Hihhiiih...katseli tän päivän iltiksestä,mitä julkimot sanoo Lordin voitosta,oli hauska kuva
Suomen kirjeenvaihtajasta Pariisista,Helena Petäistöstä.
Taas yksi julkkis,joka ei osaa meikata ja valokynällä vedetty silmäpussit,niin että kuvassa ei sitten muu loistakkaan,kuin nämä valkoiset silmäpussit- Heh...
Helena Petäistö
27
17853
Vastaukset
- jhanna
aaah, Helena on niiiiin chic!
- mä oksennan
on niin hic että kiristetty rypyt niin että aina pakko pitää korkeakaulaista paitaa tai liinaa kaulassa, ja tuo meikkaustyyli...kuin oppikirjasta "miten meikata väärin" opus aloittelijalle.
- leikkaa, leikkaa..
mä oksennan kirjoitti:
on niin hic että kiristetty rypyt niin että aina pakko pitää korkeakaulaista paitaa tai liinaa kaulassa, ja tuo meikkaustyyli...kuin oppikirjasta "miten meikata väärin" opus aloittelijalle.
Ranskassa on leikelty ja kiristetty iholetti niskaan, silmätkin on niin oudot.
- Muija
Yksi parhaita Suomi naisia, pärjää ulkomailla
on ammattitaitoinen. Eikä kaipaa luusereita
ympärilleen. Olisi muuten hyvä jos olisi enemmän
hänen tasoisia Naisia jotka pärjäävät .- ---täysin
samaa mieltä.Rautainen ammattitaito.
- Uutismies.
Noora Kero.
- Attashea
Onks tämä se Helena, Tarja H.n bestis nykyisin? Kuulin sellaista...
- järkkyä
siis että Helenakin on näitä tyttöjen tyttöjä? Voi ei meikkaustyyli kyllä järkky ja vaatteet, mutta muuten tietävän oloinen, mutta mutta niin sil ei taida olla ollu miehiä Ranskassa.
- Sapariina
järkkyä kirjoitti:
siis että Helenakin on näitä tyttöjen tyttöjä? Voi ei meikkaustyyli kyllä järkky ja vaatteet, mutta muuten tietävän oloinen, mutta mutta niin sil ei taida olla ollu miehiä Ranskassa.
lestadiolais perheestä lähtöisin?
Muistelen joskus lukeneeni hänestä haastattelun,jossa mainitsi näin olevan.
Siis,mikä viittaus oli tuo Tarja Halosen kansssa kaveeraamiseen...onko heillä ollu jotain "säpinää"? - nyt höpöttäkö
Sapariina kirjoitti:
lestadiolais perheestä lähtöisin?
Muistelen joskus lukeneeni hänestä haastattelun,jossa mainitsi näin olevan.
Siis,mikä viittaus oli tuo Tarja Halosen kansssa kaveeraamiseen...onko heillä ollu jotain "säpinää"?joutavia.Helena Petäistön aviomies on ranskassa,ja työskentelee pankin palveluksessa.
- onko olemassa
nyt höpöttäkö kirjoitti:
joutavia.Helena Petäistön aviomies on ranskassa,ja työskentelee pankin palveluksessa.
toinenkin Helena Petäistö? Ei kyllä tietääkseni ole naimisissa. Asuukin yksin.
- Sapariina
onko olemassa kirjoitti:
toinenkin Helena Petäistö? Ei kyllä tietääkseni ole naimisissa. Asuukin yksin.
voin muistaa niin väärin lukeneeni,et se on lestadiolais-kodista lähtöisin.
Ei varmaankaan itse ole sitä,koska esiintyy telkussa ja käyttää meikkiä (huomattavasti),sekä pukeutuu värikkäästi.
Niin ja on lapseton.
- Justin Timpermanni
Helena on ihan sievä,mutta kieltämäti vähän vahanuken näköinen.Vähempikin meikki riittäisi.
En tiedä millainen Helena on luonteeltaan,mutta vaikuttaa pikkutarkalta ellei peräti perfektionistilta. Elämänkumppanina yltiövaikea?
Eikös hän olekin sinkku? - Lainasto-Lasse
H. Petäistö on rautainen ammattilainen, kielitaitoinen ja vielä kauniskin.
- mig...
siis onko Helena ihan oikeasti piiiip????
- HP
mig... kirjoitti:
siis onko Helena ihan oikeasti piiiip????
Silmätön piip
- normaali ÄÖ
mig... kirjoitti:
siis onko Helena ihan oikeasti piiiip????
"siis onko Helena ihan oikeasti piiiip????"
:DD Pari drinksua ottaneena nää viestit osaa olla sikahauskoja :D Siis tää oli oikeasti hauska.
Mulle on ihan sama onko piip vahi ei mutta ...hik... eiku ei siis muuta.
- Hyvä Helena
Kateellisten panettelua! Helena on todella edustava. Tyylikäs ja suomea aina ajatteleva. Häpeäisit sontapuheitasi törppö Sapariina!
- ihmeestä jäykkä
suomen kirjeenvaihtaja helena petäistö?
- asisisisisiisisisisi
ei ole oikea nainen tuo Helena, Tuksu on kaunis ja on sentaan jostain mista ottaa kiinni,,,f - cuppenit löytyy
- mökkikukku
vois muuttaa hiustyyliään, sama pallopää vuodesta 65
- EllaEronen
Kyllä vanhenemisen pelko on vakava sairaus...
- jj
Pallopää olisi viiden laudaturinsa ohella voinut myös opetella puhumaan ilman öö, ää, ym. täytesanoja.
Voi pitää leipäläpensä kiinni, jos ei ole mitään sanottavaa!
Tarkkailkaa nyt ihmiset, ei missään muualla maailmassa julkisuuden henkilöt ole tuollaisia öö, ää-änkyttäjiä.
Sitä hidastetaan puhetahtia, jos pää ei pysy tahdissa mukana! - prvo
minä pidän enemmän poroista.
- JK
VAI NIIN
- jk
kutonen on ykkönen. Sorvankylän Usko sekä Saukki.
- Vampy
Helena on ainakin niin pumpattu täyteainetta... Mielestäni myös leikattu muutamat kerrat; vahanukella ei ole ilmeilyä...
Tiedän asiasta jotain... Olen ollut kauneudenhoitoalalla yli 30 v .
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 611110
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html188909- 43831
- 49750
- 68747
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610