GALLUP: Mihin tupaan kuuluisit??

*Anna*

Tässä nyt gallup, mitä en ole ainakaan ennen täällä nähnyt. Eli, vastaa tähän nyt rehellisesti luonteenpiirteidesi perusteella: Mihin Tylypahkan tupaan sopisit parhaiten/mihin tupaan sopisit huonoiten? Laita sen tuvan nimi johon kuuluisit Otsikkoon, niin kaikki näkevät helposti esim. mihin tupaan tulisi eniten. MUTTA: Älkää sanoko että kuuluisitte Rohkelikkoon vain "koska Härrikin on siellä" tai Luihuiseen "koska Dracokin on siellä". Eli siis LUONTEENPIIRTEET.
Tuvat:
Rohkelikko - urheat, rohkeat
Korpinkynsi - 'välkyt', älypäät, viisaat
Puuskupuh - ahkerat ja rehelliset
Luihuinen - ovelat ja kunnianhimoiset.
:)
--
Tässä omani: PUUSKUPUH, ehdottomasti! Olen vähiten Rohkelikko...

54

4320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angel_fire

      mä oon tehny sellasen testin, yhdessä
      virtuaali tylypahkassa, ja musta tuli
      rohkelikko... ja mä olen edelleen
      rohkelikon kirjoilla siellä...
      musta itsestä tuntuu, ettei musta olis siihen,
      mutta niin musta vaan tuli...

      vähiten mä kykenisin olemaan korpinkynsi...
      älliä kun ei löydy tarpeex...

      :)

      - angel_fire

      ¤ power can be held
      in the smallest of things ¤

      • uskollinen pimeälle

        ehdottomasti luihuinen voldemortkin tuli sieltä
        ja voisin uhrata henkeni häntä paremmin palvellakseni ja olen ehdottomasti vallanhimoinen.
        ps.PIMEYDEN LORDI NOUSEE JÄLLEEN KURAVERISET KUOLEVAT ENSIKSi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        uskollinen pimeälle kirjoitti:

        ehdottomasti luihuinen voldemortkin tuli sieltä
        ja voisin uhrata henkeni häntä paremmin palvellakseni ja olen ehdottomasti vallanhimoinen.
        ps.PIMEYDEN LORDI NOUSEE JÄLLEEN KURAVERISET KUOLEVAT ENSIKSi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        P.E.R.U.N.A


    • -ellu-

      Mihin kuuluu fiksut ja laiskat???

      • maridal

        en mä olis tarpeeks rohkee ehkä kuuluisin puuskupuhiin eniten ja vähiten luihuseen kun mä oon vähän ujo???


    • Salmiakki

      puuskupuh se on..=)mut olis tooosi kiva kuulua rohkelikkoon(ei sen takia koska harry on siinä)koska olis kiva olla tooosi rohkee ja urhea...=)

    • *Lizzy*

      mä haluisin olla rohelikko mut en sen takia et Harry on siellä vaan sen takia et Hermione on siellä.. =)

      • ~caroline~

        kaipa mä menisin luihuiseen, ainakin kunnianhimon puolesta!!>) sitäpaitsi draco on paras!!>)


    • moon

      Rohkelikko siksi että se sopii minuun parhaiten ja ehdottomasti en kuulu Korpinkynsiin.

      • Anonyymi

        Mä oon Korpinkynnessä


    • *niina*

      Joo... ehkä eniten niinku minä... en ole todellakaan korpikynsi tai rohkelikko... en kyllä luihuinenkaan... ;D

    • Myrtti

      Mä kuulun Puuskupuhii ja Rohkelikkoon!!! oon molemmat!

    • Iida

      ...näin minut lajiteltiin Harry Potter-sivuilla olevan testin perusteella. Voisin kyllä omasta mielestäni ollakin ihan hyvin luihuinen.

      Mutta jos tupiin lajittelu _tosissaan_ tapahtuisi vain noiden luettelemiesi kahden ominaisuuden perusteella, niin voisin olla ennemminkin puuskupuh.

    • Winky

      Kuuluisin luultavasti puuskupuhiin, vaikka korpikynsikin on mahdollinen. Luultavasti luihuseen minulla ei olisi mitään mahdollisuuiksia... :)

      • Gryffindor

        Oon tehy testejä netissä, ja kaikki on sanonu että oon Rohkelikko, voisin olla kyllä myös Luihuinen tai Korpinkynsi, mutta en Puuskupuh, koska en ole mitenkään ahkera...😅


    • Hermione Potter

      ...Mutta luultavasti olisin rohkelikko.Tai jos en Rohkelikko,niin sitten Puuskupuh.

      • j.p

        Näin se on!


    • peikko

      kai se on rohkelikko...

    • Girl90

      Saattasin sinänsä kuuluu Rohkelikkoon, koska uskallan yömyöhällä heittää kiviä naapuretten katolle... =) Se on kyllä aika "luihuismaista". Ainakaan en kuulus Korpinkynteen... Tai en oo kovin innokas opiskeleen... Tai sitten ehkä Puuskupuhiin...

    • ::taikasauva::

      Ennen ajattelin kuuluvani Rohkelikkoon, mutta en itse asiassa olekkaan kovinkaan rohkea, joten ehkä olisin PUUSKUPUH :D

    • Jiro

      Mieluiten kuitenkin olisin Luihuisissa tai Rohkuissa.. :)

    • Iida
    • Iida
      • <3

        Kuuluisin mielestäni kyllä Puuhskupuhiin, mutta ilmeisesti tupani siis on Rohkelikko tuon HP-sivujen mukaan. Tulisi nyt vaan sellainen ihan oikea lajitteluhattu ja kertoisi, mihin mä kuulun... Mutta jompikumpi noista.

        Mutta sitten voisin olla myös Korpinkynsi. Olen nimittäin... No jaa. En oikeastaan. Mutta olen iloinen ja persoonallinen... Reipas... Öö... Tällainen. En minä jaksa kertoa. Minulle riittää, kun kaverit tietävät, millainen olen. Mutta kai minä se puuskupuh... Tai Rohkelikko... Ihan vain luonteenpiirteitteni perusteella. Mutta en ikinä olisi luihuinen. En minä ole sellainen.


    • vähiten puuskupuh

      en oo oikeen varma, mutta tuskin se puuskupuh ois

    • Kyllikki Mega-Mummeli

      Mielestäni olen sitä ehkä kaikkein eniten, koska mikään muu en ainaskaan voi olla. Eikä se mitään. Luihuinen on ihan ok.

    • Larppastus

      Mut on lajiteltu sata kertaa luihuiseen ja laitettu myös muistuttavan eniten Dracoa :o vaikka onhan se

    • wqefarhtrjyksul

      Ite kuuluisin Puuskupuhiin luonteenpiirteiden mukaan.

      • tyyppi00000087544

        Oon tehny sellasen virtuaalitestin ja kuulun rohkelikkoon ja kyllä omasta mielestänikin


    • Mä oon...

      No, mut on luokiteltu korpinkynteen ja puuskupuhiin. =)

    • Dolly Anglea

      No mä en kuulu oikestaan mihinkään koska:
      Puuskupuh:en ole aina rehellinen enkä kovin työstä innostuva tai rehti.
      Luihuinen:en ole kunnian himoinen enkä paha.
      Korpinkynsi:en ole älykäs tai mitenkään viisas.
      Rohkelikko:en ole rohkea eikä luonteeni kuulu tähän tupaan.
      No lajitteluhattu sais sitten päättää.

    • Että mitä

      Enpäs tiedä. Saan hyviä numeroita ja stressaan kokeista kamalasti, mutten tunne olevani erityisen fiksu. Luihunen nyt ei ainakaan, en ole kunnianhimoinen tai juonitteleva. En varmaan pääsisi Puuskupuhiin, en ole ahkera. Kaveri sanoo että Rohkelikko... Ehkä, mutten tiedä olenko tarpeeksi rohkea. No, onhan Nevillekin siellä, joten kai se voi olla sisäistä?

    • HP-tyyppi

      Mä kuuluisin itseni, ja yhen testin mukaan rohkelikkoon ja vähiten puuskupuhiin...

    • norssiluihunen

      Kuuluisin luihuiseen tietenkin. XD

    • dr no

      Ei ainakaan puuskupuh tai rohkelikko. Ehkä K.kynsi tai luihuinen

    • korpinkynsi1

      Olisin ehkä halunnut Luihuiseen, mutta Korpinkynsi ei todellakaan ole paha.. Kunhan ei Puuskupuhiin.

    • ritvamummo
    • Velma

      Mä olisin ehkä Korpinkynsi, koska toi kirjaviisaus on eniten mua itseäni verrattuna noihin muihin ominaisuuksiin.

    • Lunami

      Korpinkynsi.

    • HRH

      Rohkelikkoon tietysti!Hp spelles laitto (siis lajiteluhattu) mut sinne

    • Jossua

      Korpinkynsi tai Luihuinen sinne haluaisin.

    • HGW

      Joka ikisen testin perusteella kuuluisin Rohkelikkoon. Puuskupuhiin kuuluisin ehkä toiseksi, kolmanneksi luihuiseen ja vikaksi korpinkynteen, ku oon ihan perusfiksu en erityisen ☺

    • Tällipaju

      Oon Rohkelikko koska kaikissa testeissä yms on sanottu et oon Rohkelikko ja mun äitikin
      on Rohkelikko en tiiä isästä mut kuulun varmaa vähiten Puuskupuhiin tai Luihuiseen

    • Anonyymi

      Oon tehny sellasen tupatestin, useamman kuin yhden ja ne kaikki lajittelu mut Korpinkynteen. Se on varmasti sopiva tupa mulle koska oon fiksu en kyllä mikään hikipinko koulussa mut muuten ja oon myös omaperäinen.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti rohkelikko Harry Potter oli siinä ja Voldemortin nimeä en pelkää käyttää ja olen rohkea🤓

    • Anonyymi

      Rohkelikko🔥🦁todistus:KYMMENEN tupatestiä tehty

    • Anonyymi

      Olisin aika varmasti Korpinkynsi, koska olen omasta mielestäni ikätovereihini verrattuna aika fiksu. Vähiten olisin varmaan Rohkelikko koska rohkeutta minulla ei ole ja olen aika nössö.

    • Anonyymi

      Korpinkynsi sopii eniten minuun.

    • Anonyymi

      Mä oon tehny tosi paljon kaikkii testejä ja aina mä kuulun korpinkynteen.:)

    • Anonyymi

      Oon luihuinen koska oon ovela ja niin

    • Anonyymi

      MIINULA EI OLE VANHEMAT
      NOITA VELHO
      HERMIONI reipgso

    • Anonyymi

      Korpinkynsi on mun tupa :) Tahtoisin olla Luihuinen tai Rohkelikko, koska Dramione!! <33

    • Anonyymi

      Olin luihunen:(

    • Anonyymi

      Korpinkynsi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe