja joskus muutenkin.
Ehkä, jollei tukehdu niihin, kun ei olla vielä keksiäkään maistettu.
Voi olla, mutta ei ne kyllä isoilta näyttänyt, kun sitä leipää sillon aamusella. *hain*
Niinhän se alkaa täyttymään, mutta minunkin on onneksesi kohta lopetettava, kun nuo työtkin kutsuvat. - meriv
sinne kirjoitti:
päinkää, joten ihminen on ilmeisen erehtyväinen, ainakin täällä ja joskus muutenkin.
Ehkä, jollei tukehdu niihin, kun ei olla vielä keksiäkään maistettu.
Voi olla, mutta ei ne kyllä isoilta näyttänyt, kun sitä leipää sillon aamusella. *hain*
Niinhän se alkaa täyttymään, mutta minunkin on onneksesi kohta lopetettava, kun nuo työtkin kutsuvat.joko nyt..*jupisee itsekseen*
hei älä meeeeeeee..tai viee-et multa kaikee-e-eeen..
Sinä mitään leipää hakenut..itse jouduin syömään koko limpun.
*huokaus* - höh
meriv kirjoitti:
joko nyt..*jupisee itsekseen*
hei älä meeeeeeee..tai viee-et multa kaikee-e-eeen..
Sinä mitään leipää hakenut..itse jouduin syömään koko limpun.
*huokaus*mutta niin se vaan on, että sinne on lähdettävä ja paluu onkin kuulemma hieman epäselvää vielä.
* mutisee myös, itekseen miettiessään*
Kellon sei..sah..tuvan tahdon.. kuluu tunti viimeinen..
*hitsi.. meniköhän se noin*
Kyllä mä yritin, mutta nää sun "ruttaa" tytöt oli paiskannee oven kiinni. Ja ilmeisesti tarkotuksella, kun annoit vihjeen niille.
*huokaa syvään* - meriv
höh kirjoitti:
mutta niin se vaan on, että sinne on lähdettävä ja paluu onkin kuulemma hieman epäselvää vielä.
* mutisee myös, itekseen miettiessään*
Kellon sei..sah..tuvan tahdon.. kuluu tunti viimeinen..
*hitsi.. meniköhän se noin*
Kyllä mä yritin, mutta nää sun "ruttaa" tytöt oli paiskannee oven kiinni. Ja ilmeisesti tarkotuksella, kun annoit vihjeen niille.
*huokaa syvään*tyttöni *kikattaa*
Kas, kun eivät itselleen napanneet..
Hetki lyö, viime hetki lyö..
Siis minun on pakahduttava uteliaisuuteen ja tuoreeseen leipään..
Vaikkakin, jos tarpeeksi haluaa niin keinot kyllä keksii..sinäkin. *hymyilee* - huomannut
meriv kirjoitti:
tyttöni *kikattaa*
Kas, kun eivät itselleen napanneet..
Hetki lyö, viime hetki lyö..
Siis minun on pakahduttava uteliaisuuteen ja tuoreeseen leipään..
Vaikkakin, jos tarpeeksi haluaa niin keinot kyllä keksii..sinäkin. *hymyilee*niin tapahtuvan, mikäli palstan tytöistä on kyse.
Sanos muuta, vaan eipä tainneet huomata.
*ajattelee ajatusta todellisuuteen..iiikk*
Niin lyökii, joten nyt on lähdettävä.
Syystä että ? jos saan olla *utelias* itsekkin.
Niin keksiikin, jollei tukehdu niihinkin.
*hymyilee öitä toivotellen*
- toivottaa
meriv:lle :)
Oikein mukavaa illan jatkoa ja..
Hyvää yötä. (palaillaan)
*Pikku-Matin heittäessä uni hiekkaa*
Ihan niinku kaikille muillekkin palstalaisille.- meriv
hyvää työyötä sinulle *hymyilee*
palaile..
*meni partsille odottelemaan serenadia* - takaisin
meriv kirjoitti:
hyvää työyötä sinulle *hymyilee*
palaile..
*meni partsille odottelemaan serenadia**hymyillen* toivotustasi kiittäen.
ennemmin tai myöhemmin..
*virittää itsensä serenaadin valmiuteen*
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532