halvin mp-vuokraus??

korttia hommailen ja ajamaan pitäisi päästä, onko kenenkään tiedossa tosi halpaa vuokrauspaikkaa turun tienoilta?? kiitos jo etukäteen vastaaville!

39

20658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malibubitch

      044 544 2022

      • kiittää ja kumartaa.


      • Kesä ja prätkä

        moikka! vuokraatko sä prätkää? esim. viikonlopuksi nyt tulevana kesänä....turusta olen...eli tämä on kysymys tohon puhelinnumeroon 044 544 2022...ja mihin hintaan??


    • HBR

      kato www.hbr.fi se on halpa ja hyvä

    • Customkuski

      Katso osoitteella http://www.milestonecruisers.com/ siellä ei hinta paljoa paina ja uusia pyöriä... itse sain 1300 km ajettuna customin, mustan...

      Hinta mielestäni halvin Turun alueella.

      • Lainamopo

      • bike
        Lainamopo kirjoitti:

        Kannattaa kysellä tuolta:

        http://www.espoonmpvuokraus.fi

        Mistäköhän voisi vuokrata 600cm2 pyörän kesällä 2010 tampereen alueelta?


      • kawa zzr 1400
        bike kirjoitti:

        Mistäköhän voisi vuokrata 600cm2 pyörän kesällä 2010 tampereen alueelta?

        Moro.olis pyörä vuokrata kawsaki zzr 1400.mut onko liian suuri.p.0400-909345


      • antu46
        bike kirjoitti:

        Mistäköhän voisi vuokrata 600cm2 pyörän kesällä 2010 tampereen alueelta?

        reilut hinnat sekä paljon kilometrejä ! Suosittelen!


      • Kesä ja prätkä
        kawa zzr 1400 kirjoitti:

        Moro.olis pyörä vuokrata kawsaki zzr 1400.mut onko liian suuri.p.0400-909345

        moikka! vuokraatko sun prätkää viikonlopuksi joskus tänä kesänä, ehkä jo kesäkuussa? ja ois tosikiva nähdä kuva siitä...kun itellä ei mitään hajua, miltä se kawasaki zzr 1400 näyttää. olen vaan kyytiläinen, mut itelle ja kaverille oisin vuokraamassa...pystytkö lähettämään kuvan esim. sähköpostiin? tai kännykkään: 050 563 8869.


      • Ajettua
        bike kirjoitti:

        Mistäköhän voisi vuokrata 600cm2 pyörän kesällä 2010 tampereen alueelta?

        Vieläkö vuokraus olisi ajankohtainen? Itse löysin yhden hyvän moottoripyörän vuokrauspaikan Tampereelta. Nettisivut löytyy: http://www.mototampere.com/


      • iiro_laturi
        Ajettua kirjoitti:

        Vieläkö vuokraus olisi ajankohtainen? Itse löysin yhden hyvän moottoripyörän vuokrauspaikan Tampereelta. Nettisivut löytyy: http://www.mototampere.com/

        www.autocenter.fi


      • vuokraus kannattaa
        iiro_laturi kirjoitti:

        www.autocenter.fi

        palvelu oli hyvää, R6 oli valmiina ajallaan ja siistissä kunnossa. Aion myös jatkossa vuokrata Autocentteristä. RM heinolta kysyin mutta selvästi kalliimpi sekä "kiireinen" myyjä....ei hyvä


      • MP lady
        vuokraus kannattaa kirjoitti:

        palvelu oli hyvää, R6 oli valmiina ajallaan ja siistissä kunnossa. Aion myös jatkossa vuokrata Autocentteristä. RM heinolta kysyin mutta selvästi kalliimpi sekä "kiireinen" myyjä....ei hyvä

        Sieltä löytyy kohtuullisella korvauksella r- pyörä. Siellä muuten myös crossivuokrausta...

        Kannattaa aina kysyä onko mp rekisteröity vuokrauskäyttöön... mikäli jotain sattuisi.


      • MP lady
        MP lady kirjoitti:

        Sieltä löytyy kohtuullisella korvauksella r- pyörä. Siellä muuten myös crossivuokrausta...

        Kannattaa aina kysyä onko mp rekisteröity vuokrauskäyttöön... mikäli jotain sattuisi.

        Tohon edelliseen... tuo niiden sivu siis piti laittaa =)


      • turustakin löytyy
        MP lady kirjoitti:

        Tohon edelliseen... tuo niiden sivu siis piti laittaa =)

        ... on edullisesti tehokasta nättiä pyörää vuokralle. kannattaa tsekata:

        motovuokra.nettisivu.org


      • vihreetalo
        turustakin löytyy kirjoitti:

        ... on edullisesti tehokasta nättiä pyörää vuokralle. kannattaa tsekata:

        motovuokra.nettisivu.org

        ainakin kovasti mainostaa tampereella sekä hesassa. itse vuokrannut ihan ok paikka. uudet pyörät hinta kohtuullinen, ainakin tampereen hinnoista halvin.


      • eivuokratamitään
        iiro_laturi kirjoitti:

        www.autocenter.fi

        Eihän tuolla mitään vuokrata,ainakaan sivun mukaan.


      • denet

      • Jutustelija1
        denet kirjoitti:

        Katso osoitteella http://bit.ly/2ywq6Ey reilut hinnat sekä paljon kilometrejä ! Suosittelen!

        Reilut kilometrit ja paljon hintaa ! Suosittelen!

        Itse sanoisin että vuokraaminen maksaa aika siivun siitä summasta jolla saisi oman, eli kannattaa koittaa nipistellä se hetki että se oikea osuu kohdalle ja pääsee ajamaan omalla.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Reilut kilometrit ja paljon hintaa ! Suosittelen!

        Itse sanoisin että vuokraaminen maksaa aika siivun siitä summasta jolla saisi oman, eli kannattaa koittaa nipistellä se hetki että se oikea osuu kohdalle ja pääsee ajamaan omalla.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.de/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.de/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.de/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


    • ettei vaan sattuis..

      Kun vuokraat joltain yksityiseltä niin tarkista että vakuutusehdot sallivat vuokrauskäytön sekä onko rekisteröity yksityiskäyttöön vaiko vuokraukseen... vahingon sattuessa voi tulla yllättäviä seuraamuksia.

      Eli oman itsensä kannalta kannattaa ehkä maksaa jokunen kymppi lisää viralliselle vuokraajalle,
      joka on hoitanut asiallisesti omat velvoitteensa ja vastuussa pyörän kunnosta.

      • MP lady

        siksi suosittelin tuota rent2wheels.fi. Asia on tosiaankin tärkeä mikäli jotain sattuisi!


      • Jesse_89
        MP lady kirjoitti:

        siksi suosittelin tuota rent2wheels.fi. Asia on tosiaankin tärkeä mikäli jotain sattuisi!

        vuokrasin itse 900 hornetin wheelgoodista www.wheelgood.fi . maksoin 200€ kahden päivän vuokrasta , normaalisti 120€ päivä eli alennustakin herui. ;) Ihan kivalta vaikutti harmi ettei ollut mitään kyykkyä silloion vapaana vaikka ihan ok tuo hornettikin oli.


    • ...............

      missä on Tampereen parhain ja edullisin mp-vuokraamo?

      • halpaa

        Tampereella
        http://vuokraaprätkä.fi/

        Yamaha R6R -07 maksaa 90€/päivä ja jos ottaa pitemmäksi aikaa niin saa vähäsen halvemmalla. Saa näköjään myös jotain varusteita.


    • En tyrkytä elämäntapaani, mutta kerron vain mitä itse tein kun olin 5 v sitten samassa tilanteessa.
      Katselin vuokrahintoja ja samat näyttävät olevan nyt kuin silloinkin, esmes. viikonloppu € 320, täys viikko €600 jne.
      Menin ja ostin hintaan € 500 helkkarin hyväkuntoisen kevarin jolla rilluttelin sitten koko kesän.... noo, olihan siinä vakuutusmaksut päälle mutta niistäkin tuli palautusta kun myin sen syyskuussa pojille monttupyöräksi € 150 hintaan :)

      Ja siitä olen vakuuttunut että jos olisin vuokraamaan lähtenyt, niin olisin joko jäänyt vuokrauskierteeseen koko kesäksi ollen muutamaa tonnia köyhempi, tai jos olisin tyytynyt yhteen kertaan, en olisi edes päässyt selville haluanko ajaa.

      Joten kantsii harkita, hintaan € 1000-1500 saa ihan käyttökelpoisia kulkupelejä kesäksi.
      No menee rikki?
      No mitäs siitä, kun laskee montakao viikonloppua saisi tonnin vuokralla ajella.

    • Kärppis

      Itse olen vuokrannut Turusta / Paimiosta moottoripyörän tuolta:

      http://www.vuokraavehje.fi

      Asiallinen palvelu ja vuokraa myös muita laitteita...
      hintakin tais olla kohdilaan. :)

    • Tension neck

      Satakunnassa Eurajoella halpa ja hyvä:

      www.mpvuokraus.brigatti.fi

    • Mp-aloittelija
    • Kokemustaon1

      Ei kantsi vuokrata. Osta mieluummin 500 eurolla kevari tms. kertakäyttöpyörä ni saat totustuu ajamiseen koko kesän, ts. riittävän ajan. Syksyllä myyt huutokaupalla tai heität roskikseen, ja oot selvinny paljo halvemmalla ku halvimmassakaan vuokraamossa :)

    • Digihiki
    • Säästäväisyyssyistä

      Ma en ymmärrä miks pitää vuokrata MP.
      Siis jos haluaa tuntumaa ajamiseen, siihen ei pari päivää riitä. Tonnilla saa helposti kepo pyörän jolla voi rilllutella koko kesän ja vaikka toisen perään. Siinä tulee tietämään haluaako todella jatkaa.
      Saman joutuu maksamaan viikon vuokrana, eikä tule vielä tietämään mitään.

    • mezzeleerit

      Tonnilla saat ehkä jonkun 80-luvun ruoskan mitä ruuvaat kädet rasvassa koko kesän ja hylkäät turhaan koko hienon harrastuksen..

      Pieni pesämuna ja loput rahoituksella, sellain itse aloitin aikanaan.

    • vuokraaja__

      noo, parillasadalla saa viikonlopuks tonnisen(sis 500km), sillä pahimmat AJOHIMOT lähtee..

    • JHEI

      1600cc HD Softail -07 130€/vrk. 600€vko. Laukkusetillä tai solo satulalla.

      • mufjf5

        eiköhän tämä henkilä vajaa 9 vuodessa ole jo löytänyt ja saanut tiedon mistä vuokrata ja mihin hintaa. jotenka varmaan tosi järkevää vastata hänelle enää?


    • Kaat

      Moni edelleen miettii paikkoja jotka vuokraavat prätkiä. Eli tottakai kannattaa vinkata jos itse tietää :)

    • Matkamalli

      Hei! Haluan vuokrata matkapyörän ajalle 10 - 31.7.2017.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe