Onko kukaan moista pelannut ja miksi kysyy Visa-korttia tms. jos kerta ilmainen? Emailia pukkaa jatkuvasti ja ihan pihalla jo...
Freelotto?
19
3853
Vastaukset
- juttuja
http://www.google.fi/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official_s&hl=fi&q=freelotto&meta=lr=lang_fi&btnG=Google-haku
freelotto - Google-haku
Katsele jos selviäisi- ilmainen.Suomenkielinen
http://fin.loterii.net/suomeksi_index14.html
LOTERII.NET: Voita rahaa! Pelaa maksutta! Arvonta päivittäin! - pihalla...
ilmainen.Suomenkielinen kirjoitti:
http://fin.loterii.net/suomeksi_index14.html
LOTERII.NET: Voita rahaa! Pelaa maksutta! Arvonta päivittäin!löysinkin tietoa linkeistänne eli huijausta näyttää olevan. Mukamas voittanut milj. dollaria, mutta pitäisi maksaa Visalla tietty summa.. Pitää kohennella englanninkielen taitoa, että vastaisuudessa ei saa roskapostia tolkuttomasti.
- muistaa
Kaikki jossa lukee isolla FREE tai ILMAINEN on aivan varmasti maksullista:D
- ilmaispelejä
- RAHAMIES
NO??? MONTAS MILJOONAA VOITIT????????=)Heh,Heh!!!!=)
- moromor
Tääl on jossain toinen topic tästä aiheesta ja sieltä löytyy vähän lisäinfoa tosta kyseisestä kusetuksesta, ym.. . Ei voi enää säälittävämpää olla et joku viel syöttäis jotain korttitietoja niille siin uskossa et ne ihan vaan ilmaseks rupee miljooia lähettelemään. Tosiasia mitä ne tekee, on että velottaa sulta 9.99$/kk for no reason. Ja sunhan on vähän mahdotonta löytää niitä jostain nigeriasta, missä homma on kenties laillista?
- freeloton uhri
moromor kirjoitti:
Tääl on jossain toinen topic tästä aiheesta ja sieltä löytyy vähän lisäinfoa tosta kyseisestä kusetuksesta, ym.. . Ei voi enää säälittävämpää olla et joku viel syöttäis jotain korttitietoja niille siin uskossa et ne ihan vaan ilmaseks rupee miljooia lähettelemään. Tosiasia mitä ne tekee, on että velottaa sulta 9.99$/kk for no reason. Ja sunhan on vähän mahdotonta löytää niitä jostain nigeriasta, missä homma on kenties laillista?
ootteko huomannut ootteko myös viruksen uhri???
- RAHAMIES
freeloton uhri kirjoitti:
ootteko huomannut ootteko myös viruksen uhri???
KONE ON KAATUILLUT...VIRUSTARKASTUKSESSA EI LÖYTYNYT MITÄÄN!!!MELKOSIA KOIJAREITA!HEH,HEH...
- OTETAAN RAUHALLISESTI
RAHAMIES kirjoitti:
KONE ON KAATUILLUT...VIRUSTARKASTUKSESSA EI LÖYTYNYT MITÄÄN!!!MELKOSIA KOIJAREITA!HEH,HEH...
MIELENKIINTOISIA MIELIPITEITÄ FREELOTON "UHREILTA". EIHÄN SE OLE KUIN NORMAALIA PELITOIMINTAA, MAINOKSIA TULEE (VERTAA ESIM VALITUT PALAT)JA PELAAMINEN ON AINA VAPAAEHTOISTA, PANKKI- TAI LUOTTOKORTEILLAHAN SE KOTIMAAN LOTTOKIN MAKSETAAN. FREELOTON SIVUILTA LÖYTYY KYSYMYSOSOITE JOHON KYLLÄ VASTATAAN IHAN ASIALLISESTI, TOSIN TÄMÄ KAIKKIHAN TAPHTUU ENGLANNIN KIELELLÄ!!
- Rahamies
OTETAAN RAUHALLISESTI kirjoitti:
MIELENKIINTOISIA MIELIPITEITÄ FREELOTON "UHREILTA". EIHÄN SE OLE KUIN NORMAALIA PELITOIMINTAA, MAINOKSIA TULEE (VERTAA ESIM VALITUT PALAT)JA PELAAMINEN ON AINA VAPAAEHTOISTA, PANKKI- TAI LUOTTOKORTEILLAHAN SE KOTIMAAN LOTTOKIN MAKSETAAN. FREELOTON SIVUILTA LÖYTYY KYSYMYSOSOITE JOHON KYLLÄ VASTATAAN IHAN ASIALLISESTI, TOSIN TÄMÄ KAIKKIHAN TAPHTUU ENGLANNIN KIELELLÄ!!
JUU...VASTAAHAN NE VIESTEIHIN AINA SAMALLA KIRJEELLÄ!!!=) OLEN MUUTEN VOITTANUT TAAS YHEN MILLIN LISÄÄ!!!!=) KYLLÄ MULLA ON SITTEN ONNEA!!!HEH,HEH,EH..=)
- rummi
Rahamies kirjoitti:
JUU...VASTAAHAN NE VIESTEIHIN AINA SAMALLA KIRJEELLÄ!!!=) OLEN MUUTEN VOITTANUT TAAS YHEN MILLIN LISÄÄ!!!!=) KYLLÄ MULLA ON SITTEN ONNEA!!!HEH,HEH,EH..=)
tuli tänään jo oikein kuva siitä voittamastani miljoonasta sekin muodossa. Laitoin emailia, etten usko koko lottoon ja voisivat lopettaa jo sen hehkuttamisen voitoista. Katotaan loppuuko. Kysyin samalla, mihin tarvitsevat Visa-korttia, jos lotto ilmainen, enkä mitään paketteja arvontoihin osta.
- mikko818181
OTETAAN RAUHALLISESTI kirjoitti:
Mitään normaalia hallituksen mandaattihan tässä on kyseessä vähemmistöjen
rahan tulon suojaamiseksi ok ok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Syytä hallitustusta tästä toiminnasta ok ok !!!!!!
How YOU FEELING ok ok!!!!! - mikko818181
Rahamies kirjoitti:
ei mitään olemassa halituksen mandaateja kaikki!!!!!!!
- Winners
Mulla on sama juttu
- Vepsi
Mulle tuli joskus mainos rutuun että olet voittanut rahaa joten olin heti klikailemassa että no perkele summa oli hassusti mukamas iso kun oli pilkkuja joka paikassa, mutta täytin tiedot ja sit tuli postissa shekki ja summa on huikeat 18 USA senttiä. Ja nyt mullekin tulee koko ajan että olen voittanut mukamas miljoona dollaria. Minä sitten innoissani että jee ja kun aloin täyttämään taas niitä tietoja nii eikun vaan kysyy jotain saatanan luottokortin numeroo nii taitaa olla huijausta tuo koko paska ja viestejä tulee nyt kaks kertaa päivässä alkaa mennä hermot.
- Edelbertus
Freelotto on aivan selvä skämmi. Täyttelin kentät ja rupesin lähettämään. Toimitus onnistuakseen vaati minua antamaan luottokorttini numeron sekä salakoodin!
He olisivat valmistaneet samanlaisen kortin hetkessä ja tyhjentäneet tilini. MUTTA: minulla ei ole mitään luottokorttia!
Varokaa tätä huijarifirmaa! - mikko818181
hallituksen mandaatti siinä on kysessä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- mikko818181
MITÄ hallituksen mandaatti koko juttu tai asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571