Arvatkaa kenen Suomalaisen kappaleita soitettiin viime vuonna eniten maailmassa? Kerron kun tulee riittävästi vastauksia.
Vastaukset 19
- sievineiti
En voi millään arvata, mutta mä arvaan Lordi: Hard rock hallelujah. XDD
- Ward
HIM.
- Telle
Ward kirjoitti:
HIM.
Tietysti T. Kansa
- Veikko V
Värttinä
- Ralle
HIM se on.
- Hillevi H
Ralle kirjoitti:
HIM se on.
Marion teki Saksassa hienon uran. Marion.
- Ville V
Hillevi H kirjoitti:
Marion teki Saksassa hienon uran. Marion.
HIM se on. Vastaus on niin selvä, että kukaan ei viitsi vastata.
- The Rasmus
The Rasmus
- Desi
The Rasmus se on tai HIM. Lordi ei ollut viime vuonna niin tunnettu.
- Jesse G
Desi kirjoitti:
The Rasmus se on tai HIM. Lordi ei ollut viime vuonna niin tunnettu.
HIM
- JaloK
Ettehän te iskelmä/popmusiikkipeelot tajua mitään. Teidän mielestänne Tapani Kansa on Suomen paras laulaja, Linda Lampenius paras viulisti, Markku Johansson paras trumpetisti ja HIM ta Rasmus soitetuin Suomalainen maailmassa. Mikään muu ei mahdu pienen maailmanne sisään. Soitetuin Suomalainen maailmassa on ylivoimaisesti Jean Sibelius. Viihdemusiikin peelot eivät pääse kuin murto-osaan siitä kuinka paljon Sibeliusta soitetaan. Sibelius valtaa sijat 1-7 soitetuimmissa kappaleissa. Maailmanne on todella pieni!
- PÖH!
Oopperapeelo pääsi taas näyttämään ylivertaisuutensa tietämyksessä ja kaikessa muussakin.
- JaloK
PÖH! kirjoitti:
Oopperapeelo pääsi taas näyttämään ylivertaisuutensa tietämyksessä ja kaikessa muussakin.
Pöh vastasi todella nopeasti viestiini. Etpä kuitenkaan osannut vastata alkuperäiseen kysymykseeni. Pidit kai vastausta itsestään selvänä. Kyllä sinäkin tavallisen taukki olet kun pidät sitä Tapani Kansaa Suomen parhaana laulajana. Kuuntele hieman taidemusiikkia ja taidelaulajia, jos suinkin keskittymiskykysi riittää. Se kannattaa.
- PÖH!
JaloK kirjoitti:
Pöh vastasi todella nopeasti viestiini. Etpä kuitenkaan osannut vastata alkuperäiseen kysymykseeni. Pidit kai vastausta itsestään selvänä. Kyllä sinäkin tavallisen taukki olet kun pidät sitä Tapani Kansaa Suomen parhaana laulajana. Kuuntele hieman taidemusiikkia ja taidelaulajia, jos suinkin keskittymiskykysi riittää. Se kannattaa.
Olet ylimielinen kulttuuriyliego joka ei hyväksy toisten mielipiteitä !
MINUN mielestä Tapsa on paras. Sinun ei tarvitse olla samaa mieltä.
Sitäpaitsi minulla on Jorma Hynnisen " 20 suosikkia "- kokoelmalevy. Esim. tälläisiä lauluja sillä levyllä on : "Pai, pai paitaressu", "Soi vienosti murheeni soitto", ""itkevä huilu", " Elämälle", "Merellä", "Tunturilaulu"....
Onhan hän upea laulaja ja varmasti mestari alallaan klassisellanmusiikin tulkitsijana, mutta minua miellyttää enemmän T.Kansa ja hänen tyylinsä, äänensä ja laulunsa. - Telle
PÖH! kirjoitti:
Olet ylimielinen kulttuuriyliego joka ei hyväksy toisten mielipiteitä !
MINUN mielestä Tapsa on paras. Sinun ei tarvitse olla samaa mieltä.
Sitäpaitsi minulla on Jorma Hynnisen " 20 suosikkia "- kokoelmalevy. Esim. tälläisiä lauluja sillä levyllä on : "Pai, pai paitaressu", "Soi vienosti murheeni soitto", ""itkevä huilu", " Elämälle", "Merellä", "Tunturilaulu"....
Onhan hän upea laulaja ja varmasti mestari alallaan klassisellanmusiikin tulkitsijana, mutta minua miellyttää enemmän T.Kansa ja hänen tyylinsä, äänensä ja laulunsa.Kuinka hieno oli Tapsan esitys Elokuu laulusta Iskelmä-Finlandia konsertissa? Moni ollut sitä mieltä, että huonosti meni. Kamalaa kuunneltavaa.
- PÖH!
Telle kirjoitti:
Kuinka hieno oli Tapsan esitys Elokuu laulusta Iskelmä-Finlandia konsertissa? Moni ollut sitä mieltä, että huonosti meni. Kamalaa kuunneltavaa.
Se kappale oli hieno, hyvää laulutaitoa ja tarkkaa korvaa vaativaa verrattuna muiden esityksiin. Tapsa lauloi sen kauniisti ja tunteikkaasti. Esitys miellytti minua, vaikakin se Delilah oli vielä komeempi veto Tapsalta.
- Telle
PÖH! kirjoitti:
Se kappale oli hieno, hyvää laulutaitoa ja tarkkaa korvaa vaativaa verrattuna muiden esityksiin. Tapsa lauloi sen kauniisti ja tunteikkaasti. Esitys miellytti minua, vaikakin se Delilah oli vielä komeempi veto Tapsalta.
Katso viestiketjua Tapani Kansan laulu! Useimpien mielestä Kansan laulu oli kauheaa. Ääni vapisi ja huojui. Jorma Hynninen olisi laulanut laulun varmaan upeasti.
- JaloK
Telle kirjoitti:
Katso viestiketjua Tapani Kansan laulu! Useimpien mielestä Kansan laulu oli kauheaa. Ääni vapisi ja huojui. Jorma Hynninen olisi laulanut laulun varmaan upeasti.
Laulu oli laulutaitoa ja hyvää korvaa vaativa. Siksi Tapani Kansa epäonnistui siinä.
- Einar S
Mansikkapaikassa Tapsa epäonnistui myös laulaessaan Akselin ja Elinan häävalssin. Esitys oli kaikin puolin huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?242463Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko871617- 1351013
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.143763Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv99723- 54702
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si80691- 13687
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12638Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan100637On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43612- 65571
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44569- 141562
- 44545
- 42540
Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36520Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä54518S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan14518Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas29516