IP-numero selville

Jaanatus

Käyn jonkun ihmisen kanssa mielenkiintoista keskustelua msn-messengerin ja sähköpostin välityksellä. Pikkuisen vainoharhaisena haluaisin varmistaa että kyseinen henkilö on juuri siitä kaupungista mistä hän väittää. Ymmärtääkseni sen sais selville hänen tietsikkansa IP-numeron avulla. Pystyykö saamastani mailista tai mesekeskustelusta jotenkin selvittään tuon tiedon? En siis halua sen kummempaa tietoa kuin hänen oleskelukaupunkinsa.... Onko mahdollista?

7

9248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........
    • otsakkeet

Useimmiten "normaalin" sähköpostin lähettäjätiedot näkyvät, roskapostittajat osaa kyllä piilottaa ne.
      Siis valitse viesti ja ylävalikosta pitäis löytyä jonkinlainen valikkoa, josta valitse Message Source tai jotain vastaavaa suomeksi ; Viestin lähdekoodi.
      Toi riippuu käyttämästäsi sähköpostiohjelmasta, useimmiten webmailissakin nuo headerit saa näkyviin.
      Ja kun löydät esim. tämmöistä:
      Received: from cnnimail15.cnn.com (64.236.25.105)

Kopioi tuo Ip-osoite ja liitä se tällaisella sivulla hakuruutuun:
      http://www.dnsstuff.com/

Hakuja on tuossa monenlaisia, kokeile vaikka
      City from IP ekaksi.
      Ripe ei kohteliaasti näytä kaikkea, mitä ip:llä voidaan etsiä.

• Jaanatus

Kiitos erinomaisesta vastauksesta. Tieto löytyi ja kaupunki osoittautui oikeaksi. Teit minut erittäin iloiseksi....

• otsakkeet
        Jaanatus kirjoitti:

Kiitos erinomaisesta vastauksesta. Tieto löytyi ja kaupunki osoittautui oikeaksi. Teit minut erittäin iloiseksi....

Hyvä niin, olishan se kaveri voinut käyttää ihan vaikka huvikseen jotain anonyymipalvelinta ja et olisi oikeaa sijaintia voinut selvittää.

• näyttää

kaikkia. Kokeilin omaa IP:täni ja maa oli EU ja kaupunki tuntematon...

• minä kans
        näyttää kirjoitti:

kaikkia. Kokeilin omaa IP:täni ja maa oli EU ja kaupunki tuntematon...

kokeilin ja asuin Intiassa ja Delhissä, hhahaahahhaahhahahaha.... se siitä. kannatteeko noita uskoa????

• anonyymi

? ajattelin et miks sefut saa selville i.p numeron ??
      ja bannaavat sitten ??
      kai suomi 24 jän yleispito sen antaa ?? heille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      79
      5445
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      126
      3877
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      41
      3636
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3334
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2838
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2359
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2131
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      202
      2045
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      438
      1707
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1608
    Aihe