´PARAS LUKITUS gallup.

Mirka

Minä aloitan ; hälyttävä jarrulevylukko.

7

4197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks jossain

      kunnon ketju mitä ei ihan huonolla sahalla nirhaa poikki.Millä kiinnittää renkaasta tolppaan kiinni.Tarkoitin sellaista mikä tehty moottoripyörän lukitsemiseen tolppaan kiinni.Heikompi hermoinen rosmo säikähtää sellaisen nähdessään.

    • Erkkola

      Nopea katselmus mopoon, ja se näkyy, sitten poraa pienen reijän siihen tööttiin millin poralla, ja se ei hälytä ollenkaan.

      Mikäli mopossa on kiinteä hälytin, kuten vaikka keewayssa, avataan sitten akkukotelo, ja pannaan plussa poikki.

      Jos mopo on ketjulla kiinni tolpassa, otetaan peräkontista illi, ja katkotaan ketju.

      Ainut toimiva ratkaisu on siis äänetön hälytin, jolla on oma akku, eli kun mopo vähänkin liikahtaa, niin sisällä alkaa soimaan, ja toetaan rautainen pesäpallomaila olalle, ja mennään ulos

      • Mirka

        Täysin , siis täysin samaa mieltä olen minä.


      • yks jossain

        no mikäli haluu ketjulla lukita eikä ostaa varmaa,jopa vakuutus yhtiön hyväksymää lukinta laitetta mikä on ajateltu lukko laitteeksi tolppaan kiinni.Voi laittaa ketjun päälle muoviputken ,minkä täyttää karkeella hiekalla tai keraamisella murskeella.Menee murtomiehen rälläköinti vituksi,ku laikka valittaa viimestä päivää.Niin ja se lukko ei saa olla mikään euron vimpain vaan kunnon karkaistulla sangalla oleva lukko.Totuushan on jos mopo ei kiinni lukolla jossain kiinteessä vaikka tolpassa,pari riskii rosmoo tai yksi nostaa sen pakuun tai peräkärriin,vinku se tai vonku,kukaan ei noista äänistä välitä tuon taivaallista tai tuu sanoo kenes mopoo raahailet.Ja muistakaa aina pysäköidessänne mopon laittaa pyörä linkkuun ja ohjauslukko päälle.


      • Erkkola
        yks jossain kirjoitti:

        no mikäli haluu ketjulla lukita eikä ostaa varmaa,jopa vakuutus yhtiön hyväksymää lukinta laitetta mikä on ajateltu lukko laitteeksi tolppaan kiinni.Voi laittaa ketjun päälle muoviputken ,minkä täyttää karkeella hiekalla tai keraamisella murskeella.Menee murtomiehen rälläköinti vituksi,ku laikka valittaa viimestä päivää.Niin ja se lukko ei saa olla mikään euron vimpain vaan kunnon karkaistulla sangalla oleva lukko.Totuushan on jos mopo ei kiinni lukolla jossain kiinteessä vaikka tolpassa,pari riskii rosmoo tai yksi nostaa sen pakuun tai peräkärriin,vinku se tai vonku,kukaan ei noista äänistä välitä tuon taivaallista tai tuu sanoo kenes mopoo raahailet.Ja muistakaa aina pysäköidessänne mopon laittaa pyörä linkkuun ja ohjauslukko päälle.

        Kuka nyt rääläköimään rupeaisi esim. yöllä, sehän herättää kaikki, ja kukko kuin lukko katkeaa myös rälläkällä, mutta kannettava hitsipilli on äänetön, ja katkoo lukon kuin lukon.

        Ja kyllä monia äänet haittaa, siksipä hälytin eliminoidaan aina.

        Olosnilla oli pikkuruinen gps myynnissä, 400€, se vaan piiloon katteiden alle, ja kun mopo on kadonnut, mennään osotteeseen mygps.com ja katotaan kartalta missä mopo luuraa, ja mnnään hakemaan se muutaman isokokoisen kaverin kanssa takaisin, tai vastaavasti poliisin kanssa.


    • uppiu

      Up

    • BUM pum

      Paras on laittaa sytytys tulppa tankkiin, kun lähtee ajamaan niin vähän ajan päästä kipinä meneekin tankiin eikä männän päällä ja BUM. niin tietää kuka vei mopon, ja sitten on hyvä käydä hakemassa korvaus rahat pois. ei kukaan ole käynistämättä mopoa kun sen pöllii.. pitää vain laittaa niin että se ei omalla pihalla jysähdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe