Bio-lapsettomat sijaisvanhemmat

mirpatti

Hei kaikki ne sijaisvanhemmat, joilla ei ole biologisia lapsia, vaan ainoastaan sijaislapsia!

Kertokaahan vähän ajatuksianne sijaisvanhemmuudesta...Käyttekö töissä? Ootteko kohdanneet ennekkoluuloja? Onko lapsiperhe-elämänne kuin ns. tavallisessa perheessä??

Kertokaa kokemuksiannè?

1

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "äiti"

minulla ei ole omia lapsia. Kyllä Luoja tietää kelle niitä antaa. Vahingossa jouduin sijariksi ja minusta ei todellakaan ollut siihen hommaan. Meidän perheessä oli sitten isä ja kaksi "murkkua" Ei sopinu minulle, vaikka jotenkin selvittiin.Kuvittelin elämän olevan niinkuin kotonani ennen. Mutta ei sinnepäinkään. Mikään ei mennyt "normaalisti" Saan kyllä nyt jälkeenpäin äitienpäivä kortin ja jopa kiitoksia. MISTÄ?
      Ei kannata hankkiutua kenenkään äidiksi, jos ei ole lapsen maailmasta mitään tietoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      62
      2641
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      42
      2369
    3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      181
      2167
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      22
      2063
    5. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      60
      1133
    6. iltaa häelle

Hyvää iltaa hänelle naiselle ❤ mieheltä Harmittaa yksi asia
      Ikävä
      17
      1116
    7. Siksi meidän suhteesta

Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko
      Ikävä
      74
      933
    8. Arvostatko kotiäitiyttä

Vaimoni on ollut 12 vuotta kotona pyörittämässä perheen arkea. Siitä olen kantanut huonoa omaatuntoa. Hän ei ole voinut
      Sinkut
      214
      925
    9. Rakastan sua

Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️
      Ikävä
      11
      905
    10. Ensitreffit alttarilla: Elisa-morsio laukoo kirosanoja ja komentaa Matti-sulhoa!

Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa kaksi paria vietti hääjuhlaa. Toinen pareista oli arkkitehtiopiskelija Elisa ja muusi
      Ensitreffit alttarilla
      6
      830
    Aihe