Lauseen kääntäjä

tyttö866

Moi! Mistä löytää ilmaisen suomi-englanti, englani-suomi(myös monikieli) lauseen kääntäjän?

69

82782

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamuuuuun
      • kääntäjä_tv

        www.kääntäjä.tv on uusi kotimainen kääntäjä


      • Anonyymi

    • Avenging.Angel
      • Toivoton Tapaus

        öö.. oonko mä sokee vai eikö tossa oo englannista suomeksi juttua (minkä avenging.angel laitto)??


      • tou on ihan paska

        ei siinä oo ees eglannista suomeksi


      • Anya...
        Toivoton Tapaus kirjoitti:

        öö.. oonko mä sokee vai eikö tossa oo englannista suomeksi juttua (minkä avenging.angel laitto)??

        Ei ole huono juttu. D:


      • ....
        Toivoton Tapaus kirjoitti:

        öö.. oonko mä sokee vai eikö tossa oo englannista suomeksi juttua (minkä avenging.angel laitto)??

        ei siin oo


      • En ole sokea

        Onhan tossa Avenging. Angel:in laittamassa linkissä englannin kieli molemmissa valikoissa.... :D


    • löytyy
      • apua

        pitäis saada suomenkielinen teksti ruotsiksi mutta miten? lauseen kääntäjällä.


      • Upitus
        apua kirjoitti:

        pitäis saada suomenkielinen teksti ruotsiksi mutta miten? lauseen kääntäjällä.

        Kaipailen minäkin.


      • tutto

        toimi riittävästi :)


    • -mainoskyltti-
      • kämsä

        olipa tosi hyvä. kiitos nainen.63v


      • _juhuu_

        en saa käännettyy suomeks ;o enks vaa houmaa vai eiks siin vai oo..?


      • Humppaa

        Onneton ohjelma;) Kokeilin useita kertoja, aina meni käsittämättömäksi mongerrukseksi ;(


    • s

      hämähäkkejä pelkään niitä

    • google translate..
      • näin se on

        googlen kääntäjä on tosi huono.. ei osaa kääntää ainakaan suomesta ruotsiki eikä englanniksi.. paremmin pärjää omilla tiedoilla...


      • mimmill

        google on tosi huono... -.-


      • google translate
        näin se on kirjoitti:

        googlen kääntäjä on tosi huono.. ei osaa kääntää ainakaan suomesta ruotsiki eikä englanniksi.. paremmin pärjää omilla tiedoilla...

        Itseasiassa toi Googlen kääntäjä on todella laadukas verrattuna mihin hyvänsä muuhun netistä löytyvään. Sitä käytetään jopa automaattisesti kääntämään internet sivujen sisältöjä.


      • molluu

        googlen kääntäjä kääntää aivan väärin


      • bababam
        molluu kirjoitti:

        googlen kääntäjä kääntää aivan väärin

        Kääntämisteknologia on monimutkaista mutta Google on tässä edelläkävijä. Ei täydellinen mutta selkeästi parempi kuin mikään muu kilpailija.


    • -toivoton-

      Minäkin olen yrittänyt etsiä mutta en ole löytänyt... ://

    • :/

      osaako joku sumentaa lauseen the young and smashing trouble lovers ? en oikein löydä kääntäjää joka suomentaisi tuon koko lauseen.. :/

      • poiiuyt

        hei toi sunda demo on hyvä! kannattaa sitä, mut voi vaan muutaman kerran kääntää ja google on ihan hyvä, kirjota vaikka googleen englanniks oliko se ny translate.... :D


      • vb
        poiiuyt kirjoitti:

        hei toi sunda demo on hyvä! kannattaa sitä, mut voi vaan muutaman kerran kääntää ja google on ihan hyvä, kirjota vaikka googleen englanniks oliko se ny translate.... :D

        "the young and smashing trouble lovers" öö etkö osaa omalla kielitaidolla kääntää? oon ite tosi surkee englannis mut osaan suomentaa ton jotenki. kato sanakirjasta noi kaikki sanat, niin helppoa, ei tarvii ees lauseen kääntäjää.


      • Nuoret ja Smashing o

        Nuoret ja Smashing ongelmia ystäville


      • ärsyttäätommonen
        vb kirjoitti:

        "the young and smashing trouble lovers" öö etkö osaa omalla kielitaidolla kääntää? oon ite tosi surkee englannis mut osaan suomentaa ton jotenki. kato sanakirjasta noi kaikki sanat, niin helppoa, ei tarvii ees lauseen kääntäjää.

        ootpa ärsyttävä ku tarttee: "öö etkö osaa omalla kielitaidolla kääntää? jos kerran osaat nii oisin nyt tuohon sen suomentanu. ps jos ei osaa omalla kielitaidolla kääntää niin ei osaa, ei siitä tartte heti tulla pätemään.


    • Kawaxx

      "the young and smashing trouble lovers" - "Nuori ja tyrmäävä, ongelma rakastaja", tai jtn sellasta

      • Anonyymi

        Nuoret ja murskaavien ongelmien rakastajat???


    • ????????????????

      shit shit hel hel juodaan viinaa

    • lolliz

      Kirjota google kääntäjä se on ilmainen;) oleppa hyvä:)

      Käykääpä osoiteessa www.lolliz.suntuubi.com
      Kiitos;)

    • JoniPh

      So much of what is best in us is bound up in our love of family, that it remains the measure of our stability because it measures our sense of loyalty. Suomeksi KIITOOOOS! :)

      • Vastausautomaatti

        Niin paljon siitä mikä on parhaaksi meille on sidottu rakkauteemme perhettämme kohtaan siten että se toimii mittarina tasapainoisuudellemme koska se mittaa kykyämme ymmärtää lojaalisuutta.

        Eli suomeksi sanottuna muka-viisasta kakanjauhantaa. Suosittelen käyttämään aikasi paremmin kuin tuollaisten tekstien parissa.


      • Vastausautomaatti
        Vastausautomaatti kirjoitti:

        Niin paljon siitä mikä on parhaaksi meille on sidottu rakkauteemme perhettämme kohtaan siten että se toimii mittarina tasapainoisuudellemme koska se mittaa kykyämme ymmärtää lojaalisuutta.

        Eli suomeksi sanottuna muka-viisasta kakanjauhantaa. Suosittelen käyttämään aikasi paremmin kuin tuollaisten tekstien parissa.

        Eikun tuo alku meneekin että "Niin paljon siitä mikä on parasta meissä on sidottu..." jne. Saattoi tulla muitakin virheitä tuohon käännökseen mutta itse asia oli roskaa joka tapauksessa.


    • MustikkaMansikka

      Googlen kääntäjää miä kyl käytän, iha hyvin pärjään silläkin! Ei ehkä tasokkain, mutta hyvä kuitenkin!

    • random696969

      google kääntäjä on paskin !!!!!!!!!!

    • kie874
    • sissi

      Sanat ehkä oikeen mut lauseenmuodot on tuollakin päin peetä monissa lauseissa.. ;)

    • aikuinen nainen

      Kun lapsi on 13-15.V
      Miten saa lapsen oppimaan englantia??

      • sk

        helpostisti


    • jaana
    • hulabaluba

      kun kirjotat hakuun google kääntäjä...

    • ihan paska vinkki

    • Tussi

      Ei nuo lauseen kääntäjät edes osaa kunnolla suomentaa lauseita.

    • bababam

      gmail osaa nykyään kääntää mailit kieleltä toiselle :) kätevää.

    • Voldemar
    • tänne taas

      ok

    • aputassu

      helppoa on sitä noudattaa siis yks kaks ja kol

    • lasuerte

      Onko nykypäivänä mahdollista että voisi olla kännykässä jolloin
      minun tapauksessa kirjoittaisin suomeksi ja puhelin kääntää
      esim Espanjaksi?

    • suski XD

      voisko tän kääntää suomeks ku mikään ei käännä kunnolla. joo emma on sanonu ton (watson) ja oon nuori ja en osaa englantii kunnolla.


      rupert's a real gentleman and if I had to kiss anyone, I'm glad it was him.

      ymmärrän tosta sen et rupert on todellinen herrasmies tai jotain sellasta XD

    • rupertgentleman

      Rupert on todellinen herrasmies, ja jos minun piti suudella ketään, olen iloinen , että se oli hän.

      • vieras-vieras

        rupert's a real gentleman and if I had to kiss anyone, I'm glad it was him.
        => rupert on todellinen herrasmies ja jos minun oli suudeltava ketään, olen iloinen, se oli hän.


