Millaisia kokemuksia teillä on isyyden tunnustamisesta? Oliko läpihuutojuttu vai tukala tilanne?
isyyden tunnustus
6
4836
Vastaukset
- ainakin meillä
Mikäli asia on selvä, että olet lapsen isä,etkä sitä epäilekään, niin asia on ihan läpihuutojuttu, tätsky tekee paperin ja se siitä.Mutta mikäli on aihetta epäillä,niin isyystesti tietenkin vie oman aikansa ja jos yhtään epäilet asiaa, niin meillä ainakin suositeltiin testin tekemistä, ihan sen takia, että tulevaisuudessa epäilys voi vaikuttaa lapsen ja isän väleihin epäsuotuisasti.
- tunnustamaton
joko myönnät tai kiellät ei sen kummosempaa itse kielsin kun muksu oli tumma ihoinen, ei tuo sossutanttakaan vastaan laittanut. totesi vain : maksaja se on tällekkin löydettävä
- 2 tunnustusta
Ensimmäisellä muksulla oli ihan läpihuuto juttu, kaikki meni hyvin, toisen lapsen kanssa sossutäti piinasi ihan että mies sai melkein raivarit (samaa voi sanoa äitikin) kun tenttasi oletko varma?oletko ihan satapros varma?oletko varma ettei ole pettänyt?oletko varma ettei pikkujouluissa tms (lapsi sai alkunsa pikkujoulujen aikoihin)?kyllä siinä alkaa hermostumaan kun toinen melkeinpä pakottaa epäilemään vaikka pettämistä ei ole IKINÄ meidän perheessä ollut..prkl...
- PikkuTeemu
Meillä testi tehdään kyllä, kun ilmeni että eukko oli antanut pari viikkoa ennen meitin seurustelua jolleen toiselle
- ä84 ja t06
Tunnustus on läpihuutojuttu, jos pari on asunut yhdessä ennen kuin lapsi on saanut alkunsa. Me muutimme yhteen vasta pari kuukautta ennen vauvan syntymää, jolloin kysyttiin moneen kertaan, onko varmaa. Oikeastaan vain minua tentattiin, mieheltä varmistettiin vain, että uskooko hän olevansa vauvan isä..
- vain
Kyllä on meidänkin iskällä ollu tukalat paikat ensimmäisen lapsen kohdalla kun piti tunnustaa, eikä oltu vielä naimisissa, kaikenlaisia kauhujuttuja on kuultu... Mutta äskettäin sain tietää, että lastenvalvojilla on olemassa joku ikivanha paperi joka on laadittu toosi kauan sitte, minkä mukaan niiden täytyy sitten tenttailla niitä uskomattoman typeriä kysymyksiä. Viksut ja ajantajuiset valvojat jättää kyselemättä, ja ne loput sit aiheuttaa näitä elinikäisiä traumoja tuoreille isille... Moni on myöntäny, että se ohjeistus on "vanhahtava", mutta kukaan ei ole sitä lähteny muuttamaan. Eli peukut pystyyn että sujuu sulavasti, mutta vaikkei sujuiskaan, niin ei se täti oikeasti epäile ettei olis oikea isä tunnustamassa, se vaan viilaa pilkkua ja kyselee kun on kerta käsketty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514