Köpi69 olisko apuja, ovi lukossa?

Konstit vähissä

Anopin Megane -02, 5 ovinen, toinen takaovi ensin ei auennut ulkoa. Oli mennyt pyytämään veljeään apuun voi ...kele, onkohan laittanut lapsilukon päälle.

Nyt ei aukea sitten sisältäkään.

Onko mitään konstia saada ovea auki itse?

No kolme ovea sentään toimii :)

Onko tietoa mistä alkuperäinen vika voisi johtua, kun lakkasi toimimasta ulkoapäin?

PS. Itsellänikin on samanlainen Meksu, että sinänsä tuttu peli.

7

1403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köpi69

Joo eli aika tuttu "ominaisuus" näissä. Alkuperäinen vika johtuu siitä että siitä ulkokahvasta on pettänyt semmonen pidike mikä pitää siellä takapuolella semmosta rautatankoa ja toinen pää on itse lukossa kiinni, eli kahvasta kun kääntää niin rautatangon välityksellä se vapauttaa itse lukon jolloin ovi aukeaa. Nyt kun pidike on poikki niin rautanko ei liiku siellä eikä lukko vapaudu ja itse kahvakin on aivan tunnoton eikö vaan..? Ratkaisu siihen on, että ovipahvi pitää irroittaa jolloion pääset pujoittamaan käden sinne ja kääntämään tangosta suoraan. Pahvi on kiinni muutamalla torx ruuvilla ja sisä vipu pitää irroittaa siitä tangosta mikä tulee siihen kiinni. Pahvi on lisäksi kiinni semmosilla klipseillä/ liimalla eli sitä saa repiä tosissaan ennen kuin lähtee irti. Pahvin alapuolelta ruuvaria väliin ja sillä aluksi vähän kampeaa. Vähän se on ahdasta kun ovea ei saa auki mutta silleen se on tehtävä. Toivottavasti oli apua. Uusi kahva pitää hommata koska niitä klipsejä ei saa erikseen ja varustetasosta riippuen se on vielä maalattu.

• Konstit vähissä

Pikkuisen pahalta kuullostaa. Täytyy vähän tuumia alkaisiko hommaan vai ei.

Jos olisi oma auto, voisi yrittää, mutta tulee helposti sanomista jos tulee lisää vaurioita.

Kiitos Köpi69:lle taas asiallisesta vastauksesta, kerrotaan anopille terveisiä mitä tuleman pitää.

• Köpi69
        Konstit vähissä kirjoitti:

Pikkuisen pahalta kuullostaa. Täytyy vähän tuumia alkaisiko hommaan vai ei.

Jos olisi oma auto, voisi yrittää, mutta tulee helposti sanomista jos tulee lisää vaurioita.

Kiitos Köpi69:lle taas asiallisesta vastauksesta, kerrotaan anopille terveisiä mitä tuleman pitää.

Voi kuullostaa pahalle mutta ei se nyt mikään mahdoton tehtävä ole jos ruuvari kädessä pysyy.

• tkjkl

Saa sen korjattua itsekin, uutta kahvaa ei tartte hankkia. Vähän puuhastelua, johon ohjeistusta löytyy tälläkin palstalla vähän kauempana. Niin ja itsekin sain kahvan hajottua anoppisi veljen tasoista apua tyyliin "onkohan se tää lapsilukko päällä..", jonka jälkeen ei auennut sisältä eikä ulkoa.

• sitä että

jos ainoastaan lapsilukko olisi päällä, se kyllä aukeaisi ulkoa.

• jne.

Luehan se aloitus viesti uudelleen, hitaasti ja tikkukirjaimin.

Alussa ei auennut ulkoa ja avuliaan veljen jälkeen ei ulkoa eikä sisältä jos oikein ymmärsin.

• kuitenkin
        jne. kirjoitti:

Luehan se aloitus viesti uudelleen, hitaasti ja tikkukirjaimin.

Alussa ei auennut ulkoa ja avuliaan veljen jälkeen ei ulkoa eikä sisältä jos oikein ymmärsin.

Ovi ei kai alussa auennut ulkoa ja kaveri arveli olisiko lapsilukko päällä. No ei vika siinä ole jos ei ulkoa aukea. Lue tikkukirjaimin jos niitä jostain löydät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1597
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1501
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1400
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      119
      1315
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1160
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      259
      998
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      981
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      945
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      927
    Aihe