Nukkumaijatar

Tytöllä penis

Vaalea teinityttö (Hanna, ei ihan täysi-ikäinen) oli kanssani jossakin huoneessa. Hänellä kädessään paperi, johon kirjoittanut paljon poikien etunimiä. Käsitin, hän oli sekstaillut kaikkien niiden kanssa. Tyttö sanoi jotain (en muista tarkasti), "jos pojat tietäisivätkin". (Taisi tarkoittaa, ei häntä oikeasti rakasteta, seksiä vaan haluavat.) Kauhistelin mielessäni tyttöä, kun on niin monen kanssa ollut!

Sitten olimmekin navetassa. Toinenkin teinityttö (tumma) siellä: teinit olivat työharjoittelussa lehmien kanssa, mutta olivat aika laiskoja (koettivat tosin tehdä jotain). Ihmettelin itsekseni, miten naistuttuni (hänkin navetassa) ottikin tuollaiset likat harjoittelijoiksi, ja mitä ajettelisi, jos hän tietäisi sekstailuista!?

Kesken navettatöiden teinitytöt olivatkin ilman vaatteita seinän lähellä. Vaalea Hanna oli alimmaisena eli istuvassa asennossa ja tumma tyttö vastakkain (seisoi) häneen. Hanna käski tumman tytön tulla sisäänsä: näin osittain ja kuulinkin, kun tytön penis painautui Hannan sisään! Minusta tuntui jotenkin kuvottavalta ja ajattelin: Hannaa varmaan saattuu, mutta silti hän vaan käskee naimaan häntä!

Tummalla tytöllä siis oli penis, vaikka olikin nainen!

3

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka voisi selvittää?

      Näin pari vuotta sitten saman tapaisen unen. Vanhimmalla tyttärelläni, joka on aikuinen, oli penis. Unessa ei oikein ollut mitään taphtumaa, muuta kuin tämä toteaminen, että se hänellä oli ja sitten se, että itse tunsin itseni epänormaaliksi, kun minulla ei ollut penistä. Ihailin tytärtäni, joka oli niin "normaali" ja ajattelin surulla itseäni, joka koko ikäni olin saanut olla niin ilman paljosta, joka toisille oli normaalia. Unessa oli tosin onnea siitä, että tyttäreni oli normaali.

      Voisikohan "penis tytöllä" olla symbooli normaalista sexuaalisesta elämästä? Mitä eroa minussa ja tyttäressäni on, on se, että minua on koko lapsuuteni ja nuoruuteni ajan rajoitettu. Esimerkiksi en koko nuoruuteni aikana olisi vanhempieni mielestä saanut tavata ja seurustella samanikäisten kanssa, - eikä missään nimessä poikien kanssa. Kaikki tyttäreni ovat saaneet kasvaa ja kartttua normaalisti. Siis heidän elämässään oli alun alkujaan "jotain" enemmän kuin minulla. Olen koko elämäni ajan tuntenut, että minussa oli jotain vikaa, verrattuna toisiin ikäisiini, kun minua niin valtavasti rajoitettiin. Jotain todella puuttui elämästäni.

      Siis, ajattelen, että sen tumman tytön penis (unessasi) ei ollut "fyysinen penis" vaan jonkinlainen tunne siitä, että hän oli enemmäm johtava persoona, joka ehkä auttoi sitä toista "vähän epätäydellisempää" tyttöä navettatöissä tai vaikkapa elämässä.

      Ehkä etsit tai tahtoisit oppia tuntemaan omaa "toista puoliskoasi", tai "todellista omaa luonnettasi". Kysytkö, "kuka olet" tai mikä on elämäsi tehtävä? jos niin on, nin voi olla, että asioita on selviämässä sinulle!

    • Uniessa on ehkä kuvattuna pelkoasi olla miesten kanssa. Kauhistelit tyttöä jolla oli ollut paljon seksisuhteita. Itse olet ehkä pelännyt juuri tuota, että sitä ne miehet vain haluavatkin. Lehmät ovat feminiinisiä olentoja. Sinulla olisi harjoituksen tarvetta oman feminiinisyytesi ilmaisemisessa. Tytöt joista toisella oli penis, kuvaa sitä että haluat nähdä elämässäsi kun feminiinen ja maskuliininen voima itsessäsi yhdistyvät, mutta näit sen kahden naisen kesken, koska se on "turvallisempaa" sinulle. Itselläsi voi olla pelko juuri maskuliinisesta voimasta ja sen satuttavuudesta.

    • jpa1

      tytöllä penis lol

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe