ostin tuossa alku syksysta "räikkä" avon, eli kuplan semmoisen..
muuten unelmainen peli (puhutaan ihanteellisella kesasaalla) mutta katto kaipaisi uusimista.
silmamaaraisesti nayttaisi, etta siihen kavisi kuplan aito cabrion katto telineineen.. eli
korotukset ym on. mutta, mista moisia suomen maasta etsimaan? tai mista mahd. saisi
sopuhintaan jonku tekemaan?
talla hetkella siina on jonkinsortin venekuomu.. eli aluputkista tulee kehikko, ja pressuosa
on yleisesti veneissa kaytettya.
vw kupla "cabriolet" -75
3
653
Vastaukset
- Rambå
Suomen volkkariyhdistyksen kotisivu, jossa on
myös keskustelupalsta. Itse olen hankkimassa
kuplaa, ja saanut paljon hyödyllistä tietoa,
joten www.saunalahti.fi/fvwa- pohjanmaan poika
Eräs kaverini kertoi että on olemassa myös volkkaripalsta.com jossa toimii neuvostobolshevistinen ylläpito joka poistelee aivan mielivaltaisesti kirjoituksia sekä jakelee perusteettomia kirjoituskieltoja.
Sheriffien tai ylläpidon joukossa on ilmeisesti häiriintyneitä ihmisiä.
Olen katsellut ko:a sivustoa joissa eräät häiriintyneet kirjoittajat saavat mellastaa vapaasti mutta asiallisesti ja perustelevasti kirjoittavat poistetaan sivustolta kun he alkavat selvittää asioiden taustoja.
Olen itse myös seurannut ko:a palstaa ja sen ylläpidon toimia joten olen täysin samalla kannalla kuin olen kuullut juttuja heidän toiminnasta.
Outoa porukkaa, sanoisin.
no vissiinniin pittää lähtee tuolta saksanmaalta hakemaan, jos ois jossain navetan nurkas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107090- 954601
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594547Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503743- 513708
- 2023637
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263213- 502673
- 312281
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222078