Hei! mitä kokemuksia Winpos kassaohjelmasta ?
Ole käynyt lähes kaikki läpi ja muilla ei ole näin helppoa kassaa ja lisäksi tuki toimii.
Winpos-Kassaohjelma
7
816
Vastaukset
- Tyytymätön Heavy User
Olemme iso WinPOS asiakas, ja meillä on juuri päinvastaisia kokemuksia. Tuki toimii jos oikean hemmon sattuu saamaan kiinni (muut ei tiedä mitään), nyt systeemi on tilassa ettei siihen uskalla koskea, koska heti on pelko että jokin paikka prakaa (siis ei se välttämättä sitä enää tee mutta pelko jäi). Lisäksi tuntuu olevan tekniseltä ratkaisultaan vanhanaikainen.
- catman
Täälä Etelä-Pohjanmaalla on monessa kaupassa winpos eikä kukaan ole suuremmin haukkunut ,mitä ongelmia sulla on ollut .Meillä on vielä maxpos joka on tuolta Turunpuolesta visualsoftware ja siinä oli kyllä ongelmia ihan muille jakaa je tuki ei toimi enään ohjelmatalo ilmoitti että tuki loppuu kesä 2006. Tähänasti olen itse korjaillut vikoja ja nyt pitääs vaihtaa winpossiin .T Kake
- korkea hintakin
Olen pettynyt ko. ohjelmaan. Eipä juuri ole mitään hyvää sanottavaa.
- Tyytymätön Heavy User
catman kirjoitti:
Täälä Etelä-Pohjanmaalla on monessa kaupassa winpos eikä kukaan ole suuremmin haukkunut ,mitä ongelmia sulla on ollut .Meillä on vielä maxpos joka on tuolta Turunpuolesta visualsoftware ja siinä oli kyllä ongelmia ihan muille jakaa je tuki ei toimi enään ohjelmatalo ilmoitti että tuki loppuu kesä 2006. Tähänasti olen itse korjaillut vikoja ja nyt pitääs vaihtaa winpossiin .T Kake
repostella, jos vaikka sattuisivat tunnistamaan asiakkaan. Ongelmia on kuitenkin ollut monella saralla esimerkiksi sen "elektronisen tarkistusnauhan" kanssa joka tuntuu olevan systeemin koko sielunelämä.
Nyt kun he vääntävät softaa sutena tuolle M-ryhmälle, tuntuu siltä että kaikki muut asiakkaat on jätetty oman onnensa nojaan. - Catman
korkea hintakin kirjoitti:
Olen pettynyt ko. ohjelmaan. Eipä juuri ole mitään hyvää sanottavaa.
Ilmeisesti halpaa ja hyvää ei saa samassa paketissa .winpossin kopio Finposs ei ainkaan toimi ja muut ovat niin vaikeita käyttää ,jotta ei kassalle voi ainakaan harjoitteliaa laittaa .Jos joku tietää hyvän ja halvan kassaohjelmiston jossa on emv valmius niin kertokaa.
- Tyytyväinen kauppias
Catman kirjoitti:
Ilmeisesti halpaa ja hyvää ei saa samassa paketissa .winpossin kopio Finposs ei ainkaan toimi ja muut ovat niin vaikeita käyttää ,jotta ei kassalle voi ainakaan harjoitteliaa laittaa .Jos joku tietää hyvän ja halvan kassaohjelmiston jossa on emv valmius niin kertokaa.
KASÖÖRI.NET on halpa ja mielestäni hyvä, kts http://www.kasoori.net
Sen saa muuten jopa ilmaiseksi kokeiltavaksi !
- Yrittäjä isolla Y.ll
WINPOS ON PASKA!!!"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544025On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742427Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801590
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111