Medion MDC 4400 PVR

Max

Haluaisin tietää mitä mieltä te ootte Medion MDC 4400 PVR:stä? onko se hyvä, onko puutteita ym?

14

10272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LadyFantasy

      Kovalevyllisiä monivirittimisiä digibokseja on suhteellisen pienellä osalla Suomen väestöstä, ja voisi kuvitella, että vielä harvemmalla on useampaa merkkiä. Tällöin vertaaminen tai lausunnon antaminen on kovin yksipuolista. Ehkä on parasta, että tekee itselleen listan, mitä ominaisuuksia laitteella olisi oltava ja sitten valitsee ominaisuudet täyttävien joukosta hinnaltaan edullisimman, silti laadukkaan tuotteen. Eli Medion lienee kelpo laite, jos se täyttää sinun vaatimuksesi ja hinta on kohdallaan.

      Minulla on Topfield 5100, joka täyttää minun vaatimukseni mainiosti. Mutta muut eivät aivan täytä. Silti Toppyssäkin on varmasti "puutteita", mutta niillä ei ole minulle merkitystä.

    • on semmoinen

      tosin Salora merkkisenä mutta täysin sama laite, lähes 2 vuotta jo kovassa käytössä,vuosi sitten siihen vaihdettiin uusi kovalevy takuuseen ja sen lisäksi ei ole mitään ongelmia ollut ja mikä parasta _aina_ on kaikki nauhoitukset mennyt hyvin toisin kuin näissä uusissa mitä nyt palstoilta olen lukenut.

      • sekoittaa

        Medion 4200 ja Medion 4400 mallit keskenään. Meinaan kun Medion 4200 on sama laite kuin Salora 620 ja Fnlux 620, kun taas Medion 4400 on ihan eri boxi.


      • oiekassa
        sekoittaa kirjoitti:

        Medion 4200 ja Medion 4400 mallit keskenään. Meinaan kun Medion 4200 on sama laite kuin Salora 620 ja Fnlux 620, kun taas Medion 4400 on ihan eri boxi.

        tosiaan sekoitin mallit,minulla on Medion 4200 Salora merkkisena..sorry.


    • jsjsjsrj

      Itse en ole huomannut puutteita. Mitä sitten pitää puutteina on toinen juttu.
      Hyvin on pelittänyt. Ylivoimaisesti paras medioneista. Todella helppokäyttöinen ja kätevä kaukos.

    • tuolta lukemassa
      • Laitenimet vaihtuvat

        Niin mikä 4400?


    • löytyy

      Finlux 650 mikä on sama laite.Erittäin hyvä laite mutta ehkä kannattaa ostaa Medion merkkisenä niin silloin saat 2 vuoden takuun tässä Finluxissa "vain" vuosi.

      • Frankie

        En tiedä myykö joku muukin kuin Gigantti tuota Finluxin 650-mallimerkillä, mutta Gigantissa ainakin kahden vuoden takuun sille antavat.


      • ostin
        Frankie kirjoitti:

        En tiedä myykö joku muukin kuin Gigantti tuota Finluxin 650-mallimerkillä, mutta Gigantissa ainakin kahden vuoden takuun sille antavat.

        ja takuu oli 1 vuosi tosin laite oli "B" tuote eli asiakaspalautus ja sein sen pikkasen halvemmalla..ehkä siinä lienee se syy miksi sain 1 vuoden takuun.


    • lithobius

      miten voin kytkeä medion 4400 pvr :n view soniciin. riittääkö hdmi kaapeli mitä?

    • 1+18

      Eipä taida Medionissa olla HDMI:tä,kyllä scart taitaa olla paras vaihtoehto?
      En tarkistanut asiaa käyttöohjeesta,mutta kun on noinkin vanha laite?

    • toivon apua

      Meillä medion MDC4400 PVR meni yhtäkkiä pimeeksi, lienee tyyppivika virtapuolella. Löytyykö jostain tarkat korjausohjeet? Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      306
      3608
    2. 205
      2996
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2554
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1334
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe