Ensirakkausnäyttelijä

Ketä oli/on?

Ketä on ollut suurin ihastuksesi leffassa tai tv-sarjassa? Muistelin kuinka itse nuorena poikana olin hyvin ihastunut Charlien enkeleissä näyttelevään Cheryl Laddiin. Olin myös ihastunut nuoreen Goldie Hawniin. Ketä on ollut/on sinun suosikkisi? Olisi kiva kuulla myös perusteluja, miksi kyseinen henkilö on sinusta niin lumoava.

244

28190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taisi olla

      Robin Hood-telkkusarjassa näytellyt ihanainen pitkätukka Michael Praed..Löysin kys.sarjan dvd:nä hiljattain,voi sitä ilon ja onnen päivää!!

      • KIIHKEÄT NAISET

        Se on niin ihana kaikilla tavoin. Aito ja romanttinenkin.


      • ekaihastus

        mulla oli kanssa nauhalla kaikki miekankilistelyt ja iso kuva michaelista jouskan kanssa. sitten kun robini kuoli ja sarjaan tuli toinen, niin ei se tuntunut niin hyvältä yhtään. tosin tuli nekin nauhotettua...


      • : : : : :

        Ja se taisikin olla ensimmäinen ja ainoakin telkkari-ihastus. Siis Michael Praed. Hän kun muistutti jotenkin tosi paljon yhtä poikaa johon olin niihin aikoihin salaa ihastunut.


      • tytsy vm.85
        ekaihastus kirjoitti:

        mulla oli kanssa nauhalla kaikki miekankilistelyt ja iso kuva michaelista jouskan kanssa. sitten kun robini kuoli ja sarjaan tuli toinen, niin ei se tuntunut niin hyvältä yhtään. tosin tuli nekin nauhotettua...

        Minun ensi-ihastukseni oli Zorro-sarjan Zorro, Don Diego De la Vega...Oikeaa nimeä en muista:) Jos lapsen silmissä voi johonkin niin lujasti uskoa ja ihastua, niin hän oli minulle sellainen hahmo. Olin 6-7v. kun etsimme kaikki tvaratalot läpi lähi kaupungeissa kunnes eräästä Anttilasta löysimme Zorro-julisteen. Sen tarkoituksena oli pitää kaikki pienten lasten kuvittelemat sängynalus möröt poissa. Uskomatonta mutta totta, sen jälkeen en enää pelännyt. Huoneeni komeronovessa komisteleva Zorro piti pelottavat ryökäleet kaukana;)


      • hans88

        Manaajasta se tyttö...¨¨¨¨


      • Iso-Liisa

        Siinä vasta miesten mies. Olin aivan lääpälläni 30 vuotta sitten, kuten nytkin. HIhihihihi.


      • Hahhahaahaa
        Iso-Liisa kirjoitti:

        Siinä vasta miesten mies. Olin aivan lääpälläni 30 vuotta sitten, kuten nytkin. HIhihihihi.

        SUorastaan sairaan hauskaa. Ei helvetti.. puoli tuntia olen tässä hihittänyt tuota kommenttia. Ootte te kyllä koomikoita. Makeimmat naurut aikoin.... että ihan pellehermanni.


    • kielipoliisi

      Se on ketkä tai kuka.

      • Hensuliinukka

        No voi herran tähden sentään. Kaikille sattuu virheitä, mitä väliä sillä on. Etkö voi relata vai onko sinulla jokin pakkomielle korjata toisten virheitä. Kyllä teitä outoja löytyy ja paljon. Minusta tällaiset kyselyt on hauskoja, oli niissä sitten kieliopillinen virhe tai ei. Kyllä kaikki varmaankin ymmärsivät kysymyksen. Sitten itse asiaan eli minun ensimmäinen elokuvaihastukseni (jonka muistan) oli Johnny Depp. Lumosi minut silloin joskus aivan täysin. Yksi lempinäyttelijöistäni vieläkin.


      • ...
        Hensuliinukka kirjoitti:

        No voi herran tähden sentään. Kaikille sattuu virheitä, mitä väliä sillä on. Etkö voi relata vai onko sinulla jokin pakkomielle korjata toisten virheitä. Kyllä teitä outoja löytyy ja paljon. Minusta tällaiset kyselyt on hauskoja, oli niissä sitten kieliopillinen virhe tai ei. Kyllä kaikki varmaankin ymmärsivät kysymyksen. Sitten itse asiaan eli minun ensimmäinen elokuvaihastukseni (jonka muistan) oli Johnny Depp. Lumosi minut silloin joskus aivan täysin. Yksi lempinäyttelijöistäni vieläkin.

        Eipä tullut yllätyksenä tuokaan vastaus.


      • fdgfdbnvcvcj
        Hensuliinukka kirjoitti:

        No voi herran tähden sentään. Kaikille sattuu virheitä, mitä väliä sillä on. Etkö voi relata vai onko sinulla jokin pakkomielle korjata toisten virheitä. Kyllä teitä outoja löytyy ja paljon. Minusta tällaiset kyselyt on hauskoja, oli niissä sitten kieliopillinen virhe tai ei. Kyllä kaikki varmaankin ymmärsivät kysymyksen. Sitten itse asiaan eli minun ensimmäinen elokuvaihastukseni (jonka muistan) oli Johnny Depp. Lumosi minut silloin joskus aivan täysin. Yksi lempinäyttelijöistäni vieläkin.

        Minullakin taisi olla Johnny Depp. Elokuvasta Pirates of the caribean.. aivan hurmaava !!


      • -Black Pearl-
        Hensuliinukka kirjoitti:

        No voi herran tähden sentään. Kaikille sattuu virheitä, mitä väliä sillä on. Etkö voi relata vai onko sinulla jokin pakkomielle korjata toisten virheitä. Kyllä teitä outoja löytyy ja paljon. Minusta tällaiset kyselyt on hauskoja, oli niissä sitten kieliopillinen virhe tai ei. Kyllä kaikki varmaankin ymmärsivät kysymyksen. Sitten itse asiaan eli minun ensimmäinen elokuvaihastukseni (jonka muistan) oli Johnny Depp. Lumosi minut silloin joskus aivan täysin. Yksi lempinäyttelijöistäni vieläkin.

        Saksikäsi Edward elokuvassa se oli niin reppana,että hellyin ja ihastuin. Edelleenki pidän kyseisestä leffasta ja muistuu mukavia muistoja mieleen kun sitä katsoo. :) Kaikenlaisia ihastuksia on kyllä nuorempana ollu. Gary Oldman oli toinen.. Piti kahtoa niitä sen elokuviakin niin hirveästi,että nyt naurattaa..:)


      • kielipoliisilta

        Nykyisin kirjoitetaan kieltämme miten sattuu!

        Ketkähän heitä kouluttavat?

        Ovatko opettajat samasta muotista tulleita,koska tuollaiset pääsevät koulustaan todistuksen kanssa elämään maailmassa.
        Tuo kieliasu on nykyisin miltei sääntö,eikä oikeaa SUOMEN kieltä juuri käytetä.


      • Elizabeth85
        Hensuliinukka kirjoitti:

        No voi herran tähden sentään. Kaikille sattuu virheitä, mitä väliä sillä on. Etkö voi relata vai onko sinulla jokin pakkomielle korjata toisten virheitä. Kyllä teitä outoja löytyy ja paljon. Minusta tällaiset kyselyt on hauskoja, oli niissä sitten kieliopillinen virhe tai ei. Kyllä kaikki varmaankin ymmärsivät kysymyksen. Sitten itse asiaan eli minun ensimmäinen elokuvaihastukseni (jonka muistan) oli Johnny Depp. Lumosi minut silloin joskus aivan täysin. Yksi lempinäyttelijöistäni vieläkin.

        Johnny Depp( Nykyään),Orlando Bloom (nykyään). Ennen kuolasin mm. Leonardo Dicaprioon (olin 11-v.),ja Jasper Pääkköseen(olin n. 13-vuotias). Niitä on niin paljon. En muista ihan ensimmäistä ihastustani,kun siitä on niin kauan. :D


      • girby
        Hensuliinukka kirjoitti:

        No voi herran tähden sentään. Kaikille sattuu virheitä, mitä väliä sillä on. Etkö voi relata vai onko sinulla jokin pakkomielle korjata toisten virheitä. Kyllä teitä outoja löytyy ja paljon. Minusta tällaiset kyselyt on hauskoja, oli niissä sitten kieliopillinen virhe tai ei. Kyllä kaikki varmaankin ymmärsivät kysymyksen. Sitten itse asiaan eli minun ensimmäinen elokuvaihastukseni (jonka muistan) oli Johnny Depp. Lumosi minut silloin joskus aivan täysin. Yksi lempinäyttelijöistäni vieläkin.

        Johnny Depp on niiiiinnn jumalainen!!!


      • Joku
        girby kirjoitti:

        Johnny Depp on niiiiinnn jumalainen!!!

        No mä ihastuin Johnny Deppiin, tammikuussa 2005, kun näin Pirates of the Caribbean: kuolleen miehen kirstun ja samoin tohon elokuvaan.
        Mutta oli mulla Keany Reeves, mutta se ei ollu mikään ensirakkaus näyttelijään, vaan sitten se on nyt johnny depp


      • .....
        Joku kirjoitti:

        No mä ihastuin Johnny Deppiin, tammikuussa 2005, kun näin Pirates of the Caribbean: kuolleen miehen kirstun ja samoin tohon elokuvaan.
        Mutta oli mulla Keany Reeves, mutta se ei ollu mikään ensirakkaus näyttelijään, vaan sitten se on nyt johnny depp

        puhut asiaa johnny depp on just ihana


      • <3<<3
        ..... kirjoitti:

        puhut asiaa johnny depp on just ihana

        varsinki siin leffas se on ihana


      • bamsuliina
        <3<<3 kirjoitti:

        varsinki siin leffas se on ihana

        kyllä minäkin siihen johnny deppiin... ensimmäinen leffa missä näin oli saksikäsi edward... syötävän hyvä näyttelijä..


      • enkuli84
        Hensuliinukka kirjoitti:

        No voi herran tähden sentään. Kaikille sattuu virheitä, mitä väliä sillä on. Etkö voi relata vai onko sinulla jokin pakkomielle korjata toisten virheitä. Kyllä teitä outoja löytyy ja paljon. Minusta tällaiset kyselyt on hauskoja, oli niissä sitten kieliopillinen virhe tai ei. Kyllä kaikki varmaankin ymmärsivät kysymyksen. Sitten itse asiaan eli minun ensimmäinen elokuvaihastukseni (jonka muistan) oli Johnny Depp. Lumosi minut silloin joskus aivan täysin. Yksi lempinäyttelijöistäni vieläkin.

        Oon IIIIHAN hullaantunut Johnny Deppiin.. Paras leffa mitä oon siltä nähny on Pirates of the Caribbean - Mustan helmen kirous.. Pitäis malttaa odottaa et se kuolleen miehen kirstu (Pirates 2) tulis elokuvateattereihin..


      • Anonyymi
        fdgfdbnvcvcj kirjoitti:

        Minullakin taisi olla Johnny Depp. Elokuvasta Pirates of the caribean.. aivan hurmaava !!

        Myöhässä joo. Mutta Sanoppas se paras näyttelijä


    • dran

      oli muuten nuuskamuikkunen :D

      • vattu

        mulla on ollu edward furlong ja kettuilkaa vaan jos o väärin kirjotettu mut se on vieläki ihana!!!


    • Fritz

      ihastunut 8-vuotiaana Armi Aavikkoon. Tosin missi eikä näyttelijä. Tuli vaan mieleen näin 30 vuodenkin päästä ensimmäisenä

    • kaksosnainen

      ensimmäinen tv-sarja ihastukseni oli Niin Sanottu Elämäni -sarjasta Jared Leton esittämä roolihahmo Jordan Catalano. Voi että kun hän oli suloinen!;) Toinen suuri ihastukseni oli leffassa Intohimon Tuulet Brad Pittin esittämä Tristan. Näitä hahmoja yhdistää monikin seikka, molemmat olivat mm. pitkätukkaisia 'kapinallisia'! Vieläkin kun kadulla näen miehen, joka muistuttaa jompaa kumpaa roolihahmoa, meinaa minulta lähteä jalat alta:)

    • murmeli89

      minä olin tykästyin heti catherine zeta-jones:iin joka näytteli ansa viritetyssä:P
      se on huippu

    • jippo

      rakastan harry potteria

    • sdfsdsdf

      Halle Berry, siinä on seksikäs nainen

    • Abby Lockhart

      Tai miten se nyt kirjoitettiin... Hän se oikeasti oli minun mieleen!

      • abby

        hih,abby on mukava,mutta itse olen ihastunut Luka Kovacin hahmoon :))))))
        aikoinaan chigacon lääkäreissä oli punatukkainen mieslääkäri,näyttelijä taisi olla eric stoltz,aika namu myös.ja tietenkin 24:n tony almeida,csi miamin horatio caine.....voi voi :))))


      • Susse^
        abby kirjoitti:

        hih,abby on mukava,mutta itse olen ihastunut Luka Kovacin hahmoon :))))))
        aikoinaan chigacon lääkäreissä oli punatukkainen mieslääkäri,näyttelijä taisi olla eric stoltz,aika namu myös.ja tietenkin 24:n tony almeida,csi miamin horatio caine.....voi voi :))))

        Aivan mielettömän ihana tuo Luka... Siinä hahmossa vain on jotain. Ja ne silmätkin, ne saa aivan veteliksi... =)
        Carterkin oli jotenkin ihana ensimmäisessä tuotantokaudessa mutta nykyään en oikein pidä hänestä... Taitaa johtua Kovacista ;)


    • " Karo..."

      Minun ensimmäinen ihastukseni oli Taru Sormusten Herrasta Legolas ja heti sen perään myös ihastuin legolaksen näyttelijään orlando bloomin.

      • Lettipää

        Mä ihastuin kanssa ihan kympillä Legolakseen, mut muuten ei toi Bloom oikein sytytä...Pakko olla trikoot, suippokorvat ja pitkä blondi letti:)


      • Mitherel
        Lettipää kirjoitti:

        Mä ihastuin kanssa ihan kympillä Legolakseen, mut muuten ei toi Bloom oikein sytytä...Pakko olla trikoot, suippokorvat ja pitkä blondi letti:)

        Hei, Lettipää! Olen samaa mieltä kanssasi, ettei Bloom sytytä muuten, kuin Legolasina. Ilman niitä vaatteita, aseita, hiuksia ja suippokorvia Bloom on samanlainen, kuin muutkin, esim. Johnny Depp.


      • fangirl

        100 % samaa mieltä sun kaa Karo! Oon vielki ihan hulluna orlandoon!!!♥♥♥


    • Hoo

      Aivan ensimmäistä "tv-rakkauttani" en varmasti muista mutta ensimmäisenä mieleeni tuli Beverly Hills 90210 sarjassa Dylan McCoyta näytellyt... mikäs sen oikea nimi nyt olikaan?

      • oikea nimi

        Luke Perry


      • Hoo
        oikea nimi kirjoitti:

        Luke Perry

        Joo Luke Perry tosiaan!


    • sohveliini

      Ensimmäistä ihastusta en niin tarkkaan muista, mutta olin nuorempana ihastunut mm. kultainen salama tv-sarjan rekon näyttelijään ja johnny deppiin. viime aikoina selkäpiitä on värisyttänyt mm orlando bloom.

    • tyttönen84~*

      Sehän oli tietenkin se ihana Leonardo DiCaprio siinä -96 vuonna :)

      • glxblt

        Nyt kyllä jo vanhaa nolottaa mutta oli mullakin aikanaan Leonardo DiCaprio- julisteita jopa KATOSSANI!! Mikähän ihme siinäkin ukossa viehätti silloin. Toisaalta tämä ei ole vielä edes pahimmasta päästä. Hieman nuorempana minä ja pari muuta tyttöä olimme SUUNNATTOMAN rakastuneita prätkähiiriin. Eli ei se varmaan tästä nolommaksi mene. Paitsi että on tuo Allu Tuppurainen ihan hottis.


      • -Em-

        Minäkin olin silloin joskus ala-yläasteella aivan rakastunut Leonardo DiCaprioon ja julisteita oli vaikka millä mitalla. Titanic taisi olla suurin syy tähän hörhöyteen.
        Myös Backstreet Boysien Nick Carter oli minusta aivan ihana.
        Oi niitä aikoja :D:D:D


      • girlie_85
        -Em- kirjoitti:

        Minäkin olin silloin joskus ala-yläasteella aivan rakastunut Leonardo DiCaprioon ja julisteita oli vaikka millä mitalla. Titanic taisi olla suurin syy tähän hörhöyteen.
        Myös Backstreet Boysien Nick Carter oli minusta aivan ihana.
        Oi niitä aikoja :D:D:D

        mulla oli sama...ihastuin leonardoon romeo ja julietissa...


    • 3510i

      oon iha rakastunu salkkareitte ullaan

      • Lilac

        Ensimmäisiä omia ihastuksiani taisi olla kotimaisien mustavalkoelokuvien sankari, kyllä vaan, Tauno Palo. Pienempänä tuli katsottua paljon kotimaisia elokuvia; ne olivat selkeästi puhuttuja, ylinäyteltyjä, niin että lapsikin pystyi seuraamaan, ja juonellisestikin menevämpiä kuin monet lastenohjelmat.
        Ensimmäinen varsinainen leffaihastus, jonka kuvilla vuorasin huoneeni seinät, oli Johnny Depp. Voi luoja. Elokuvat Cry-Baby ja Gilbert Grape... Ahh. Edelleen Depp on yksi suosikkinäyttelijöistäni. Mahtavat roolisuoritukset ja tuo karisma! Ja mitkä silmät.... ;)


    • Elluuuuuu

      Muumien Nuuskamuikkunen oli ehdottomasti eka ihastukseni telkkarissa. Symppis hahmo :)

      • Lettipää

        Mullakin tais ihan eka ihastus olla Nuuskamuikkunen. Se oli kyllä seksikäs..:) Lisäksi olen diggaillut myös prätkähiiristä sitä beigenväristä (*reps*) ja turtleseista sitä jolla oli lila huivi. Joskus tuli Zorro-sarja telkusta ja ihastuin tietenkin Felipeen:) Bueno! Olen ollut käsittämättömän rakastunut myös Christian Slateriin (kesytön sydän) ja Edward Furlongiin.


      • Tuikkuinen

        Joo, sama homma täällä. Kaverit kiusaavat aiheestä vieläkin ja tiedustelevat aina uusien ihastusteni kohdalla, että "onko tämä nyt vihdoin se sun Muikkunen?". Hih heijaa.

        Kaapista löytyy Nuuskamuikkunen-muki. Muutakin fanikrääsää myös on. Mutta onko ihmekään? Sellainen rennon rauhallinen ja filosofinenhan se Muikkunen on. Ja kiehtova yksinäinen susi. Mullahan oli aika hyvä maku silloin mukulana!


    • Claudine

      Taisin aivan ensimmäiseksi Salkkareiden Sakuun.
      Hmm, enpä tiedä miksi. Komea nuori mies :D
      Ensimmäinen jonka muistan.

    • typykkä28

      rakkauteni george clooney ja ohan niin paljon muitaki esim kevin costner,ja muut hyvät näyttelijät

      • noista tykkäsin.

        70-luvulla tuli sarja nimeltä Veljekset, jossa esiintyi Kurt Russell. Aivan ihana!
        Ihanteenani oli myös Smith and Jones-sarjan Hannibal Heyes ja Jed Kid Curry !


    • Von-Bruker

      Grease 2 tuli katsottua varmaan 189 kertaaa. Niin pitkään kunnes VHS ei enää oikeen näkynyt. Kaikki laulut ja vuorosanat osattiin, vaikka englannin osaaminen oli mitä oli... tämä nainen jäi siitä leffasta kyllä "kummittelemaan" ;-)

      Vuosi tais olla jotain 90 luvun alussa, kun näin tämän ensimmäisen kerran.

      • Pertti vaan

        Muistan etä tuli itse sama elokuva katsottua 15-20 kertaa.


    • TurkoosiPostia

      Hurrrmaava näyttelijä.
      Loistava.
      Komea.
      Uih. Kylmät väreet. 8D

      • Poro2

        Joo, ensin oli Mel Gibson, ja sitte siihen rinnalle nous Brendan Fraser. Nykyäänkin vielä suosikkeja, samoin Eddie Murphy - vaikkakaan Edin uudemmat leffat ei oo enää sitä samaa mitä aiemmat ...


      • KIERA KNIGHTLEY

        KEIRA KNIHGTLEY PIRATES OF THE CARRIBEAN LEFFASSA
        ROBERT DE NIRO RAIVO HÄRÄSSÄ


      • SERGIO LEONE
        KIERA KNIGHTLEY kirjoitti:

        KEIRA KNIHGTLEY PIRATES OF THE CARRIBEAN LEFFASSA
        ROBERT DE NIRO RAIVO HÄRÄSSÄ

        CLINT EASTWOOD MIEHISTÄ NELJÄSSÄ LEFFASSA
        DIRTY HARRY
        KOURALLINEN DOLLAREITA
        JOKU SOTALEFFA
        DIRTY HARRY


      • ..........

        että silleen


    • N28v

      Han Solo eli Harrison Ford oli minun ensi "rakkauteni". Star Wars tuli katsottua muutaman kymmenen kertaa pelkästään hänen takiaan. ja kyllähän se muutenkin mahtava leffasarja on!! (:

    • kuka oli...

      Kurt Russel, mahtoiko sarjan nimi olla joku valkoinen intiaani tms
      terv. nainen 1961

    • myöntää

      Mutta mun eka ihastus oli valkokankaalla Aladin (Disney) Lumouduin aina täysin kun se pyysi Jasminia luottamaan häneen( kuvittelin ihteni jasminin paikalle)! Myös nuuskamuikkusesta tykkäsin ja tykkään vieläkin : )

    • Mia74

      olin ainakin aivan täysin rakastunut Don Johnsoniin ja kattelin miami viceä aina silmä tarkkana!

    • tietysti

      se on paras näyttelijä, eh eh.

    • tiqu

      kyllähän se oli tuo johnny, joka oli mun ensimmäinen julkkis ihastus. hänen silmänsä olivat minusta aivan ihanat. onhan johnny depp edelleen mielestäni komea mies ja todella hyvä näyttelijä, yksi suosikeistani, en vain ole enää samalla tavalla ihastunut johnnyyn kuin joskus:)

    • <3 <3

      poikamainen, söpö aivan ihana!!
      Ja olen 32v....

    • bimbo4-ever

      päivänselvä kysymys!

    • silvo satu

      mä ihastuin satu silvoon nuorena poikana, on se kyllä vieläkin vetävän näköinen nainen terkkuja vaan hänelle..

    • Rautaneito85

      Vaikkei Johnny Saksikäsi Edwardissa oikeastaan kovin seksikäs ollut, niin kyllä se on siitä lähtien ollut oma näyttelijäihastukseni. Ja kuka tahansa joka on nähnyt Pirates of the Caribbean-leffan (uutta en ole vielä nähnyt) varmaan ymmärtää ihastukseni.. ;)

      • Minä täällä hei....

        Johnny Depp ehdottomasti!!! Se on paras. :)


      • Lasmi

        täytyy kans todeta että johnny depp merirosvona...IHAN TAJUTTOMAN SEKSIKÄS miauuuuu!


    • jaajaaa

      Kun näin ensimmäisen kerran TopGunin ja siinä näyttelevän Tom Cruisen. Se oli ihastusta ensisilmäyksellä. Huoneeni seinä oli täynnä Tompasta kuvia... Nolostuttaa vieläkin.

      Nykyään Tomppa on aika ihme tyyppi...

    • vaalealady

      On edelleenkin..
      aina yhtä komea ja muutenkin upea näyttelijä
      Dentcel Wuosington,, jos nyt osasin oikein nimen kirjoittaa!

    • zatan

      joo mää ihastuin he-manin skeletoriin.

    • kenny

      Susan Ivanov eli Claudia Christian. Kaunis, jämäkkä, ei turhamainen. Kunnioitusta herättävä.

      Ja toinen on Abby Lockhart eli Maura Tierney, samat perusteet..

    • fanitus1

      ...

    • Rosa

      Muistan vieläkin, kun olin noin 15-vuotias ja tv:stä tuli elokuva, jossa Kurt kaikessa komeudessaan näytteli. Olin aivan myyty silloin ja 33 vuotta myöhemminkin olen yhä edelleen sitä mieltä, että Kurtissa on sitä jotain särmää, hehkua ja vetovoimaa...nam...aivan syötävän sairaan ihana MIES.

      • Yönsiipi

        oli aivan ihana. Sattuipa vielä niin hauskasti että oli ylemmällä luokalla vähän samaa näköä oleva poika. Saipa poika kaikki tytöt kimppuunsa, ja taisi olla kirjeitä hihat ja saappaat täynnä aina välitunneilla. Olen samaa mieltä edelleen,, Kurt on aivan syötävän karismaattisen näköinen.


      • russel ja hill
        Yönsiipi kirjoitti:

        oli aivan ihana. Sattuipa vielä niin hauskasti että oli ylemmällä luokalla vähän samaa näköä oleva poika. Saipa poika kaikki tytöt kimppuunsa, ja taisi olla kirjeitä hihat ja saappaat täynnä aina välitunneilla. Olen samaa mieltä edelleen,, Kurt on aivan syötävän karismaattisen näköinen.

        Sama täällä Kurt Russel oli tosi nami siinä veljekset sarjassa. Toinen ihastukseni oli Terence Hill, aahh mitkä siniset silmät.


      • enempi siitä
        Yönsiipi kirjoitti:

        oli aivan ihana. Sattuipa vielä niin hauskasti että oli ylemmällä luokalla vähän samaa näköä oleva poika. Saipa poika kaikki tytöt kimppuunsa, ja taisi olla kirjeitä hihat ja saappaat täynnä aina välitunneilla. Olen samaa mieltä edelleen,, Kurt on aivan syötävän karismaattisen näköinen.

        toisesta veljeksestä... tim Mathesonista, mutta täytyy myösntää että kurt pääsi pidemmälle urallaan ja itseasiassa on vanhentunut komeammin. Että semmosta.


    • ihastukseni taisi olla Mari...

      Billi.. vieläki saa huokaamaan..
      harmi että sarja lopetettiin..
      Silloin myös aloin miettiä omaa seksuaalisuuttani..

    • Miss Negative

      Se oli Johnny Depp..näin ihan virallisesti Pirates of the Caribbeanin ja heti ensisilmäyksellä "rakastuin" Johnnyyn.Olin tietysti nähnyt siitä ennenminkin Johnnyn muitakin elokuvia mutta niihin en ollut kiinittänyt paljonkaan.Jäin riippuvaiseksi Johnnystä ja katsoin joka ikinen päivä DVD:ltä POTC:n.Ja nyt olen katsonut melekin kaikki Johnny Deppin leffat.Ja tulen katsomaan kaikki tulevat Johnnyn leffat.J.Depp on paras näyttelijä ikinä!

    • seseon

      Johnny deppi oli kyllä se ihastukseni pieni suklaapuoti ja pirates of the caribbean elokuvasta JOHNNY DEPP

      • se koska

        on mielestäni yksi karismaatisimmista näyttelijöistä. Siinä on sitä jotain. Cry baby...saksikäsi Edward...Gilbert Grape...Ed wood...pelkoa ja inhoa Las Vegasissa...yhdeksäs portti...pirates of the caribbean (ylihuomenna leffassa...jee!!!)...
        En niinkään ole ihastunut vaan lumossa tuosta karismasta ja upeista roolisuorituksista. Loistava näyttelijä kuka on ottanut lukuisia riskejä roolivalinnoissa ja suoriutunut mahtavasti... Okei...ehkä pikkasen ihastunut ;)


    • tapiiri

      En muista ihastuneeni keneenkään tv tai leffasankariin, mut kylläkin yhden kirjan päähenkilöön. Lukiessa kun mielikuvitukselle ja enemmän tilaa kuin tv:ssä, jolloin muutoinkin ihanaa hahmoa tulee tavallaan romantisoitua enemmän.

      Ai niin muuten, ihastui kyllä saksikäsi Edvardiin.

    • Diia

      Ehdottomasti nuori Harrison Ford, niin Indiana Jonesin, Han Solon, että Blade Runnerin Deckardin rooleissa..Aivan loistavia hahmoja, ja seksikkäitä. Sittemmmin näyttelijästä on tullut hieman nössykkä vanhoilla päivillään, ja roolivalinnatkin olleet pliisuja.

    • Zorro

      Siinä oli sitä jotain, kun poikain kans katottiin ja jokainen ihastui. Se oli joskus 16-vuotiaana :)

      • zorro22

    • silloin joskus...

      Ihastuin Brad Pittiin, kun se oli Thelma ja Louise - leffassa. Mulla oli silloin teininä iso Brad - juliste, jossa sillä oli ruusu suussa ja paita napaan asti auki. Hävetti joskus, kun kaverit kävi kylässä ja jouduin valehtelemaan, että se oli siskoni.
      Olen siis mies.

      • RidZa


    • WhiteS

      Ihastuin Leonardo DiCaprioon, kuvia oli joka puolella.

    • IHASTELIJA

      OLEN RAKASTANUT SALKAREITEN KENIÄ JOSKUS.

    • Sinski

      no tietty johhny depp se on ehdoton.. I LOVE JOHHNY DEPP

    • aikoinani

      ihastuin vastatuuleen-sarjan jon englesiin, enpä enää kyllä muista mikä oli hänen roolinimensä. pitkä ja karunkomea ja hyvä laulaman, piti oikein ostaa hänen kasettinsakin, joka on yhä tallessa. sarjaa esitettin ammoisina aikoina ehkä -70 luvulla, tai -80luvun alkupuolella. ja tietysti richard gere, koska mieheni on hänen näköisensä.

    • n-p

      pieni suuri mies...dustin hoffman

      • fairfax

        ilman paitaa pienenä intiaanipoikana iski suoraan sydämeeni..

        vähän myöhemmin Keanu Reeves (vähissä vaatteissa hänkin) Myrskyn ratsastajissa.

        ja sitten Andy Garcia, varsinkin machoilevana kukkona Epäilyttävissä suhteissa


    • nainen 36

      ...jo nuorena tyttönä tunsin ihanaa vetovoimaa häneen, ja tunnen vieläkin...

    • hupuna

      Ei oo kylläkään ensimmäinen tv ihastus, mutta huhhuh mikä mies!!!!!!! Kuolaten katson Lostit läpi, en tiedä oisinko jäänyt näin koukkuun ilman Josh Hollowayta...
      Panisin! ;)

      • minä myös

        panisin :) Ja Depp tulee ihan kakkosena.


    • Ehdottomasti Arnold Schwarzenegger!
      Muistan miten nuorempana katselin esim. Commandoa täysin ihastuksissani

      • rinnalla

        kaikki muu oli sekundaa josku 70-luvulla ,mutta sekin menetti sitte hohtonsa vanhetessani...


      • Adorable

        Ensimmäisiä ihastuksiani:

        - Arnold Schwarzenegger, jonka näin Terminaattorissa. Aah, siinä vasta oli komea mies!
        - Johnny Depp, jonka näin Saksikäsi Edwardissa :). Hän on hurmannut minut aina vain uudelleen ja uudelleen elokuvissa Pirates Of The Caribbean ja Jali Ja Suklaatehdas!

        Olen ollut ihastunut myös Dragon Ball Z -nimisen tv-sarjan muutamaan hahmoon, mm. Vegetaan. Vegeta on niin juro, yksinäinen sielu ja erittäin komea! Dragon Ball Z on siis piirrossarja jos joku ei tiennyt.

        Pienempänä olin totaalisen ihastunut Nuuskamuikkuseen! Samoin Aladdiniin :)


      • Adorable
        Adorable kirjoitti:

        Ensimmäisiä ihastuksiani:

        - Arnold Schwarzenegger, jonka näin Terminaattorissa. Aah, siinä vasta oli komea mies!
        - Johnny Depp, jonka näin Saksikäsi Edwardissa :). Hän on hurmannut minut aina vain uudelleen ja uudelleen elokuvissa Pirates Of The Caribbean ja Jali Ja Suklaatehdas!

        Olen ollut ihastunut myös Dragon Ball Z -nimisen tv-sarjan muutamaan hahmoon, mm. Vegetaan. Vegeta on niin juro, yksinäinen sielu ja erittäin komea! Dragon Ball Z on siis piirrossarja jos joku ei tiennyt.

        Pienempänä olin totaalisen ihastunut Nuuskamuikkuseen! Samoin Aladdiniin :)

        Miten unohdinkaan Troija -elokuvan! Sen nähtyänihän minä ihastuin aivan totaalisesti Brad Pittiin ja Orlando Bloomiin! Voi kuinka heitä kuolasinkaan.

        Brad on parhaimmillaan pitkillä hiuksilla!


    • MINÄ VAAN

      Olen ihastunut IHANIIN Jhonny Depp ja Orlando Bloomiin... Kun näin pirates of the garibeen.AIVAN IHANA LEFFA JA IHANAT NÄYTTELIJÄT. TERVEISIN:Minä Vaan

      • DarkLucy

        pirates of the garibeen??? täällä vaan jauhetaan suomen kielioppivirheistä mutta ei se enkku kyllä paljon paremmin suju..


    • piip piip

      Ihastuin legolasin näyttelijään orlando bloomiin ja sittemmin hayden christensen, joka näytteli esim. star wars II ja III :DD Sitten on niitä sarjojen hahmoja...

    • McGyver

      Toudella kova sälli! ;)

      • Tiikerinna

        Katsoin kaikki ihmemiehen jaksot, nauhoitinkin ne, nyttemmin hävinneet :(
        Mutta siinä mies minun makuuni, älyä on, sydäntäkin ja ei tuossa varressakaan vikaa, ja hymy, *sulaa*
        Yhä suosikkejani :DD


      • Punu

        Juu MäkKaiveri oli kaikista ihanin.


    • Lana Turner

    • tennis ruletti(:

      ja sitten tietty Johnny Depp ensimmäisestä Pirates of the Caribbean leffasta. Ja Kevin Costner...

    • Out Of Order

      Kaikkien remonttireiskojen esikuva, ihmemies MacGyver alias Richard Dean Andersson oli 7-vuotiaan minän suuri tunteiden palon kohde silloin ihanalla 80-luvulla :o)

      • Guess who...

        oli tai on siis edelleenkin minun ensimmäinen valkokangas ihastukseni. Leffa oli A Cinderella Story eli suomeksi sanottuna Tuhkimotarina josta tämä kaikki alkoi. Myös hänen musiikkinsa on tehnyt syvän vaikutuksen. Suosittelen kuuntelemaan.


      • carcat

        kuin myös minulla. olin varmaan ysin vanha.. kun ihastuin Maccikseen.. ja se on mun ikuinen rakkaus!!! ensimmäinen.. ja ainoo laatuaan!! :) maccis on vain niin ihana ja rakastettava otus :)


    • sulattava

      Keanu Reeves

    • Pimatsu -79

      Sylvester Stallonehan se ensirakkaus oli. Ääni oli ihan matala ja muutenkin kunnolla miesmäisen näköinen köriläs. Koskaan ei ole pätkääkään innostanut Reeves, Cruise, Di Caprio, Depp jne. Tyypit on omaan makuun liian 'nättiä poikia'.

    • jokusekopoltsiko

      meikäläinen tuntui jossain vaiheessa ihastuneen Ristisen Mattiin, silloin kun esitti Salmen Lassea kun taivas repeää ja taivas sinivalkoinen sarjoissa :)

      • jokusekopoltsiko

        en muuten tiedä sit et oliko niinkuin se rooli hahmo vai oikein näyttelijä jotain niin ihannoin joskus

        stallone muuten oli rocky leffojen aikaan kans ihastuttava ;)


    • RidZa

      Se on Brad Pitt.. Se vaan on niiiin seksikäs tyyppi et voi voi.. Esim. Mr&Mrs Smith:in voi kattua monta kertaa peräkkäin.. Brad on niih ihana..

    • yönsiipi

      Oli myös aivan ihana näyttelijä Greasessa. Nyt vanhemmiten hänestäkin on tullut suorastaan mahtava näyttelijä. Taitaa olla niin että viini todella paranee kun vanhenee..

      • tää on paska juttu

        miten john travoltaa voi verrata viiniin? xD


    • ja Villi Pohjola

      eli Northern Exposure - kai tuohon itsepäisyyteen ja itsenäisyyteen sitten ihastuin. (Kyllä naisessa pitää olla hieman sitäkin) Tuntuu vain hassulta näin jälkikäteen huomata että Janine Turner onkin melkein kymmenen vuotta minua vanhempi :)

    • Elina

      Mun ihastus oli Galactican Apollo-lentäjä, jonka nimeä en enää tosin muista. Se oli niin söpö ja koko olemus uhkui luotettavuutta ja siitä hahmosta sai symppiksen kuvan ja samalla tietty siitä näytttelijästä, mikähän olikaan nimi....en muista.

      • ukkopekka

        kerran setäni pikkopää (tutummin uncle haischova) sanoi että se oli rakastunut televisiossa näytettävän pornoelokuvan päätähteen. O__o mutta ette arvaa!!! minun syntymätön lapseni on myös!!!! hän kertoi minulle siitä ihan itse! hän ilmestyi uneeni. hän oli myyrä taivaassa!!!!! KUVITELKAA!! MINUN LAPSENI MYYRÄNÄ TAIVAASSA! :S:SS


      • Richard Hatch


      • yx vaan

        Pikku tyttönä ja vielä nyt aikuisenakaan en irti silmiäni saa juuri siinä Rocky 4:ssa esintyvästä Dolph Lungrenista.Mies on komeimmillaan juuri tässä elokuvassa esittäessä venäläistä nyrkkeilijää. Ah niin komea ...


    • keljo

      MTV3:n aamuTV:n sääprofeetta Liisa on mun ehdoton suosikki tällä hetkellä. Aina kun vaan näkee Liisan, on päivä pelastettu. Liisan uusi hiustyyli ei kylläkään vedä vertoja edelliselle.
      Mutta Liisa on silti Ah... niin ihana.

    • minä vaan

      Viggo Mortensen oli mielestäni ihana näytellessään Aragornia Taru Sormusten Herrassa...

    • chiry

      Sean Connery,Pierce Brosnan tai Antonio Banderas.Muistan kun menin ensimmäistä kertaa leffaan katsomaan "Zorron Naamio" ja tykästyin Antonioon :) James Bondia esittäneet iskivät kans silmään ;D

    • Winona Forever

      Suurin ihastumiseni näyttelijään eli Winona Ryderiin tapahtui katsoessani elokuvaa nimeltä "Welcome home, Roxy Carmichael" televisiosta joskus 90-luvun puolessa välissä tai hiukan ennen. Tätä ennen en tiennyt tästä loistavasta näyttelijästä juuri mitään (outoa sinänsä), koska oikea nimikin piti katsoa lopputeksteistä. Winona Ryder teki minuun lähtemättömän vaikutuksen kauneudellaan ja sädehtivällä olemuksellaan. Siitä se sitten lähti. Winona on minun mielestäni ykkönen edelleen tänä päivänäkin. Hienoja rooleja monenlaisissa elokuvissa vuodesta 1986 lähtien. =)

      • Winona Ryder on suunnilleen yhtä monta vuotta minua vanhempi kuin joskus kesti elokuvien tulo suomen televisioon, joten ihastukseni oli tavallaan saman ikäinen. Mutta se loppu siinä vaiheessa kun teini iän kaukorakkaus vaihe oli ohitse, nyt se on vain ihana.

        Ps. Se mies joka Winonan kanssa seurustellessaan teki tatuoinnin Winona forever,
        joutui toisen naisen kanssa seurustellesaan muuttaman tatutoinnin muotoon Wino forever eli Viini ikuisesti.


      • Napitar
        Gingston kirjoitti:

        Winona Ryder on suunnilleen yhtä monta vuotta minua vanhempi kuin joskus kesti elokuvien tulo suomen televisioon, joten ihastukseni oli tavallaan saman ikäinen. Mutta se loppu siinä vaiheessa kun teini iän kaukorakkaus vaihe oli ohitse, nyt se on vain ihana.

        Ps. Se mies joka Winonan kanssa seurustellessaan teki tatuoinnin Winona forever,
        joutui toisen naisen kanssa seurustellesaan muuttaman tatutoinnin muotoon Wino forever eli Viini ikuisesti.

        "Wino forever" ei tarkoita "Viini ikuisesti" vaan "Juoppo ikuisesti" :D Eli siis wino tarkoittaa juoppoa, minkä takia tuo teksti on musta edelleen aika persoonallinen. Ja mies on Johnny Depp, jos joku sitä mietiskelee.

        P.S. Winona on kyllä ihana.


    • marika-hki-24

      taisin olla 10 vanha kun ihastuin ensi ensi kerran julkisuuden henkilöön ja se hän oli ELVIS

    • Flores

      Tony Curtis oli olevinaan joku el Zorro, mut
      kyl se olikin aika ihana.
      Muita en oikein tiedä - ehkä Roger Moore ja 007.
      Se ei ollu niin läski ja karvanen kun Sean Connery.

    • mustavalkee

      Tauno Palo - ollut jo 35 vuotta idolini ja edelleen paras tv:ssä nähty näyttelijä.

    • vai,onko

      ...kieleen tullut muutoksia?

      Siis kuka oli ensimmäinen ihastukseni näyttelijöistä?
      Elokuvissa hän oli Liana-Kaarina,jolla vähän rinta vilahti valkokankaalla.
      Voi pojat teki nuorella miehellä hmmm...

    • naisista hän on

      Susan Sharandon punapäisenä!

    • Drew Barrymore
      Holly Marie Combs
      Alyssa Milano
      Julia Roberts
      Titta Jokinen

    • Täätti

      .. oli Saksikäsi Edward. :> Loppukohtauksessa näytti niin kovin söpöltä.

    • raid71

      Jos kukaan muistaa TV- sarjan, jossa Dempsey and makepeace jahtasivat rikollisia Englannissa.Juuri kyseisessä sarjassa poliisina työskennellyt Makepeace oli tosi hehkeä, vaikka olikin minua vanhempi nainen !!!!

      • Dempsey

        tosi sexy.


      • kotikolli

        Marilynin jälkeen sexyin blondi!


      • sarja oli taistelupari


      • Anonyymi

        Hanna r hall


    • ensin missä olet

      koulusi käynyt?...Sillä suomenkielessä ei ole tosiaankaan sanaa "ketä" . Tarkoittanet sanaa "kuka"...Tosin on sana "keitä"...:-D

      • täti 42v.

        Oleksää kiälipoliisiks ruvennu keske kiivaa keskustelu. Emmää tiä kuka toi alottaja o, mut kyl ainaki tääl Turus iha sujuvaste sanotaa ett "ketä", elikkä siis tarkotetaa, ett "kuka". Jos se o josta täält päi. Olemmääki yhres sun toises kaupunkis koulujaki käyny, mutt ain vaa silti tulee, ett "ketä". Nii, ett ketä sää sii oikee olet kenelkkä mittä sanoma. Meit o nii monee junaa. ;)


    • nainen 42v.

      Ei leffa eikä tv-sarja, vaan uutiset. Eka Tv-ihastus oli siis Heikki Kahila, komea uutistenlukija komealla äänellä.

    • Sivari84

      Neve Cambpell =) uhm

    • tatti^^

      Miller Wentworth eli PRISON BREAKIN Michael Scofield on niin naminami

    • shere

      Luke Skywalker. Taisin olla joku kuusi, seittemän vuotias, kun ihastuin häneen nähdessäni ekaa kertaa Star warsit.

    • ihania

      Al Pacino ja John Travolta :)

    • batmansgirl

      Joo tätä ei kovin helposti voi unohtaa :) tv hahmoista se oli batman -> val kilmer :) mutta yks toinen oli tuota ennen mutta se oli kirjassa oleva hahmo :) .. eikai tähän tarvi mitään perusteluja, se vaan iski niin ei sitä voi mitenkään alkaa selittelemään?? ^^

      • retsi

        Suurin pudottaja-kisan Sini. Ensimmäinen ja ainoa ihastukseni telkkarista. On se vaan upeen näkönen beibi nykyään.. Ja hattua täytyy nostaa, että uskalsi lähteä tähän jenkkishittiformaattiin.

        Uskomattoman kaunis nainen. ;)


    • ellen09

      Johnny Depp... Varsinkin pienessä suklaapuodissa ja Jack Sparrowna... Ja sit oli joskus Michael Madsen... Ja Ray Liotta... Ja Brad Pitt Tristanina Levottomissa tuulissa... ja Vin Diesel Hurjapäissä.. Ja sit oli/on Axl Rose... Eihän se leffoihin ja telkkariin liity, mut stara kumminki... :D
      Kaikissa noissa on vaan sitä jotain... Menee vieläkin melkeen jalat alta ku noita kattelee... :)

    • irmeliini****

      Clark Gable tuulen viemän se ihana
      hurmuri :-)

      Voi että haaveilin olevani Scharletin paikalla ......

    • Maibek

      ..totaallisesti Elijah Woodiin ensimmäisen Taru Sormusten Herrasta leffan tultua. Sitten,kun näin "minun frodoni" lehdissä lyhyt tukkasena ja ei hobittina,niin en tykännytkään enään..:D

    • Vili

      ... oli Blade Runnerissa Sean Youn aikoinaan---

      • ---...

        Young


    • Tipa

      Minä ihastuin Heti Kun näin summerlandin, niin Jesse McCartneyhin (Brandin)..

      • Tipa

        Jesse on niin söpö, sen takia ihastuin siihen heti. Ja se on hyvä näyttelijä, ja muusikko.. :)


    • Lumottu

      Mun suosikki näytteliä on edelleen ihana Jhonny Depp! Ihastuin häneen jo pienenä kun katselin hänen näyttelemää elokuvaa Saksikäsi Edward. Hän oli siinä niin sympaattinen ja suloinen. Näin jopa unta tästä elokuvasta koska se oli kuitenkin vähän surullinen... Ja muutenkin Depp näyttelee kaikki elokuvansa todella tunnollisesti ja asettuu siihen hahmoonsa. Minä ainenkin olen nähnyt monta Jhonnyn surullista elokuvaa missä hän näyttelee todella hyvin!

    • Nikki Sixxtynine

      Mä kuulemma ihan 3-4 vuotiaana olin purskahtanu itkuun aina, kun Richard Gere oli telkussa, en mä osaa ees kirjottaa sen nimeä.. Rakkaus loppu, kun lähdin kouluun.. silloin urheilu vei...=(

    • Herra X

      Mun eka ihastus oli kun näin Sabrinan musiikki videon sen missä se oli siinä uima-altaalla ah! ei varmaan perusteluja edes kaipaa Hyvää kesän jatkoa kaikille :)

    • Mun mielestä Johnny Depp ja Orlando Bloom ovat niin ihania, elokuvassa: Pirates of the Caribbean...

      Molemmat ovat huumorityyppeä, siksi niin ihania, myös ulkonäkö hieman vaikuttaa asiaanxD
      Vastatkaapa viestiin, ja huom: kunnon perusteluin=)

    • kesäkarhu

      elijah wood :o

    • Hikke;)

      mun ensirakkaus oli daniel radgliffe :)) mut se ei ollu kauaa ku mä siirryin viggo mortenseniin... michael jacksonia en rakasta mutta se on mun idoli

    • löpölöö

      mä olen ihastunu viggo mortenseniin koska se näytteli taru sormusten herrasta elokuvassa aragornia ja se oli mun mielest aika rohkeen näkönen ja se on kans komee siin rooliasussaan....

    • löpölöö

      niin mähän kerroin et mä olin ihastunu viggoon, mun mielest kans orlando bloom on aivan ihana! se näytteli legolasta ja se ei oo pelkästää hyvän näköne rooliasus se on muutenki.

    • ritu

      Veljekset länkkärisarjassa, n.25 vuotta taaksepäin, intiaania näytellyt Kurt russel sai koko 9-10 vuotiaan sydämeni!

    • mon_key

      Ensimmäinen suuri idoli-ihastus oli kyllä Elijah Wood, ja häntä tulikin palvottua varmaan puoli vuotta peräti, kunnes ihastus vähän laantui. Yhä kyllä kuva seinällä... :) Nykyjään hurmaavin on kyllä Johnny Depp

    • bami nami

      Bam Margera ehdottomasti paras. Voi että se on lutunen.. torstai on aina ilon päivä, kun pääsee viva la bamia kahtomaan.

      No joo, vähän liioteltu oli, mutta Bam on söötti.

      • VLB

        ....on JOHNNY DEPP


      • bambambami
        VLB kirjoitti:

        ....on JOHNNY DEPP

        Joo, Bami on ihQ :)


    • Kala

      Noloa näin jälkenpäin, mutta Daniel Radcliffe.
      Sellainen parin viikon juttu. :*
      Pusuja sinne päin...

    • HenZ

      Ymmärsin, että tässä kysyttiin ensimmäisiä ihastuksia lapsena ? Mukana on parin vuoden takainen Pirates of the Caribbean- leffa, ei kai täällä kaksivuotiaita ole... No, menee ehkä saivarteluksi, voihan fiktionaalisiin hahmoihin ja näyttelijöihin ihastua ensikerran myös vanhemmalla iällä =)

      Mutta kuitenkin, oman kirjoitukseni aloitan lapsuudesta, ja kyllä se taitaa mennä näihin Suomi- näyttelijöihin ensiksi, koska ulkomaiset sarjat eivät vielä paljoa kiinnostaneet(päinvastoin nykyään). Pienenä tykkäsin katsoa musiikkisketsiohjelmia, ja niissähän oli tutut Heikki Kinnunen(uffaffaa) ja Erkki Saarela (pastori Silli heh), ja tietty Uunossa oli hirmuisen komea mies Ville-Veikko Salminen (R.I.P). Terence Hill oli mielestäni myös eirräin komea ja se jo edellä mainittu Don Diego de La Vega. Pienenä kuuntelin paljon Leevi and the Leavingsia, ja kuvittelin Göstan olevan oikein komea vaalea mies, koska hänellä oli niin hunajainen ääni. Pelästyin ekaksi kun näin partasuun kuvan levyn kannesta =) mutta edelleen Leevi rulettaa =)!
      Myöhemmin varhaisteininä tuli Depp, Luke Perry, Nicholas Cage, Travolta jne. Muusikkona itseäni on kuitenkin näyttelijöitä enemmän kiinnostaneet toiset muusikot(musikaaleja kylläkin rakastan), ja mitään DiCaprio- huumaa en ole ikinä kokenut, what's the fuss tell me what's happenin'.Viggo Mortenson ja Evan McGregor täytyy tässä kyllä mainita nykyhetken suosikkeina.
      Tässäpä näitä, kiitos kivasta keskustelunaloituksesta, kun mietti näitä omiakin juttuja, tuli ihan hymy huulille =)!

    • Synnöve

      Elokuvassa Vaarallisia suhteita (1989) minut häikäisi kreivi Valmont (John Malkovich). Olen nähnyt leffan sen jälkeen "muutamaan" kertaan...;-)

    • Elizabeth_Swann

      Ehdottomasti vahvin ihastukseni johonkin näyttelijään on ollut Johnny Depp Pirates of the Caribbeanissa. Sparrow on vastustamaton!

      ;)

      Myös Deppin muut elokuvat on tosi upeita, esim. Salainen ikkuna, Yhdeksäs portti tai Saksikäsi Edward... Iik...

    • ....

      johnny depp koska hän osaa näytellä tosi hyvin ja on kyl kieltämättä aika söpö :P :D

    • kultainen -70 luku

      -70 luvulla TV;stä tuli Tom Jones Show ja hänen lantionpyörityksensä oli tuohon aikaan aivan ennen näkemätöntä ja pisti silloisen murkkuikäisen naisenalun pään aivan pyörälle.

    • Hyypiö

      En ihastunut varsinaisesti tv-hahmoon, mutta Big Brotherin Antti A. oli ihana. Valloittava hymy ja sopuisa luonne olivat hyviä piirteitä hänessä. En ikinä unohda Antin hoilaamista tonttulakki päässä. ;) Alastomana keikistelyä se olisi voinut vähentää.

    • Hyypiö

      Hesalaisten tapa käyttää ketä-sanaa on ärsyttävä, mutta tapansa kullakin... Selvää sai.

    • jepjeejeejes.

      Mun ensi tv-ihastuminen oli tietenkin Ihmemies MacGyver :)
      Se oli niin viisas ja kiltti ja takatukkakin rokkas vielä siihen aikaan :)
      Olin noin viisi/kuusivuotias..

      • Mies 25

        Alicia mikä namu se oli 18 vuotiaana kun ite olin n. 16

        Kirsten aivan ihana tyttöystävän rooli

        Nämä 4 naista kyseisissä rooleissaan on kukin vuorollaan laittanu mut aivan lääpälleen


    • tytsy-87

      Ala-aste ikäisenä näin kyseisen elokuvan.. Siitä lähtien ovat pitkähiuksiset miehet nostaneet ihokarvoja pystyyn.. ;) Elikkäs Antonio Banderas on ensimmäinen julkkis-ihastukseni..

    • bailabaila

      kauan sitten :D zorro

    • atzuki

      Monica Keena esiintyy Freddy vs. Jason leffassa.Sillä on isot tissit ja se on kaunis.

    • noviisori is back

      Jack vaan joteski vetosi muhun

    • Pamela Ewing

      Kyllä Dallasin Pamela eli Victoria Principal oli mun ensimmäinen ihastus joskus 80-luvulla. Siinä vasta kaunis nainen :) Myöhemmällä iällä tuli sitten kuvioihin Melrose placen Amande eli Heather Locklear. Siinä vasta hyvännäköinen nainen onkin.

      • kilpikonna

        Ehdottomasti Päivien viemään Marlena Evans eli Deidre Hall on ollut minun suosikkini heti alusta asti kun päivien viemää ruopesi tulemaan!!! tai oikeastaa Haddie Adams se ensimmäinen oli eli Andrea Hall-Gengler! (ne on kaksois siskot et silleen.. aika saman näköiset!!!)
        en tiiä.. niitten persoona ja kauneus vain vei voiton.. nyt katon doolia vain sen takia kun siinä on Marlena!!!!
        Hän on niin paras!! oon saanu siltä nimmarinkin!!!
        ookkei muttt annan muittenkin kirjoittaa!! xD


    • Aivokurkiainen

      viattoman sexy...sai aikanaan murrosikäisen pojan näkemään kosteita unia, samoin nuori Sophia Loren

      • parempi oli

        Brigitte Bardot.Mielestäni;)


    • on tällä hetkellä

      Suurin ihastukseni telkkarissa eli siis Lost sarjan henkilö Josh Hollowayn näyttelemänä :)
      Mutta sydämeni ovat saaneet myös Teho-osaston Ray Shane Westin näyttelemänä ja Keanu Reeves eri leffoista!
      Myös Hugh Jackman

    • beckham<33

      suuri rakkauteni on ollut pikkuruisesta lähtien david beckham...hän on hyvän näköinen ja uskon ,että luonne on uskomaton...ottaisin hänet mistä hinnasta vain...hyvähän victoria beckhamilla on hymyillä hänen kainalossaan...

    • simpukka9

      Matt Dillon!

    • peuhis

      No Jack Nicholson tietysti...Tosi ihana aina...

    • maa

      No Jack Nicholson tietysti...Tosi ihana aina...

    • nam..

      muistaakseni joskus nuorempana olin aivan ihastunut vanhojen starwars-leffojen luke skywalkeriin eli mark hamilliin.. tai miksenpä olisi vieläkin vähän ;)

    • Zettel

      Huoh... Se oli tietysti tuo iki-ihana Johnny Depp!
      Kattoka munn profiili ni sieltä löytyy mun JohnnyDepp -sivut jos tahdotte jotain tietoo johnnystä. Siel on melkee kaikki!

    • Mrs Sparrow

      Ihastuin Johnny Deppiin kun näin hänen ekan leffan. Niin suloinen ja komea.
      Ja nyt... Jack Sparrow... rooli on kuin tehty hänelle ja hänen suoritustaan on upea katsoa kyseisissä elokuvissa.

    • Prinsessa itsekin

      Härski on niin huumorintajuinen ja ihana. Voi kun tapaisi sen.

    • Nimetön

      Minun ensi-ihastus valkokankaalla on todella SUURI SUOMALAINEN TAUNO PALO,hän oli todella hyvä ja lahjakas näyttelijä ja niin charmikas!ANSA IKOSEN kanssa parhaat....

    • Ihmennnainen
    • majwor

      ensimmäinen ihastus tv-kasvoon oli AAKE KALLIALA!olin varmaan joku alle 5-vuotias ja katseltiin tvstä usein pulttiboisia.Pirkka-Pekasta en niin diggaillu,mutta aake oli jotenki muka niin ihana ja tosi komea ja semmonen.Jotenkin kun nykyään ajattelee,niin on kyl vaikee kuvitella...mut se on semmosta.

    • poutisman

      naminami. Poudalla on aina luvassa kunnon myrskyt

    • ebzu<3

      ensimmäinen elokuvaihastukseni oli Memphis Belle-leffassa Dannya esittänyt Eric Stoltz, (en ole varma kirjotetaanko se noin...) varmaankin se söpö hymy oli syynä... olin silloin n.5v... että siitä voi päätellä jotain ihastuksen vakavuudesta... xD

      • ups.

        oli joskus Orlando Bloom, eli ihan peruskamaa.. :D joskus pekka pouta oli ihan helvetin sulone mun mielestä.. et repikää siitä. hissuun (kari hietalahti) ja jopa Aku Hirviniemeen.. ^^


    • manner

      se on vaan jotenki niin ihuna

    • Nimetön

      En muista oliko kyseessä ihastus vai mikä, mutta muistan ensimmäisten leffatähtien herättämien tuntemusten tulleen Casper- kummitus leffasta, kun animaatiohahmo sai hetkeksi pojan ruumiinsa takaisin. Se vaalea pikkupoika oli mielestäni NIIN söpö. Hymyilin koko kotimatkan. Että semmoista... ;)

    • Näkymätön lapsi

      Suklaasilmä Orlando Bloom sinisilmäisessä haltiaroolissaan Tarussa Sormusten Herrasta oli jotain niin namua, että pakkohan se oli. ^^ Ja kesti meinaan kauan, monta vuotta olin aivan aww. Edelleen ko. herrasta pidän, huomenna katsomaan Piraatti ensi-iltaan.

    • Carla

      Mulla tais olla Elijah Wood. :D En oikee tiiä mikä siinä niin viehätti. :P

    • muu.....

      teistä ollut ihastunut x-filesin mulderiin? muita minulla oli leonardo dicaprio, johnny depp.... hmm, nykyään lostin saywer

    • DarkLucy

      Ensimmäinen taisi olla taikuri David Copperfield..x'D Nykyäänki vielä Harrison Ford (ihana

      • DarkLucy

        edellämainitut Leonardo DiCaprio, Mel Gibson ja Josh Holloaway ovat myös aika komistuksia!


    • nolot tunnustukset

      Onnen Päivien Potsie! Siis joskus ehkä vuonna 1975 tms.
      Sitten myöhemmin tuli Mel Gibson Tappavissa Aseissa (IIIK) ja nykyään katson sujuvasti ihan mitä vaan sontaa jos siinä on vilauskin Johnny Deppistä.

    • Vaatesuunnittelija

      piti oikein kunnolla miettiä kuka se mahtoi olla, kunnes se muistui! Sehän oli David hasselhoff alias Ritari Ässä! Sais tulla taas uusintana sekin...

      • nössöilijä

        Olin pienenä aivan lääpälläni Salaisten kansioiden Mulderiin ja sen katsominen oli viikon kohokohta. Vähän sitä aiemmin, taisin olla 12v kun olin ihastunut Tom Cruiseen. Nykyään tietty ihmettelen näitä(kin) valintoja...


    • nata83

      Aina uneksin siitä nukkumaan mennessä..:P

      • mrs. jared leto to be...

        maailman kaunein mies ja mahtava ääni...
        syyskuussa unelma totta..näen bändin Lontoossa...


    • Pia -70

      Ensi ihastukseni oli Luke Skywalker (Mark Hamill) ja sittemmin olin aivan lääpälläni River Phoenixiin. Hänen kuolemansa huumeiden yliannostukseen oli minulle iso shokki.

      Nykyään tykkään Eric Banasta. Miehekäs kaveri.

    • Yavanna

      oli leffa, jonka joskus aikas nuorena katsoin, kun mutsi oli sen telkkarista nauhoittanut. Alkuhan tästä puuttui, mutta ei paljoa haitannut. Ihastuin päätäpahkaa ihanan charmattiseen Draculaan, jota näytteli Christopher Lee.
      Hänessä vain on jotain puoleensa vetävää. Tai ehkä se on hänen katseensa, joka minusta on jotenkin niin läpitunkeva ja kiehtova. En oikein itsekään tiedä, mikä mutta aikanaan tuo leffa tuli katsottua melkein puhki ja lopulta koko videokasetti levisi, kun faija yritti nauhoittaa siihen urheilua.
      Nyt vain ketuttaa, kun näitä vanhoja klassikoita ei tahdo löytyä mistään, saati sitten suomeksi tekstitettyinä, että sais taas ihailla sitä sulavaa Draculaa.
      Älkääkä naurako, fanitan häntä yhä vaikka ikää hänellä on jo 84v. Minusta hän on edelleen hyvin charmikas.

    • ihmenainen_-

      Minä olin ihan lääpälläni MacGyveriin eli Richard Dean Anderssoniin. Oli mukava nähdä että vanhat tunteet olivat vielä tallella lähes kylmekymppisenäkin pintaan Tähtiporttia katsellessa ;)))

      Toinen ylä-aste ihastus oli sitten salaisten kansioiden Mulder. Mikä namu :)))

      • ORLANDO LOVE

        Siis aivan ihania näyttelijöitä!!!I LOVE YOU,JOHNNY AND ORLANDO!!!!!!1


      • tätätä tää

        Haloo, eihän sillon tullu telkkarista paljon muuta kuin Ihmemies.


    • ...

      Kuuluu muuten kysyä että "kuka" ei "ketä".

    • Annu.

      Luulin ettei sellaista olekaan joka saisi sydämeni lepattamaan kunnes katsoin sarjan Taken ja näin siinä Charlie Keysiä esittävän uskomattoman komean ja upean lahjakkaan näyttelijän, Adam Kaufmanin. Sen jälkeen olen sitten jahdannut leffoja ja sarjoja joissa hän esiintyy.

    • sukkahousu

      Brad Pittistä näin joskus pikkutyttönä aika eroottisiakin unia ja on edelleen ihanan seksikäs mies, mutta suomalaisista näyttelijöistä kyllä Eero Milonoff ja Ville Kivelä iskevät. Semmoisia nallekarhuja eikä mitään kiiltokuvapojuja

    • Miikkaelipojunen
    • hurrr

      Tämän 1968 filmiversion Olivia Hussey. Äippäkin huomas, että katsoin lumoutuneena tätä Juliaa. Sitten pilkkasi/kiusasi siitä, että on jo vanha akka.

    • Minä taas olin ihastunut nuorena poikana Charlien enkeleiden Jaclyn Smithiin, hän vaan oli niin hot. Myöhemmin ja edelleen olen heikkona Madeline Stoween, hän vaan on niin syötävän ihana ja hänellä on seksikäs ääni.

    • Tavisfani

      Ihastuin, miltei rakastuin elokuvassa Patriot esiintyvään brittieversti Tavingtoniin, jota näytteli Jason Isaacs.
      Hahmo sinänsä on varsinainen pahis, mutta sissuss*****a, se univormu ja brittiaksentti teki tosissaan vaikutuksen. Jos olisin rva Isaacs, miesparkani saisi päivät pääksytysten kulkea greendragon univormussa ja pitää hiuksesnsa pitkinä.

    • Dempsey and Makepeace sarjan Glynis Barber ja sit useampi Twin Peaksin nainen :)

      • fanittajaa

        Jees, mulla samat. Glynis Barber oli todella upea pakkaus Taisteluparissa kolmikymppisenä ja vielä 46 vuotiaanakin Night & Day sarjassa todella sexy. vanhentunut hyvin.

        Twin Peaksista suosikkini oli Shelley Johnsonia esittänyt Mädchen Amick ja Sherilyn Fenn hyvänä kakkosena.

        Mutta ykkösenä taitaa edelleen olla Audrey Hepburn (Loma Roomassa, Sabrina, Aamiainen Tiffanyllä...)
        Kertakaikkiaan täydellinen nainen. Söpö, joutsenmaisen siro ja elegantti.

        Muita:

        Rebecca De Mornay (And God Created Woman, Risky Business, The Hand That Rocks the Cradle)

        Buffy Vampire Slayer sarjan Buffy. Varsinkin ekalla kaudella syötävän söpö tapaus.

        Angelika sarjan Michele Mercier. Täydellinen nainen!


    • ells

      Aika moneen julkkikseen on tullut ihastuttua, mutta Jensen on ollut se pitkäaikaisin ja josta eniten tykkään

      • Emilylily

        Siitä on niin kauan, etten enää muista tarkkaan. Sen muistan, että naispuolisia idoleitani olivat Hayley Mills ja Audrey Hepburn, hiukan myöhemmin Catherine Deneuve.

        Ian McShaneen ihastuin nähtyäni hänet Humisevan harjun Heathcliffina joskus 60-luvun alkuvuosina. Hän oli nuorena synkän komea. Eero Melasniemi oli hurmaava elokuvassa Käpy selän alla, ja taisinpa olla kaukorakastunut myös Robert Redfordiin. (Jälkeenpäin olen ihmetellyt, miksi juuri Redford, kun hänen kanssaan samoissa elokuvissa esiintynyt Paul Newman oli paljon komeampi.)


    • pointtari
      • saara.h15

        lähinnä ihastunut suomalaisiin näyttelijöihin,mutta mahtuu joukkoon muutama ulkomaalainenkin.Nuorena olin ihastunut Hovimäen Antti Mikkolaan mut en oo enää kun mun sydämen on jo ehtinyt valloittaa eräs Jarno Jokinen (Kyllä isä osaa-sarjan Jussi).Se on vaan niin syötävän suloinen.Kuolen


      • oi että!
        saara.h15 kirjoitti:

        lähinnä ihastunut suomalaisiin näyttelijöihin,mutta mahtuu joukkoon muutama ulkomaalainenkin.Nuorena olin ihastunut Hovimäen Antti Mikkolaan mut en oo enää kun mun sydämen on jo ehtinyt valloittaa eräs Jarno Jokinen (Kyllä isä osaa-sarjan Jussi).Se on vaan niin syötävän suloinen.Kuolen

        Jarmo Mäkinen on tosi söpö, kun se puhisee siinä Kivenpyörittäjän Kylä-leffassa sen kiven kanssa.


    • I<3U

      orlando bloom(nykyään)on vaan niin ihana

    • fangirl

      No mä rakastan orlando bloomia ihan hirveesti!!!!♥♥♥♥ se on vaa nii ihana!!!!♥♥

    • keira knightley elizabeth swann
      scarlett johansson leffassa lost in translation
      dakota fanning nuorempana oli aika namu

      • scarlett johansson
        jennifer lawrence
        keira knightley
        monta muuta ja sairose ronan leffassa sovitus...


    • Anonyymi

      MUN SUOSIKKEJA KEIRA KNIGHTLEY. DAKOTA FANNING NUOREMPANA. KRISTEN STEWART. DEBRA WINGER NUOREMPANA. MARION COTILLARD. GABRIELLA WILDE < MÄ EN TÄMMÖSESTÄ EES TIENNYT.

    • Anonyymi

      Montakin

    • Anonyymi

      Junnut ei tiedä, mutta Hill Street Bluesissa lakinainen/Furillon tyttöystävä kolahti aikanaan. Tuoreemmista ainakin Scarlett Johansson.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe