Helena Petäistö

Sapariina

Hihhiiih...katseli tän päivän iltiksestä,mitä julkimot sanoo Lordin voitosta,oli hauska kuva
Suomen kirjeenvaihtajasta Pariisista,Helena Petäistöstä.
Taas yksi julkkis,joka ei osaa meikata ja valokynällä vedetty silmäpussit,niin että kuvassa ei sitten muu loistakkaan,kuin nämä valkoiset silmäpussit- Heh...

27

17853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhanna

      aaah, Helena on niiiiin chic!

      • mä oksennan

        on niin hic että kiristetty rypyt niin että aina pakko pitää korkeakaulaista paitaa tai liinaa kaulassa, ja tuo meikkaustyyli...kuin oppikirjasta "miten meikata väärin" opus aloittelijalle.


      • leikkaa, leikkaa..
        mä oksennan kirjoitti:

        on niin hic että kiristetty rypyt niin että aina pakko pitää korkeakaulaista paitaa tai liinaa kaulassa, ja tuo meikkaustyyli...kuin oppikirjasta "miten meikata väärin" opus aloittelijalle.

        Ranskassa on leikelty ja kiristetty iholetti niskaan, silmätkin on niin oudot.


    • Muija

      Yksi parhaita Suomi naisia, pärjää ulkomailla
      on ammattitaitoinen. Eikä kaipaa luusereita
      ympärilleen. Olisi muuten hyvä jos olisi enemmän
      hänen tasoisia Naisia jotka pärjäävät .

      • ---täysin

        samaa mieltä.Rautainen ammattitaito.


      • Uutismies.

        Noora Kero.


    • Attashea

      Onks tämä se Helena, Tarja H.n bestis nykyisin? Kuulin sellaista...

      • järkkyä

        siis että Helenakin on näitä tyttöjen tyttöjä? Voi ei meikkaustyyli kyllä järkky ja vaatteet, mutta muuten tietävän oloinen, mutta mutta niin sil ei taida olla ollu miehiä Ranskassa.


      • Sapariina
        järkkyä kirjoitti:

        siis että Helenakin on näitä tyttöjen tyttöjä? Voi ei meikkaustyyli kyllä järkky ja vaatteet, mutta muuten tietävän oloinen, mutta mutta niin sil ei taida olla ollu miehiä Ranskassa.

        lestadiolais perheestä lähtöisin?
        Muistelen joskus lukeneeni hänestä haastattelun,jossa mainitsi näin olevan.

        Siis,mikä viittaus oli tuo Tarja Halosen kansssa kaveeraamiseen...onko heillä ollu jotain "säpinää"?


      • nyt höpöttäkö
        Sapariina kirjoitti:

        lestadiolais perheestä lähtöisin?
        Muistelen joskus lukeneeni hänestä haastattelun,jossa mainitsi näin olevan.

        Siis,mikä viittaus oli tuo Tarja Halosen kansssa kaveeraamiseen...onko heillä ollu jotain "säpinää"?

        joutavia.Helena Petäistön aviomies on ranskassa,ja työskentelee pankin palveluksessa.


      • onko olemassa
        nyt höpöttäkö kirjoitti:

        joutavia.Helena Petäistön aviomies on ranskassa,ja työskentelee pankin palveluksessa.

        toinenkin Helena Petäistö? Ei kyllä tietääkseni ole naimisissa. Asuukin yksin.


      • Sapariina
        onko olemassa kirjoitti:

        toinenkin Helena Petäistö? Ei kyllä tietääkseni ole naimisissa. Asuukin yksin.

        voin muistaa niin väärin lukeneeni,et se on lestadiolais-kodista lähtöisin.
        Ei varmaankaan itse ole sitä,koska esiintyy telkussa ja käyttää meikkiä (huomattavasti),sekä pukeutuu värikkäästi.
        Niin ja on lapseton.


    • Justin Timpermanni

      Helena on ihan sievä,mutta kieltämäti vähän vahanuken näköinen.Vähempikin meikki riittäisi.

      En tiedä millainen Helena on luonteeltaan,mutta vaikuttaa pikkutarkalta ellei peräti perfektionistilta. Elämänkumppanina yltiövaikea?
      Eikös hän olekin sinkku?

    • Lainasto-Lasse

      H. Petäistö on rautainen ammattilainen, kielitaitoinen ja vielä kauniskin.

      • mig...

        siis onko Helena ihan oikeasti piiiip????


      • HP
        mig... kirjoitti:

        siis onko Helena ihan oikeasti piiiip????

        Silmätön piip


      • normaali ÄÖ
        mig... kirjoitti:

        siis onko Helena ihan oikeasti piiiip????

        "siis onko Helena ihan oikeasti piiiip????"

        :DD Pari drinksua ottaneena nää viestit osaa olla sikahauskoja :D Siis tää oli oikeasti hauska.

        Mulle on ihan sama onko piip vahi ei mutta ...hik... eiku ei siis muuta.


    • Hyvä Helena

      Kateellisten panettelua! Helena on todella edustava. Tyylikäs ja suomea aina ajatteleva. Häpeäisit sontapuheitasi törppö Sapariina!

      • ihmeestä jäykkä

        suomen kirjeenvaihtaja helena petäistö?


    • asisisisisiisisisisi

      ei ole oikea nainen tuo Helena, Tuksu on kaunis ja on sentaan jostain mista ottaa kiinni,,,f - cuppenit löytyy

    • mökkikukku

      vois muuttaa hiustyyliään, sama pallopää vuodesta 65

    • EllaEronen

      Kyllä vanhenemisen pelko on vakava sairaus...

    • jj

      Pallopää olisi viiden laudaturinsa ohella voinut myös opetella puhumaan ilman öö, ää, ym. täytesanoja.
      Voi pitää leipäläpensä kiinni, jos ei ole mitään sanottavaa!
      Tarkkailkaa nyt ihmiset, ei missään muualla maailmassa julkisuuden henkilöt ole tuollaisia öö, ää-änkyttäjiä.
      Sitä hidastetaan puhetahtia, jos pää ei pysy tahdissa mukana!

    • prvo

      minä pidän enemmän poroista.

    • JK

      VAI NIIN

    • jk

      kutonen on ykkönen. Sorvankylän Usko sekä Saukki.

    • Vampy

      Helena on ainakin niin pumpattu täyteainetta... Mielestäni myös leikattu muutamat kerrat; vahanukella ei ole ilmeilyä...
      Tiedän asiasta jotain... Olen ollut kauneudenhoitoalalla yli 30 v .

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      61
      1110
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      831
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe