koirakouluja/kerhoja

Tappi

Hei!!

Kertokaa oikeesti pääkaupunkiseudulla koirakoulu tai kerho minne mennä 1,5v seropin kanssa.
Olemme käynneet pentukurssin ja siitä jatkettu arkitottista (yksityistunneillakin on käyty) mutta nyt meidän oman kerhon tunnit peruttu ja haluaisi jatkaa...

Haluaisin oikeesti mennä jonnekkin hyvään paikkaan koska koirani on remmiräyhääjä ja ongelmia on muutenkin, kaikista tunneista huolimatta. :-)

Kävin netissä jo tunturisudella katsomassa mutta ei mikään koulu oikein puhutellut...

Kiitos avusta. Itse asun Vantaalla ja täällä taitaa todellakin olla huutava pula koirakouluista vaikka koiria on mielettömästi.

14

20160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heidi/PETS
    • Koirakoulut

      www.elainakatemia.com (laadukkaita kursseja, ongelmakoirakoulutusta HELSINKI)

      www.kitiska.com (mm. ongelmakoirakoulutusta, pentukursseja HELSINKI)

      www.canismythos.fi (laadukkaita koulutuksia mm. toko HELSINKI, VANTAA)

      www.k9.fi (ongelmakoirakoulutusta, tokoa, pentukursseja ESPOO)

      www.koirakurssit.com (ongelmakoirakoulutusta, käytösterapiaa ESPOO)

      www.kolumbus.fi/hurttaharrastajat (kurssiharrastamista, mm. toko, agility HELSINKI)

      www.geocities.com/koirayhdistys_myky (koulutuksia MYLLYPUROSSA HELSINGISSÄ)

      www.espoonkoirakerho.net (mm. tokoa, arkitottelevaisuutta ESPOO)

      www.kiveko.net (kursseja Kivenlahdessa ESPOO)

      www.lauttasaarenkoirakerho.com (mm. tokoa HELSINKI)

      www.agitokodogs.fi (tokoa ja agilitya HELSINKI)

      www.citybelgit.fi (mm. tokoa HELSINKI)

      www.hskh.net (mm. tokoa VANTAA)

      www.koivukylankoiraharrastajat.fi (mm. tokoa VANTAA)

      www.hskp.net/index.php?id=20 (mm. tokoa HELSINKI)

      • Koirakoulut

        www.rakkaathaukut.fi (ongelmakoirakoulutusta, kursseja HELSINKI)

        www.pienikoiruus.com (kursseja HELSINKI)

        www.kivateam.fi (ongelmakoirakoulutusta, kursseja ym. PÄÄKAUPUNKISEUTU)

        www.tiltunkoirakoulu.com (kaikenlaista koulutusta ESPOO)

        www.erilainenkoirakoulu.com (tulossa mm. ohituskoulu ESPOO)

        www.koirakoulu.com (erilaisia kursseja HELSINKI)


    • ¨---------------

      Pieni koiruus järjestää erilaisia koirakoulutuksia ympäri pääkaupunkiseutua, käy katsomassa http://www.pienikoiruus.com , kursseja välillä myös Vantaalla ja Keravalla.

    • badabing

      kävin oman koirani kanssa rakkaitten haukkujen rähjäämättä hihnassa,tosi lempeä koirakoulu.suosittelen.

      • Sabrina____

        Tässä on vielä yksi koirakoulu. Olen itse käynyt kyseisellä koirakoululla Lenkkeily on kivaa- kurssin sekä arkitottelevaisuuden alkeet kurssin. Olin erittäin tyytyväinen kursseihin ja aijon mennä toistekin. Mukava ohjaaja, ja kivat kurssit =)

        www.silkkitassu.com

        HELSINKI
        VANTAA
        KERAVA


    • kyseisessä koirakoulussa kä...

      jos vielä etsit koirakoulua, suosittelen erittäin lämpimästi koirakoulu masseteria, olen kiva koirakansalainen kursilla pennun kanssa ja viihdyn erittäin hyvin siellä ja uskon että koiranikin! sen verran aina innostuu kun ajetaan rakennuksen pihaan ja kun kävllään portaat ylös! tunnit pidetään koirakeskus kompassissa konalassa! ohjaaja on erittäin huumorintajuinen ja samalla asiallinen! mahtava koirakoulu! netissä: masseter.fi

      • perhoskoiran pentu

        Missä on hyvä koirakoulu perhoskoiralle, joka on lähes vuoden ja täysin kouluttamaton? Koira asustelee nykyään Pirkkalassa, mielellään siis sieltä päin.


      • Outsi
        perhoskoiran pentu kirjoitti:

        Missä on hyvä koirakoulu perhoskoiralle, joka on lähes vuoden ja täysin kouluttamaton? Koira asustelee nykyään Pirkkalassa, mielellään siis sieltä päin.

        www.koirakouluvisio.com kouluttaa pääkaupunkiseudulla, Nurmijärvellä, Orimattilassa, Mikkelissä ja Turussa. Olen kuullut pelkkää hyvää...


      • koiruus12
        Outsi kirjoitti:

        www.koirakouluvisio.com kouluttaa pääkaupunkiseudulla, Nurmijärvellä, Orimattilassa, Mikkelissä ja Turussa. Olen kuullut pelkkää hyvää...

        Eläinkoulu Eliitti järjestää myös räätälöityjä kursseja. Olen saanut apua erittäin haasteellisen koiran kanssa, pääsin ykstityistunnin jälkeen ryhmäkoulutukseen ja olen týytyväinen tuloksiin!

        www.elainkoulueliitti.fi


      • Tassuliini
        koiruus12 kirjoitti:

        Eläinkoulu Eliitti järjestää myös räätälöityjä kursseja. Olen saanut apua erittäin haasteellisen koiran kanssa, pääsin ykstityistunnin jälkeen ryhmäkoulutukseen ja olen týytyväinen tuloksiin!

        www.elainkoulueliitti.fi

        Koirapalvelu Virikkeen kurssit viihtyisässä sisätilassa Vantaan Petikossa:
        www.koirapalveluvirike.net


    • Bonix

      Koirakoulu Taitoa tassuihin pitää kursseja:

      Ulkokurssit:
      - Herttoniemi
      - Simonkylä
      - Tikkurila
      - Tapiola

      Sisähalli Malminkartanossa Helsingissä

      Katso lisää:

      www.taitoatassuihin.fi

      • Bonici

        Taitoa tassuihin koirakoulu pitää erilaisia kursseja yllä olevien lisäksi siis myös paikkakunnilla:

        Hämeenlinna
        Lappeenranta
        Savonlinna
        Oulu


        www.taitoatassuihin.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe