paha ihottuma

IHMELÄÄKE

minulla oli paha ihottuma kaksi vuotta eivätkä lääkkeetkään auttaneet,paikat mäti lopulta,enkä ilennyt mennä enää ihmistenilmoille.Mutta löysin parannuskeinon itse,yhdessä viikossa lähti ihottumat,mitä en voinut itsekkään uskoa todeksi.Tein viimesyksynä mustaviinimarjalehti mehua aivan vaan uteliaisuuttani,että onko hyvää,enpä tiennyt että parantaa minun painajaiseni,nyt juon joka päivä lasillisen ja ihottumat pysyvät poissa.

4

2270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

Hei
      Pistätkö ton mehun ohjeet niin kokeilen kanssa

• ihmelääke

5 litraa vettä..5 litraa mustaherukkalehtiä,50 grammaa sitruunahappoa 1kg sokeria....HUUHTELE LEHDET,KIEHAUTA VESI..KAADA VESI LEHTIEN PÄÄLLE,..LISÄÄ HAPPO...ANNA SEISOA YÖN YLI,,SIIVILÖI LEHDET POIS JA KIEHAUTA VESI JA LAITA SOKERI..PULLOTETAAN KUUMANA.ERITTÄIN HYVÄÄ!!juodessa laimennetaan veteen mutta alussa laitoin kyllä aika paljon vaan tuota mehua.TOIVOTTAVASTI AUTTAA,minulla on ystäviä jotka ovat myös parantuneet kaikista ihottumista,jopa prosiasis on lähtenyt pois!!

• sulkahattu
        ihmelääke kirjoitti:

5 litraa vettä..5 litraa mustaherukkalehtiä,50 grammaa sitruunahappoa 1kg sokeria....HUUHTELE LEHDET,KIEHAUTA VESI..KAADA VESI LEHTIEN PÄÄLLE,..LISÄÄ HAPPO...ANNA SEISOA YÖN YLI,,SIIVILÖI LEHDET POIS JA KIEHAUTA VESI JA LAITA SOKERI..PULLOTETAAN KUUMANA.ERITTÄIN HYVÄÄ!!juodessa laimennetaan veteen mutta alussa laitoin kyllä aika paljon vaan tuota mehua.TOIVOTTAVASTI AUTTAA,minulla on ystäviä jotka ovat myös parantuneet kaikista ihottumista,jopa prosiasis on lähtenyt pois!!

Aijon keitellä..Kiitos ohjeesta !
        Hyvää kesää =:D

• Sulkiahatussa
        ihmelääke kirjoitti:

Jätin kyllä sen sitruunahapon pois, joka on säilöntäaine, kun ei 5litraa ikuisuuksia juo..ja kilo sokeria on melkein kilo liikaa...se on aika hyvää ihan ilman sokeria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1052
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      604
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      480
    6. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      45
      463
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      431
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      424
    Aihe