suomen euroviisukarsintojen ajaksi!! Kyllä sen taas näki mikä oli tulos kun nuorempi väestö onnistui voittamaan äänestyksen...
Jos mummot saavat valita sinne lähetetään jatkossakin vain Metsäketoja, Sillanpäitä, Rönningejä ja Voutilaisia ja kuten kuvasta näkyy heille ei ole menestystä herunut...siihen tietoon ei tarvinnut olla edes ennustaja!! Tänä vuonna uskoin suomen menestykseen ensimmäistä kertaa kun kerrankin oli oikenlainen esiintyjä!! Lordi sai varmasti esityksellään jokaisen naulittua telkun äärelle...se herätti niin laajaa julkisuutta ja keskustelua!! Tässä se nähtiin että todellakin se on sama mitä puhutaan kunhan puhutaan :D Hyvä Lordi!! Olen ylpeä teistä!!!
Kännykät pois MUMMOILTA!!!
6
507
Vastaukset
- TMI
Tuo mummouden ikäraja?
kyllä monet vanhemmatkin ihmiset lordista pitää. me vanhat ollaan kuunneltu heviä jo ennekuin te pikkupojat olitte vain pilke isän silmäkulmassa....- -Minä-
ikäraja on oikeastaan aika vaihteleva!! Jos olet äänestänyt Metsäketoa tai jos äänestit Sillanpäätä, Voutilaista tai Rönningiä niin sillon ehdottomasti kännykkä pois esikarsinnan ajaksi...jos taas äänestit Lordia et ole ainakaan henkisesti mummo joten voinet pitää puhelimesi tulevan äänestyksen yli :D
- TMI
-Minä- kirjoitti:
ikäraja on oikeastaan aika vaihteleva!! Jos olet äänestänyt Metsäketoa tai jos äänestit Sillanpäätä, Voutilaista tai Rönningiä niin sillon ehdottomasti kännykkä pois esikarsinnan ajaksi...jos taas äänestit Lordia et ole ainakaan henkisesti mummo joten voinet pitää puhelimesi tulevan äänestyksen yli :D
..nyt helpotti :)olishan se kurjaa jos innoissaan sais vaikka sydärin eikä olis kapulaa jolla tilata ambulanssi...
- aattelin vaan
siis toi 'pilke isän silmäkulmassa'??????
- jo kertaalleen
lähettäny tän ihan saman viestin??? Onko sulla muistissa vikaa?
Ja mä taisin vastata, että ei keneltäkään tartte kännykkää pois ottaa, mutta nuorten pitää ÄÄNESTÄÄ!!! Niin ne humppamummelit voitetaan!- -Minä-
mutta laitoin sen uudestaan kun täällä liikkuu nää viestit aika nopeesti sivulle 10...kuten oot varmasti itsekin havainnut :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442797Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 591360
- 941253
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138- 471129