    • suski XD

      tollee mäkin sen käänsin kääntäjällä, mut oonko tyhmä vai mitä ku toi on mun mielestä epäselvä tai sillee ku ei kukaan sanois suomessa tolleen

    • : DDDDDDDDDDD

      öö..........noi kaikki on tosi huonoja mun mielestä ettekö tiiä mitää kääntäjää joka osaa kääntää oikein ja on helppo käyttöisiä??? : ) kiitos jos ketoisitte sellaisen

    • dfagf

      ei ne kääntähä osaa kääntää tarkasti sehä on iha selvä! :D ei semmosta ookkaa joka osais kunnolla :D ne kääntää sana sanalta ja pittää sitte ite maalaisjärellä saaha ne sanat kuulostaa lauseelta

    • tyttö12345

      kirjoittaa google kääntäjä ja klikkaa ekaa !

    • Joopa joo

      Sunda demo käännin on paras, mutta kääntää vaan 20 virkkeen verran. Enpä tiedä muuta. Eli sillä demo versiolla ei voi paljoakaan tehdä.

    • kileri karaoke

      www.sanakirja.org

    • Kakka996

      Eti kaivosta. Hyppää kaivoon! Hyppää kaivoon!

    • Täss ois 3

      Vaikka Google kääntäjä kääntää välillä päin "sitä jotakin" niin onhan se parempi ku ei mitään. Kokeile myös Bing Kääntäjää.

      Sit on tää Sunda kääntäjä. Se vie demoon jossa saa kääntää 20 virkkeen verran. Rekisteröitymäll pitäs pääst about päivän kestoiseen demoon tai jotai.... en muist tarkkaa

    • siis oikeesti

      google kääntäjä on tyhjän päiväinen jos yrittää kääntää lausetta ruotsista suomeks

    • Ymmällään

      The man is paid 6000 marks a month--

      käännökset/

      kääntäjä.nu - Mies maksaa 6000 markkaa kuukaudessa.

      kääntäjä.org - Mies on maksettu 6000 markkaa kuukaudessa.

      googlekääntäjä- Mies on maksettu 6000 markkaa kuukaudessa.

      sunda- Miehelle maksetaan,6000 merkitsee kuukautta


      Mikähän lause näistä käännöksistä on oikeaoppinen????

    • aaargghh !

      Hei tuosta Baabel jutusta sain viruksen koneeseeni. !!!

    • Kivimäki71

      Google tekee nykyään jo riittävän hyvää jälkeä, ja käytänkin sitä itse lähes päivittäin. Ainahan sitä pitää muokata, sillä punainen lanka katoaa usein liiankin helposti käännöksestä. Tällainen konekäännös ei tosin koskaan pysty oikeaa ammattikääntäjää korvaamaan, joten välttäisin konekäännöksiä esim. verkkosivustoilla - huono käännös kun antaa todella typerän kuvan tekijästä.

      Tässä mainittiinkin jo Frengly ja Babel Fish, jotka ovat niin ikään käytännöllisiä, mutta kaikki vaativat tosiaan pientä omatoimista muokkausta, koska ne ovat muokaattomina usein harhaan johtavia ja kömpelöitä.

      Asiakkaille suunnatussa viestinnässä kannattaa käyttää luotettavia ammattikääntäjiä ja käännöstoimistoja, mieluiten sellaisia, joilla on korkeakoulukoulutus sekä vastuuvakuutus. Näin voit tilata riskittä - vastuu on käännöksen tekijällä.

      Olen käyttänyt itse (minulla on oma kv-verkkokauppa) useita eri käännöstoimistoja vuosien varrella, ja suosittelen lämpimästi samaa myös muille, jotka tarvitsevat käännöksiä kaupalliseen tarkoitukseen.
      Käännöstoimistoja on monia, joten jokainen voi helposti löytää itselleen sopivan. Olen viime vuodet käyttänyt itse Apropos lingua -käännöstoimistoa www.aproposlingua.fi , koska se on osoittautunut paitsi aikuisten oikeasti nopeaksi myös tuntuvasti muita käyttämiäni ammattikääntäjiä edullisemmaksi.

      Toki on olemassa myös muita, joita itsekin olen käyttänyt mm. DelLigua ja Noveau ja Lingoneer, mutta näissä asiakaspalvelu on ollut usein valitettavan hidas ainakin minun osaltani. Kannattaa kuitenkin kysyä mahdollisimman monesta paikasta tarjousta, sillä hintataso vaihtelee todella suuresti: low cost -käännöstoimistot ovat pääsääntöisesti muita käännöstoimistoja edullisempia, mutta niiden kääntäjät eivät ole ammattikääntäjiä, ja käännökset sisältävät runsaasti kirjoitus- ja kielioppivirheitä.

      Tsemppiä ja hyvää alkanutta vuotta!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe