Kasmasiini

Moniko muistaa?

Kuinka moni muistaa? Näin pätkän joltain vanhalta videolta :) Silloin kun olin kasvava lapsi (10v), tv:stä tuli mm. Knight Rider, Kasmasiini ja Hittimittari.... Voi niitä aikoja =)

10

8868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liskilänssi

      nuorten ohjelma, joka sisälsi useita sarjoja esim. legendaarisen läskilinssin? Kyseinen sarja oli muistaakseni tehty 70-luvun lopulla ja eräs läskilinssin kiusaajista oli Mats Långbacka. Nimi ei varmasti sano kaikille mitään mutta kaveri on esiintynyt paljon kotimaisissa sarjoissa ja elokuvissa.

      • ...oliko Läskilinssi osa Kasmasiinia, mutta Kuka uskoo haikaraa ainakin oli. Elektroniikkapelit olivat siinä suuri kauhistus, millainen sarja se olisikaan jos se tehtäisiin uudelleen nyt pc, netti ja pleikkari-aikakautena?


      • Pam
        j.ellroy kirjoitti:

        ...oliko Läskilinssi osa Kasmasiinia, mutta Kuka uskoo haikaraa ainakin oli. Elektroniikkapelit olivat siinä suuri kauhistus, millainen sarja se olisikaan jos se tehtäisiin uudelleen nyt pc, netti ja pleikkari-aikakautena?

        Tänä aamuna kun heräsin tuli mieleen kyseinen sarja.
        Olipa onni että löysin muitakin nuoruuden sarjojen perään haikalevia.... itse 26v.
        Oliskohan mahdollista saada kyseistä sarjaa uusintaan?
        Muistaako kukaan tämän Kuka uskoo haikaraa-sarjan tunnus-biisiä/esittäjää?

        Ja olikos sarja Tarkkis kansssa Kasmasiini ohjelman sarjoja? Muistaako sitä kukaan tai sen näytteliöitä? Siinä Oli n.4 tarkkisluokkalaista ja opettja, joutuivat alussa ainaskin maalaamaan itsellensä vanhat pulpetit...


      • Moniko muistaa?
        Pam kirjoitti:

        Tänä aamuna kun heräsin tuli mieleen kyseinen sarja.
        Olipa onni että löysin muitakin nuoruuden sarjojen perään haikalevia.... itse 26v.
        Oliskohan mahdollista saada kyseistä sarjaa uusintaan?
        Muistaako kukaan tämän Kuka uskoo haikaraa-sarjan tunnus-biisiä/esittäjää?

        Ja olikos sarja Tarkkis kansssa Kasmasiini ohjelman sarjoja? Muistaako sitä kukaan tai sen näytteliöitä? Siinä Oli n.4 tarkkisluokkalaista ja opettja, joutuivat alussa ainaskin maalaamaan itsellensä vanhat pulpetit...

        Sitä mäkin jäin kaipaamaan, oli ainakin lapsena sikahauska, voi nykyään hymyilyttää enemmänkin :)


      • Kasmafani
        Pam kirjoitti:

        Tänä aamuna kun heräsin tuli mieleen kyseinen sarja.
        Olipa onni että löysin muitakin nuoruuden sarjojen perään haikalevia.... itse 26v.
        Oliskohan mahdollista saada kyseistä sarjaa uusintaan?
        Muistaako kukaan tämän Kuka uskoo haikaraa-sarjan tunnus-biisiä/esittäjää?

        Ja olikos sarja Tarkkis kansssa Kasmasiini ohjelman sarjoja? Muistaako sitä kukaan tai sen näytteliöitä? Siinä Oli n.4 tarkkisluokkalaista ja opettja, joutuivat alussa ainaskin maalaamaan itsellensä vanhat pulpetit...

        Kuka uskoo haikaraa -tunnusbiisi meni näin:

        "Kesä, aurinko katsoo pilven reunan takaa.
        Kesä, rantaan juoksen uimaan - olen vapaa.
        Kesätuulet kutsuu seikkailuun.
        Kesätuulet kutsuu seikkailuun."

        Tuli se silloin opeteltua ulkoa...


      • Tåucca
        Pam kirjoitti:

        Tänä aamuna kun heräsin tuli mieleen kyseinen sarja.
        Olipa onni että löysin muitakin nuoruuden sarjojen perään haikalevia.... itse 26v.
        Oliskohan mahdollista saada kyseistä sarjaa uusintaan?
        Muistaako kukaan tämän Kuka uskoo haikaraa-sarjan tunnus-biisiä/esittäjää?

        Ja olikos sarja Tarkkis kansssa Kasmasiini ohjelman sarjoja? Muistaako sitä kukaan tai sen näytteliöitä? Siinä Oli n.4 tarkkisluokkalaista ja opettja, joutuivat alussa ainaskin maalaamaan itsellensä vanhat pulpetit...

        8-osainen Tarkkis tv-sarja löytyy
        VHS-kasettina aika monesta kirjastosta...


      • Mikkeli74
        Tåucca kirjoitti:

        8-osainen Tarkkis tv-sarja löytyy
        VHS-kasettina aika monesta kirjastosta...

        Kesätuulet kutsuu seikkailuun...
        Miksei esim. Youtubesta löydy tätä???


      • Silver_boy
        Kasmafani kirjoitti:

        Kuka uskoo haikaraa -tunnusbiisi meni näin:

        "Kesä, aurinko katsoo pilven reunan takaa.
        Kesä, rantaan juoksen uimaan - olen vapaa.
        Kesätuulet kutsuu seikkailuun.
        Kesätuulet kutsuu seikkailuun."

        Tuli se silloin opeteltua ulkoa...

        Kuka uskoo haikaraa? sarjan tunnusmusiikki ja sarjan pätkiä löytyy YLE:n Elävästä arkistosta:

        http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=6&ag=85&t=&a=5874


      • Kimba_1989
        Silver_boy kirjoitti:

        Kuka uskoo haikaraa? sarjan tunnusmusiikki ja sarjan pätkiä löytyy YLE:n Elävästä arkistosta:

        http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=6&ag=85&t=&a=5874

        Siit on jotain 10 vuotta kun mä näin sarjan viimeksi. Oon yrittänyt etsiä Youtubesta tuloksetta, onneks sitten on tää Elävä arkisto. Kateltiin koulussa sitä sarjaa.

        Onko kellään tietoa, tulisiko sarja joskus uusintana vai onko sitä missään myynnissä VHS-kasettina tai DVD-levyllä?


    • Paps

      oliko sarja samoihin aikoihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe