Sonera paska

taas nurin

Koko soneraa ei enää ole. Kohta saadaan lukea julkisista tiedotteista soneran kaatumisesta. Hyvä että päästään eroon paskasta !

80

4430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GuruX

      Niinpä niin, pikkupojulla omat systeemit sekaisin ja heti syytellään operaattoria.

      Opetelkaa käyttämään sitä tietokonetta!!!

      • Nimetön

        Hei v*tun ääliö mieti ensin itte mitä sanot. Onko vika tietokoneessa jos operaattori on nurin? Jaa on vai? V*itun pässi -_-


      • afsfsafasafas

        Ihan olen perkele yli 10 vuotta tietokoneita koonnut, asennellut ja käyttänyt ja käytän soneraa ja pakko todeta, että aivan perseestä. Siis uskomatonta, miten joku operaattori voi olla niin paska. Soneran omat miehet kävivät asentamassa netin asuntooni ja perkele pätkii. pätkii. pätkii. yhteydet pomppahtaa välillä kahdeksasta megasta neljään megaan. ja kun se on loppu, pätkiminen jatkuu. Täyttä paskaa, ja uskomatonta, että joku vielä väittää, etteikö joku täällä osais konetta käyttää.


      • Paska pallero
        afsfsafasafas kirjoitti:

        Ihan olen perkele yli 10 vuotta tietokoneita koonnut, asennellut ja käyttänyt ja käytän soneraa ja pakko todeta, että aivan perseestä. Siis uskomatonta, miten joku operaattori voi olla niin paska. Soneran omat miehet kävivät asentamassa netin asuntooni ja perkele pätkii. pätkii. pätkii. yhteydet pomppahtaa välillä kahdeksasta megasta neljään megaan. ja kun se on loppu, pätkiminen jatkuu. Täyttä paskaa, ja uskomatonta, että joku vielä väittää, etteikö joku täällä osais konetta käyttää.

        Pomot sairaita ja maksimoivat vain omat palkkansa käyttäjien kustannuksella. Lupaavat mitä sattuvat nopeuksien suhteen. Heiltä puuttuu kaikki tietotaito, mistä on kysymys. Sairaita kakaroita koko sakki. Toivottavasti joutuvat sairaalaan tai Pohjois-Koreann, missä on mahdollisuuksia heidän tasoisille johtajille ja heidän lapsillensa.


      • aletaan tekemään
        afsfsafasafas kirjoitti:

        Ihan olen perkele yli 10 vuotta tietokoneita koonnut, asennellut ja käyttänyt ja käytän soneraa ja pakko todeta, että aivan perseestä. Siis uskomatonta, miten joku operaattori voi olla niin paska. Soneran omat miehet kävivät asentamassa netin asuntooni ja perkele pätkii. pätkii. pätkii. yhteydet pomppahtaa välillä kahdeksasta megasta neljään megaan. ja kun se on loppu, pätkiminen jatkuu. Täyttä paskaa, ja uskomatonta, että joku vielä väittää, etteikö joku täällä osais konetta käyttää.

        operaattorista johtopäätöstä, niin onko tullu oma selusta varmistettua? Ootko tutkinut talon missä asut, että onko sisäverkko kunnossa (eli johdotus joka on maakaapelin ja seinäpistorasian välissä)? Mulla oli vastaavia ongelmia ja ongelmat korjautu, kun korjasin talon sisäverkon.


      • SoneraOnPaska

        siis kyll toi operaattori on perseestä naurettavan huono.... en tajua miten ees voi toi yritys olla enää pystyssä hajoaa pälli tohon soneran paskaan mitään muuta osaa ku pätkiä......


      • Pippelit
        Paska pallero kirjoitti:

        Pomot sairaita ja maksimoivat vain omat palkkansa käyttäjien kustannuksella. Lupaavat mitä sattuvat nopeuksien suhteen. Heiltä puuttuu kaikki tietotaito, mistä on kysymys. Sairaita kakaroita koko sakki. Toivottavasti joutuvat sairaalaan tai Pohjois-Koreann, missä on mahdollisuuksia heidän tasoisille johtajille ja heidän lapsillensa.

        Tuo on oikeaa puhetta. Paskaa persuksiin vaan!


      • vedä ......

        pelle


    • :::)))

      Naurettavaa!

      • KYLLÄSTYNY

        meilläkin helvetin soneran paska yhteydet jos ei sitä 50 kertaa pätki niin siitä saa kiittää jumalaa.


    • KK.

      Lopettakaa valittaminen ja vaihtakaa nyt kiltisti Elisalle/Saunalahdelle.

      • olli43

        minulla valokuitu ja 3 mokkulaa perheellä eikä ole ikinä pätkinyt yhteydet soneralla.Mokkuloissa on eräs pieni juju jolla saa sen toimiin asetuksissa,mutta kun noin vittuillaan,niin kysy soneran teknisestä tuesta ja maksa.


      • 5+2
        olli43 kirjoitti:

        minulla valokuitu ja 3 mokkulaa perheellä eikä ole ikinä pätkinyt yhteydet soneralla.Mokkuloissa on eräs pieni juju jolla saa sen toimiin asetuksissa,mutta kun noin vittuillaan,niin kysy soneran teknisestä tuesta ja maksa.

        mä en voo vittuillu ku vasta luin koko ketjun, kerro please.....


      • perseestä

        samaa mieltä sonera on ihan vitun täys paska


      • perseestä

        ihan säälittävää..
        http://www.speedtest.net/my-result/5373811039
        http://www.speedtest.net/my-result/5415529299
        http://www.speedtest.net/my-result/5414226967


    • Mitta täysi

      100Mb Onnen Pekka ? Voiko jollain olla nykyainaka vielä tallaista paskaa tarjolla. Sama koskee asikaspalvelu jolla kusetetaan ihmisä.
      Kaiken maailman Sonera käyttäjät yhtykää Elisaan, DNA:n tai jonnekin muualle

    • mgicr

      Kokemuksen tuoreella rintaäänellä voin manata Soneran laajakaistapalvelun syvimpään helvetin rööriin. Tilasin nimittäin laajakaistan 3 viikkoa ennen haluttua auvauspäivämäärää. Lähettivät ensiksi tilausvahvistuksen, jossa oli väärä hinta. Soittelin asian kuosiin ---> 30 min asiakaspalvelussa.
      Ok. Lupasivat asentaa liittymän määrättynä päivänä, mutta sovittuna päivänä Sonera toimitti liittymän täysin väärälle paikkakunnalle. Varmistin asiakaspalvelusta, että heillä oli oikea osoitteeni ja näin asia olikin, mutta silti netin toimitus oli mennyt vika paikkaan. Oli kuulemma sama katuosoite kuin minulla. Ööh, kannattaisiko tsekata myös asukkaan nimi ja paikkakunta? Asian korjaamiseksi lähti käyntiin puolentoistatunnin soitteluvyyhti Soneran vaihteeseen, jossa tarvittiin aikaa ja paljon paljon kärsivällisyyttä. Lopulta lupasivat liittymän auki 1-2 viikon aikana, eli periaatteessa kyseessä oli uusi tilaus. Pöyristyttävää! Alunperin sovittu päivämäärä oli jo mennyt, enkä minä uutta tilausta halunnut vaan kaistan auki. Näin ollen vaadin nettiä auki kolmen päivän sisällä, mutta pyyntööni ei suostuttu/vastattu, vaan minut lykättiin vastuuta pakoillen aina uudelle Soneran "asiakaspalvelijalle", joka ei voinut tehdä asialle yhtään mitään. Edes se, että mainitsin tarvitsevani nettiä työntekoon ei kiihdyttänyt prosessia. Pari päivää tätä farssia kestäneenä lopulta irtisanoin tulevan liittymäni.

      Inhimillisiä virheitä sattuu, jopa yrityksille ja ymmärrän sen, mutta kun yritys mokaa täytyisi sen myöntää omat virheensä ja ottaa vastuu asian korjaamisesta mahd. pikaisesti tai antaa hyvitystä. Näin saisin asiakkaana luottamusta ja voisin jatkaa asiakkuutta, vaikka pieniä töyssyjä olisikin ilmaantunut. Myös se, että asiakaspalvelusta/tekniseltä puolelta/vikapalvelusta ei kukaan pyytänyt tilantetta anteeksi syletti aika tavalla.

      Reilua olisi ollut myös antaa oikeata infoa tyyliin: "Emme pysty toimittamaan liittymää halutussa ajassa. Haluatteko peruuttaa tilauksen?" eikä näin: "Emme saa keneltäkään kunnollista vastausta asiaan. Voi mennä kauankin saada linja auki. Täytyy selvitellä. Soitellaan sulle sitten, jos asia selviää..."

      Tästä oppineena valitsen seuraavana liittymäni perusteeksi hinnan ja vastuuntuntoisen asiakaspalvelun. En tiedä mikä kilpailijoista näissä paras, mutta ei ainakaan Sonera.

      • 12+3

        Facebook ja ryhmä boikotoi soneraa:=)Siellä sellainen aukes juuri,kun kaveri teki.


      • SONERA SUCK
        12+3 kirjoitti:

        Facebook ja ryhmä boikotoi soneraa:=)Siellä sellainen aukes juuri,kun kaveri teki.

        siis ei helvetti miten joku voi ees kehua soneraa persepeikä mikä laskuttaa jostai jotai ei oo ikinä ees tehny :D joten liittymä napsahti aika nopeasti elisan leiriin ja huomasin että elisa on muutenkinn puolet parempi ei niin pitkiä jonotusaikoja asiakaspavelun. JA VIELÄ YKSI JUTTU ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO SONERAN MOKKULAAN KOSKA SIINÄ EI EES 3G ALUEELLA PYSY KENTÄT JA NETTI KATKEILEE JATKUVASTI.


      • saima40
        SONERA SUCK kirjoitti:

        siis ei helvetti miten joku voi ees kehua soneraa persepeikä mikä laskuttaa jostai jotai ei oo ikinä ees tehny :D joten liittymä napsahti aika nopeasti elisan leiriin ja huomasin että elisa on muutenkinn puolet parempi ei niin pitkiä jonotusaikoja asiakaspavelun. JA VIELÄ YKSI JUTTU ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO SONERAN MOKKULAAN KOSKA SIINÄ EI EES 3G ALUEELLA PYSY KENTÄT JA NETTI KATKEILEE JATKUVASTI.

        tämä mokkula on paska, ei toimi missään ja luvattiin että kaikki maksut pienenee kun tekee sitä ja tätä, ihan kusettajia koko firma pullollaan! KI..VA.. KUN...KOKO...A..JAN GAT..GEILEE.. TÄMÄ...NET.......TI


      • hemro

        Sonera on korjannut kohta jo kaksikuukautta sähköpostiamme. Kaikki vastuu henkilöt ovat puhelinvastaajien suojassa, eivät uskalla vastaamaan asioista


      • ponera
        hemro kirjoitti:

        Sonera on korjannut kohta jo kaksikuukautta sähköpostiamme. Kaikki vastuu henkilöt ovat puhelinvastaajien suojassa, eivät uskalla vastaamaan asioista

        sonera on todellakin täyttä paskaa, älkää koskaan ottako mitään soneran liittymiä(mokkula,puhelin) ne eivät toimi ja sitten kun yrittää päästä niistä eroon kukaan sielläpäässä ei tiedä mistään mitään ja laskua eikun pukkaa. Kuluttajasuojamiehen kanssa on nyt soiteltu ja tiijä vaikka puolen vuoden rumba kohta loppuis.


      • Persepeikä
        SONERA SUCK kirjoitti:

        siis ei helvetti miten joku voi ees kehua soneraa persepeikä mikä laskuttaa jostai jotai ei oo ikinä ees tehny :D joten liittymä napsahti aika nopeasti elisan leiriin ja huomasin että elisa on muutenkinn puolet parempi ei niin pitkiä jonotusaikoja asiakaspavelun. JA VIELÄ YKSI JUTTU ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO SONERAN MOKKULAAN KOSKA SIINÄ EI EES 3G ALUEELLA PYSY KENTÄT JA NETTI KATKEILEE JATKUVASTI.

        Sonera on "persepeikä", kuten me kaikki hyvin tiedämme. Ei siis mitään uutta. Ne, joiden mielestä Sonera on hyvä, ovat pahasti väärässä ja aivan hakoteillä. Jos joku olis potkassu eilen mua persuksiin nii olis tullu pieru ja paska!


    • No huh..

      Joo-o. Paska mikä Paska. Hiukan vaikeaa tosin toista liittymääkään ottaa, kun noilla kusipäillä jostain kumman syystä on monopoli kaupungissani.. Täytyy vissiin alkaa miettimään muuttoa toiseen kaupunkiin ja siitä rumbasta lasku Soneralle..

      • Yrtsä

        Joo oon yrittäny saada yhteyttä soneraan ja nopeudet kohilleen, juu mut ei nii sit millään 24/1 mut mennään nippanappa 12Mb/s nopeuksilla. Vaihdettu motukkaa ja testattu eri kaapeleilla koneilla jne. mut ei niin ei. Kohta menee hermo ja operaattori vaihtuu, ei siin sen kummempaa.


    • Samaa mieltä.

      Toinen ADSL ollut poikki yli kuukauden - kiitos Soneran ja heidän asentajiensa (Relax-Com) sekoilun. Toisesta ei taas voi lähettää viestejä, kun ovat saaneet mta-out.inet.fi mustille listoille (SMTP protocol diagnostic: 550 SC-001 Unfortunately, messages from 195.156.147.13 weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list)

      Vikapalvelu ei tietysti ole viikonloppuisin töissä.

      Haistakoot paska! Toivottavasti tulee aitoa kilpailua ja nämä swedupelleille myydyt paskafirmat menee nurin!

    • SoneRaOnPaska

      Toivottavasti kaatuis ja vittu tuhottais koko sonera....

      • prkleen prsaukinen!

        maksat ne laskut niin alkaa pelittään taas.


    • Tässä mun Speedtest.net tulokset ja käytössä on Sonera Laajakaista Extra 10 meganen, aina on toiminut helvetin hyvin mulla, en vaihda koskaan pois!! Toimii saatanan hyvin! Todella loistava netti!

      [IMG]http://www.speedtest.net/result/1076260001.png[/IMG]

      • ..

        Soneran liittymä ja netti on ihan shaibaa. Mainostaa paskaa ja maksat paskasta rahaa...


      • Arvaatämä

        Kuumottaako Sonera. :3 Soneran ongelma on suomi.


    • konttikauppa.fi

      Morjens. Pyöritän kahta yritystä Itä-uudellamaalla ja tänne ei saa kuin soneran langallista laajakaistaa. Ongelmia ollut sen 10 vuotta mitä yhteys on ollu. Linjoissa käsittääkseni vika. Kolme kertaa asentaja käyny mittaa linjat soneran ja mun toimiston pistokkeen väliltä ja on muka ok. Viime kesänä kun korkee kuorma vei linjat alas niin asentaja sano että 200m mun talosta yks liitos ainakin ihan hapettunu että onko ollu ongelmia. Joo korjas mutta ongelmat jatkuu. Nyt viimeksi pari kuukautta sitten erehtyvät myöntää että linja on huono laatuinen edelleenkin. Eilen 5.1.2010 taas kaatu nettiyhteys ja asiakaspalveluun yhteyttä ei saa. DNA mokkulan kanssa sain sitten netin kautta tehtyy vikailmotuksen. Saa nähdä millon taas kuntoon tulee. Viimeksi oli viikon poikki. Ja kun ne sieltä Soneralta jotain koodas niin saivat kuntoon. Halvattu kun olis joku muu vaihttoehto. Tästä sonnasta pitää maksaa vajaat 40.- kuukaudessa.
      Ja kun piti pitää toimistopäivä ja hoitaa hommia.

      Nyt vaan kirjoitellaan tän perus DNA mokkulan avulla. Se onneks toimii varmasti mutta hitaanlaisesti

      • konttikauppa.fi

        Juu tuli tuohon edelliseen viestiin päivämäärä virhe. Eli laajakaista yhteys toimi vielä päivällä 4.1 ja iltapäivästä lähtiin ollut nyt mykkänä about 20h


      • Yritysasiakas
        konttikauppa.fi kirjoitti:

        Juu tuli tuohon edelliseen viestiin päivämäärä virhe. Eli laajakaista yhteys toimi vielä päivällä 4.1 ja iltapäivästä lähtiin ollut nyt mykkänä about 20h

        Kaatuilee koko ajan. Pitää vaihtaa kahden modeemin välillä ja buuttailla koneita, että saa hetken toimimaan. Asiakaspalvelua EI OLE kuin arkisin ja sinnekin helvetin hankala päästä, kun pitää yrittää jujuttaa sitä saatanan vastausautomaattia. Kun on samalla asiakasnumerolla kaksi liittymää, ei se automaatti tunnista kummasta liittymästä on kyse ja katkaisee puhelun kiitettyään ensin soitosta.
        Jos olisi joku muu, kuin Soneran 0,5 M laajakaistayhteys käytettävissä, vaihtaisin välittömästi.
        Ja kun joku valopää taas sanoo, että pitää osata käyttää koneita, voin kertoa, että tietojenkäsittelyn AT ja ammattikorkeakoulututkinnot takana.


      • selvä tapaus
        konttikauppa.fi kirjoitti:

        Juu tuli tuohon edelliseen viestiin päivämäärä virhe. Eli laajakaista yhteys toimi vielä päivällä 4.1 ja iltapäivästä lähtiin ollut nyt mykkänä about 20h

        Kantsii puhelimee uus jatkopiuha: puhelimee vanhas jatkopiuhas on vikaa. Varsinkin lämpötilasyöksy- ja -nousukierteesee littyy vanha puhelimee jatkopiuha liitoksen irtoamine ja yhdistämine. Nyt on ollu lämpötilanousukierrettä ja vanha puhelimee jatkopiuha liitos on lujilla eikä välttämättä yhdistää.


      • Rova-Jaska
        selvä tapaus kirjoitti:

        Kantsii puhelimee uus jatkopiuha: puhelimee vanhas jatkopiuhas on vikaa. Varsinkin lämpötilasyöksy- ja -nousukierteesee littyy vanha puhelimee jatkopiuha liitoksen irtoamine ja yhdistämine. Nyt on ollu lämpötilanousukierrettä ja vanha puhelimee jatkopiuha liitos on lujilla eikä välttämättä yhdistää.

        Minulla on Soneran Laajakaista 10/2 -kaapeliyhteys, joka pätki pahasti joulun jälkeen. Yhteys saattoi katketa kolmesti 10 minuutin sisällä. Windows 7 osasi korjata asian, mutta kiusallista tämä oli.
        Soitin vikapalveluun ja kuuntelin robottia aikani, kunnes lopulta puhelin alkoi soittaa "pimpelipomia" eli ihminenkin oli tavoitettavissa. Kymmenkunta minuuttia kuuntelin musiikkia ja lopetin.
        Tein reklamaation SoneraPisteeseen ja asiaa luvattiin viedä eteenpäin. Soitin uudelleen vikapalveluun ja tavoitin oman paikkakuntani Rovaniemen ihmisen langan päähän. Luulin tehneeni vikailmoituksen hänen kanssaan asioidessani, mutta eipä niin ollutkaan!
        Sain hieman myöhemmin soiton Soneran vikapalvelusta ja minulle sanottiin, että vikailmoitusta ei ole tehty. Nuoren miehen sävy oli hyvin ylimielinen, vaikka olen kokenut tietokoneen käyttäjä ja osaan varmistaa, että piuhat ovat kiinni (hän puhui tällaisesta itsestään selvästä asiasta) modeemin ja verkkokortin välillä. Asetuksen olen tehnyt Soneran ohjeiden mukaan ja Avusja-ohjelma on käytössä.
        Ikävä kyllä, täällä Rovaniemellä ei ole muita kiinteän laajakaistayhteyden tarjojia, joten Soneran monopoliin on tyydyttävä.
        Paradoksaalista kyllä, sain kännykkääni tekstiviestin, että yhteyttäni on testattu ja Soneran laitteissa ei ole vikaa. Nyt yhteyteni toimii enkä ole tehnyt mitään muutoksia järjestelmääni, joten kyllä vian on täytynyt olla Soneran päässä. Mutta tätähän he eivät halua tunnustaa!
        Viestissä oli lisäksi maininta, että jos yhteys ei pelaa, niin ota yhteys Helpson-palveluun, jonka kotikäynti maksaa 99 €, jos omissa laitteissa on vikaa. En luota Soneraan sen vertaa, että tunnustaisi omat virheensä.


      • paskalaitteiden uhr
        Rova-Jaska kirjoitti:

        Minulla on Soneran Laajakaista 10/2 -kaapeliyhteys, joka pätki pahasti joulun jälkeen. Yhteys saattoi katketa kolmesti 10 minuutin sisällä. Windows 7 osasi korjata asian, mutta kiusallista tämä oli.
        Soitin vikapalveluun ja kuuntelin robottia aikani, kunnes lopulta puhelin alkoi soittaa "pimpelipomia" eli ihminenkin oli tavoitettavissa. Kymmenkunta minuuttia kuuntelin musiikkia ja lopetin.
        Tein reklamaation SoneraPisteeseen ja asiaa luvattiin viedä eteenpäin. Soitin uudelleen vikapalveluun ja tavoitin oman paikkakuntani Rovaniemen ihmisen langan päähän. Luulin tehneeni vikailmoituksen hänen kanssaan asioidessani, mutta eipä niin ollutkaan!
        Sain hieman myöhemmin soiton Soneran vikapalvelusta ja minulle sanottiin, että vikailmoitusta ei ole tehty. Nuoren miehen sävy oli hyvin ylimielinen, vaikka olen kokenut tietokoneen käyttäjä ja osaan varmistaa, että piuhat ovat kiinni (hän puhui tällaisesta itsestään selvästä asiasta) modeemin ja verkkokortin välillä. Asetuksen olen tehnyt Soneran ohjeiden mukaan ja Avusja-ohjelma on käytössä.
        Ikävä kyllä, täällä Rovaniemellä ei ole muita kiinteän laajakaistayhteyden tarjojia, joten Soneran monopoliin on tyydyttävä.
        Paradoksaalista kyllä, sain kännykkääni tekstiviestin, että yhteyttäni on testattu ja Soneran laitteissa ei ole vikaa. Nyt yhteyteni toimii enkä ole tehnyt mitään muutoksia järjestelmääni, joten kyllä vian on täytynyt olla Soneran päässä. Mutta tätähän he eivät halua tunnustaa!
        Viestissä oli lisäksi maininta, että jos yhteys ei pelaa, niin ota yhteys Helpson-palveluun, jonka kotikäynti maksaa 99 €, jos omissa laitteissa on vikaa. En luota Soneraan sen vertaa, että tunnustaisi omat virheensä.

        Taitaa olla sama missä lafkassa yhteydet, ennen oli 2 megan laaja vitun kaista, nytten uusivat modeemit ja pätkivää potkua lisää. Ei saatana tämä on nykyaikaa, vähän jokapaikkan uudistukset kuin juosten kustua. Luovun hetipuolin näistä kaikista roskista, näitten kaa yhtä renkkausta. Työpaikollanikin uudistelevat suuria prosessiohjauksia voimalaitosten ohjauksiin pc- perseen perään, aivan keskeneräsiä ohjelmia nekin ja ei ollenkaan käyttömiehiä ajateltu, yhtä vitun prosessihälytysten kuittausta.


    • -Hetki vielä, ole hy

      Oon niin vitun raivona tähän soneran touhuun, että oli pakko ettiä threadi netistä ja avautua. On niin hermona että ajatus ei kulje ja tärisee vaan. Ne saatanan siat käski mun vähentää laskusta aikaisemman hyvityslaskun ja ny ne saatana krävää sitä korkojen ja maksumuistutuksen kera... ja taas perus 1h jo jonos asiakaspalvelus!!

      Myivät myös 24mb liittymän ja kehuivat, että hienosti toimii siellä missä asut, täyttä vauhtia.. Sitte meni 1kk että saivat kytkettyä eikä toiminu ku n. 8mb, soitin sinne ja mainitsin asiasta ja totesivat vaan sitte, että keskus on 7km pääs ettei se voikkaan toimia maksimia!!! Sitte ne natsit rupes vielä sanomaan, että sopimusta ei voida purkaa, koska jos yli 1/3 luvatusta nopeudesta toimii eli tässä tapauksessa 8mb sopimusta ei tarvi purkaa! Onneksi kuitenkin pääsin eroon koko paskasta!!! Tarinoita löytyy vielä monia lisää, tässä vain muutama. Ei enää ikinä soneraa!!!!!!

      -Hetki vielä, ole hyvä-

    • ggh78-

      Uskon sinua,mutta valitettavasti tarina ei paljon muutu muillakaan operaattoreilla.
      Kokemusta on.

    • huuuhuuu

      ihan täys paska koko lafka! viel pitäis vuos kituuttaa tällä paskalla sen jälkee lentää kyl hevo vitu perseesee!

    • vihainenmies

      Vittu ku ei ne saa sitä laajakaistaa kytkettyä. Monta viikkoo ollu modeemi jo pöydällä ilman yhteyttä. Sitte tää mokkula on vielä niin paska, että sekin pätkii yhteyttä koko aika ja välillä yhteys on noin 5 kbps, tee siinä sitte vittu jotain.

    • Ilmainen 10Mb/s?????

      Onpahan tullut soiteltua tonne saatanan robotille jo ainakin 4 kertaa. Joka kerta se vain jaksaa jankuttaa että yhteydessänne ei ole vikaa. Silti netti pätkii joka perkuleen minuutti. Kaikkein naurettavinta on se, että typerä automaatti jaksaa vinkua joistain ADSL kaapeleista ja modeemin verkkojohdoista. Tarvitseeko olla joku vitun insinööri, että tietää onko modeemin ja koneen väliset liitännät kunnossa?

      Asiakaspalvelusta voin sen verran sanoa, että kun siellä pääsee puhumaan aidon ihmisen kanssa, niin sitten kyllä rupeaa hommat sujumaan. Ensimmäisen kerran kun otin yhteyteni käyttöön, niin se ei vain suostunut toimimaan. Kun soitin Soneralle, hetken aikaa robotin kanssa kinattuani pääsin vihdoinkin oikean ihmisen puheille. Kerroin että netti ei toimi. Mies näki kuulemma sieltä jostain, että yhteydessäni on vikaa. No, kesti noin puoli tuntia ja netti rupesi toimimaan. Toisen kerran pääsin aidon ihmisen kanssa puhumaan, kun yhteyteni vain lakkasi yhtäkkiä toimimasta, ja kaapelimodeemi vilkutti virhevaloa. Soitin sitten typerälle viankorjausrobotille, joka kertoi suoraan että yhteydessäni on havaittu vikaa. Hetken päästä, kun oli lopettanut automaatille paasaamisen, soi puhelimeni jälleen. Sieltä soitti joku tyyppi soneralta. Aikansa säädettyään tämä henkilö sai kun saikin netin toimimaan. Yhteyttä testaillessaan hän sanoi nostavansa nettini nopeuden väliaikaisesti 10megaan. (Tähän väliin täytyy mainita, että talon vuokrayhtiöllä on sopimus soneran kanssa. Tämä kyseinen sopimus antaa jokaiselle asukkaalle ilmaisen 1 megan netin, vain modeemi pitää kustantaa itse. Itselläni oli alunperin juuri tämä yksi megainen yhteys) No, hän sitten nosti nopeuden, ja käski minun kokeilla jotain soneran omaa nopeustesteriä. Kun nopeus oli tasaiset 8megaa, toivotteli mies hyviä päivänjatkoja ja lopetti puhelun. Nyt tästä tapahtumasta on vähän yli vuosi, ja netti on vieläkin 10 megainen ja täysin ilmainen. Suhteellisen hyvin on toiminut, tätä nykyistä pätkimistä laskematta. Teki asiakaspalvelun äijä aika pahan virheen Soneran kannalta, mutta ihan oikeenhan se koko paska puljulle on. Kiitoksia siis kyseiselle asiakaspalvelijalle, eipähän ole tarvinnut ainakaan palvelusta sen koommin valittaa :D
      Nyt varmaankin soneran tyypit jo jäljittävät ip-osoitettani ja kääntävät netin takaisin normaalinopeuksiinsa ja antavat asiakaspalvelun miehelle potkut. Mutta jos olisi varaa, niin vaihtaisin kyllä ilmaisen 10 megaisen paska soneran pätkijänetin vaikka Welhon 24 megaiseen, maksullisen versioon.

    • ärsyttävää

      monessa paikkaa on soneran tikkua kokeiltu ja samaa paskaa tuloksena. ei täyty soneran nopeuslupaukset, ei tod

    • vvvvvv

      sonera ei toimi Tohmajarvi joko paiva kello 21.30-22.26

    • sonerahaisee

      meil on soneran 8 meganen himas ja pätkii ihan vitusti nytteki yhteys pomppii tos 0,2 - 1,5 megan välillä että sellasta...

      • kyrpiintynyt

        Soneran 8 meganen(oikeasti 0,35-2,92) pätkinyt ja hidastellut koko alkuvuoden. Useita korjauspyyntöjä laitettu. Vaikutus 1-2viikkoa. Hidastelu ja pätkiminen palaa aina uudestaa.
        Ihan sairasta paskaa koko sonera!


    • Raimom

      Katkeilee useita kertoja päivässä Soneran mobiilinetti Keravalla, Kurkelassa, että helevetti ku vituttaa.

    • Ei enään

      Sonera ei kaadu mihinkään. Koska kaikista valituksista ja valittajista huolimatta kansa vekslaa sonera-saunis välillä kun vaihtoehtoja ei ole. welholaiset on onnellisia mutta sitä ei kaikille suoda. Kansa hankkii enemmän ja enemmän nettejä ja laajakaistoja. Kokemuksista viisastuneena ottavat niitä vaan lisää. Kun on huono liikkuva laajakaista niin otetaan kotiin kiinteä PLUS mobiili kun edullisesti saa. Joo'o. Ja uusi valokuitu mikälie, pitäähän uutta kokeilla kun mainostetaan. Kännykässäkin pitää olla netti.
      Siis oikeesti: Onko ihan pakko? Ei.
      Luovuin 2 vuoden määräaikaisuuden jälkeen ja käytän työpaikan nettiä plus jos ihanpakko niin kiirjaston. Hyvin pärjää on loppunut turha surffailu. Sen nimittäin toteaa turhaksi siinä vaiheessa kun siitä luopuu ja elämään tulee muuta.

      • SONERA ALAS!!

        Sonera on paska! Saunalahti ja Elisa on parempia.


    • JalluV

      Mulle napsahti soneran maksamaton lasku perintätoimiston kautta toukokuulta.Vitut,en ole koskaan laskua nähnyt,sen pitäisi tulla sähköpostin kautta.Joko Sonera on alkanut rahastamaan laskujen lähettämättä jättämisilläkin?Nyt saan maksaa tuplasti hintaa.Miksei nettiyhteys ole poikki jos laskut on maksamatta? Olisin ehtinyt herätä hoitamaan homman kuntoon?Haista paskan firma.Kaikki aivan sekaisin.

    • Valoja päälle

      Vingutte täällä kuin pikkukersat. Testatkaa laitteenne ja tehkää vikailmoitus elisafanboyt.

    • henriksoni8781

      samaa mieltä että soneran 4g vittua ja 3g nopeemoaa.

    • tuuuuuuut

      Toisilla pelittää toisilla ei. Meillä toiminut erinomaisesti useamman vuoden alussa oli häikkää mutta nyt toiminut vuosia mainiosti. Ja niille jotka manaa viihdepaketin softan tökkimistä, odottakaa että saatte tekstiviestin jossa sanotaan että viihde-palvelu on toimitettu ja valmis käyttöönotettavaksi.

      • vittuuntunut

        Itellä sonera 100/10 antaa 20/10. Oma sonera ei taas toimi ja asiakaspalvelu on maailman paskin.


      • vittuuntunut kirjoitti:

        Itellä sonera 100/10 antaa 20/10. Oma sonera ei taas toimi ja asiakaspalvelu on maailman paskin.

        Moro!

        Sulla on käytössä siis Valokuitu ethernet tai VDSL2-tekniikalla. Jos siellä on käytössä ZyXEL P870HN-51b päätelaite niin oletko tehnyt tähän päivitysen: http://bit.ly/1cYFRNR Vai onko sinulla käytössä jokin toinen laite? Sonera Viihteen Thomson tai Inteno?

        Tekstistä olen tulkitsevani, että tämä samainen tahmaus on ennenkin ollut päällä. Pääsisitkö laittamaan häiriöilmoitusta meille tänne suuntaan joko soittamalla (p. 0206 90101) tai netin kautta: http://bit.ly/1dRxYjj . On tuo hyvä tutkia, sillä ei todellakaan ole viiterajojen puitteissa!

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


    • kusetusta

      Niin paljon negatiivista kokemusta sonerasta etten koskisi siihen enään pitkällä tikullakaan.

    • vittu kun vituttaa

      vetäis koko lössi v**un päähäsä, perkele ku pingi on siinä 800-1200 tietämissä joka toine päivä -.-

      • LTE

        Taas on porukka mennyt retkuun oikein urakalla ja näyttää harmittavan.....

        Ostakaa ihmeessä liittymät ilman kytkyjä. ( Jos ei onnistu niin SEVO)

        Jos hankit LTE yhteyden niin osta aina ulkoinen antenni

        Ja älkää uskoko yhdenkään markkinamiehen lupauksia nopeuksista JA KUULUVUUKSISTA
        DNA, ELISA, SONERA, SAUNALAHTI kohdalla
        Kuuluvuuskartoista vähentäkää 30% niin tiedätte missä totuus piilee

        Itsellä yhdeksän eri liittymää joten kokemusta on kaikista operaattoreista
        ja ei ainoatkaan kytkysopimusta
        Sonerallakin LTE liittymä vain 14,90 E / kk ilman kytkyä...

        Jääpi vapaus käyttää mitä laitteita haluaa ja saa rahalle aitoa vastinetta


    • Vittumitäsyöpää

      Voi jumankauta kun palaa taas hermot tähän paskaan.. Viikkoon ei ole netti toiminut kertaakaan kunnolla, koko ajan pätkii ja tökkii koko vitun ajan... Oisha se saatana kiva että netti vois ees joskus toimia kun siitä kerta pitää maksaa..

    • Ärtynyt 37

      Mulla on Soneran nettitikku, ja asun 3G- alueella. Yhteys katkeillut monta kertaa päivässä jo viikon ajan. Olen tosi ärtynyt ja turhautunut. Heti kun mahdollista, vaihdan johonkin toiseen liittymään.

    • PRKL

      5 päivä menossa netti on katkeilut vittu 1 tunnin aikana 100 kertaa 5 milsaa on maksimi että voi ees selainta katsoa kunnes taas yhteys soneraan vain katkea. 10 vuotta oon ollut soneran asiakas ja tämä ei ole mitää uutta joka vuosi joutuu kestämään sama paskaa kun muita vaihto ehtoja ei ole.

    • jr12

      täys paska ei kannata maksaa kk liittymää

    • täyttä roskaa!

      Mulla alkoi netin katkeaminen tortaina. Nyt on sellainen juttu että vähän väliä saa ottaa tikun pois usb-liitännästä ja sitten takaisin. Jos yrittää ilman tuota temppua saa olla varma ettei taida puoleen tuntiin tulla verkkosurffauksesta mitään.

      On aivan uskomatonta kuraa tämä Soneran 3G.

      • täyttä roskaa!

        Hah hah! Sain tuonkin viestin lähetettyä vasta sitten kun otin tikun pois ja kytkin uudelleen päälle. Ennen sitä ei tapahtunut mitään.

        Mutta enää ei tarvitse odotella loputtomasti. Loppukesäksi tulee lankaliittymä - ja ei taatusti Soneralta. Nopeutta 100 Mbits ja kaveri toiselta puolen kaupunkia kertoi että todella livakka ja varma toimintanopeus, myös viikonloppuisi.

        Tämä on sitten se viimeinen kesä kun joudun vielä kärsimään Soneran surkeista mobiiliverkoista.


    • eijaksa

      mulla on kiinteä netti ja se pätkii ja pätkii koko viikon aikana olen pääsyt käyttää nettia vain 5 minuttia ! vaihettu on modemit ja kaapelit mutta ei jumalauta tuo sonera on huijaus virma. Vika puheluunko soittaa ei saa muuta kun puhua jonkun robotin kanssa joka käskee paina sitä ja tätä orgasmit se sitten sai prkl.

    • Oikea asenne

      Onko se asiakkaan vika prkl että netti ei toimi ! Sonera sanoo kyllä ! Mitä asialle pitäisi tehdä osta kalliimpi soneran netti liittymä ! Ei juma.lauta tuota sonera helvetistä mie joka kuukausi 100 euroa rupean maksaa netistä joka ei toimi ! Se hän on asiakkaan vika ei vika meillä ole sanoo sonera ja laskuja vain tulee.

    • ImesieSonera

      Ei helvetti ostin uuden modemin Asua N66U koska sonera sanoi että modemissa vois olla vikaa ja nyt kun sen asensin nopeus on mitä hevonpaskaa 3 mb kun pitäisi olla lähes 24 mb. Kiitos vain sonera maksoin modemista 173 euroa mutta syy miksi netti pätkii on soneralla. Tänne ei saa kun soneran paskan nettin jota sie joudut maksaa 24 kk sarjassa prkl.

    • Sonera oikeesti?

      Sain uuden puhelimen jossa pitäis olla dataa jotain 50 gigaa ja maksaa kuukaudessa 25 euroo.Ja muka kolmen ekan viikon aikana käytin sen kaiken vaikka puhelimen laskuri sanoo että en edes käyttänyt kymmentä gigaa kun se jo valittelee että jäljellä on enää 1,29 gigaa. Niin vähästäkö pitäis nyt melkein 30 euroa maksaa?!

    • kepaasi

      Joo, nämä apinat on laittanu laajakaistalle irtisanomisajan 2 viikkoa. Tietenkään se surkea asiakaspalvelija ei sanonut sitä kun peruutin laajakaistan. En tarvinnut koko laajakaistaa moneen kuukauteen siinä vaiheessa kun sen peruutin. Meni vaan hetki soittaa saunalahdelle, että ottavat nuo estot pois (soneran asikaspalvelu maksullinen numero). Ei enään ikinä ainuttakaan soneran tuotetta tähän taloon.

      Todella surkea kioski!

    • JaloillaanÄänestävä
    • maksavaasiakas

      Olen ollut Soneran asiakkaana vuosia ja jos ongelmia niin sanottu asiakas palvelu ei pysty auttamaan , JOS ei löydy jotain yhtä pätevää , ei apua saa joskus monen yhteenoton jälkeen löytynyt joku joka jopa . Osaa auttaa.
      Tuo robotti vastaaja on tosi ärsytys , monen minuutin , jopa kymmenen , jonotuksen jälkeen , ja sitten on viellä kuunneltava musiikkia ja jotain . SONERAN mainos nauhaa
      Eli asiakaspalvelusta ei voi paljon puhua , enemmän V............s automaatista.
      Jos pääsisi jotenkin eroon ao firmasta mm kaapelista , niin ottaisin sen muualta tai pitääkö vaihtaa DNA antenni katolle!?
      Eli tuon firman toimintaan pitäisi tosiaan kuluttaja asiamiehen puuttua .
      pitää tutkia mitä teen , ainakin kaikki paketit Perun , Fi katson kohta jälkilähetyksinä , ja onneksi yle lähettää muuta urheilua riittävästi , ei kiinosta mtv muu urheilu .

      • Wibs

        Viestintävirasto ja kuluttajavirasto tehkään nyt jo jotain, koska kuluttajia kyykytetään ihan tolkuttomalla tavalla. Käytännössä ollaan Soneran armoilla kun aitoa kilpailua esim. valokaapeleissa ei ole


    • Ei_Näin__________

      Tähänkin taloon tuli Soneran netti. Oli niin hyvä tarjous, että Sonera päivittää laitteet jotta vois toimia sen 100mbit/s.

      Heti ensimmäisenä käyttöpäivänä yhteys pätki pätki ja pätki. Nykyään ei pätki kuin pääosin illalla jolloin netin käyttö tulee joskus lähes mahdottomaksi kun pätkii niin hemmetisti. Lisäksi lähetysnopeus matelee siinä 2mbit/s vaikka pitäis olla 10mbit/s. Ennen oli parempi, mutta ei tietenkään enää.

    • SoneraPaskaSutkiRosvo

      Se pitäisi heti kieltää lailla tuo puhelimella soittelu ihmisille kaupustelutarkoituksessa.
      Millä oikeudella sitä tehdään häiriköiden kansalaisia jatkuvasti.
      Sonera on pahinta laatua oleva sutki pulju joka tätä harrastaa.
      Puhelimessa luvataan sitä ja tätä törkeästi valehdellen.
      Nauhoitetaan sitten vain se uhrin lupaus lähettää esim. se soneran sim-kortti.
      Aletaan sillä heti rahastamaan samalla hetkellä. Siis vaikka asiakas palauttaa kortin heti avaamatta postiin. Mitä te sitä lähetätte luvatta postilaatikkoon. Kuittaus postissa pitäisi olla. Silloin se on laillista.
      Onko se nauhoitus edes Suomen lain mukaista. Varsinkin sillä uhkailu vanhoille ihmisille.
      Laskuja alkaa sitten tulemaan uhkauksien kera. Klarnalla, ulosmittauksilla ja 5 euron viivästyksillä.
      Tästä soneran sutkista ansasta ei pääse sitten millään ilveellä eroon.
      Varsinkin vanhoille ihmisille tämä on outoa peliä. Eihän tuo soneran netti edes toimi kunnolla maaseudulla eikä keskuksissakaan.
      Soittaminen asiakaspalveluun maksaa kuunnellen tuntitolkulla jotain pimputusta.
      Mistäpä se soneran lupauksiin luottanut edes tietää mistään asiakaspalveluista.
      Nettiyhteyskin toimii ilmojen mukaan miten sattuu. hitaasti ja katkeillen kokoajan.

    • funnynotreally

      Aivan järkyttävä määrä kirjoitusvirheitä tässä ketjussa. Kertoo jotain kirjoittajien sosioekonomisesta asemasta.

      • NoHyökaikenlaisiaNoomeja

        No jo on sosionyymillä järkyttävää vähastä. käy kakalla tyhjentämässä se sosionoominen kasautumasi eli haiseva kertymäsi.


    • SoneraLoisetOnPaskaa

      OnSuomiPaskaSiksiJää

      11.7.2016 15:00
      Kannattaa vaatia sopimukset näiltä rosvoilta kirjallisina.
      Sonera on rahanahne häikäilemätön rosvo. Vie avuttomilta puolustuskyvyttömiltä vanhuksilta ne vähäisetkin ruokarahat.
      Köyhähän ei saa mistään apua. Jolla on rahaa voi palkata yksityisen lakimiehen hoitamaan vääryyttä. Jos nyt sieltäkään sitä apua saa. Rosvotaan vaan rahat sielläkin SUUNNATTOMILLA MINUUTTIPALKOILLA.

    • exsoneralainen

      Soneran toiminta on maailman surkeinta Lieksassa pankakosken hangaspurolla ja hangastiellä. 4G pitäsi toimia 150mpit mutta ei aukaise edes nettiä ja soneran jannut väittää pokkana että kaikki kunnossa. Mutta tämä sonera on hurri virma niin ei se piittaa toimiiko suomessa hyvin kunhan venssonilla toimii. OTTAKAA IHMISET OIKEA SUOMALAINEN OPERAATTORI KÄYTTÖÖN ELI SAUNALAHTI. Menee edes rahat suomeen vaikka ei toimiskaan:)

    • Soneraz

      Sonera on ripulia

    • Kiertäkäätätäpuljua

      Telia jatkaa samaa pskaa!!!!! Moikkelis vaan telia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe