Autoparatiisi

Mitä mieltä..?

15

8742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autosta

      siellä on paljon halpoja ja huonoja autoja, mutta kyllä siellä on ajokuntoisiakin. ennen siellä oli paljon enemmän romuautoja (jannaxin aikaan) mutta nyt ne sai kaikki huonot autot huutokaupattua niin eiköhän nyt ole parempia autoja:)

    • Merrob88

      sinne voi mennä autoja ostamaan.
      nykyään siellä on ihan hyviä autoja

      • on joo

        Kai sieltä autoja löytyy, mutta kannattaa kuitenkin selvittää ja maksaa autoista liikkeelle kuuluvat verot itse. Näin säästyy yllättävältä kilpien irroitustouhulta poliisin pysäyttäessä auton ollessa muussa tapauksessa ajokiellossa. Tästä on ollut juttua näillä keskustelupalstoilla jo aikoja sitten.

        Kolmen kuukauden käyttöturvan kanssa varmistaisin, että auto myös kestää sen kolme kuukautta, nimittäin verukkeita auton rikkoutumiseen/käyttöturvan raukeamiseen on naurettavan helppo keksiä, varsinkin jos kyseessä on supliikki puhemies ja vanha auto.


    • en ostais

      joo en ostais. ostin auton joka hajos kahden viikon ajelun jälkeen joka piti olla kunnossa.

      • aa1

        olen ostanut kyseisestä liikkeestä 2 autoa molemmat kestäneet vuosia hyvä liike suosittelen AA1


    • poke63

      Terve.Näköjään muillakin on kokemuksia Autoparatiisista.Jätkät tosiaan kertoilee iltasatuja ja kusettaa sen minkä kerkiää.
      Ne ovat ihan syvältä.Eivät pidä lupauksiaan ym.
      No kyllä se jossain vaiheessa loppuu niidenkin
      osalta.

      • Nimetön

        Ostin sieltä auton osarilla. Oli verot maksamatta ja auto ei mene katsastuksesta läpi kun myyjä unohti kertoa että onpi kolaroitu ja korjattu joskus huonosti.


      • oliseostos
        Nimetön kirjoitti:

        Ostin sieltä auton osarilla. Oli verot maksamatta ja auto ei mene katsastuksesta läpi kun myyjä unohti kertoa että onpi kolaroitu ja korjattu joskus huonosti.

        Ostin auton kesti 90km ja 1,5 tuntia nyt on vedätetty riittävästi .kohta on kulunut 3kk että laitetaan kuntoon mut ei se vieläkään oo kunnos.
        Menee muuten noi omat kulut ja kipurahojen pyyntö just enskuus sit rosikseen oottaan päätöksii.


      • olisi se kiva

        No nyt se on menossa toi autoparatiisin toiminta oikeuteen vihdoin ja viimein .
        päätöksen tultua julkaisen sen ja sitten eikun muutkin hakemaan omiaan pois.


    • petetty

      No joo koht 4kk kulunut mut ei oo muut ku kulut itellää autoo ei näy lupaukset on kovat sekä
      selityksissä löytyy. Ei kuulemma löytynyt konette sit seuraavaks oli tullu 2.kertaa väärä kone nyt ne on jossain pajalla nyhränny koneen vaidossa .Ei ole uskottavaa ku koneita löytyy ja vaihtoon menee tasan 26h kokemusta on .

      • jiipeen asiakas

        ostettiin auto Paratiisista ja kaikki oli ok....myytiin parin vuoden päästä leimattuna pois ja kaikki on vieläki ok!Suomen laki antaa mahdollisuuksia ehdottoman tuomion saaneelle järjestää asiat ja saa hoito aikaa jos osaa perustella...joten älkää VALITTAKO,naapurinne voi myös olla ehdottoman kärsijä...kuin myös tiedätte.Kaikki ei oo kultaa mikä kiiltää...


      • Tyytymätön101

        Tässähän jatkuvasti poistuu negatiiviset viestit.


    • G

      Yhen auton ostanut, ei ollut ongelmia. Kai tuolla pätee kaikki samat säännöt kuin muuallakin vastaavissa paikoissa, siis käytetyn tavaran kaupiaalla, eli:
      Tarkista itse että kaikki toimii. Älä luota että saat mitään apua kun auto hyytyy. Vaadi auto katsastettuna jos katsastusajanjakso mitenkään osuu kauppahetkeen. Maksa vasta kun saat auton nimiisi, ei ennakkomaksuja yms. Älä lupaudu mihinkään, edes suullisesti.
      Itse pyysin katsastamaan auton, se tehtiin seuraavana päivänä, hain auton ja maksoin osan käteisellä ja tehtiin SAV-rahoituksen osamaksusopimus loppusummasta. Sitten vaan kovaa ajoa, pieniä ongelmia on ollut, mutta en ostanutkaan uutta autoa.
      Tarjottiin kyllä mahdollisuutta ottaa auto mukaan ja katsastaa itse ja maksaa vasta sitten, tai maksaa osa jotta tulen varmasti hakemaan kun on katsastettu, mutta nuo on itsestä kiinni lähteekö tuollaiseen leikkiin. Minä en lähde, ostan pois kitisemättä jos haluamani ehdot täyttyy. Enkä enää tingi esim. kauppahetkellä jo sovitusta asiasta kuten joillain on tapana.

      • jeppppe

        Itse ostin pari vuotta sitten auton sieltä, koe ajot sun muut tehtiin ja auto tuntui ihan toimivalta. Vioista kysellessä vastattiin vaan että ei pitäisi olla, kaikki on kunnossa. No sitten tehtiin paperi hommelit ja luovareiden kanssa menin katsastus asemalla ottamaan auton nimiini. Siellä sitten mummeli kysyi että etkö meinaa ollenkaan vuosi katsastaa koska auto on ollut ajokiellossa jo muutaman kuukauden!

        No sieltä sitten suoraan menin takasin liikkeeseen ja auto"paratiisin" pojat lähti katsastamaan sitä. Helv**tin pitkä vika listahan sieltä tuli, sehän on ihan arvattavissa mutta kyllä autoparatiisin pojat kaikki viat korjasivat mukisematta ja leimasivat ihan omaa piikkiinsä. Se onkin ainoa mistä jäi vähäsen hyvä maku.

        Huono maku jäi koko puljusta, vähän vaha pesua autojen päälle ja myyntipuheilla myydään autoja missä saattaa ihan perus asiat olla hoitamatta.

        Itse en ikinä enää sieltä osta yhtään mitään, mutta kyllä sieltä varmasti voi ihan hyvänkin auton saada kun vähän viitsii tutkia autoa, eikä liikaa hätäile.


      • opelforewer
        jeppppe kirjoitti:

        Itse ostin pari vuotta sitten auton sieltä, koe ajot sun muut tehtiin ja auto tuntui ihan toimivalta. Vioista kysellessä vastattiin vaan että ei pitäisi olla, kaikki on kunnossa. No sitten tehtiin paperi hommelit ja luovareiden kanssa menin katsastus asemalla ottamaan auton nimiini. Siellä sitten mummeli kysyi että etkö meinaa ollenkaan vuosi katsastaa koska auto on ollut ajokiellossa jo muutaman kuukauden!

        No sieltä sitten suoraan menin takasin liikkeeseen ja auto"paratiisin" pojat lähti katsastamaan sitä. Helv**tin pitkä vika listahan sieltä tuli, sehän on ihan arvattavissa mutta kyllä autoparatiisin pojat kaikki viat korjasivat mukisematta ja leimasivat ihan omaa piikkiinsä. Se onkin ainoa mistä jäi vähäsen hyvä maku.

        Huono maku jäi koko puljusta, vähän vaha pesua autojen päälle ja myyntipuheilla myydään autoja missä saattaa ihan perus asiat olla hoitamatta.

        Itse en ikinä enää sieltä osta yhtään mitään, mutta kyllä sieltä varmasti voi ihan hyvänkin auton saada kun vähän viitsii tutkia autoa, eikä liikaa hätäile.

        Muutaman kerran vaihtanu siellä ja kaikki ihan hyvin menny. Halvat autot tuo aina ongelmia, ainakin itse olen joutunut maksamaan autoilusta koko ikäni isoja summia. Porvoon liikkeet ihan ok, lähes kaikista olen ostanut mutta hyrylään älkää menkö.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe