Missä ystäväpalsta?

Frendiä vailla

Mistä löytyisi ihan vaan ystäväpalsta? Ei siis mitään seksiseuraa vaan ihan tavallista kaveria etsisin! Antakaas neuvoja, mutta ei mitään "mee baariin" tai "mee ulos"...

29

8315

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vailla frendiä

      Tässä olis kans yks ihminen vailla ystävää..

      • hemmo1970

        ja tässäki olis yksi ihminen vailla ystävää..


      • matkalaukku

    • Viking.
      • Nena2

        elämä muuttuu...myös menot ...kirjoittakaa lakaa ahdistaa yksinäisyys [email protected]


    • Minä myös

      Itsekin olen sellaista etsinyt, mutta eipä tahdo löytyä. Tuolta Jippiistä ei löydy kuin lepakkonaisia ja yle on suunnattu nuorille. Eli se niistä!

      • Viking.

        Riippuu vähän kuinka "nuori" olet. Ikähaarukka ylellä näkyy olevan sellainen 15-30 vuotta. Kai sä olet jo täällä käynyt katsomassa?

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016


      • Joutsen

      • leena582

        kyllä on vaikeeta löytää ystävää kun on keski ikäinen nainen


    • Yksinäinen -73

      Minäkin etsin uusia ystäviä ja olen niitä tätäkin kautta etsinyt mutta aika turhauttavaa on. Moni kirjoittaa pari meiliä ja sitten se uusi ystävyys loppuu siihen.
      Joskus ihan ihmetyttää miksi sitten etsitään uusia ystäviä jos ei viitsitä sitten tutustua kunnolla vaan parin meilin jälkeen kirjoittelu loppuu.

      Olen kyllä tätä kautta löytänyt pari todella ihanaa ystävää joten tätä kautta kannattaa kokeilla onnea. Mutta aika moni on ystävystyminen on loppunut lyhyeen.

      • 122*

        Asiaan varmaan vaikuttaa välimatkat, erilaiset mielenkiinnonkohteet ja sen sellaiset.


      • Yksinäinen -73
        122* kirjoitti:

        Asiaan varmaan vaikuttaa välimatkat, erilaiset mielenkiinnonkohteet ja sen sellaiset.

        Yritän aina kertoa heti alussa niistä asioista joista olen kiinnostunut ja jo ilmoituksessa kerron millaista ystävää etsin. Mutta ei sitä aina ystävyys onnistu.
        On minulla pari todella hyvää ystävää ja välimatkaa meillä on puoli Suomea joten ei se välimatkakaan aina ole syy miksi lopettaa kirjoittelua.
        Ehkä vielä joskus löydän ystäviä joilla on samat kiinnostukset kuin minulla.


      • jouskariN
        Yksinäinen -73 kirjoitti:

        Yritän aina kertoa heti alussa niistä asioista joista olen kiinnostunut ja jo ilmoituksessa kerron millaista ystävää etsin. Mutta ei sitä aina ystävyys onnistu.
        On minulla pari todella hyvää ystävää ja välimatkaa meillä on puoli Suomea joten ei se välimatkakaan aina ole syy miksi lopettaa kirjoittelua.
        Ehkä vielä joskus löydän ystäviä joilla on samat kiinnostukset kuin minulla.

        päin suomea sinä asustelet? Täällä olisi myös ystäviä vailla keskemmällä suomea asusteleva nainen. Ehkä voisimme tutustua meilitse, ellemme asu samalla alueella. Jos kiinnostuit, laittaisitko oman sähköpostios. tänne minkä kautta voisi ottaa yhteyttä?


      • Yksinäinen -73
        jouskariN kirjoitti:

        päin suomea sinä asustelet? Täällä olisi myös ystäviä vailla keskemmällä suomea asusteleva nainen. Ehkä voisimme tutustua meilitse, ellemme asu samalla alueella. Jos kiinnostuit, laittaisitko oman sähköpostios. tänne minkä kautta voisi ottaa yhteyttä?

        Asun Etelä-Suomessa mutta ei se estä meitä tutustumasta meilitse.
        Kirjoittele tähän osoitteeseen [email protected]


      • määääääää

        Mulla sama ongelma ollut....kirjoittelut loppuu lyhyeen, olis kiva joskus käydäkin jossain ja löytää samanhenkisiä kavereita.


    • nuori sydän/vanhassa ruumiissa

      Yksinäinen mutta elämänhalua, Matkustushalua kiinnostus kirjallisuuteen ja liikuntaa

    • Nainen86

      ...kaivataan myös täällä. :)

    • Ystävä

      Olen 77 ja ollut 2 leski.
      Olen paljon matkustellut ja hyvin toimeentuleva.
      Etsin ystävää jolle voin purkaa tuntojani ja saada niille vastinetta.
      Seksi on ohimennyttä aikaa.
      Viestiemme pitää olla ehdottoman luottamuksellisia.
      Vastaa jos tosissasi olet asiassa mukana.

    • Anonyymi
    • Liity ja kokeile
    • bussilippu

      Jos olet 30 hujakoilla oleva nainen kirjottele [email protected]
      Kaikille muillekkin, jotka näette tämän postia odotetaan, tänne vaan!!

    • Vaaleanpunainen

      Minkä ikäinen olet, olen nainen 30, etsin kavereita Hesasta tai lähiseuduilta.
      Kirjottele [email protected]

    • ................
      • ....................

        Kirjeenvaihto vasemmassa reunassa.


    • ystäviä.
    • moi0987665

      Heippa!
      Kysyit suomi24.fi- sivuilla ystävien perään.
      Minkä ikäinen olet? Olen 30v.nainen Hesasta, jos olet suunnilleen saman ikäinen kolmen vuoden heitolla suuntaan tai toiseen niin kirjoita, tutustutaan ja tavataan.
      Kirjoita osoitteeseen: [email protected]

    • Anonyymi

      Tässä 51v nainen Uudellamaalta. Haen ystävää ulkoiluun, matkusteluun, luonnossa liikkumisen. Aikaa on. [email protected]

    • Anonyymi

      Aihelinen kysymys aloitus kaiken ikäisille v.2022.tamikuu. Kaiken ikäiset olemme Helsingin lähiöt yksin. varsinkin jos emme tupakoi,emme käytä alkoholia ja emme suostu vain meidän koti tulaan kahville,huudetan ovelta nälkä ymm.Vaan kaipailee reilua reipasta ystävä.vuorovaikutuksiin.ilman että yritää hyötyä toisesta edellämainitut asiat. pohdin minäkin yksinäisyydessä kun stoppasin hyväksi käyttäjät 3 vuotta sitten Helsinki 94. Kontula!aikuinen nainen,jolle ikä on vain numeroita!

    • Anonyymi

      Netin kautta ainoastaan yksi ystävä vuosien saatossa löytynyt kun hän vastasi ilmoitukseeni muutama vuosi sitten. Välimatkaa on senverran että tapaamme harvoin, mutta viikottain vaihdamme kuulumisia sähköpostilla tai puhelimitse.
      Edes treffipalstoilta ei tämän ikäisenä ( 60) seuraa saa, varsinkaan kun ei peti- tai etelänmatka seuraa hae. Kirjeenvaihtoilmoituksen kun laittaa tai kaverihaku ilmoituksen niin yhtä tyhjän kanssa, ainoat vastaajat on paaaaljon nuoremmat seksinvonkaajat tai joku satunnainen yksin kotona nyhjäävä joka ei sitten osaa kirjoittaa mistään eikä kerro itsestään mitään, mutta minun pitäisi suurinpiirtein kaikki menemiseni ja tekemiseni kertoa. No eipä natsaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe