Seppo Saurio mun urheilu urani ongelmat turun seudun alueella tähän mennessä Tämähän koko juttu todistaa että olen vain pelkästään kaiken suhteen täysin oikeassa.!
Mulle on ihan sama ketä, tai kuka tahtoo, tai haluaa mun ottelevan. Mä en piittaa enkä välitä hevon helvettiäkään siitä Suomessa. Koska kaikki turussa tietää kaduilla, kouluissa et Mä olen ollut ottelu kelpoinen jo 2-3-4 vuoden ajan, ainoa mitä olen ymmärtänyt, ja tajunnut et mun ei haluta ottelevan, tähän asti saakka koko Turun kansa, lähes koko Suomi on estänyt mua ottelemasta. mikä on kaikkista säälittävintä mutta mä toisaalta ymmärrän myös sen että ihmiset ovat mulle kateellisia. Koska kaikki tietää et oon monien tyyppien Idoli Turussa, etenkin lähes koko Suomessa. kaikki tyypit tietää et mä olen lähestulkoon kaikkista kovin, kaikkista parhain Meinaa tuokaa mulle naaman kasvojen eteen kaveri ketä mä muka pelkään, Mä en tasan pelkää ketään, mä en pelkää kehässä ketään, mä en pelkää saleilla ketään mun uraa on turha kenenkään yrittää pilata mä sanon ennenkuin mä todella olen hävinnyt jollekulle niin niin kauan ennen sitä mä olen juuri just niin hyvä kun sanon olevani. Enkä muuta sanomistani omasta itsestäni kenenkään muun, enkä kenenkään toisen takia. Ihmiset Turussa, ja koko vitun Suomessa saavat niellä sen mitä mä olen, ketä mä olen, kuka mä olen ja millainen mä olen, kuka mä olen, ja mikä mä olen.
Ainoa mitä mulle on yritetty tehdä mua on yritetty monien valmentajien taholta haukuttu häviäjäksi, luuseriksi, typerykseksi, hulluksi ehkä olenkin onko se syy ettei mun anneta Turussa, Turun seudulla eri taistelu-kamppailulajeissa otella että vetäisin turpaan jengiä silleen et mua vastaan ei kehään uskalla nousta tyypit. Onkohan myös todellinen syy se että sen takia mulle on aina laitettu päätä pidemmät, itseäni isomman kokoiset vastustajat, ja tyypit yyrittämään runttaamaan, mukiloimaan mua ja hakkaamaan mua että itsevarmuus ja itseluottamus menis, Vai onko koko Turku niin luuseri mesta kateellisuudesta että yhdelle tyypille kuka on todellinen aito oikea Real fighter- taistelija että ihmiset eivät vain halua kuulla, eivätkä toisaalta koska totuushan musta on että - I ain t gotta be nothing or nobody what I don t want to be, I m not afraid of to be what I wanna be, - ;Mä en pelkää olla sitä mitä mä olen, mä olen julkisesti sitä mitä mä olen Mä teen mitä mä haluan, mä teen mitä mä tahdon ketään ei mua omista ei kukaan Suomessa.
And I ain t afraid too be, What I wanna be.!
Vai onkos asia niin että lähes koko Suomen, ja koko Turun kaupungin kamppailulaji piirit tietävät siltikin kuka mä olen ja kun tietävät millainen olen, kuinka hyvä olen, kuinka kova olen & kuinka taidokas, ja taitava rehellisesti olen, ja faktan etten mä pelkää ketään. Niin sen syyn takia Suomessa vaikka olisin ikinä kuinka hyvä, kuinka taitava olen niin mun ei annettais otella missään ei nyrkkeilys, ei potkunyrkkeilys otella edes, aika säälittävää touhua. Mä sanon teille muille et FUCK YOU. Suomen perustuslain mukaan ainakin tietääkseni ihan tälläisena pr-tietona, kuten mulla kuten kaikilla muillakin on täysi vapaan-maan vapaus & oikeus olla mitä tahtoo, olla mitä haluaa, aion ainakin itse kaikkien muitten, kaikkien toisten sanomisista, ja tekemisistä huolimatta sanoa mitä haluan,. puhua mitä haluan, olla mitä haluan, edustaa mitä haluan olen sitä kunnes itse lopetan siihen saakka. Olen sitä mitä mä olen. Sitä kukaa, eikä ketään voi multa sitä ennen viedä. Mulla on täysi oikeus olla siinä missä kaikilla muillakin olla sitä mitä elämässä vapaasti haluan olla, juuri sitä mitä mä haluan olla, mitä, mikä, ketä ja millainen itse mä tahdon olla, Suomi on Vapaa Maa, Suomessa saa kuka vain tehdä mitä haluaa. Suomen perustuslain mukaan. Suomessa on sananvapaus ja olemisen vapaus jokainen ihminen on Suomessa vapaa tekemään mitä haluaa, sanomaan mitä haluaa, puhumaan mitä haluaa. Suomi on vapaa maa tämä ei ole mikään Venäjän entinen neuvostoliitto jossa pidetään ihmiset muurin takana konekivääreillä uhaten. Tietääkseni tämä maa on kaikista maista tämä on kaikkista vapain, koska tämä on vapaa-maa. Tietääkseni myöskään Suomi ei ole mikään Isä aurinkoisen stalinen omistama landia, Tä on Suomi. So Let s say it like it is. Mulle on ihan sama sellainen juttu ketä, tai kuka mut haluaa nähdä kehässä mä en pelkää edustaa itseäni, ja mä olen sitä mitä. Mä olen sitä mitä olen, se mikä olen, se mitä edustan aina siihen saakka kunnes mä lopetan vasta. Niin kauan kuin mä en lopeta kaikki tietää menin mä vaikkapa Kiinaan, Sweitsiin, Ruotsiin, Tanskaan, vaikkapa Pohjois-Koreaan , vaikkapa Afrikkaan. Niin kaikki all the ladies, all the people, kaikki ihmiset kaikki jengi tietää et mä olen todellinen taistelija tyyppiä oleva champ Mestari. Mä olen sitä niin pitkään, niin kauan kuin mä aion olla, kunnes joskus sitten mä lopetan ja kukaan ei multa vie sitä mitä mulla on, ja kukaan ei lopeta mun uraani urheilussa ennenkuin mä itse niin sanon.!.
Tähän asti saakka kun olen yrittänyt luoda urheilu-uraa mua on yritetty syyttää ties mistä, asioista kuten : Huumeet, Huumeiden käyttäjä Suomessa mua on julkisestii yritetty jatkuvasti leimata mun puhdasta tahratonta, rikosrekisteritöntä nuhteetonta mainetta pilatuksi, ja mustamaalatuksi maineeksi, likaiseksi sellaiseksi maineeksi. Jopa jotkut naiset ovat yrittäneet syyttää mua muka joksikin muka naisten raiskaajaksi, naisten pahoinpitelijäksi, huumeiden käyttäjäksi, nistiksi, varkaaksi. Mua on yritetty hidastaa, ja estää ottelemasta, mun ottelu uraa yritetty vaientaa, on yritetty hiljentää, sitä on toistaiseksi koko ajan Suomessa hidasteltu, sitä on vain vaiennettu, ja hidastettu, hidasteltu, en tajua sitä, kaikki tietää kuinka taitava, kuinka notkea, kuinka hyvä olin ja kuinka hyvä olen ollut, ja kuinka hyvä yhä olen Potkunyrkkeilemään & Nyrkkeilemään, ja taistelemaan, Potkunyrkkeilemään, ja , Sitä mitä mä olen olen siihen saakka kunnes lopetan, ja mun urani loppuu, ja aion olla siihen saakka kunnes mä joskus sitten lopetan, Mä olen sitä niin pitkään, niin kauan kunnes mä lopetan urani. Mua on tähän saakka asti mennessä yritetty nolata julkisesti. Mua on yritetty erottaa eri kouluista että mun elämäni menis huonosti, mulle on ihan sama ketä, ja kuka musta sellaista paskaa uskoo, kun mä en siihen edes itsekkään usko. Mutta mä uskonkin siihen että kaikki kateelliset ilkeät v-mäiset vittumaiset ihmiset tekee tollaista toisille ketä, ja ketkä menestyy hyvin, ja kenellä menee hyvin. Voisin jopa tässä mainita Yhden nimellä tunnetun Potkunyrkkeilynkin valmentajan täältäpäiin kenen syyn takia ja kenen takia olen ulkona. Tälläkin hetkellä Potkunyrkkeilystäkin, kuka on vähän päästään vialla sellainen vähän läskiintynyt, lihava, hiukan vatsakupuinen kapinen tyyppi. Ketä & kuka äijä on tähän mennessä yrittänyt estää mun pelkästä henkilökemioiden ristiin menon takia, pelkästään pelkän kateellisuuden takia mulle, mua kohtaan koko jätkä, koko äijä on vaan kateellinen tuntee tai vähintään ja enintään edes itse on ja tietää olevansa. Siksi kysyisinkin nyt koko kansalta, ja kaikelta jengiltä, että onko todellinen champ mestari se ketä vihalla, kateellisuudella , ja pelolla hallitsee ja hankkii kunnioituksen, vai se kuka hymyillen ystävällisyydellä, hymyllä, ystävyydellä, rakkaudella, välinpitämisellä, välittämisellä, ja saamalla lähes koko oman maansa, ja oman kaupunkinsa tuen on ihmisten silmissä todella se todellinen champ, jota jengi kunnioittaa, ja arvostaa kamppailulaji salien sisäpuolella, että ulkopuolella aidosti todella oikeasti.???,
Toisin kuin joku läskiintynyt keski-ikäinen äijä joka kuvittelee vain olevansa jotain. joka kuitenkin on joku kateellinen ikäänsä elähtänyt valmentaja. Joka potee jotain syyllisyyttä, ja huonompaa huonomman luokan alemmuuden kompleksia, siitä että ehkäpä. Minä - mä itse olen kyseistä tyyppiä enenmmän jotain mitä hän itse ei ikinä edes pystyisi olemaan mitä mä olen jo, mitä kaikki mä oon. ja Että ehkäpä jengi kunnioittaa mua enemmän kuin häntä uraani silkan, pelkän kateellisuuden takia hänestä kulkee yhden toisenkin ottelijan suusta juttua että" Hän on kuulemma sellanen perus vittumainen" jaa-a keneltäköhän oisin kuullut ton. Mä voin sanoa mä en ole mikään häviäjä, ja ainoa asia miksi olen tälläkin hetkellä pois ulkona Potkunyrkkeilystä, kun kaikki eri saleilla, kaupungilla, koska kerta joka jengi , porukat, nuoriso, kaduilla jengi tietää kuka mä olen, ketä mä olen, ja mikä mä olen niin mä sanon. Että älkää kysykö multa miksi olen ulkona siitä lajistakin kuten monista kamppailulajeista Turun alueella, Turun seudulla joku vältelty, salattu, valehdeltu syy siihen noissa piireissä salailusti on pakko olla jos jotain tälläistä asiaa salataan joku salattu syy siihenkin on olemassa jota koitetaan, ja yritetään peitellä, salata, panetella, valehdella, peittää ja unohtaa. Täytyy sanoa hyvin on jäljet teoista peitelty, valehdeltu, haudattu ja hiljennetty. , Joten älkää tulko multa julkisesti kaduilla syytä kyselemään miksi mulle kävi näin, miksi mulle on käynyt näin kysykää sitä itse mun valmentajilta koska syytä en mä itsekkään edes tiedä.!, . Joten vastaanpa omasta puolestani kaikkien toisten muiden kysymykseen näin vastauksella joka on- kysykääpä itse valmentajilta. että miksi jollekkin, jollekulle Suomessa kuka on tosi taitava, tosi hyvä siis todella hyvä taistelija notkea sellainen, kehitys kelpoinen sellainen, taidokas sellainen hyvin 99 % hyvä ottelu kelpoinen sellainen ottelija leimataan jänishousuksi, pelkuriksi, taaksepäin pakittelevaksi, kyyryyn meneväksi pelkuriksi muka joka mukamassa ei kestä iskun iskuakaan eiikä mukamassa pärjää kehässä. Kuka muka pelkää olla kehässä . Voin sanoa te muut voitte valheellisten oletusten. You all thought that Sepi Saurio / Seppo Saurio is going to fall, You all thought. I would fall, that it would be my destruction your , you re wrong wrong wrong wrong wrong again.!. Mä sanon taas kerran väärässä olette mä en ole koskaan murtunut, mua ei pysty murtamaan, mua ei pysty hajoittamaan olen liian sisupussi siihen, mä olen liian kova siihe, liian sisukas siihen, Jos mut yrittää murtaa se ei onnistu, mä voin sanoa mut voii hakata, mut voii vaikapa raiskata, mut voi pahoinpidellä, mut voi hiljentää, mut voi vaientaa, mua voi uhitella, uhkailla ja pelotella ottelemasta ja estää,. ainakiin yrittää estää ottelemasta, mut mun uraa ei kukaan voi eikä pysty lopettamaan ennenkuin itse lopetan and that s a fact - se on pelkkä fakta.!.
Kuten mun idolini Muhammed Ali sanoi - You would like it suppouse to me that it would be a meth that Muhammed would fall, that it would be my destruction, I shook all the world ravisutin maailmaa, you all are wrong I shook the whole world.! kuten Muhammed Alin tapauksessa hän sanoi. Kuten myös mun omassa tapauksessa you think twice, think again you think wrong, mä olen oikea aito fighter - taistelija niiin pitkään, niin kauan kun mä sitä olen Suomen-maassa -
Kaikki on läpi elämän tietänyt kuinka paljon mä itse ihailen Muhammed Ali: a, kaikki tietää että kuinka paljon samaa paskaa, samaa lokaa, samoja vaikeuksia, ja samoja ongelmia mun päälleni, ja mun niskoilleni on yritetty pistää, ja yritetty laittaa Suomessa kuten Muhammed Alin kohdalla jenkkilässä, Amerikas - You want to send me to jail, fine go ahead go right ahead - and you will apologize from me. Kun kaikki tietää kuitenkin et heitän sellaisen nyrkin iskujen sarjojen lyönti niitin, et teen toisesta ennenpitkää kuiteskin vain ihmis-sateelliitin.!
You can bust me up, but you can t break me, And I m not afraid to be what I wanna be, YOU fuckers can t break me.... You won t Break me.! mua ei voi murtaa, mua ei pysty murtamaan.! Mä olen siihen liian vahva, liian kova, liian luja, ja se ketä sitä yrittää tekee sen silkasta kateellisuudesta, alemmuuden tunteesta, ja alemmuuden kompleksin takia patethic, ... aika säälittävää touhua hei.!, hei camoon.
Voisin ottaa pöydälle tapauksen 70-luvulta tapauksen Cassius Clay tähän pöydälle esille tapaus Muhammed Ali, ketä koko Amerikka/Usa yritti estää ottelemasta, kunnes tajusivat etteivät voineet onko koko Suomi niin rasistinen maa, että jos mun kohdallani se ettei mun anneta otella johtuu esim.samanlailla kun Muhammed Alin, kohdalla mun uskonnon vaihdosta yhdessä vaiheessa, ja mun nimeni vaihdosta. Tietääkseni Suomessa on sanan,nimen ja sukunimen ja uskonnon vapaus, jokainen saa todistaa mitä nimeä, ja mitä uskontoa tykkää, tahtoo, ja haluaa. Mitä te muut haluatte tehdä mulle vai hä.!" heittää mut vankilaan , pelottaa mua, pelotella mua, mut , vaientaa mua. hä.Å?.,!, hiljentää mua vai,! hä.,?m, so what I ain t gotta be what I don t wan t to be. kukaan ei tule mulle sanomaan mitä mun pitää olla, tai mitä mun ei pidä olla, heittäkää saatana ittenne helvettiin vetäkää itsenne hirteen jojoon.!. Mua ei voi hiljentää, eikä vaientaa. Mä sanon se kuka sitä tulee yrittämään herää seuraavana aamuna siihen että haluaa välittömästi pyytää multa anteeksi sitä tekoa.!!!!. Koska mä voin sanoa sen että, oon pikkuhiljaa alkanut epäilemään että Suomessa mun tapaus on liki lähellä Muhammed Ali: n tapausta tavallaan siksi että koko suomi yrittää tehdä mulle samoin kuin Usa/Amerikka teki Muhammed Ali: lle.
Muutenkin mun ei ole ikinä tarvinnut koskea huumeisiin, eikä myydä yhtään kenellekkään yhtään mitään huumeita, en ole mikään vitun huumekauppias. Mun ei ole ikinä tarvinnut hakata, eikä lyödä naisen naista, mun psyyke, ja henkinen puoli muutenkin estää, ja estäisi. En vain ole mikään naisten hakkaaja luonteeltani, en toisaalta mikään huumekauppiaskaan, en mikään raiskaajakaan, sen , en vain ole sellainen en lyö naisia, en hakkaa naisia, mua on turha syyttää raiskauksista, Kuten mun oma henk.kohtainen asianajajani on sanonut. Että ellei noille tarinoille anteeksi sori siis" Noille valheellisille syytöksille, ja noille valheellisiille syytteille, niin on silloin mun oma maine täysin tahraton, täysin puhdas, joilla mun maineeni yritetään tuhota, ja yritetään pilata ja mustamaalata kateellisuuden takia. et ellei tollasille tarinoille jos ei löydy mitään aitoja faktoja, aitoja perusteita, ja aitoja pitäviä silminnäkijöitä, todistajia, todisteita ja sun muita niin tollaiset puheet eivät musta todista kuulemma yhtään mitään, silloin ne ovat yhtä kuin tyhjän kanssa.
Voin sanoa koko Suomi is holding me back.! - koko Suomi täl hetkel pidättelee mun uraani, on syy miksei mua ole näkynyt vielä missään ottelemassa.! heti kun koko Suomi, ymmärtää ettei tarvi pitää, eikä pidätellä jotakuta ja yrittää tuhota, pilata ja sabotoida jonkun ihmisen urheilijan urheilu-uraa niin. Sitten heti mut nähdään heti Ottelemassa sitten.!, mutta kukaan ei kukaan tule sanomaan mulle päin-naamaa mitä mun pitää tehdä, mikä, ketä ja kuka mun pitää mukamassa olla. ehei väärässä olette you think twice, you think again you think wrong .! mulle ei kukaan tule sanomaan päin naamaa mitä mun pitää olla, koska tiedän itse mitä, kuka, ja mikä mä olen, ja mitä mä yhä edustan siihen saakka kunnes mä lopetan.
Mä sanon koko Suomelle, ja Mä sanon koko Turulle mua on turha yrittää Vaientaa, .!, - Mua on turha yrittää hiljentää mä auon suutani, ja mä auon sitä niin kauan ku mä sitä auon. You can lock me up.! throw away the key, mut mua ei pysty vaientamaan , eikä hiljentämään,."! koko maailma tietää kuka mä olen.! vaikka tekis mulle mitä tahansa.!
Tiedoksi kaikille naisille Suomessa Mä OLEN YHÄ SINKKU, OLEN TÄYSIN VAPAA, en ole eronnut, mulla ei ole lasta vielä kenenkään naisen kanssa, en ole perheellinen, enkä varattu mulla ei toistaiseksi ole yhtään ketään tyttöystävää, eikä nais-ystävää, olen omasta halustani ollut vapaana sinkkuna täysin toistaiseksi jo kohta yli 2 vuotta jo kohta pian. Ejn ole sen aikana seurustellut yhdenkään , enkä kenenkään naisen kanssa sen koko aikana.! mulla ei ole ketään ,en ole kenenkään kanssa. Omasta tahdostani en seurustele tälläkään hetkellä kenenkään kanssa, kukaan nainen ei omista mua jos joku nainen niin väittää et kuulun jollekkin naiselle, ja et oon maannut jonkun tietyn naisen kanssa, ja et olen muka kihloissa, naimisissa tai varattu niin Tässä tulee suora Totuus BULLSHIT!!!!!!!!!. Tollanen puhe joltain naiselta, naisilta on täyttä paskaa, täyttä valheita, ja valetta. Musta että väittää olleensa mun kanssa, väittää paneneensa ja naineensa mun kanssa. Olen niin kauan itse seurustelematon, ja vapaana sekä sinkkuna ja niin kauan olen täysin sinkku, täysin vapaa , vapaana seurustelemaan kenen kanssa ikinä tahdon koska THE CHAMP is HERE,.! mä olen sinkku jos olen enkä oo toistaiseksi edes ollutkaan kenenkään naisen oma , enkä kenenkään naisen kanssa, en ole naimisissa kenenkään naisen kanssa,enkä varattu en edes kihloissa.!, joten Pelkkää paskapuhetta totaalista valehtelua, panettelua, ja paskapuhetta, sitäpaitsi mulla on se tietty juttu isompaakin isompi, ja käytän suojausta, ja ja käyn teisteis ja olen 100 % puhdas.!
Terveiset multa itseltäni terveiset by Turkulainen kehien fighter taistelija, Sepi Saurio / Seppo Saurio Turusta.!.! all the ladies out there know how it is, from the darkness to the light.! , you want to send me to the jail, fine , go ahead.!
T Sepi Saurio / Seppo Saurio tässä oma mielipiteeni asioista.!
Seppo Saurio mun urheilu urani ongelmat turun seudun alueella tähän mennessä
88
9369
Vastaukset
- apua Hannu Karpolta
tai MOT-ohjelman toimittajilta? Heitä saattais ehkä kiinnostaa tarinasi.
Pelkääkö ne turkulaiset sua vai mikä siinä mättää ettet pääse matsaamaan?- Boxer of Real Deal of turku
Jaa -a kuule , vois olla hyvinkin tuo juuri syynä sanoppa se.=), vai mitä noh ihmisiä on moneen eri lähtöön kusipäitä ja mukavia ihmisiä... Mut onneks niitä mukavia ihmisiä on olemassa kuitenkin enemmän Kiitos sun kohteliaasta tuesta otetaan huomioon kiitokset sul thanks.=)..kiitos vielä kerran...=)
- Boxer of Real Deal of turku
Enpä tiedä noista MOT - ohjelman toimittajista heitä vois kiinnostaa tarina mut haluan taistella oman julkisen taisteluni oman maineeni, kunniani ja ylpeyden puolesta omalla kotikentälläni, teidän kaikkien muiden kotikentällä..
Love you all, rakastan teitä kaikkia, muut toiset ihmiset ovat mulle tärkeämpiä kuin mikään muu. Kunnioitan arvostusta & tukea se saa minut tukemaan ja arvostamaan teitä kaikkia muita.=) - Boxer of Real Deal of turku
En tiedä Turkulaisista.? mähän olen Turusta, edustan meidän omaa kaupunkia kaiken sen kaupungin nimikirjaimien varjossa, edustan kaikkia toisia muita miehiä jotka kärsivät, ja kokevat elämässä epäoikeudenmukaisuutta, ja vaaraa, syrjintää, epäoikeudenmukaisuutta injustice.!. Mä vihaan rasismia, siinä missä vääryyttä, missä kuten myös epäoikeutta, sekä epä oikeudenmukaisuutta se on ongelma yhteiskunnassamme toisten muiden ihmisten syrjiminen, rasismi, vääryys... Vääryys on korjattava.!.
Koska mä sanon justice & Liberty is not for sale.! oikeus ja vapaus ei ole myytävänä, ja lahjottavana.! sillä viha kuten apartheidit..toisten rotujen, toisten uskontojen tallaaminen on suoraan syvältä perseestä.! Mä rakastan omaa kotikenttääni, omaa kotikaupunkiani Mä kuolisin sen puolesta, kuten Oman isänmaani puolesta jotkut voivat luulla et why you hate it so much, hate it.????? vihaan sitä.???? Oikea vastaus tähän on: - Mä rakastan sitä , ja Mä kuolisin sen puolesta jopa.! Niin paljon Mä rakastan sitä.!, ja se on ainoa totuus.!. Suomi on mulle hyvin oma rakas kotimaa mun isänmaa mun synnyinmaa se on mulle erityisen tärkeä.! edustan kaikessa mun synnyin ja omaa isänmaatani.!
T: Seppo Saurio. - Boxer of Real Deal of turku
Ai että Mikä siinä oikein mättää, jaa - a toi oli hyvä kysymys sulta. Kantsis kysyä niiltä.! , paitsi sieltä vois tosin tullakkin joku valheellinen valehteleva vastaus. Epäilemättä luulisin.!,
Puolustan vain jokaisen normaalin, tavallisen tuiki jokapäiväisen tuiki tavallisen ihmisen jokamiehen ja jokanaisen, joka ihmisen oikeutta edustaa itseään, olla oma itsensä.!
jaa a syy voisi olla koska en suostu kun tiedän ettei ole mitään järkeä antautua vapaasti noin 180 cm- 190 cm - 2 metriä pitkiä kavereita vastaan jotka painais noin 80 kg-90 kg - 100 kg - 101 kg - 110 kg - 112 kg, sellaisia kaljuja isoja sikaniska korstoja vastaan, Mikä ois sokeaa silkkaa typeryyttä, ja hulluutta, Koska nenähän siinä menis vituiks, ja murtuis, ja huulethan siinä aukeis ja jatkuvasti tulis jonkunlaisia loukkaantumisiaja kylkiluiden murtumia jne.. muiden luiden murtumia kertokaapa mulle.
Kannattaako sellainen touhu vapaasti mennä pieksettäväksi jos olet paina 60 kg ja olet 170 cm pitkä tehdä niin.????? Mun mielestä asia mistä pidän kiinni on normaali terve järki..Muu olisi silkkaa hulluutta.!, Koska siinäpä teille todellinen syy, mihin en ollut suostunut aiemmin, enkä nytkään miksi tilanne on mikä se on.
Kiitos kommenteistasi, ja tuestasi.=) - Boxer of Real Deal of turku
Jaa - a enpä tiedä mulla ei sinänsä meidän omasta kaupungistamme, eikä meidän omista ihmisistä tässä kaupungissa, eikä oman kaupungin jengistä, ja porukoista ole silleen mitään negatiivistä pahaa huonoa kommentoitavaa. Mulle silti oma kotikaupunki on paras rakkain kotikaupunki. En vaihtaisi sitä asiaa mistään hinnasta. Turku Rocks, Turku is best, Turku on paras. Turku Rock City.!,
Ottelenhan meinaa tuossa vuoden-vaihteessa Nyrkkeily- ottelussa, salikilpailuissa. Näyttääkseni etten pelkää juuri yhtään mitään & enkä yhtään ketään, palauttaakseni oikean maineeni, ja oikein todellisen minäni, oman tuntoni, ylpeyteni, oikean aidon kunniani, todistaakseni teille te muut hyvät Turkulaiset että olen uskomuksienne arvoinen, ja teidän uskonne, ja tukenne arvoinen. Kilpailen & ottelen juuri tuos heti vuodenvaihteen jälkeen todistaakseni seisovani puheitteni, ja sanojeni takana niin että te kaikki voitte muut ihmiset aina olla mua epäilemättä, ja ehkäpä jopa kenties kerrankin luottaa muhun, uskoa muhun etten petä teitä kaikkia muita ja teidän vankkaa, vahvaa uskomusta Kiitos uskostanne, en unohda sitä.! t: Sepi Saurio. Love you all, rakastan teitä kaikkia.!
- poova
mikäs mies se tämä on??
Ai että mikäs mies tämä on mukava , ihmis ystävällinen kansan sankari, ihmisiä etenkin toisia muita ihmisiä rakastava, tyyppi kenellä on sentään vielä sydän jäljellä rintakehässä kaiken muun lisäksi mitä mieltä olet vastauksesta riittääkö kuvailemaan minua.=).??
vastauksia ja kysymyksiä otetaan vastaan.=)tukea tarvitaan uralla nyt jos koska.=)..kiitän sinua sydämmestä. - poova
Boxer of Real Deal of turku kirjoitti:
Ai että mikäs mies tämä on mukava , ihmis ystävällinen kansan sankari, ihmisiä etenkin toisia muita ihmisiä rakastava, tyyppi kenellä on sentään vielä sydän jäljellä rintakehässä kaiken muun lisäksi mitä mieltä olet vastauksesta riittääkö kuvailemaan minua.=).??
vastauksia ja kysymyksiä otetaan vastaan.=)tukea tarvitaan uralla nyt jos koska.=)..kiitän sinua sydämmestä.no eiköhän se riitä kuvailemaan:) ilmeisesti olet nyrkkeilijä?? ajattelin aloittaa nyrkkeilyn tiedä jos vaikka joskus kohdattas kehässä... ;)
poova kirjoitti:
no eiköhän se riitä kuvailemaan:) ilmeisesti olet nyrkkeilijä?? ajattelin aloittaa nyrkkeilyn tiedä jos vaikka joskus kohdattas kehässä... ;)
Tiedä sitä vaikkapa...=)..Mukava jutella saman henkisten ihmisten kanssa, jotka ymmärtää paljon treeniä, paljon onnea, pidä lippu korkealla , treenaa paljon onnea sille yritykselle,...=)..ilmeisesti olen.=).
Good Luck, onnea sille treenaamis yritykselle...=). Thanks vielä kerran. - Boxer of Real Deal of turku
poova kirjoitti:
no eiköhän se riitä kuvailemaan:) ilmeisesti olet nyrkkeilijä?? ajattelin aloittaa nyrkkeilyn tiedä jos vaikka joskus kohdattas kehässä... ;)
Kannattaa aloittaa se on fyysisesti silleen ihan riittävän tarpeeksi hyvä urheilullinen vapaa-ajan vieti harrastus mutta erinomainen hyvä sellainen tuo Nyrkkeily ainakin minä itse koen niin lajista.=).
Ei ainakaan itsevarmuuden - tai luottamuksen puutteesta ole kiinni tämän äijän urakehitys! Kyllä usko siihen, että hän juuri on paras, on sen verran luja, että jo tolla varmuudella luulis pääsevän ottelemaan.
Thanks kiitos sinunkin tuestasi niin luulisi, ja niin tietyssä toisessa seurassa nyt ensimmäiseksi väli-aikaisesti pääsenkin, tai niin. Minulle ainakin on kerrottu, ja informoitu että Vuoden-vaihteen jälkeen olen menossa ottelemaan, kilpailemaan salikisoissa. However... Onneksi tuossa Nyrkkeilyn puolella Turussa vuoden-vaihteen jälkeiseksi ajotetuissa salikilpailuissa,missä kuulemma kilpailen olen kuitenkin osallistumassa sen urheilulajin puolella nyt ensiksi... saas nähdä miten siellä minulla sitten menee, sujuu.=)...Kiitos tsemppauksestanne, ja tuestanne, sitä ei unohdeta rakkaat Turkulaiset.!
NIIN LUULISI OLET IHAN OIKEASSA. Olen kaikissa mitoissa sinun kanssasi juuri yhtä & samaa mieltä asiasta kanssasi sekä sanoissasi puolellasi tässä asiassa nyt kuitenkin t: Seppo. thanks ja paljon kaikkea hyvää sinulle, ja paljon onnea,..menestystä, ja hyvää kaikkea kiitos kultaisista tarvituista tsemppaavista sanoistasi.=).
Syy miksi mun urakehitys toisessa lajissani on hiipunut on se, että mut olisi laitettu johonkin tyttöjen KuntoPotkunyrkkeilyn puolelle, Kun en siihen mennyt ja siihen suostunut koska. Sattumalta olen se sama todellinen taistelija kuin aina ennenkin en halunnut lähteä täysin totaalisesti heidän vaatimustensa takia nolaamaan itseäni ja kun tiesin millainen julkinen mun nolaus juttu se ois pitäny olla, en mennyt lankaan, koska tiesin koko ajan että oli mun huijauksesta, huiputuksesta, kusetuksesta ja maineen pilaamisesta ja kateudesta, kateellisuudesta kyse. Niin en mennyt mukaan siihen, vaan jäin Toistaiseksi Opettelemaan, ja harjoittelemaan pelkästään rankasti. Sekä vakuuttavasti. Tuohon Nyrkkeilyn puolelle panostaen siihen, ja käsitekniikoiden kuntoon saamiseen, tietäen että multa ja mulle hankaloitettiin, ja vaikeutettiin Potkujen opettelemis ja niiden potku taitojen taidokkuus potkuratojen toiminnassa, ja toimivassa kunnossa pito mahdollisuus otettiin multa pois, kiellettiin multa, evättiin multa, pilattiin multa, niin että tiesin mun potku taitojeni surkastuvan, huonontuvan ja menevän päin mäntyä epäkuntoon, niiin että. Potkujen takaisin opettelemiseen menee mulla vähintään vuosi-2 kertokaapa onko tämä tälläinen oikein.? hei camoon Kuntopotkunyrkkeily on naisille, ja kuntoilijoille, ja tytöille, ei todellisille kilpailu kyvykkäille, ja kilpailu halukkaille."!
hei sori nyt vain jätkät mut en oo mikään kuntopotkunyrkkeilijä olen todellinen kilpailu halukas toimintakelpoinen ihmis toimintakone ase olen taistelija niin sielultani.!, kuin mieleltäni, en mikään tasan mikään typerä aerobiccaaja van damme mies.! trikoissa.!
T: Seppo Saurio.!
Joten eikö se todista että Turussa on vielä jäljellä vielä sentään jotain hyvää. Koska Nyrkkeilyn puolella nyt ensinnäkin ekaksi olen nyt vähintään, ja enintään menossa eteenpäin kehityksessä kilpailemaan . en pakita siitä sit millään se on vaan nyt tie eteenpäin, ylöspäin... Respect.! arvostusta, ja kunnioitusta.!
Sen tietää siitä missä nyrkkeilen, että jos liittää asiaan mukaan sen että Nyrkkeilen Turun Seudulla ja liittää et mihinkäs mestaan, mihinköhän paikkaan , mihinköhän Turun Kaikkista arvostetuimpaan, Kaikkista kunnioitetuimpaan parhaimpaan Nyrkkeily seuraan, johon seudun missä asun, voisi yhdistää, ja liittää,,eipä tuo ole kauhean vaikea tehtävä loppujen lopuksi. Teille Muille tärkeimmistä tärkeille, rakkaille Turkulaisille.=). - täytyy päästä matsaamaan!
Mikä siinä oikein mättää ettet muka kelpaa potkunyrkkeily tai nyrkkeilyskaboihin?
Jos sua ei kutsuta, niin änkää sekaan vaan. Niiden on pakko päästää sut kehään.
Ne taitaa pelätä, että viet pokaalit kotiin. Varmaan vietkin. Sitä ei epäile kukaan.
Tuo on juuri sitä oikeaa asennetta. Älä helvetissä luovuta. Sinä olet syntynyt voittamaan.- Boxer of Real Deal of turku
Kiitos kannanotostasi, otettu huomioon thanks man...=)=).. Sulla on sydän kohdallaan, ja sydän kotona rinnassa paikallaan niinkuin ihmisillä pitäisikin olla, olet hyvä ihminen takuulla...Mutta kaikella ystävällisellä, ja rakkaalla vastauksella - Sori, anteeksi mutta, mutten halua että Nyrkkeilystä puhutaan pahaa, Koska ei mulla siitä ole Turun alueella mitään huonoa, eikä pahaa sanottavaa, siinä puolessa ei mättää mikään.,,,"huh" onneksi..=).
Se on Turussa hyvä asia Sentään Turussa. kannatan Nyrkkeilyä yli kaiken se on kovassa rankassa sekä vankassa nousussa Turussa tällä hetkellä, siinä puolessa olenkin nyt toistaiseksi menossa kilpailemaan mutta-
t: Sepi Saurio - Boxer of Real Deal of turku
Jaa - a mutta tiedä tosta Potkunyrkkeilystä sitten jaa- a se vois olla et tyypit tietävät mun hinkuni, mun haluni, taidokkuuteni päästä, Potkunyrkkeilynkin puolella ottelemaan, ja kisaamaan... Kuten tossa aiemmin mainitsin ... en tiedä heidän taka ajatus motiiveista, enkä heidän taka-ajatus ajatuksista pätkääkään...tiedä syytä sitten..????
kuulemma heidän ei ole mikään pakko pästää Po-NY : n / KB: npuolella mua heidän omasta mielestään ottelemaan edes normaaleihin, tavallisiin sali-kisoihin kuulemma he päättävät asiasta, heillä on sanavalta siihen, he sanovat että heillä on hallitsemis oikeus, sanavalta, päätös valta oikeus niistä asioista, he päättävät mielensä mukaan siitä.
Vaikkapa perseestähän tuo asia on suoraan, ja syvältä.=) - Boxer of Real Deal of turku
- Mutta silti kiitos sinunkin hyvästä, kiltistä, mukavasta tsemppaavasta tuestasi kaikki tsemmpi, kaikki tuki on tällä hetkellä kaikilta rakkailta ihmisiltä tervetullutta. Ja otetaan tällä hetkellä vastaan.
En aiokkaan luovuttaa,, en ole syntynyt luovuttajaksi, toisaalta, en ole syntynyt missään nimessä olemaan luovuttaja, ja luovuttamaan ollenkaan...
En vain jaksa päivän selvistä asioista kiistellä, riidellä turhan takia, kun elämässä on muutakin parempaa tekemistä.. sellaisista asioista jotka ovat päivän selviä...
ja sanotaan asia suoraan let s say this thing like it is , let s say it like it is eiks vaan.?, jos pääsisin osallistumaan sali-kisoihin, veisin takuulla parhaimman yritteliäisyyteni mukaan, pistämällä koko potin ja koko pakan sekaisin, pistämällä kaiken peliin, antamalla kaikkeni asian puolesta mihin uskon, se on lujaa uskoa siihen mihin uskoo-
Kiitän sinua sydämmeni pohjalta että sulla oli aikaa laittaa oma tukeva kommenttisi asiaan.
Yksin sitä on joskus olo ankea, synkkä, yksinäinen ja masentunut...On hyvä saada aina mukavaa tukea toisilta ihmisiltä mulle sisäisen voiman tuo muiden ulkopuolisten toisten ihmisten
Te muut rakkaat ihmiset, ja muut rakkaat tois paikkakuntalaiset, ja rakkaa Turkulaiset te olette yleisönäni minun oma Tuoma, Luoma , tsemppaama, kannustava yhteishenki voima,..pumppaan adrenaalini yleisöstä en itsestäni vaan teistä kaikista muista hyvistä ihmisistä.=). Te olette henkeni, sisuni, voimavarani, ja kaikkeni tarvitsen teitä enemmän lisää.
Joten thanks man...=)..kiitos tuestasi...se on kultainen....=).=)=). Ja aina tervetullut.
usko sinäkin itseesi ja minuun, niin jaksan siten uskoa itseeni ja voimiini. Kiitos vielä kerran. - Boxer of Real Deal of turku
Sä olet ihan oikeassa tämän miehen täytyy todellakin päästä jo pian matsaamaan..Muuallakin kuin jossain tavallisissa pelkis normaaleis jokapäiväsis hikisis sparri matsi treeneis vaan... Oon valmis paljon muuhunkin, paljon, oon valmis todellisiin taisteluihin, ja todellisiin haasteisiin.
Thanks man... kiitos vielä kerran uskostasi minuun. älä kadota sitä don t lose your faith & believe in me koska sitä juuri tarvitaan nyt jos koska teidän muiden usko & toivo minuun - all of you all your people s Faith & believe in me is needed right now.=)
Pumppaan voimani, ja uskoni teistä muista kansalaisista, ja teistä muista ihmisistä saan jokapäiväisen voimavarani teistä.=). - boxer.
Thanks man... kiitos vielä kerran uskostasi minuun. älä kadota sitä don t lose your faith & believe in me koska sitä juuri tarvitaan nyt jos koska teidän muiden usko & toivo minuun - all of you all your people s Faith & believe in me is needed right now.=)
Pumppaan voimani, ja uskoni teistä muista kansalaisista, ja teistä muista ihmisistä saan jokapäiväisen voimavarani teistä.=).Lääkäriin hopi hopi.
boxer. kirjoitti:
Lääkäriin hopi hopi.
Ai että lääkäriin sun pitäis mennä & päästä vai...o.k...Noh mikset mene sinne sitten , miks ihmeessä oot sitä tääl mulle ehdottelemas Boxer ... Noh mikset soita sinne. miks ihmees mun sinne sun puolestasi pitäisi mennä, vaikkapa sä se tässä olet joka hoitoa tarvitsee kun siitä puhutkin niin paljon...ohhoijaa tääs yksi näitä tapauksia T: Seppo
boxer. kirjoitti:
Lääkäriin hopi hopi.
O.k mut vasta sun jälkees, mee sä sinne ekaks, niin mä tulen perässä, vai tuleks sä perässä, vai kenties tuleks sä perästä.? ..=) T: Seppo.
boxer. kirjoitti:
Lääkäriin hopi hopi.
vastaus: hoitoon sun pitäis päästä
boxer. 28.11.2006 klo 22.23 , Lääkäriin hopi hopi.
Kuules Jannu nyt, äläs kuule muita sun lääkäreihis patistele..Noh Hopi, Hopi meneppä ihan yksin sinne lääkärilles ilman saatto joukkoja sullakin varmasti kaksi tervettä jalkaa...hahahahaha. Sinne on varmasti vain kävely matka sulla varmasti omalla itselläsikin on kaksi täysin tervettä jalkaa millä voit yksin itse sinne myös hakeutua.eiks jee...eiks niin.?, mut oikeesti Grow UP.! - Kasva Aikuiseksi ja hanki apua, oot aika pahasti ite tässä tapauksessa valitettavsti hoidon tarpees.
hahaha..Mä.nauran sulle...=).=)...aikamoinen vitsi oot...heh.=), sullakin on noita hauskojakin juttuja, ja niitäkin sulta näköjään löytyy varastosta mut saanks kysyä oliks toi yks parhaimmasta päästä niitä sun juttujas vai sieltä peräpäästä.=).?. Tulee ihan vedet silmiin, lukiessa sun juttujas, kuinka hauskoja jotkut niistä huumorillisesti ovatkaan ehkä sun oliskin pitänyt jo paljon nuorempana, ja pienempänä mennä, ja päästä hoitoon. Joten miksi ihmeessä et sitten ota luuria käteen, ja kännyäs käteen ja mee sinne lääkäriiin älä muita sinne patista mee sinne ite yksin ekaks, ja oo siellä, ja käy siellä ja parane get well, get help soon. .!
oliks sulla vielä jotain muuta kerrottavaa sun ikävistä, harmillisista, pahoista ankeista ja synkistä kotioloistasi vielä lisääkin.?, jos on niih toki kerro.=).Kuuntelen toki korva tarkkana kuin Porkkana.=).HAHAHAHA - Boxer of Real Deal of turku
boxer. kirjoitti:
Lääkäriin hopi hopi.
hoitoon sun pitäis päästä
boxer. 28.11.2006 klo 22.23
Lääkäriin hopi hopi.
Mene kuule kateellinen ihminen himaas, mee himaan ota itteäs letistäs kiinni, vedä ittes jojoon.!, vedä ittes oikeesti hei hirteen.!, sä olet juuri yksi niitä ihmisiä, ja juuri sitä ihmis laatutyyppiä mistä näissä jutuissa puhun, olet sitä pahinta sontapohjamuta yhteiskunnan sakkia, jotka ovat vain kateellisia muille mee himaas kasvamaan aikuiseks,,..
Tuu sit puhumaan uudestaan.! Rasisti, Fasisti, Kateellinen epänormaali surkea..surkimus luuseri, Koita kasvaa aikuiseksi, älä ole kateellinen muille toisille...rastisti. Kateellisuus toisia muita ihmisiä, ja Rasismi muita ihmisiä kohtaan rehottaa jälleen tässä kaverisa, tässä tapauksessa tämä nimimerkki boxer. 28.11.2006 klo 22.23
Lääkäriin hopi hopi.
Puheesta ja kirjoituksesta ja jutuistas päätellen olet todella hoidon tarpeessa todellakin sinä ihan itse.! T: Seppo, kasva jo aikuiseksi hei grow up.! - Fan of THE SEPI "real ...
Lääkäriin hopi hopi.
Mene kuule kateellinen ihminen himaas, mee himaan ota itteäs letistäs kiinni, vedä ittes jojoon.!, vedä ittes oikeesti hei hirteen.!, sä olet juuri yksi niitä ihmisiä, ja juuri sitä ihmis laatutyyppiä mistä näissä jutuissa puhun, olet sitä pahinta sontapohjamuta yhteiskunnan sakkia, jotka ovat vain kateellisia muille mee himaas kasvamaan aikuiseks,,..
Tuu sit puhumaan uudestaan.! Rasisti, Fasisti, Kateellinen epänormaali surkea..surkimus luuseri, Koita kasvaa aikuiseksi, älä ole kateellinen muille toisille...rastisti. Kateellisuus toisia muita ihmisiä, ja Rasismi muita ihmisiä kohtaan rehottaa jälleen tässä kaverisa, tässä tapauksessa tämä nimimerkki boxer. 28.11.2006 klo 22.23
Lääkäriin hopi hopi.
Puheesta ja kirjoituksesta ja jutuistas päätellen olet todella hoidon tarpeessa todellakin sinä ihan itse.! T: Seppo, kasva jo aikuiseksi hei grow up.!seppo, se meni jo, sä puhut yksinäsi!
Herätys uuteen päivää, mene treenaamaan, kehity ja astu kehään. Uskon että jos keskustelet valmentaasi kanssa, pääsette johonkin yhteisymmärrykseen milloin on oikea aika astua kehään, mutta se vaatii tietyn panostuksen. Joten ei muuta kuin todistat valmentajallesi että sulsta on astumaan kehään ja tosissaaan haluat otteleemann ja että motivaatiota löytyy.
Ilmoittele koska kisoja on niin tullaan katsomaan, ite varmasti tulen, sellainen legenda on kyseessä jotta ihan vain sen takia että voin sanoa "mie olin khattoo Shepin mhatsii".
ILMOITUKSIA PÄIVYSTÄJÄLLE Sepi!!! - Boxer of Real Deal of turku
Fan of THE SEPI "real ... kirjoitti:
seppo, se meni jo, sä puhut yksinäsi!
Herätys uuteen päivää, mene treenaamaan, kehity ja astu kehään. Uskon että jos keskustelet valmentaasi kanssa, pääsette johonkin yhteisymmärrykseen milloin on oikea aika astua kehään, mutta se vaatii tietyn panostuksen. Joten ei muuta kuin todistat valmentajallesi että sulsta on astumaan kehään ja tosissaaan haluat otteleemann ja että motivaatiota löytyy.
Ilmoittele koska kisoja on niin tullaan katsomaan, ite varmasti tulen, sellainen legenda on kyseessä jotta ihan vain sen takia että voin sanoa "mie olin khattoo Shepin mhatsii".
ILMOITUKSIA PÄIVYSTÄJÄLLE Sepi!!!Takuulla, ilmoittelen , Kuule mä olen treenannut, ja rankasti kovin. Sen lisäksi olen kehittynyt. Herätys uuteen päivään vai...ehkä se ois uusi herätys niille valmentajille jotka tekivät mulle noin, ei mulle vaan niille ei millään pahalla..ei millään epäkunnioituksella, musta on koska vaan, koska tahansa astumaan kehään kenen kanssa vain, tahansa.!
Kiitos Kommentistasi, ilmoittelen sitten kunhan tässä menen kisaamaan nouseminen kehään ei mun kaltaisel kundil ole ongelma eikä mikään. Jos se ongelma on se on sitä jollekulle toiselle, ei mulle."!, Muuta kiitos tuestasi, kiitos tsemppauksestasi neuvostasi sekä mielipiteestäsi, otettu huomioon tämä ns" Komppaniassa Herätys.=). - Boxer of Real Deal of turku
Fan of THE SEPI "real ... kirjoitti:
seppo, se meni jo, sä puhut yksinäsi!
ILMOITUKSIA PÄIVYSTÄJÄLLE Sepi!!!Ai Seppo, Puhuu yksinään vai ehken yksinäni, ehkä vain pelkkää asiaa.. Kyllä jossain mättää jos hyvän taistelijan kohdalle tehdään. Tämän tyyppistä ongelmaa, ja kuprua... Kyllä se jostain muusta silloin riippuu, on kiinni ja johtuu.. Ei yleensä taistelijasta itsestään, vaan valmentajasta.'
Yhteisymmärrystä, ei tähän mennessä ole ollut olen sitä kuule yrittänyt tuhannet kerrat, mut kun järkevä realistinen normaali puhe-ei mene millään perille, niih ei voi mitään. Toivoinkin tuossa sopu sovittelu ratkaisua joka olis ollut kaikil osa-puolil mahdollisimman kätevä, ja mahdollisimman paras, riittävä, järkevä, pitävä, ja hyväksyttävä, mutta kun ei niin ei. Minkäs sille sitten mahdan,... en paljoa yhtään mitään.! - Boxer of Real Deal of turku
Mä vaan kait, kaiketi haluaisin yhä odottaa tukea oman kaupungin väeltä, oman kaupungin ihmisiltä, on tärkeää saada ihmiset välittämään, tärkeää saada ihmiset innostumaan, tärkeämpää vielä saada ihmiset mukaan kiinnostumaan. Ihmisten kritiikillä, mielipiteillä on väliä, niillä on merkitystä. Oon Oppinu ainakin itse rakastamaan oman kaupunkini katuja ne ovat kotini, sen huomaa vasta kun tulee sen ajan aika kunnes se pitää huomata, Missä koti on, ja mikä on elämässä itselleen, ja sekä toisille muille Turkulaisille ihmisille tärkeää, Ottaa Kantaa, Puolustaa omaansa, antaa, sekä luoda lujaa uskoa ihmisiin, ja saada ihmiset uskomaan uudelleen, luottamaan saada ihmiset uskomaan uuteen toiseen mahdollisuuteen, uuteen toiseen mahdollisuuteen, uskoon & toivoon - Faith & Believe sekä ,rakkauteen,huolenpitoon,välittämiseen, Loving & Caring. Muut Turkulaiset ihmiset ovat mulle yhtä tärkeitä kuin kaikki muutkin Ihmiset, I love all of you people, I love you rakastan teitä kaikkia muita, Olette mulle Tärkeitä ylitse kaiken pitäkää se mielessä, muistakaa se, aina always...ps, don t forget me, älkää unohtako mua.=). ps, By Sepi Saurio.
Mutten voi hyväksyä pituus, koko, ikä tai rotu enkä ihonväri rasismia. SE oksettaa, kuvottaa mua. It Makes me wanna puke, it makes me sick. Ketään toisia ihmisiä, ketään toista ihmistä ei saisi syrjiä rodun, ihonvärin, puhetyylin, hiljaisuuden , puhumattomuuden, puhetavan, kirjoitus tyylin, kirjoitus tavan, lyhyyden, pituuden, paksuuden, tukevuuden tai minkä muunkaan syyn takia Suomessa miehet & Naiset , tytöt ja pojat ovat kaikki täysin tasa-arvoisia kaikki meistä. Sillä täysin syytön ei syyllinen tahallinen Sokean tyyppinen toisten ihmisten viha, joka sisältää asioita kuten esim. ( syrjintä, rasismi , inho, viha, ennakkoluulot sekä toisiin muihin ihmisiin kohdistuva pituus, lyhyys, koko, rotu, ulkonäkö, ihonväri, lookki, puhetyyli, puhetapa syrjintä, Rasismi, Viha, epäluulot, inho,). Ovat niin siis suoraan takapuolesta, suoraan pepusta/perseestä kuin olla kuin osaa vain, se vain on niin väärin, niin väärin. Sillä me kaikki ihmiset olemme yhtä tärkeitä, yhtä rakkaita ja. Merkitsemme takuulla toisillemme yhtä paljon kuin kaikki muutkin toinen toisillemme, meidän pitäisi rakastaa & välittää, ei vihata toinen toistamme. Fight The Power , Peace & freedom ! - By Seppo Saurio
We are all god s children s, We live by the God s praises.! in our own living hearts, cause in this place Turku city, in this country, in this world the matter or peace, loving, freedom, is important cause in this country the hears are open. Koska meidän maassa sydämmet ovat auki, ja sydämmet ovat avonaisia, and everybody deserves another second chance. Ja kaikki maassamme ansaitsevat tokan toisen mahdollisuuden vielä elämässään - & that s a fact, se on totuus , se on vain fakta - By Seppo Saurio. Justice - kaikkien meidän oikeudella. Uskokaa Vapauteen & Sananvapauteen. - Boxer of Real Deal of turku
vastaus viesti By Sepi Saurio Kiitos, luojan kiitos että olet jaksanut luottaa, uskoa muhun vielä yhä,,, Jumalan kiitokset siitä sinulle..=)
Mä vaan kait, kaiketi haluaisin yhä odottaa tukea oman kaupungin väeltä, oman kaupungin ihmisiltä, on tärkeää saada ihmiset välittämään, tärkeää saada ihmiset innostumaan, tärkeämpää vielä saada ihmiset mukaan kiinnostumaan. Ihmisten kritiikillä, mielipiteillä on väliä, niillä on merkitystä. Oon Oppinu ainakin itse rakastamaan oman kaupunkini katuja ne ovat kotini, sen huomaa vasta kun tulee sen ajan aika kunnes se pitää huomata, Missä koti on, ja mikä on elämässä itselleen, ja sekä toisille muille Turkulaisille ihmisille tärkeää, Ottaa Kantaa, Puolustaa omaansa, antaa, sekä luoda lujaa uskoa ihmisiin, ja saada ihmiset uskomaan uudelleen, luottamaan saada ihmiset uskomaan uuteen toiseen mahdollisuuteen, uuteen toiseen mahdollisuuteen, uskoon & toivoon - Faith & Believe sekä ,rakkauteen,huolenpitoon,välittämiseen, Loving & Caring. Muut Turkulaiset ihmiset ovat mulle yhtä tärkeitä kuin kaikki muutkin Ihmiset, I love all of you people, I love you rakastan teitä kaikkia muita, Olette mulle Tärkeitä ylitse kaiken pitäkää se mielessä, muistakaa se, aina always...ps, don t forget me, älkää unohtako mua.=). ps, By Sepi Saurio.
Mutten voi hyväksyä pituus, koko, ikä tai rotu enkä ihonväri rasismia. SE oksettaa, kuvottaa mua. It Makes me wanna puke, it makes me sick. Ketään toisia ihmisiä, ketään toista ihmistä ei saisi syrjiä rodun, ihonvärin, puhetyylin, hiljaisuuden , puhumattomuuden, puhetavan, kirjoitus tyylin, kirjoitus tavan, lyhyyden, pituuden, paksuuden, tukevuuden tai minkä muunkaan syyn takia Suomessa miehet & Naiset , tytöt ja pojat ovat kaikki täysin tasa-arvoisia kaikki meistä. Sillä täysin syytön ei syyllinen tahallinen Sokean tyyppinen toisten ihmisten viha, joka sisältää asioita kuten esim. ( syrjintä, rasismi , inho, viha, ennakkoluulot sekä toisiin muihin ihmisiin kohdistuva pituus, lyhyys, koko, rotu, ulkonäkö, ihonväri, lookki, puhetyyli, puhetapa syrjintä, Rasismi, Viha, epäluulot, inho,). Ovat niin siis suoraan takapuolesta, suoraan pepusta/perseestä kuin olla kuin osaa vain, se vain on niin väärin, niin väärin. Sillä me kaikki ihmiset olemme yhtä tärkeitä, yhtä rakkaita ja. Merkitsemme takuulla toisillemme yhtä paljon kuin kaikki muutkin toinen toisillemme, meidän pitäisi rakastaa & välittää, ei vihata toinen toistamme. Fight The Power , Peace & freedom ! - By Seppo Saurio
We are all god s children s, We live by the God s praises.! in our own living hearts, cause in this place Turku city, in this country, in this world the matter or peace, loving, freedom, is important cause in this country the hears are open. Koska meidän maassa sydämmet ovat auki, ja sydämmet ovat avonaisia, and everybody deserves another second chance. Ja kaikki maassamme ansaitsevat tokan toisen mahdollisuuden vielä elämässään - & that s a fact, se on totuus , se on vain fakta - By Seppo Saurio. Justice - kaikkien meidän oikeudella. Uskokaa Vapauteen & Sananvapauteen. - theboxerofturkucity
Takuulla, ilmoittelen , Kuule mä olen treenannut, ja rankasti kovin. Sen lisäksi olen kehittynyt. Herätys uuteen päivään vai...ehkä se ois uusi herätys niille valmentajille jotka tekivät mulle noin, ei mulle vaan niille ei millään pahalla..ei millään epäkunnioituksella, musta on koska vaan, koska tahansa astumaan kehään kenen kanssa vain, tahansa.!
Kiitos Kommentistasi, ilmoittelen sitten kunhan tässä menen kisaamaan nouseminen kehään ei mun kaltaisel kundil ole ongelma eikä mikään. Jos se ongelma on se on sitä jollekulle toiselle, ei mulle."!, Muuta kiitos tuestasi, kiitos tsemppauksestasi neuvostasi sekä mielipiteestäsi, otettu huomioon tämä ns" Komppaniassa Herätys.=).Takuulla, ilmoittelen , Kuule mä olen treenannut, ja rankasti kovin. Sen lisäksi olen kehittynyt....
Kirjoittanut: Boxer of Real Deal of turku 29.11.2006 klo 10.47
Takuulla, ilmoittelen , Kuule mä olen treenannut, ja rankasti kovin. Sen lisäksi olen kehittynyt. Herätys uuteen päivään vai...ehkä se ois uusi herätys niille valmentajille jotka tekivät mulle noin, ei mulle vaan niille ei millään pahalla..ei millään epäkunnioituksella, musta on koska vaan, koska tahansa astumaan kehään kenen kanssa vain, tahansa.!
Kiitos Kommentistasi, ilmoittelen sitten kunhan tässä menen kisaamaan nouseminen kehään ei mun kaltaisel kundil ole ongelma eikä mikään. Jos se ongelma on se on sitä jollekulle toiselle, ei mulle."!, Muuta kiitos tuestasi, kiitos tsemppauksestasi neuvostasi sekä mielipiteestäsi, otettu huomioon tämä ns" Komppaniassa Herätys.=). By Seppo Saurio. Tämänkin viestin nimeän, ja julkisesti myönnän omaksi kommentisekseni. - theboxerofturkucity
Pumppaan voimani, ja uskoni teistä muista kansalaisista, ja teistä muista ihmisistä saan jokapäiväisen voimavarani teistä.=).Thanks man... kiitos vielä kerran uskostasi minuun. älä kadota sitä don t lose your faith & b...
Kirjoittanut: Boxer of Real Deal of turku 28.11.2006 klo 12.38
Pumppaan voimani, ja uskoni teistä muista kansalaisista, ja teistä muista ihmisistä saan jokapäiväisen voimavarani teistä.=).
Tämän myönnän omaksi viestikseni By Seppo Saurio. - theboxerofturkucity
Sä olet ihan oikeassa tämän miehen täytyy todellakin päästä jo pian matsaamaan..Muuallakin kuin jossain tavallisissa pelkis normaaleis jokapäiväsis hikisis sparri matsi treeneis vaan... Oon valmis paljon muuhunkin, paljon, oon valmis todellisiin taisteluihin, ja todellisiin haasteisiin.
Sä olet ihan oikeassa tämän miehen täytyy todellakin päästä jo pian matsaamaan..Muuallakin kuin j...
Kirjoittanut: Boxer of Real Deal of turku 28.11.2006 klo 12.35
Tämä on oma kirjoittama viestini myös, myönnän julkisesti. - theboxerofturkucity
- Mutta silti kiitos sinunkin hyvästä, kiltistä, mukavasta tsemppaavasta tuestasi kaikki tsemmpi, kaikki tuki on tällä hetkellä kaikilta rakkailta ihmisiltä tervetullutta. Ja otetaan tällä hetkellä vastaan.
En aiokkaan luovuttaa,, en ole syntynyt luovuttajaksi, toisaalta, en ole syntynyt missään nimessä olemaan luovuttaja, ja luovuttamaan ollenkaan...
En vain jaksa päivän selvistä asioista kiistellä, riidellä turhan takia, kun elämässä on muutakin parempaa tekemistä.. sellaisista asioista jotka ovat päivän selviä...
ja sanotaan asia suoraan let s say this thing like it is , let s say it like it is eiks vaan.?, jos pääsisin osallistumaan sali-kisoihin, veisin takuulla parhaimman yritteliäisyyteni mukaan, pistämällä koko potin ja koko pakan sekaisin, pistämällä kaiken peliin, antamalla kaikkeni asian puolesta mihin uskon, se on lujaa uskoa siihen mihin uskoo-
Kiitän sinua sydämmeni pohjalta että sulla oli aikaa laittaa oma tukeva kommenttisi asiaan.
Yksin sitä on joskus olo ankea, synkkä, yksinäinen ja masentunut...On hyvä saada aina mukavaa tukea toisilta ihmisiltä mulle sisäisen voiman tuo muiden ulkopuolisten toisten ihmisten
Te muut rakkaat ihmiset, ja muut rakkaat tois paikkakuntalaiset, ja rakkaa Turkulaiset te olette yleisönäni minun oma Tuoma, Luoma , tsemppaama, kannustava yhteishenki voima,..pumppaan adrenaalini yleisöstä en itsestäni vaan teistä kaikista muista hyvistä ihmisistä.=). Te olette henkeni, sisuni, voimavarani, ja kaikkeni tarvitsen teitä enemmän lisää.
Joten thanks man...=)..kiitos tuestasi...se on kultainen....=).=)=). Ja aina tervetullut.
usko sinäkin itseesi ja minuun, niin jaksan siten uskoa itseeni ja voimiini. Kiitos vielä kerran.- Mutta silti kiitos sinunkin hyvästä, kiltistä, mukavasta tsemppaavasta tuestasi kaikki tsemmpi,...
Kirjoittanut: Boxer of Real Deal of turku 28.11.2006 klo 12.23
usko sinäkin itseesi ja minuun, niin jaksan siten uskoa itseeni ja voimiini. Kiitos vielä kerran.
Tämän viestin myönnän julkisesti omakseni myös ...
- kiinnostanut kovasti
keskustelijoita. Oikein reipas keskustelyvyyhti on virinnyt ja keskustelu on käynyt aika vilkkaana. Uskon, että asiat alkaa pian rullaamaan.
Tsemppiä.- Boxer of Real Deal of turku
Aihe on kyllä
kiinnostanut kovasti 29.11.2006 klo 07.45
keskustelijoita. Oikein reipas keskustelyvyyhti on virinnyt ja keskustelu on käynyt aika vilkkaana. Uskon, että asiat alkaa pian rullaamaan.
Tsemppiä.
Kiitos Tsemppaavasta kannustuksesta se on nyt aina vain pelkästään Tervetullutta. Sitä tarvitaan aina, Haluaisin uskoa että alkaa asiat rullaan nyt enemmän, ja paremmin.. Jeps, keskustelut ovat käyneet vilkkaina ja paljon keskustelua on asioista tullut käytyä ,
Otan aiheena tähän, ja näihin mukaan verraten oman itseni tapaukseen yhä vieläkin 1970- luvulta Muhammed Ali: n Aka.. Cassius Clay : n tapauksen edustaen että ketään ei voi estää, Respect to Muhammed Ali kaikki kunnioituksen Muhammed Alia kohtaan. Hän jos kuka seurasi tietä selvästi, hän jos kuka oli leijona viidakossa. Hän oli kansa, hän oli aito oikea kansan ääni, vapauden ääni. Hän oli itse tähti taivaalla, aito luonnon lahjakkuus josta pitää ottaa kaikkien mallia esimerkillisenä käytöksenä. - - Boxer of Real Deal of turku
Noh en tiedä kiinnostanut keskustelijoita sit enemmän, tai vähemmän kummin tahansa vai. Kysynpä teiltä yleisö antoiko Muhammed Ali taistelussa periksi vastaus on: No Hell No.! ei hitossa, ei ikinä, ei koskaan. Muhammed Ali oli suorastaan arvostettava ja kunnioitettava Herra Tapaus, hän jos kuka tiesi miten suut vaiennetaan, miten puheet katkaistaan, miten suut tukitaan, Hänellä jos kenellä. Oli aina täysin selvä suora aito oikea visio, hän näki selvästi näkemyksensä & Visionsa.
Hän Sanoi aina sitä että: All The Ladies out There They know. I can go to sweden, I can Go to Germany, I can go to Japan, I can go china, I can go to Africa everybody knows I am the winner I am the champ all the ladies out there they know.!
Muistan miten hän sanoi Howard Cosellin Show : ssa kun Howard lisäsi asioihin Let s Speak it like it is, and let s tell it like it is.!
Muhammed Ali sanoi aina I am the champ everyone, everybody knows that. all the people they know that. - T: Seppo. - Boxer of Real Deal of turku
Kiitos Tsemppauksestasi, Toisaalta kiitos sun kunnioituksestasi, arvostuksestasi, kiitos kommentistasi, sekä sun tuestasi ja kannan otostasi asiaan. Olet ihan oikeassa en aio antaa periksi, enkä luovuttaa. En myöskään aio sulkea suutani, ja luovuttaa taisteluani, sen syyn takia että löytyy jotain ihmisiä maailmasta jotka haluavat, ja tahtovat mulle pahaa kateellisuuttaan kun heidän omassa pienessä surkeassa elämässään, ei ole yhtään mitään muuta kuin Rasistisesti haukkua, ja mollata toisia. En kunnioita ainakaan itse, en arvosta itse sitä yhtään.
Arvostan kaikkien muiden toisten ihmisten kohdalla, kuten oman itsenikin kohdalla Äänen vapautta, sanan vapautta. Suomi on vapaa-maa. Mutta todellakin Let s say it like it is.!, let s tell it like it is.! I Ain t a quitter - en oo mikään hentonen luovuttaja.. Taistelen taisteluni omalla kotikentälläni loppuun saakka, loppuun asti. Kunnioitus on asia mitä ei pakosti saa se pitää tienata, ja se pitää ansaita mitään ei saa taivaasta tippumalla ilmaiseksi se minkä haluaa pitää ottaa what you want you gotta take it.! and make it.!" Dont fake it.!, kunnioitus ja aitous niitä ei saa rahalla, ne pitää ansaita, ja tienata.!, pitää olla aito.!.
Kiitos tsempistäsi toivotaan että uskomuksesi olisi aito ja oikea että asiat alkaa pian rullaamaan eteenpän thanks man ..kiitos tsemppiä myös sulle sinne.=). T: Seppo.
- kohdallaan =/
Tai sitten tämä on hyvin tehty nettiprovo yms.
- mä olen fani jo
Sepi puhuu asiaa ja suun puhtaaksi. Luen kaikki Sepin jutut. Harmi vaan, että tahti on hiljentynyt.
Olisiko päässyt kehään jo? - tosissasi?
mä olen fani jo kirjoitti:
Sepi puhuu asiaa ja suun puhtaaksi. Luen kaikki Sepin jutut. Harmi vaan, että tahti on hiljentynyt.
Olisiko päässyt kehään jo?Jos olet fani, niin hyvä niin! Tekstistä päätellen mies ei vain vaikuta olevan aivan täysi päinen. En usko, että tuollaista kehään päästetään, vaikka otella osaisikin?! (en tiedä osaako)
vastaus by Sepi ehkä se jollakin kenellä ei ole lääkitys kohdallaan olet sinä jos viitsisit tarkkailla totuutta enemmän syvemmälle ampiais pesään huomaisit sokeutesi takaa silkan selvän rehellisen aidon realistisen totuuden.
jollakin ei ole lääkitys
kohdallaan =/ 2.12.2006 klo 22.29
Tai sitten tämä on hyvin tehty nettiprovo yms.
Niin ehkä Tämä on se sun kahdesta eri vaihto-ehdoista, se jälkimmäinen..Mutta niin päättele ihan itse.. Onko se sekopäistä, onko se hulluutta että kertoo tapahtuneesta totuuden. Joten sinä Kerroppa mulle sitten että miksi peittelemään suoraa totuutta, miksi valehdella koko Suomelle.
Kun kuitenkin jopa koko Suomi tietää asian seikan laidan totuuden kuitenkin valehtelematta, tai ei valehtelematta mitä mulle on sabotoitu, miks mun urheilu ura näiden lajien parissa on väli-aikaisesti tuhottu, sabotoitu, pysäytetty valheellisin perustein kaikkihan sen jo tietävät, joten miksi mennä siitä enää puhumaan paskaa, tai valehtelemaan.....
Eikös valehtelu, petollisuus, pettäminen , toisten ihmisten huijaaminen, valehtelu, kusetus ja kaikenmuunlainen jallittaminen, vedättäminen ole huijausta vai.?, Ainakin minun mielestäni se on ellei sun ja- By Seppo Saurio noh jos totuuden kertominen, ja sen paljastaminen vaatii lääkityksen sitten kaikki ne ihmiset jotka yrittää tuhota mua, sabotoida mua, ja pilata, sekä mustamaalata mun mainettani ovat toisinsanoen juuri hulluja, tai sitten taustalla on jotain mitä ei haluta toisten muiden normaalien, tavallisten ihmisten tietoon, mikä halutaan salata kaikilta toisilta muilta ulkopuolisilta. Kun on vahingossa niin sanotusti mennyt NS" sohaisemaan ärtynyttä ampiais pesää toisinsanoen. Joten kertokaapa onko asiassa sittenkin perää, ja vielä ehkäpä totuutta, totuutta, totta vai hulluutta päätelkää itse.! By Seppo Saurio. ps. Onko totuuden kertominen kansalle väärin.!.? - Boxer of Real Deal of turku
tosissasi? kirjoitti:
Jos olet fani, niin hyvä niin! Tekstistä päätellen mies ei vain vaikuta olevan aivan täysi päinen. En usko, että tuollaista kehään päästetään, vaikka otella osaisikin?! (en tiedä osaako)
vastaus viestiin By Seppo Saurio:
oletko aivan
tosissasi? 3.12.2006 klo 00.44
Jos olet fani, niin hyvä niin! Tekstistä päätellen mies ei vain vaikuta olevan aivan täysi päinen. En usko, että tuollaista kehään päästetään, vaikka otella osaisikin?! (en tiedä osaako)
Sä olet kuin sika joka röhkii ja sanoo röh röh oink oink mut muuta sun jutuissas ei oo perää. Joten mee mutsis luo parkuun asiaa.!Paremmin mä ainakin osaan otella kuin sä koskaan ikinä edes villeimmissä unissas. piste asiaan.!
t: Seppo Saurio lue rivien välistä suora totuus mulkku.! - Boxer of Real Deal of turku
Olisiko päässyt kehään jo?Sori että kaikki ottaa mun jutut niin pilkkua nussien ei millään pahalla mutta puhun pelkästään asiaa. Mitä sit jos en puhuis, sitä jotkut ihmiset juuri tahtoisivat, ja haluaisivatkin etten sanoisi sanaakaan, etten puhuisi ollenkaan.
Kysymys jälleen menee, ja kuuluu missä on Suomalainen perus jokamiehen oikeudet.?, missä on sanan vapaus.?, missä on jokaisen ihmisen yksilöllinen vapaus eletäänkö me jossain neukku landiassa, jossa ihmiset pidetään visusti tallissa, jossain parakeissa, konekiväärin kanssa muurin takana suut supussa, hiljaa vai.? - - Boxer of Real Deal of turku
Olisiko päässyt kehään jo?vastaus viestiin Fanille thanks Fani
Älä pilkkaa
mä olen fani jo 2.12.2006 klo 22.54
Olisiko päässyt kehään jo?
Rekisteröi oma nimimerkki
Liity Suomi24:n jäseneksi ja rekisteröi ikioma nimimerkki!
Uutta: Rekisteröitynyt käyttäjä voi itse poistaa oman rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittamansa viestin.
Rekisteröinti kannattaa, koska sama nimimerkki on käytössäsi sekä chatissa että keskusteluissa eikä kukaan muu voi samaa nimimerkkiä palveluissa käyttää.
Varaa oma nimimerkki
Oma Kommentti By Sepi-
Olenko mä väärässä, vai kaikuuko täällä joku fucking echo kaiku.?, onko jotkut ihmiset täysin aivottomia matkija papukaijoja, vai onko kenties jäänyt joku vanha entinen jukeboksi päälle.?, soiko joku entinen vanha levy vielä päässä.?, onko ongelmia sanan vapauden kanssa.?.
jokainen ihminen Suomessa, on tasa-arvoinen toisen toisensa kanssa, en tiedä miten muut ihmiset ajattelee. Mutta mun oma henk.kohtainen ajattelu tapani, pointtini, ja näkökantani tähän asiaan suoraan on se että Arabit, Arabialaiset, Aasialaiset ( Vietnamilaiset / Thaimaalaiset , japanilaiset, kiinalaiset jne. ja muut maahanmuuttaneet ulkomaalaiset Ghanalaiset, Kenyalaiset, Ugandalaiset, Somalialaiset, jotkut Zairesta, Brasilialaiset, Irlantilaiset, Englantilaiset, Usalaiset, Hollantilaiset.
Me kaikki olemme täällä suomessa saman arvon tasa-arvon samalla aalto - pituuuden oikeusien tasolla olevia ihmisiä ainakin mielestäni ovat.?, luuleko joku ihminen olevansa parempi kuin toiset muuta nämä muhun kohdistuneet pilkka, ja herja jutut todistavat väitteeni, ja puheeni aidoiksi, ja oikeiksi ja vihamielisiksi Turha tulla sanomaan et no shit sherlock et älä ihan totta vai,...
jeps ihan totta. kaikki tietää ton asian. Jos otetaan veitsi ja aukaistaan valtimo, tai ranne ihmiseltä ihmisen uskonnosta, ihonväristä, tai rodusta huolimatta oli sitten vaaleaihoinen- valkoihoinen, värillinen, tumma spanish latino - afrikkalainen, amerikan afrikkalainen, aasialainen , arabialainen niin kaikilla meillä virtaa suonissa samanvärinen veri sitä ei ihonväri, rotu, väri tai uskonto, kansallisuus, tai maallisuus muuta minnekkään olit sitten mistä maailman/maapallon maasta kotoisin, mistäpäin tahansa, oli ihon värisi mikä tahansa koska maanpäällä olemme kaikki siskoja, ja veljiä ja ennen kaikkea vapaita. Sillä olemme kaikki vapaita ihmisiä, vapaita ihmisiä asumaan, vapaita ihmisiä elämään, vapaita ihmisiä elämään in the freedom, vapaudessa emmekö olekkin.?. Sillä me kaikki olemme vain tavallisia normaaleja yhtä vertaisia, tasavertaisia samantasoisia, ja samanarvoisia ihmisiä kaikki emmekö olekkin.?
I am against Racism, and apartheid, Rotuviha, ja rasismi viha, rasistinen viha on väärin, niin väärin, kuka tahtoo Rasismia - Hell No, who wants racism - Hell No.!, In our place of freedom We Don t have place such things as hate, aparting, racewar, apartheids, We are all brothers & sister on the land, on the country, and on the eart we walk tall & proud together will blesses with god & with blesses of God. Racism is forbidden. In our country where hears are Open, and in the land of free & land of Freedom. Kansakunnassamme ei ole tilaa Rotusyrjinnälle, ulkonäkö syrjinnälle, pituus, tai paino tai ulkonäkö syrjinnälle, kaikki toisiin ihmisiin kohdistuva jatkuva sekä toistuva Rasismiin johtava Viha pitäisi kieltää, ainakin nyt jo pitäisi olla kielletty. -'
- With Blesses of god - Jumalan Rukousten kanssa matkassa. Psalm 23
[[A Psalm of David.]] The LORD [is] my shepherd; I shall not want.
Psa 23:2 He maketh me to lie down in green pastures: he leadeth me beside the still waters.
Psa 23:3 He restoreth my soul: he leadeth me in the paths of righteousness for his name's sake.
Psa 23:4 Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for thou [art] with me; thy rod and thy staff they comfort me.
Psa 23:5 Thou preparest a table before me in the presence of mine enemies: thou anointest my head with oil; my cup runneth over.
Psa 23:6 Surely goodness and mercy shall follow me all the days of my life: and I will dwell in the house of the LORD for ever.
Toinen versio samasta psalmista - Psalm .23
Psalm 23 (New International Version)
New International Version (NIV)
Copyright © 1973, 1978, 1984 by International Bible Society
Psalm 23
A psalm of David.
1 The LORD is my shepherd, I shall not be in want.
2 He makes me lie down in green pastures,
he leads me beside quiet waters,
3 he restores my soul.
He guides me in paths of righteousness
for his name's sake.
4 Even though I walk
through the valley of the shadow of death, [a]
I will fear no evil,
for you are with me;
your rod and your staff,
they comfort me.
5 You prepare a table before me
in the presence of my enemies.
You anoint my head with oil;
my cup overflows.
6 Surely goodness and love will follow me
all the days of my life,
and I will dwell in the house of the LORD
forever.
Totuus kaikkien meidän elämästä By Seppo Saurio
Kertokaa kuka ottaa kantaa olenko oikeassa, vai olenko väärässä.!.?, joten kuka on asiassa mun puolellani, ja kuka on tätä ajatusta kaikkien meidän ihmisten saman arvoisuuden, tasaarvoisuuden puolesta matkassani kanssani näiden kaikkien jokamiehen oikeuden perusteella.? By Seppo Saurio. - avointenmestari
tosissasi? kirjoitti:
Ilmoittaudu joihinkin avoimiin salikisoihin. Joissain niistä ei vaadita edes seuraa...
avointenmestari kirjoitti:
Ilmoittaudu joihinkin avoimiin salikisoihin. Joissain niistä ei vaadita edes seuraa...
vastaus viestiin by Sepi - Lähde avoimiin
avointenmestari 7.12.2006 klo 16.08
Terveiset multa nimimerkille: avointenmestari Moih iltoja...miten menee.?, miten voit,.?, mitäs sulle sinnesuuntaan, sinnepäin kuuluu, mites menee, miten voit.=).? Hei Kaveri..onneks susta on ollua apua.=). Kiitti vinkeistä, ja kiitti neuvoista. Ne on aina tarpeen, ne ovat aina mun mielestäni hyvin avuksi..., thanks...kiitos neuvosta. Alanpa pohtia ja alan miettiä tota asiaa..ja harkita sitä vakavasti. Saas nähdä miten lopulta käy, mitä tapahtuu, harkittavan painavan punnittava asia tuo avoimet sali-kisat ainakin. Joten pistän asiaa miettimiseks, sekä pistän asian hyvin harkinnan alaiseksi kiitos neuvo vinkistä.
vastaus viestiin by Sepi - Lähde avoimiin
avointenmestari 7.12.2006 klo 16.08
Ilmoittaudu joihinkin avoimiin salikisoihin. Joissain niistä ei vaadita edes seuraa... Mut no thanks kiitti tästä neuvosta...pistän piakkoin asiaa harkinnan alaiseksi lähi-tulevaisuudessa. Tulevaisuuden suunitelmien mukaisesti ajatuksen taakse.=).
By Seppo Saurio with all the blesses of God - The God is with me. Ihmiset jotka haluavat haukkua ihmistä joka puhuu kansan puolesta, Kansan totuuden kuka uskaltaa, eikä pelkää sanoa ongelmista, ongelmien totuutta puhuu yleensä totta,
Ne jotka samaistuvat kateellisiin toisia muita ihmisiä herjaaviin syytöksiin, syytteisiin, toteamuksiin, ovat vasta kateuden perikuva, ja kateuden peruskuva, Kannatan itse Tasa-Arvoa Naisten ja Miesten välillä, Olen kannattanut aina asiaa eri kansakuntien, eri kansallisuuksien, ja rotujen, ihonvärien kohdalla sama pätee yhä. Kateelliset vihamieliset, rasistiset ihmiset jotka pelkäävät välittää, pelkäävät pitää huolta, pelkäävät rakastaa, näyttää & osoittaa tunteensa ovat tunnottomia raukkoja paskoja. Mä sanon Power to The People. Fight The Power that Beats.! .
Ongelma ei ole meissä kaikissa ongelma on uppipäisissä, uppiniskaisissa, rasistisissa ihmisissä sulkeutuneen mielen, umpinaisen mielen. epäpuhtaitten ajatusten kanssa kulkevissa ihmisissä. Ihmisissä vailla ymmärrystä, vailla tunnon tuskaa, vailla tunteita, Jotka näkevät maailman jonkun hyvin lyhyen umpinaisen tiukan milli kaukoputken lävitse kautta asiat. Ihmisissä joiden kahden olkapään välissä ei ole pahemmin mitään älliä, ei mitään tunteita, ei mitään ajatuksia,. Ihmisissä kenellä ei päässä liiku pahemmin paljoakaan mitään, Rasismi on yhä päivän ongelma.!. Rasismi se tulee meitä kaikkia vastaan jokapäiväisessä elämäs. Jos ihmiset ajattelisivat asioita, funtsisivat, ajattelisivat tuntisivat jopa itsensä ja ajatuksensa- ajatuksiaan. Niin se ei enää olisi ongelma kun hiukan malttaa, käyttää malttia , ja järkeenkäypää prosessoivaa luovaa maltillista ajattelukykyä niin Rasismia, ennakkoluuloja, epätoivoa, ahdistusta, vihaa, apartheidiä, vihamielisyyttä, ei tule, eikä synny turhaan. Tekis mieli sanoa ihmisille Suoraan ajatukseni mielestäni tyyliin - Use your Head Champ - käytä päätäs mestari.!.
Toivottavasti nämä asiat selventävät asioita monille eri ihmisille että vihan, syrjinnän , rotusodan, rotu-rasismin , uppipäisyyden, vihamielisyyden , uppiniskaisuuden, ja ennakkoluulojen, ja rasismin sijaan laittaen sen kokonaan pois syrjään voi unohtaa rasismin ja sen kaikki oireet.!, Rasismi se on sairaus joissakin meissä. Valitettava totuus mutta totta. Totta vai valetta sanokaas mulle.!.???, ei aina ole pakko olla joukon iso rasisti, ja kiusata, syrjiä, ja vihata jotakuta lähes ilman syytä, ja kantaa jotain kaunaa tai sori siis täysin olematonta kaunaa henkilökohtaisena vihana, ja kaunana, vois sillon ihminen mennä itseensä ja use your head little bit- ja käyttää päätänsä kans sit vähän ajatuksiensa suhteen.
Puhunko aivan läpi päähäni, vai onko mulla myös realistinen ajatus matkassa, tämän asian suhteen. vai kenties puhunko totta, oikeassa vai väärässä.!,Fuck the Racism.!,f fuck the hate, fuck the apartheids, fuck the racewar, fuck the anger,.! - vapaus - Freedom. Power to the People jopa sanoi Malcolm X & Martin Luther King.! By Seppo Saurio. Olenko ajatusten oikeassa olemisen suhteen ihan yksin oikeassa, vai väärässä,.!.? - Boxer of Real Deal of turku
vastaus viestiin By Sepi Saurio - Moro sepi vai oliko se Atti
Sä olet kaikkien idoli 5.12.2006 klo 22.44
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?p=1060231
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=36841&page=3
Kyl se siitä. Ehkä oikeilla lääkkeillä.
- By Sepi Saurio Vastaus viestiin Atti vai Sepi / Markukselle - Markus " The Greattille." vastaus viestiin By Sepi Saurio . Hei pieni lisäys sun noihin Atti juttuihin Hei jätkä tä on suorat terveiset multa sulle, jos sä jätkä luulet edes unissas olevas kovempi kaveri kun mä, niin tehdään näin, juuri näin kaveri hyvä. et Todista kerrankin noi sun miehiset kesken kasvuisen lapsen puheet.Se katos on meinaa aika yleinen tieto fakta mistä mut voi bongata, mistä mut löytää, ja tavoittaa nii tuu yksin kehään mua vastaan, ja sit katotaan onko puhees enään niin suuret. Meinaa en mä ainakaan sua, enkä ketään muutakaan pelkää. Tuu, Tule yksin, etsi mut, etsi mua, ja etsi mut käsiis, ota osoite selville, aika ja paikka missä, millon oon treenaamas , ja tuleppa yksin haastamaan vai vaatiiko se sen että sulla pitää olla mukana joku sun Pääskyvuoren - Maan-alainen Pääskyvuoren gheton amerija mukana.?.
Joten jos sä ketä pistit mulle tota Atti vai Sepi viestiä, varmasti saat jostain selville mistä mut löytää, mistä sä mut löydät, mistä milloinkin niin tule kerrankin saatana yksin.!, ja katotaan yks ykkösessä reilusti mies miestä vastaan yks yhtä vastaan onko luulos, ja puhees enää yhtä suuret kun ne oli. Sen jälkeen ku oon vetäny sua turpaan, halki, poikki ja pinoon, nenä rustos poskel, hampaas kurkkuun, ja poskiluus vituiks.!. Luulet sä sälli,et jotakuta Turkulaista hievautat, tai pelotat..hahahahaha.
Hei sälli salli mun taas jälleen kertaalleen nauraa sun jutuilles. Grow Up.!, kasva aikuiseks,! Luulet sä Punk ass.! Bitch - et mä sua tai jotakuta muutakaan pelkään hei GEt Real..!... Aikuistu jätkä hyvä jo.! hei pahvi herää jo,. vittu sä oot kahvilla koko tyyppi.!, vai mites on kaveri... Joten so what let s see hei et. Oisko susta siihen vai pitääks sun tuoda mukanas taas ne NS" Isot Pojat" kun et ite musta selviä yksinäs. Mutta kato sunlaisilla chickeneillä, taviksil sellasil junteil pelkureil onkin aina tapana monen kaverin porukal yhen tyypin kimppuun kun ei sit yksin uskalleta kato. Sepäs se taitaakin olla kavereiden kans se onnistuu mut ilman niitä tulee turpaan kuten aina. Noh seuraavan kerran ku nähdään. Sä joudut vastaan puheistas mulle. Yksinäs.ja sillon mä en enää puhu, sillon puhuu aivan muu kuin sanat, ja suu. Joten shut the hell fuck up.! ja ala aikuistua. Jätä tosimiesten hommat tosi miehille,. Eiks sun isäs ikinä sulle opettanu yhtä maailman tärkeintä asiaa joka on että älä koskaan ikinä lähetä äläkä pistä poikaa tekemään miehen hommaa/työtä.?.!.?. Vai luuleks sä et mä alan taas pyyteleen sulta anteeksi oikeesti hei FUCK YOU jätkä.!, ime mutsiis, vitun harppuuna.!,oot just samanlainen jealous kade kateellinen ruho harppuuna kuten mutsis oli. Oot täysin samanlainen pelokas läski saatanan delfiini.!, Vitun ryho ruho valkohai, saatanan pöhöttynyt läski valas.!. Mitä hittoa säkin oikein kaljupää läski tajuat.! tajuat sä ketä sä sit olitkaan mee sä saatanan white fang valkohammas babyface vittuun.!. Hei camoon kundi... hyvä hei oikeesti ala mieheks jo vähitellen edes kasvaa.!, ja muista edes joskus kasvaa aikuiseks.! tai jollet aikuiseks, niin mieheks vähintään. Sillä mä suoranaisesti haastan sut,.! tule, ilmesty ja näytä millainen mies vittu saatana olet oikein.! Kun puhetta riittää oikein olan takaa. oikein rutosti.!, todista että seisot noitten sanojes takana ettei taas kertaalleen oo pelkkää puhetta. koko jätkä kuten aina.!. älä piilottele turhaan jonku typerän nimimerkin takana, anna vaikka koko nimes, ja osoittees chicken.!, tuleppa tapaamaan mua kasvotusten ja todista koko Turulle, millainen tosimies sä olet.!, From the Pääskyvuori "Markus The Great One"..hahahahah - avointenuusimestari
Ilmoittaudu avoimiin salikisoihin. Nimi avoimet jo kertoo että kuka tahansa voi osallistua. Ei muuta kuin ilmoittaudut ja käyt vetään jätkät levyiks
vastaus By Sepi Saurio viestiin - LÄHDE AVOIMIIN
avointenuusimestari 7.12.2006 klo 16.13
Ilmoittaudu avoimiin salikisoihin. Nimi avoimet jo kertoo että kuka tahansa voi osallistua. Ei muuta kuin ilmoittaudut ja käyt vetään jätkät levyiks
Vastaus tähän viestiin By Sepi Saurio - Ehkä pitäis, jos tollaisia avoimia sali-kisoja järjestetään,. ja pidetään ehkä pitäiskin, saispa niistä vaan jostakin enemmän infoa, enemmän tietoa, enemmän siihen liittyvää informaatiota, Thanks kiitti. Kiitos tiedoistasi jos jostain löytyy, ps. ihan näin meidän kesken, ihan rehellisesti mitä kautta sä itse menit avoimiin sali-kisoihin, missä lajissa thainyrkkeilyssä.?, potkunyrkkeilyssä, vai ihan nyrkkeilyssä.?. Toi juttu tuntuu vähän ihmeelliseltä. Vaan kun täälpäin mulle taas siinä mieles et tääl Turuspäin kuulemma ainaskin on valmentajien taholta informoitu sellainen asia taas kuin. Ettei pitäisi kait olla mitään avoimia sali-kisoja, koska kuulemma ne ainakin väittää, ja inttää ja sanoo kiven kovaa että. Kuulemma sali-kisoihin osallistuneena pitää ehdottomasti olla oman valmentajan kyseen-alainen lupa, ja suostumus mennessä niihin ottelemaan. En tiedä tällä hetkellä kumpaan totuuteen luottaa, kumpaan uskoa. Kun toiset sanoo yhtä, ja toista, ja taas sitten toiset sanoo yhtä, sun toista ainoa fakta tieto mitä tiedän on että multa on täällä laitettujen hidastelujen, hidastuksien, kapuloiden laittamisen rattaisiin, ja tahallisen jarruttelun, ja estämisen takia, Evätty mahdollinen kilpaileen menemis ottelu ura. Joka väli-aikaisesti. Turussapäin hidastaa Potkunyrkkeily uraani. Olisiko mitään hyviä todellisia fakta neuvoja miten tämän helvetisti pahasti mun elämää pilaavan, jarruttelevan ja estelevän esteen voisi murtaa, ja mennä johonkin sali-kisoihin todistamaan todelliset taitoni, että pystyisin jos saavuttaisin täydellien 100 % huippuni yhä pistään jätkän tosta vaan levyksi kuin levyksi jätkän, kuin jätkän yhä ja sen missä määrin todella todellisuudessa luotan & uskon itseeni. Onko Seuran vaihto tässä vaiheessa enää ainoa jäljellä oleva hyvä, riittävä vaihto-ehto että saisi takaisin kohdalleen kaikki kickboxing perus basic taidot, potkut, potku radat, potku liike radat, jne. ja sun muut.?. Koska tarttisin teho-treenaamiseen aikaa vähän saavuttaakseni täydellisen totaalisen huippuni uudestaan.?. Mikä on tälläisessä umpikuja pattitilanteessa kaikkista realistinen neuvo, sellanen toimiva basic perus neuvo, mikä olisi tälläisessä tilanteessa Kickboxingissa Paras mahdollinen vaihtoehto valinta tälläisessä tapauksessa nyt neuvoja kehiin.?.???, koska otteluja, matseja , toisia haastajia, sali-kisoja en todellakaan yhtään tippaa jänistele, enkä pakittele toisaalta en tippaakaan silleen kuten varmasti ymmärrät, ja tiedät tasan pelkää yhtään. Joten nyt helvetin hyviä toimivia vinkki tippi neuvoja kehiin.??? m- Turusta - By Seppo Saurio nyt äkkiä, mahd.pian hyviä neuvoja mikä Kickboxing seura ois todella niitä hyviä, parhaimpia.?. Joten mihin kannattaisi lähteä, mennä, ja vaihtaa.?, mitä itse tän tyyppisessä situation tilanteessa suosittelisit.? - Boxer of Real Deal of turku
-vastaus By Sepi Saurio viestiin - LÄHDE AVOIMIIN
Vastaus tähän viestiin By Sepi Saurio - Ehkä pitäis, jos tollaisia avoimia sali-kisoja järjestetään,. ja pidetään ehkä pitäiskin, saispa niistä vaan jostakin enemmän infoa, enemmän tietoa, enemmän siihen liittyvää informaatiota, Thanks kiitti. Kiitos tiedoistasi jos jostain löytyy, ps. ihan näin meidän kesken, ihan rehellisesti mitä kautta sä itse menit avoimiin sali-kisoihin, missä lajissa thainyrkkeilyssä.?, potkunyrkkeilyssä, vai ihan nyrkkeilyssä.?. Toi juttu tuntuu vähän ihmeelliseltä. Vaan kun täälpäin mulle taas siinä mieles et tääl Turuspäin kuulemma ainaskin on valmentajien taholta informoitu sellainen asia taas kuin. Ettei pitäisi kait olla mitään avoimia sali-kisoja, koska kuulemma ne ainakin väittää, ja inttää ja sanoo kiven kovaa että. Kuulemma sali-kisoihin osallistuneena pitää ehdottomasti olla oman valmentajan kyseen-alainen lupa, ja suostumus mennessä niihin ottelemaan. En tiedä tällä hetkellä kumpaan totuuteen luottaa, kumpaan uskoa. Kun toiset sanoo yhtä, ja toista, ja taas sitten toiset sanoo yhtä, sun toista ainoa fakta tieto mitä tiedän on että multa on täällä laitettujen hidastelujen, hidastuksien, kapuloiden laittamisen rattaisiin, ja tahallisen jarruttelun, ja estämisen takia, Evätty mahdollinen kilpaileen menemis ottelu ura. Joka väli-aikaisesti. Turussapäin hidastaa Potkunyrkkeily uraani. Olisiko mitään hyviä todellisia fakta neuvoja miten tämän helvetisti pahasti mun elämää pilaavan, jarruttelevan ja estelevän esteen voisi murtaa, ja mennä johonkin sali-kisoihin todistamaan todelliset taitoni, että pystyisin jos saavuttaisin täydellien 100 % huippuni yhä pistään jätkän tosta vaan levyksi kuin levyksi jätkän, kuin jätkän yhä ja sen missä määrin todella todellisuudessa luotan & uskon itseeni. Onko Seuran vaihto tässä vaiheessa enää ainoa jäljellä oleva hyvä, riittävä vaihto-ehto että saisi takaisin kohdalleen kaikki kickboxing perus basic taidot, potkut, potku radat, potku liike radat, jne. ja sun muut.?. Koska tarttisin teho-treenaamiseen aikaa vähän saavuttaakseni täydellisen totaalisen huippuni uudestaan.?. Mikä on tälläisessä umpikuja pattitilanteessa kaikkista realistinen neuvo, sellanen toimiva basic perus neuvo, mikä olisi tälläisessä tilanteessa Kickboxingissa Paras mahdollinen vaihtoehto valinta tälläisessä tapauksessa nyt neuvoja kehiin.?.???, koska otteluja, matseja , toisia haastajia, sali-kisoja en todellakaan yhtään tippaa jänistele, enkä pakittele toisaalta en tippaakaan silleen kuten varmasti ymmärrät, ja tiedät tasan pelkää yhtään. Joten nyt helvetin hyviä toimivia vinkki tippi neuvoja kehiin.??? m- Turusta - By Seppo Saurio nyt äkkiä, mahd.pian hyviä neuvoja mikä Kickboxing seura ois todella niitä hyviä, parhaimpia.?. Joten mihin kannattaisi lähteä, mennä, ja vaihtaa.?, mitä itse tän tyyppisessä situation tilanteessa suosittelisit.? - Boxer of Real Deal of turku
--vastaus By Sepi Saurio viestiin - LÄHDE AVOIMIIN
-.vastaus By Sepi Saurio viestiin - LÄHDE AVOIMIIN
Vastaus tähän viestiin By Sepi Saurio - Ehkä pitäis, jos tollaisia avoimia sali-kisoja järjestetään,. ja pidetään ehkä pitäiskin, saispa niistä vaan jostakin enemmän infoa, enemmän tietoa, enemmän siihen liittyvää informaatiota, Thanks kiitti. Kiitos tiedoistasi jos jostain löytyy, ps. ihan näin meidän kesken, ihan rehellisesti mitä kautta sä itse menit avoimiin sali-kisoihin, missä lajissa thainyrkkeilyssä.?, potkunyrkkeilyssä, vai ihan nyrkkeilyssä.?. Toi juttu tuntuu vähän ihmeelliseltä. Vaan kun täälpäin mulle taas siinä mieles et tääl Turuspäin kuulemma ainaskin on valmentajien taholta informoitu sellainen asia taas kuin. Ettei pitäisi kait olla mitään avoimia sali-kisoja, koska kuulemma ne ainakin väittää, ja inttää ja sanoo kiven kovaa että. Kuulemma sali-kisoihin osallistuneena pitää ehdottomasti olla oman valmentajan kyseen-alainen lupa, ja suostumus mennessä niihin ottelemaan. En tiedä tällä hetkellä kumpaan totuuteen luottaa, kumpaan uskoa. Kun toiset sanoo yhtä, ja toista, ja taas sitten toiset sanoo yhtä, sun toista ainoa fakta tieto mitä tiedän on että multa on täällä laitettujen hidastelujen, hidastuksien, kapuloiden laittamisen rattaisiin, ja tahallisen jarruttelun, ja estämisen takia, Evätty mahdollinen kilpaileen menemis ottelu ura. Joka väli-aikaisesti. Turussapäin hidastaa Potkunyrkkeily uraani. Olisiko mitään hyviä todellisia fakta neuvoja miten tämän helvetisti pahasti mun elämää pilaavan, jarruttelevan ja estelevän esteen voisi murtaa, ja mennä johonkin sali-kisoihin todistamaan todelliset taitoni, että pystyisin jos saavuttaisin täydellien 100 % huippuni yhä pistään jätkän tosta vaan levyksi kuin levyksi jätkän, kuin jätkän yhä ja sen missä määrin todella todellisuudessa luotan & uskon itseeni. Onko Seuran vaihto tässä vaiheessa enää ainoa jäljellä oleva hyvä, riittävä vaihto-ehto että saisi takaisin kohdalleen kaikki kickboxing perus basic taidot, potkut, potku radat, potku liike radat, jne. ja sun muut.?. Koska tarttisin teho-treenaamiseen aikaa vähän saavuttaakseni täydellisen totaalisen huippuni uudestaan.?. Mikä on tälläisessä umpikuja pattitilanteessa kaikkista realistinen neuvo, sellanen toimiva basic perus neuvo, mikä olisi tälläisessä tilanteessa Kickboxingissa Paras mahdollinen vaihtoehto valinta tälläisessä tapauksessa nyt neuvoja kehiin.?.???, koska otteluja, matseja , toisia haastajia, sali-kisoja en todellakaan yhtään tippaa jänistele, enkä pakittele toisaalta en tippaakaan silleen kuten varmasti ymmärrät, ja tiedät tasan pelkää yhtään. Joten nyt helvetin hyviä toimivia vinkki tippi neuvoja kehiin.??? m- Turusta - By Seppo Saurio nyt äkkiä, mahd.pian hyviä neuvoja mikä Kickboxing seura ois todella niitä hyviä, parhaimpia.?. Joten mihin kannattaisi lähteä, mennä, ja vaihtaa.?, mitä itse tän tyyppisessä situation tilanteessa suosittelisit.? - Niin rupeaa tapahtumaan
-.vastaus By Sepi Saurio viestiin - LÄHDE AVOIMIIN
Vastaus tähän viestiin By Sepi Saurio - Ehkä pitäis, jos tollaisia avoimia sali-kisoja järjestetään,. ja pidetään ehkä pitäiskin, saispa niistä vaan jostakin enemmän infoa, enemmän tietoa, enemmän siihen liittyvää informaatiota, Thanks kiitti. Kiitos tiedoistasi jos jostain löytyy, ps. ihan näin meidän kesken, ihan rehellisesti mitä kautta sä itse menit avoimiin sali-kisoihin, missä lajissa thainyrkkeilyssä.?, potkunyrkkeilyssä, vai ihan nyrkkeilyssä.?. Toi juttu tuntuu vähän ihmeelliseltä. Vaan kun täälpäin mulle taas siinä mieles et tääl Turuspäin kuulemma ainaskin on valmentajien taholta informoitu sellainen asia taas kuin. Ettei pitäisi kait olla mitään avoimia sali-kisoja, koska kuulemma ne ainakin väittää, ja inttää ja sanoo kiven kovaa että. Kuulemma sali-kisoihin osallistuneena pitää ehdottomasti olla oman valmentajan kyseen-alainen lupa, ja suostumus mennessä niihin ottelemaan. En tiedä tällä hetkellä kumpaan totuuteen luottaa, kumpaan uskoa. Kun toiset sanoo yhtä, ja toista, ja taas sitten toiset sanoo yhtä, sun toista ainoa fakta tieto mitä tiedän on että multa on täällä laitettujen hidastelujen, hidastuksien, kapuloiden laittamisen rattaisiin, ja tahallisen jarruttelun, ja estämisen takia, Evätty mahdollinen kilpaileen menemis ottelu ura. Joka väli-aikaisesti. Turussapäin hidastaa Potkunyrkkeily uraani. Olisiko mitään hyviä todellisia fakta neuvoja miten tämän helvetisti pahasti mun elämää pilaavan, jarruttelevan ja estelevän esteen voisi murtaa, ja mennä johonkin sali-kisoihin todistamaan todelliset taitoni, että pystyisin jos saavuttaisin täydellien 100 % huippuni yhä pistään jätkän tosta vaan levyksi kuin levyksi jätkän, kuin jätkän yhä ja sen missä määrin todella todellisuudessa luotan & uskon itseeni. Onko Seuran vaihto tässä vaiheessa enää ainoa jäljellä oleva hyvä, riittävä vaihto-ehto että saisi takaisin kohdalleen kaikki kickboxing perus basic taidot, potkut, potku radat, potku liike radat, jne. ja sun muut.?. Koska tarttisin teho-treenaamiseen aikaa vähän saavuttaakseni täydellisen totaalisen huippuni uudestaan.?. Mikä on tälläisessä umpikuja pattitilanteessa kaikkista realistinen neuvo, sellanen toimiva basic perus neuvo, mikä olisi tälläisessä tilanteessa Kickboxingissa Paras mahdollinen vaihtoehto valinta tälläisessä tapauksessa nyt neuvoja kehiin.?.???, koska otteluja, matseja , toisia haastajia, sali-kisoja en todellakaan yhtään tippaa jänistele, enkä pakittele toisaalta en tippaakaan silleen kuten varmasti ymmärrät, ja tiedät tasan pelkää yhtään. Joten nyt helvetin hyviä toimivia vinkki tippi neuvoja kehiin.??? m- Turusta - By Seppo Saurio nyt äkkiä, mahd.pian hyviä neuvoja mikä Kickboxing seura ois todella niitä hyviä, parhaimpia.?. Joten mihin kannattaisi lähteä, mennä, ja vaihtaa.?, mitä itse tän tyyppisessä situation tilanteessa suosittelisit.?Sun pitäisi kyllä löytää hyvä manageri. Hei eikö täältä löytyisi hyvää manageria Sepolle? Saataisiin ura vauhtiin vähän neuvotteluvoimaa ja ehkä sitä kautta särvintäkin leivän päälle, mainosdiilejä ja sillai.
Niin rupeaa tapahtumaan kirjoitti:
Sun pitäisi kyllä löytää hyvä manageri. Hei eikö täältä löytyisi hyvää manageria Sepolle? Saataisiin ura vauhtiin vähän neuvotteluvoimaa ja ehkä sitä kautta särvintäkin leivän päälle, mainosdiilejä ja sillai.
vastaus viestiin By Sepi - Manageriasia nyt äkkiä hoitoon
Niin rupeaa tapahtumaan 7.12.2006 klo 21.11
Iltaa mites menee, mites sujuu.Morjens kamu,.. Morjens kaveri.=)..mites sulla menee.=).?, enpä tiedä ihan vielä täs vaihees kaikista jutuista ottaa ny ne vähän huumorina, tosissani, tai vähän ehkä sarkasminakin jopa.=). Mut oikees oot kyl joten, mitä mä tohon, oot tos asias kyl oikees kun sanoit et Sun pitäisi kyllä löytää hyvä manageri, et oo tos ainakaan yhtään vääräs, ja ehkä pitäisikin saada vauhtiin vähän neuvotteluvoimaa. Tuossa tuli jo toinen asia mis mielipiteissäs oot oikeessa ihan=). Mut hei noista Mainos diileistä ja tolleen.. Heh...=). Pitää osata hallita toi smalltalk & huumoripuoli kuten puhepuoli myös...Mielipiteitä, ja asiallisuutta, pointtia pitäis asioissa olla aina mukana matks, jotka sisältäis asiat kuten veden pitävän Huumori & Sarkasmin kuten tos sun heittämäs Mainosidea jutussaskin.=). Se oli ihan hyvä heitto sulta.=). On syytä kuitenkin pitää joka asiassa suoraan jalat maassa, yhä vai mitä, etkös oo samaa mieltä.?. On aina hyvä olla matkassa kuten hyvä suunsoitto, ja hiton hyvä huulen heitto,. pitää olla asioissa särmää, sitä edgeä, kipinää, ja säpinää säpinää." Mut noh silti sulla vielä Heh ehkäpä matkassa sullakin enemmän odotuksia kuin mulla itselläni hei camoon...ehkei ny vielä elämäs täs vaihees kuiteskaan puhuta vielä noista Mainosdiileistä vielä ehkei todellakaan vais mitä.=).? - By Sepi Saurio. ps. eiköhän kaikki elämässä ajallaan.=).?
Sun pitäisi kyllä löytää hyvä manageri. Hei eikö täältä löytyisi hyvää manageria Sepolle? Saataisiin ura vauhtiin vähän neuvotteluvoimaa ja ehkä sitä kautta särvintäkin leivän päälle, mainosdiilejä ja sillai.
Morjens kamu,.. Morjens kaveri mitä mä tohon, oot tos asias kyl oikees kun sanoit et Sun pitäisi kyllä löytää hyvä manageri, et oo tos ainakaan yhtään vääräs, ja ehkä pitäisikin saada vauhtiin vähän neuvotteluvoimaa,Tuossa tuli jo toinen asia mis mielipiteissäs oot oikeessa ihan=). Mut hei noista Mainos diileistä ja tolleen.. Heh...=). Pitää osata hallita toi smalltalk & huumoripuoli kuten puhepuoli myös...Mielipiteitä, ja asiallisuutta, pointtia pitäis asioissa olla aina mukana matks, jotka sisältäis asiat kuten veden pitävän Huumori & Sarkasmin kuten tos sun heittämäs Mainosidea jutussaskin.=). Se oli ihan hyvä heitto sulta.=). On syytä kuitenkin pitää joka asiassa suoraan jalat maassa, yhä vai mitä, etkös oo samaa mieltä.?. On aina hyvä olla matkassa kuten hyvä suunsoitto, ja hiton hyvä huulen heitto,. pitää olla asioissa särmää, sitä edgeä, kipinää, ja säpinää säpinää." Mut noh silti sulla vielä Heh ehkäpä matkassa sullakin enemmän odotuksia kuin mulla itselläni hei camoon...ehkei ny vielä elämäs täs vaihees kuiteskaan puhuta vielä noista Mainosdiileistä vielä ehkei todellakaan vais mitä.=).? - By Sepi Saurio. ps. eiköhän kaikki elämässä ajallaan.=).? - Boxer of Real Deal of turku
Niin rupeaa tapahtumaan kirjoitti:
We are all god s children s, We live by the God s praises.! in our own living hearts, cause in this place Turku city, in this country, in this world the matter or peace, loving, freedom, is important cause in this country the hears are open. Koska meidän maassa sydämmet ovat auki, ja sydämmet ovat avonaisia, and everybody deserves another second chance. Ja kaikki maassamme ansaitsevat tokan toisen mahdollisuuden vielä elämässään - & that s a fact, se on totuus , se on vain fakta - By Seppo Saurio. Justice - kaikkien meidän oikeudella. Uskokaa Vapauteen & Sananvapauteen.
- penkkiurheilija
Eikö noita avoimia ole ainakin nyrkkeilyssä? Joskus olin katsomassa ja siellä ei ainakaan ihan kaikki mitään Muhammed Aleja olleet. Into korvaa paljon. Oli kyllä myös paljon hyviä otteluita. Muistaakseni tammikuussa on taas ja joku Oulun kehäkettu tai vastaava seura järjestää. En tiedä tarkemmin, mutta ehkä joku muu voi jatkaa tästä
vastaus viestiin Avoimistapenkkiurheilija 9.12.2006 klo 21.22 By Seppo Saurio, Turusta.
Jaa-a kuule, mä en itse ole noita avoimia kisoja kauheesti ollut täs tsekkailees. Enpä osaa sanoa, kun en just nyt muista, en oo kauheesti noista avoimista ottanu tietoa enkä selkoa, joten todella vaikeaa mun sanoa. Mut Ahaa..ok. Noh" huh" hyvä etteivät kaikki sentään ole Muhammed Aleja sentään" eihän siellä sitten mulla ois mitään jakoa jos vastassa ois Muhammed Ali esim.Heh" sehän kaveri oli paras, ja on vieläkin yhä.=)..Koko Nyrkkeilyn maailman historiassa. Mutta ok,oukkei,,yes,,jees,,,sitten.=). Thanks pal..Kiitti kamu, ... Kiitos kaveri kiitti neuvoista, ja kiitos tästä tiedosta otettu huomioon.=). By Seppo Saurio.=), hyvää iltaa, ja hyviä illan jatkoja ja hyviä vointeja sulle kaverille nimimerkillä: Avoimista
penkkiurheilija - By Sepi Saurio..=)
Eikö noita avoimia ole ainakin nyrkkeilyssä? Joskus olin katsomassa ja siellä ei ainakaan ihan kaikki mitään Muhammed Aleja olleet. Into korvaa paljon. Oli kyllä myös paljon hyviä otteluita. Muistaakseni tammikuussa on taas ja joku Oulun kehäkettu tai vastaava seura järjestää. En tiedä tarkemmin, mutta ehkä joku muu voi jatkaa tästä
Avoimista
penkkiurheilija 9.12.2006 klo 21.22
Jaa-a kuule, mä en itse ole noita avoimia kisoja kauheesti ollut täs tsekkailees. Enpä osaa sanoa, kun en just nyt muista, en oo kauheesti noista avoimista ottanu tietoa enkä selkoa, joten todella vaikeaa mun sanoa. Mut Ahaa..ok. Noh" huh" hyvä etteivät kaikki sentään ole Muhammed Aleja sentään" eihän siellä sitten mulla ois mitään jakoa jos vastassa ois Muhammed Ali esim.Heh" sehän kaveri oli paras, ja on vieläkin yhä.=)..Koko Nyrkkeilyn maailman historiassa. Mutta ok,oukkei,,yes,,jees,,,sitten.=). Thanks pal..Kiitti kamu, ... Kiitos kaveri kiitti neuvoista, ja kiitos tästä tiedosta otettu huomioon.=). By Seppo Saurio.=), hyvää iltaa, ja hyviä illan jatkoja ja hyviä vointeja sulle kaverille nimimerkillä: Avoimista
penkkiurheilija
- punttimimmi
Muuta jenkkeihin ja ala otteleen siellä. Kehään pääsee vaikka heti. Tai Thaimaahan. Eikös Tony Halmekin aloittanu niin et se suurin piirtein vaan hyppäs kehään jenkeissä? Halme voitti kuitenkin Iran Barkleyn
- toivottavasti
Noilla eväillä kannattaa jo lähteä! Jenkeissä saat ekoista otteluista 500 dollaria per matsi ja kun oot kovassa kunnossa voit ottaa vaikka 4 per kuukausi. Ja ne jätkät jotka tulee ekoissa otteluissa on ihan pellejä.
Vastaus tähän Viestiin By Sepi Saurio - Mistä sä tulet.?, kuka, ketä sä olet, Et taida olla kauheenkaan kovinkaan realistinen vai oletko.?, jos on yhtään fiksu kaveri niin tietää et toi sun väite ei oo lähelläkään totuuksia sori nyt vain. Mutta ei sitten lähelläkään.!
et : Noilla eväillä kannattaa jo lähteä! Jenkeissä saat ekoista otteluista 500 dollaria per matsi ja kun oot kovassa kunnossa voit ottaa vaikka 4 per kuukausi. Ja ne jätkät jotka tulee ekoissa otteluissa on ihan pellejä.
By Sepi Saurio - Et toi väite on aika täyttä epärealismia,bullshittiä, aikamoista turhaa sontaa..ei millään pahal.!.=). Mutta sä et kovinkaan taida ottaa realismia mukaan noihin sun juttuihis tarkista perus basic faktat niin puhutaan sitten. Toi sun väite tiedän joitakin usalaisia ottelijoita nimittäin eikä ne tasan ole silleen sun kuvailus mukaan mitään täysin pellejä sori nyt vaan mut sä et taida olla kauheenkaan realistisesti ajatellut sanojas.!..=)..ei millään epäkunnioituksella. vaan kaikella kunnioituksella sua kohtaan.
Voithan sä ite painua sinne Jenkkeihin jos haluat, By SEpi - Sori nyt vaan mut vitut mä minnekkään omasta kotikaupungista lähde saati sitten painu, painu sä ite vaan matkoihis ottelemaan sinne sun jenkkeihin.!. Sorry vaan hei mut camoon hei.! En mä omasta kotikaupungistani painu minnekkään painu sä ite sun jenkkeihis ottelemaan good luck - onnea matkaan. Mä edustan omaa kotikaupunkia Turkua, ihan tääl Suomes edusta sä vaan jenkkilääs.!..=)
Mä olen itse kato taas silleen et pidän kuitenki jalat maassa asioiden suhteen realistisesti mut Toki Voithan sä ite painua sinne Jenkkeihin jos haluat, jos noin paljon intoa sulla sinne saakka nyt jo riittää.!
Jenkkeihin ehdottomasti
toivottavasti 10.12.2006 klo 17.02
Noilla eväillä kannattaa jo lähteä! Jenkeissä saat ekoista otteluista 500 dollaria per matsi ja kun oot kovassa kunnossa voit ottaa vaikka 4 per kuukausi. Ja ne jätkät jotka tulee ekoissa otteluissa on ihan pellejä. - Eric Cartman
Vastaus tähän Viestiin By Sepi Saurio - Mistä sä tulet.?, kuka, ketä sä olet, Et taida olla kauheenkaan kovinkaan realistinen vai oletko.?, jos on yhtään fiksu kaveri niin tietää et toi sun väite ei oo lähelläkään totuuksia sori nyt vain. Mutta ei sitten lähelläkään.!
et : Noilla eväillä kannattaa jo lähteä! Jenkeissä saat ekoista otteluista 500 dollaria per matsi ja kun oot kovassa kunnossa voit ottaa vaikka 4 per kuukausi. Ja ne jätkät jotka tulee ekoissa otteluissa on ihan pellejä.
By Sepi Saurio - Et toi väite on aika täyttä epärealismia,bullshittiä, aikamoista turhaa sontaa..ei millään pahal.!.=). Mutta sä et kovinkaan taida ottaa realismia mukaan noihin sun juttuihis tarkista perus basic faktat niin puhutaan sitten. Toi sun väite tiedän joitakin usalaisia ottelijoita nimittäin eikä ne tasan ole silleen sun kuvailus mukaan mitään täysin pellejä sori nyt vaan mut sä et taida olla kauheenkaan realistisesti ajatellut sanojas.!..=)..ei millään epäkunnioituksella. vaan kaikella kunnioituksella sua kohtaan.
Voithan sä ite painua sinne Jenkkeihin jos haluat, By SEpi - Sori nyt vaan mut vitut mä minnekkään omasta kotikaupungista lähde saati sitten painu, painu sä ite vaan matkoihis ottelemaan sinne sun jenkkeihin.!. Sorry vaan hei mut camoon hei.! En mä omasta kotikaupungistani painu minnekkään painu sä ite sun jenkkeihis ottelemaan good luck - onnea matkaan. Mä edustan omaa kotikaupunkia Turkua, ihan tääl Suomes edusta sä vaan jenkkilääs.!..=)
Mä olen itse kato taas silleen et pidän kuitenki jalat maassa asioiden suhteen realistisesti mut Toki Voithan sä ite painua sinne Jenkkeihin jos haluat, jos noin paljon intoa sulla sinne saakka nyt jo riittää.!
Jenkkeihin ehdottomasti
toivottavasti 10.12.2006 klo 17.02
Noilla eväillä kannattaa jo lähteä! Jenkeissä saat ekoista otteluista 500 dollaria per matsi ja kun oot kovassa kunnossa voit ottaa vaikka 4 per kuukausi. Ja ne jätkät jotka tulee ekoissa otteluissa on ihan pellejä.Voithan sä ite painua sinne Jenkkeihin jos haluat, By SEpi - Sori nyt vaan mut vitut mä minnekkään omasta kotikaupungista lähde saati sitten painu, painu sä ite vaan matkoihis ottelemaan sinne sun jenkkeihin.!. Sorry vaan hei mut camoon hei.! En mä omasta kotikaupungistani painu minnekkään painu sä ite sun jenkkeihis ottelemaan good luck - onnea matkaan. Mä edustan omaa kotikaupunkia Turkua, ihan tääl Suomes edusta sä vaan jenkkilääs.!..=)
Mitäs seuraa sinunlaisesi perus Turkulainen edustaa? Turussahan niitä seuroja riittää, mutta kilpailijoita ei. - Eric Cartman
Eric Cartman kirjoitti:
Mitäs seuraa sinunlaisesi perus Turkulainen edustaa? Turussahan niitä seuroja riittää, mutta kilpailijoita ei.Ja missäs sarjassa ottelet, jos nyt meinaat otella? Viis ottelua sun tarttis ottaa, niin muistaakseni SM- kisat pidetään maaliskuussa. Jos saat ne viisi, niin voit osallistua ja lyödä itsesi maajoukkueeseen.
Eric Cartman kirjoitti:
Mitäs seuraa sinunlaisesi perus Turkulainen edustaa? Turussahan niitä seuroja riittää, mutta kilpailijoita ei.vastaus viestiin juuri näin.. By Seppo Saurio.!
Eric Cartman 13.12.2006 klo 12.16
Mitäs seuraa sinunlaisesi perus Turkulainen edustaa? Turussahan niitä seuroja riittää, mutta kilpailijoita ei.
Vastaus - By Seppo SAurio - Hei Sori vajaa mutten sulle ala kommentoimaan seura kohtaisia asioita. nimimerkki herra ns" Eric Cartman" Southparkista..ahahaha.. Koska taidan tietää kuka olet, jos nyt oikein sattumalta muistan kenen noita kamppailulajeja harrastaneen tyypin paidassa olen ton Typerän eric Cartman logon nähnyt useastikkin, Mäpä luulen että tiedän kuka, mikä, ja ketä sä olet, veikkaanpa että mä tunnenkin sut jo ennestään joten sanonpa sulle näin: Niin voin sanoa ei sen enempää kato sulle kuulu.!, Noilla sun typerillä puheillasi, en välttämättä sua uskoisi miksikään kilpailijaksi ollenkaan taidat olla ihan perus TAvis, sellainen normi normaali tavallinen suunsoittaja, ja suunkolottaja.!, olet ehkä vain pelkkää puhetta, puheittesi perusteella.! mitä sunlainen perus Eric Cartman edustaa. Kentis jotain South Park jaostoa vai.Southpark salia missä sä olet yksin itse valmentaja Eric CArtman nimimerkilläsi esimerkki ns" Valmentaja Eric CArtman, kilpailija Eric CArtman, taistelija, Eric CArtman.,!..ahahahahah.... Mahtaa siellä south Park salillasikin mennä hyvin Taidat olla joku kuka kilpailee South Park hahmoja, ja läskejä Eric CArtmaneita vastaan. Joten kerros onkos sun idolis toi Eric CArtman.?, onks se niinku sun fani vai.=).?, vai sun idolis.?. Sä taidat olla yhtä paksu, yhtä möyhevä, piilevä, pöyheä, paksu, punkero ja läski niinkuin se eiks jee.?. Mä veikkaan että sä kysytkin tota samaa kysymystä multa juuri sen takia koska sä oot koko elämäs ja yhä olet vain pelkkä perus Turkulainen ihan itsekkin niin sä taidatkin tosiaan tiedät millaista on olla perus Turkulainen läskinaama.!, Laihduta ja tuu sit puhumaan herra. Eric CArtman.hahahahahaha..=).=). Voi vittu mikä tampio, pien tamppari, hei get real varmaan mä sitä sulle kerron, paljon kuuluu sulle herra Eric CArtman.! ahahahaha...Salli mun nauraa sulle...aahahahahahahaha. Joten kerros mitäs seuraa sunlainen , suntyyppinen perus Eric CArtman vai pitäisikös sanoa Perus tavis Eric CArtman wannabe idoli fani edustaa ite,!.???, sulla tainnu jäädä päälle noi kaikki pieru huumori, south park jutut. Ja ennenkaikkea Eric CArtmanit.!.
Taidat joka ilta haaveilla Eric CArtmanista. eiks jee.?, sä haluaisit löytää itsesi takuu varmasti SouthParkista eiks vaan herra nimimerkki : Eric Cartman.!, Mee ottaan siltä sun Eric CArtmanilta suihin, munasuu,!, poskeenottaja.!, suikkari.!, suihinottaja,kyrvän lutkuttaja.!, kyrvänimijä.!. Kerros mulle yksi pieni juttu katot sä paljonki yhä sitä Southparkia.?, onks viime aikoina ollut hyviäkin jaksoja.?, Herra. nimimerkki Eric CArtman.?, oot sä rakastunut Eric CArtmaniin.?, ehkä ihastunut kenties siihen.?.
Musta vähän tuntuu siltä että sä taidatkin vain olla vain yksi samanlainen isosuu, suurisuu, ja pelkkä rääväsuu, ja suunsoittaja tyyliin pieni punkero puksu, paksu läski idolis Eric CArtman joten voi jätkä kuinka mä Säälinkään sua niih mä sanon sulle get a life,.!, hanki uus elämä.!, hanki aivot.! kasva jo joku vuosi edes vähitellen jo aikuiseksi hei pliis.!" Ouh Waude Ouh Wau Wii sä taidat olla oikea idoli, oikea fani sä taidat ihailla laajalti sun Eric CArtmaneitas vai mitä,!.?
By Sepi Saurio / Seppo Saurio .ps You can kiss me fucking ass.! - Boxer of Real Deal of turku
Eric Cartman kirjoitti:
Ja missäs sarjassa ottelet, jos nyt meinaat otella? Viis ottelua sun tarttis ottaa, niin muistaakseni SM- kisat pidetään maaliskuussa. Jos saat ne viisi, niin voit osallistua ja lyödä itsesi maajoukkueeseen.
vastaus viestiin Unohtui by Eric Cartman.. By Seppo Saurio.!
Unohtui.
Eric Cartman 13.12.2006 klo 12.19
Ja missäs sarjassa ottelet, jos nyt meinaat otella? Viis ottelua sun tarttis ottaa, niin muistaakseni SM- kisat pidetään maaliskuussa. Jos saat ne viisi, niin voit osallistua ja lyödä itsesi maajoukkueeseen.
By Seppo Saurio - Sori hei mutta ottelen siinä sarjassa missä mä ainakin lyön sut, tollasen suurisuun.! Opetan sut seuraavissa sali-kisoissa tavoille, niin että sä opit olla puhumatta liikoja.!, ehkä taidat olla yhtä iso, yhtä suuri kuin kaikki sun turhamaiset läpipäiset ideas, puhees, ja ajatukses.!, ihan tiedoksi liikaa ei kannattais sunkaan tulla mulle leveilemään, koska äkkiä mä kisoissa sun suus tukin.! ellen jo mahdollisimman pian,.!, joten chill out chillaa säkin ja relax don t do it maybe wanna go through it,.!..hahaha relaa ja chillaa.,rauhoitu niin ota rennommin niin elät kauemmin.!
- By Seppo Saurio - Ai missä sarjassa ottelen varmasti jos ja kerta, kun, milloin tässä nyt sitten ottelen niin ottelen joko Lightis, tai Fularis joko Full contactis, tai light contactis painoluokka sarjoissa joko, Kevytsarjas 57 – 60 kg
tai Kevyt välisarjas 60 - 63,5 kg tai sitten tos Välisarjas 63,5 – 67 kg, loppu riippuu kuule ihan siitä miksi lähell 60 kg : iloa painoni riittävästi nyt sitten saan tiputettua.! missäs luokassa/sarjassa sä ite muka ottelet,kilpailet.!.?, Niin siis" jos uskallat sanoa,kertoa.!.?, koska ottelen myös nyrkkeilyssä, Nyrkkeilyn puolella kevyessä välisarjassa, välisarjassa painoluokas 60 kg-65 kg. Joten So.?, So What.!
Ja toi sun kertoma tieto, hei mä olen ton varmasti tiennyt jo paljon kauemmin kuin sä että ton minkä sä nyt mulle kerroit että : jos nyt meinaat otella? Viis ottelua sun tarttis ottaa, niin muistaakseni SM- kisat pidetään maaliskuussa. Jos saat ne viisi, niin voit osallistua ja lyödä itsesi maajoukkueeseen. Olen ton tiennyt jo about kaksi-kolme-viisi kuukautta ellen vuodenkin verran, vuoden ajan jo.,!hei eipä ole mulle mikään uusi-läpimurto tieto.!
Mitäs seuraa sinunlaisesi perus Turkulainen edustaa? Turussahan niitä seuroja riittää, mutta kilpailijoita ei.
Vastaus - By Seppo SAurio - Hei Sori vajaa mutten sulle ala kommentoimaan seura kohtaisia asioita. nimimerkki herra ns" Eric Cartman" Southparkista..ahahaha.. Koska taidan tietää kuka olet, jos nyt oikein sattumalta muistan kenen noita kamppailulajeja harrastaneen tyypin paidassa olen ton Typerän eric Cartman logon nähnyt useastikkin, Mäpä luulen että tiedän kuka, mikä, ja ketä sä olet, veikkaanpa että mä tunnenkin sut jo ennestään joten sanonpa sulle näin: Niin voin sanoa ei sen enempää kato sulle kuulu.!, Noilla sun typerillä puheillasi, en välttämättä sua uskoisi miksikään kilpailijaksi ollenkaan taidat olla ihan perus TAvis, sellainen normi normaali tavallinen suunsoittaja, ja suunkolottaja.!, olet ehkä vain pelkkää puhetta, puheittesi perusteella.! mitä sunlainen perus Eric Cartman edustaa. Kentis jotain South Park jaostoa vai.Southpark salia missä sä olet yksin itse valmentaja Eric CArtman nimimerkilläsi esimerkki ns" Valmentaja Eric CArtman, kilpailija Eric CArtman, taistelija, Eric CArtman.,!..ahahahahah.... Mahtaa siellä south Park salillasikin mennä hyvin Taidat olla joku kuka kilpailee South Park hahmoja, ja läskejä Eric CArtmaneita vastaan. Joten kerros onkos sun idolis toi Eric CArtman.?, onks se niinku sun fani vai.=).?, vai sun idolis.?. Sä taidat olla yhtä paksu, yhtä möyhevä, piilevä, pöyheä, paksu, punkero ja läski niinkuin se eiks jee.?. Mä veikkaan että sä kysytkin tota samaa kysymystä multa juuri sen takia koska sä oot koko elämäs ja yhä olet vain pelkkä perus Turkulainen ihan itsekkin niin sä taidatkin tosiaan tiedät millaista on olla perus Turkulainen läskinaama.!, Laihduta ja tuu sit puhumaan herra. Eric CArtman.hahahahahaha..=).=). Voi vittu mikä tampio, pien tamppari, hei get real varmaan mä sitä sulle kerron, paljon kuuluu sulle herra Eric CArtman.! ahahahaha...Salli mun nauraa sulle...aahahahahahahaha. Joten kerros mitäs seuraa sunlainen , suntyyppinen perus Eric CArtman vai pitäisikös sanoa Perus tavis Eric CArtman wannabe idoli fani edustaa ite,!.???, sulla tainnu jäädä päälle noi kaikki pieru huumori, south park jutut. Ja ennenkaikkea Eric CArtmanit.!.
Taidat joka ilta haaveilla Eric CArtmanista. eiks jee.?, sä haluaisit löytää itsesi takuu varmasti SouthParkista eiks vaan herra nimimerkki : Eric Cartman.!, Mee ottaan siltä sun Eric CArtmanilta suihin, munasuu,!, poskeenottaja.!, suikkari.!, suihinottaja,kyrvän lutkuttaja.!, kyrvänimijä.!. Kerros mulle yksi pieni juttu katot sä paljonki yhä sitä Southparkia.?, onks viime aikoina ollut hyviäkin jaksoja.?, Herra. nimimerkki Eric CArtman.?, oot sä rakastunut Eric CArtmaniin.?, ehkä ihastunut kenties siihen.?.
Musta vähän tuntuu siltä että sä taidatkin vain olla vain yksi samanlainen isosuu, suurisuu, ja pelkkä rääväsuu, ja suunsoittaja tyyliin pieni punkero puksu, paksu läski idolis Eric CArtman joten voi jätkä kuinka mä Säälinkään sua niih mä sanon sulle get a life,.!, hanki uus elämä.!, hanki aivot.! kasva jo joku vuosi edes vähitellen jo aikuiseksi hei pliis.!" Ouh Waude Ouh Wau Wii sä taidat olla oikea idoli, oikea fani sä taidat ihailla laajalti sun Eric CArtmaneitas vai mitä,!.?
By Sepi Saurio / Seppo Saurio .ps You can kiss me fucking ass.! - Eric Cartman
vastaus viestiin juuri näin.. By Seppo Saurio.!
By Sepi Saurio / Seppo Saurio .ps You can kiss me fucking ass.!"Hei Sori vajaa" Mitä nyt tuohonkaan sanoisin. Viestisi oli kokonaisuudessaan sellainen, että menin hiljaiseksi.
"Southpark salia missä sä olet yksin itse valmentaja Eric CArtman nimimerkilläsi esimerkki ns" Valmentaja Eric CArtman, kilpailija Eric CArtman, taistelija, Eric CArtman.,!..ahahahahah"
Hmm... Lääkäriin nyt vaan nopeasti. - Boxer of Real Deal of turku
Eric Cartman kirjoitti:
"Hei Sori vajaa" Mitä nyt tuohonkaan sanoisin. Viestisi oli kokonaisuudessaan sellainen, että menin hiljaiseksi.
"Southpark salia missä sä olet yksin itse valmentaja Eric CArtman nimimerkilläsi esimerkki ns" Valmentaja Eric CArtman, kilpailija Eric CArtman, taistelija, Eric CArtman.,!..ahahahahah"
Hmm... Lääkäriin nyt vaan nopeasti.vastaus viestiin jea-a Noh hyvä että menit hiljaiseksi... eipä ole mun ongelmani, eikä mun pulmani ..hahaha mitäs oot tollanen täys joker, täys pelle, yks clown.!..ahahahahaha, Mä ainaski nauran tollaselle pellelle. By Seppo Saurio.
Eric Cartman 13.12.2006 klo 15.48
"Hei Sori vajaa" Noh mitä sitä anää täs vaihees pyyteleen anteeksi että myönnät vielä kaupan päälle olevasi julkisesti vielä kaiken kaupan päälle siis ns" VAJAA". Sitten vielä kaiken lisäksi hyvä mies ei tuollaisia julkisesti omasta itsestäsi kannata toisille ihmisille kertoa. Kerros mulle hei yks pikku juttu. Oletko koskaan miettinyt kertaakaan mitä toiset ihmiset susta ajattelee jos tietäisivät kuka olet vielä ja henkilöllisyytesi, jos tietäisivät kuka, ketä ja mikä mies on tuon nimimerkin takana nimimerkillä: Eric Cartman.hahahahahah Salli hei mun nauraa sulle jälleen.! Mitä nyt tuohonkaan sanoisin. Viestisi oli kokonaisuudessaan sellainen, että menin hiljaiseksi.
Noh etkai sä enää nyt tässä vaiheessa häpeä kertomaasi tietoa itsestäsi älä nyt hyvä mies häpeä nimimerkkisi takana ns" nimimerkki: Eric Cartman että eks sä muka enää edustakkaan sitä sun omaa ns "Southpark salias ???. Missä sä olet yksin oman itses oma henk.kohtainen valmentaja Eric CArtman nimimerkilläsi esimerkki ns" Valmentaja Eric CArtman, kilpailija Eric CArtman, taistelija, Eric CArtman.,!..ahahahahah". By Seppo Saurioa oot sä kyl yks naurettava Joke , tiäks sä yks Joker, Pelle, Clown..hei tiedät sä hoitoon ite nopeasti sanoisin sulle ei niinku millään pahalla.!.
Noh kyl se sun viesti kommenttisi olikin sen verran hupaisan hauska ja sen verta vielä kaupan päälle naurettava. Niin just oon sun kans sun kommenttis jälkeen täysin varma , ja itse asias niin paljon sun kanssas yhtä ja samaa mieltä että
Hmm... Lääkäriin nyt vaan nopeasti vaan hyvä mies, HOITOON.!. Sitten sen jälkeen hanki joku rauhoittava doze annos lääkitys ja ala parantaa itteäs ja jätä vähemmälle ne sun cartmanis , ja southparkis ala kasvaa mieheks.! ja tuu sit puhumaan mulle taas.!. By Seppo Saurio.
Ja mä tosissani olen sun kanssasi asiastasi yhtä ja samaa mieltä että olet ihan oikeassa sanoissasi kertoessasi omasta voinnistasi, ja omasta itsestäsi. Sen verran että oikeassa olet että niin sun pitäisikin mahdollisimman paljon ja nopeasti hyvä mies päästä sinne Lääkäriin oot tainnut kattella nyt vähän liikaa noita sun Eric Cartmaneitas kertaalleen taas.!. Rauhoitu hyvä mies ettet innostu liikaa Cartmaneiltas ja saa hyvä mies sydäriä vielä.!hehe.=)..By Seppo Saurio.
Hmm... Lääkäriin nyt vaan nopeasti. - Boxer of Real Deal of turku
Eric Cartman kirjoitti:
"Hei Sori vajaa" Mitä nyt tuohonkaan sanoisin. Viestisi oli kokonaisuudessaan sellainen, että menin hiljaiseksi.
Hmm... Lääkäriin nyt vaan nopeasti.vastaus viestiin."Hei Sori vajaa" Mitä nyt tuohonkaan sanoisin. Viestisi oli kokonaisuudessaan sellainen, että menin hiljaiseksi. -By Seppo Saurio-
Tiäks sä hyvä mies hyvä että menit hiljaiseksi, tollaisten läskien Cartmanien suut pitää aina tiäks sä tukkia, muuten tulee Kärpäsistä Härkäsiä, ja liikaa sammakoita suusta.! mut tottakai muutahan ei voi odottaa tollaiselta kenellä aivot on veistetty puusta.!hahahah.. Joten puhutaanko muusta.! Rimmaako tarpeeksi vajaa.!, saanko mä nyt sanoa sua vajaaksi.! käyhän se sulle.?, sopiihan se sulle vajaa.? -By Seppo Saurio-
"Hei Sori vajaa" ensinnäkin mullakin on ihan nimi voithan sä kutsua mua Sepiks, Tai Sepeks, tai sit Sepoks.! käviskö se mitenkään, kato kun mullakin sattuu olemaan nimi joka on nimi: Seppo mut ellet sä osaa edes tavata sitä nimeä S-e-p-p-o. niin koita vaiks opetella tavaamaan sitten mee vaikka uudelle perus äidinkielen kurssille, siellä ei tartte pyydellä anteeksi tyyliin hei Sori Vajaa. vaikka eihän se toisaalta kenenkään muun, kenenkään toisen vika ole että se nyt vain on sun nimesi vajaa, siis se nimi "Vajaa, vai älä nyt hyvä mies revi pelipaitaasi, vai sopisko nimeksi Vatipää, Vesipää.?, killisilmä.?, Toosa.?, CP, Vammainen.?, CEEPEE.?, Hanki tiedät sä uus elämä.!, hanki aivot hyvä mies.!, Get REal, ja Get a Life , hanki uus elämä, hanki laiffi.!-By Seppo Saurio-
"Southpark salia missä sä olet yksin itse valmentaja Eric CArtman nimimerkilläsi esimerkki ns" Valmentaja Eric CArtman, kilpailija Eric CArtman, taistelija, Eric CArtman.,!..ahahahahah" -By Seppo Saurio-
Mäkin olisin sitä mieltä jos mä kirjoittelisin toistona, toistaen toisten kirjoittamia vastauksia pakkomielteenä tyyliin jea.."Hei Sori vajaa" Mitä nyt tuohonkaan sanoisin. Viestisi oli kokonaisuudessaan sellainen, että menin hiljaiseksi. "Hei Sori vajaa" Mitä nyt tuohonkaan sanoisin. Viestisi oli kokonaisuudessaan sellainen, että menin hiljaiseksi. se on vaan hyvää jos tollanen vajaa meni lopulta ihan hiljaiseksi..ahahahah -By Seppo Saurio-
Mitä älä nyt hei eks sä enää pidäkkään sitä sun"Southpark salia .? missä sä olet yksin itse Päävalmentaja Mr, mister herra. CArtman, Eric CArtman nimimerkilläsi esimerkki ns" Valmentaja Eric CArtman, kilpailija Eric CArtman, taistelija, Eric CArtman.,!..ahahahahah" Eric Cartman 13.12.2006 klo 15.48 -By Seppo Saurio-
"Hei Sori vajaa" Mitä nyt tuohonkaan sanoisin. Viestisi oli kokonaisuudessaan sellainen, että menin hiljaiseksi. Hyvä että menit hiljaiseksi Vajaa Sori että mä hei kutsuin sua vajaaksi,!.?, kait mä saan kutsua sua vajaaksi. sopiihan se vajaa.? -By Seppo Saurio-
Tuli ihan täs mieleen et ootko kuullut pakkotoisto.comin sivuista sä voisit mennä kirjoittelemaan noita sun Eric CArmanejas, ja sun noita southparkkejas, ja pakko toistojas sinne ihan vaan...ahahhahahahahaha. -By Seppo Saurio-
Salli mun nauraa sulle. Mut kerros hei eks sä muka sit enää edustakkaan sitä sun"Southpark salia missä sä olet yksin itse valmentaja Eric CArtman nimimerkilläsi esimerkki ns" Valmentaja Eric CArtman, kilpailija Eric CArtman, taistelija, Eric CArtman.,!..ahahahahah". Mutta toisaaalta tiedäks sä hyvä mies. Olisi siinä tapauksessa todella Hoidon paikka, ja hoitoon, lääkäriin menon paikka kylläkin ja nyt vaan todella kohta pian jo tosi niinku ns" Nopeasti.
-By Seppo Saurio- - Boxer of Real Deal of turku
Eric Cartman kirjoitti:
Hmm... Lääkäriin nyt vaan nopeasti.vastaus viestiin."Hei Sori vajaa" Mitä nyt tuohonkaan sanoisin. Viestisi oli kokonaisuudessaan sellainen, että menin hiljaiseksi. -By Seppo Saurio-
Mä olen tosi pahoillani sun vuoksesi, ja sun takiasi etenkin sun kahtia jakautuneen Persoonallisuutesi takia, että hetki olet oma itsesi, ja toisena hetkenä aggresiivinen, raivoisa, keskenkasvuinen, äkäpussi, kiukkupussi ERic CArtman...nimimerkillä ns" Eric CArtman. Hei kai sä jo sen ikäinen aikuinen mies olet, että sullakin takuu varmasti kaksi kykenevää, Tervettä jalkaa millä sinne lääkäriin pääset jos sua noin kovin ahdistaa. Onks paha paikka.?, ahdistaaks sua noin kovin eläminen.?, ooks miettinyt koskaan psykologilla käyntejä.?, ne osaa takuu varmasti auttaa sua sun masennuksessa, ja ahdistuksissa. Mistäs täl kertaa puristaa.?- By Seppo Saurio.
Sä taidat olla siellä kotipuolessasi aikamoinen pieni,paksu, puksu läski pallero CArtman - Eric CArtman sellainen koko ikänsä koulukiusattu, vainottu, hakattu, pahoinpidelty, isän hyväksi käyttämä, sun äitisi ja isäsi hyväksi käyttämä pieni saastainen likainen Eric CArtman.!.- By Seppo Saurio.
Mikset sä hyvä mies voi sinne lääkäriin mennä & Hakeutua ilmankin mun apuani, tuskin sä siihen mun apuani tarviit.? vai Tarvitkos.?. Senkun hakeudut sinne ja kerrot siellä noista sun Jea.. jutuistas, ja. Noista Eric CArtmaneistas jne.. ja sun muista. Varmasti apu löytyy hyvänkin lyhyen matkan päästä. Apua on aina saatavilla tiedätkös senkun vaan nyt teet niinkuin neuvoit että : Lääkäriin nyt vaan nopeasti. Olisi jo korkea aika hyvä mies sinne mennä niin..! - By Seppo Saurio.
, etenkin tapauksissa missä sä kuvittelet vielä kaiken lisäksi olevasi itse ERic CArtman. Eläydyt sen äkäpussin, kiukkupussin rooliin, ja kenkiin ja alat eläytyä sen henkilöllisyytenä, ja esiintyä Eric CArtmanina, ja. Etenkin kun, ja jos, kerta alat vielä käyttämään sen nimimerkkiä puhuessasi, ja kirjoitellessasi herjoja toisille taidat olla se yks heviä, Death Metallia, ja heavy metallia kuuntele pieni läski, paksu naamainen, paksu nahkainen, lihava, läski Eric CARtman.! Tyyppi jonki tiesin pari vuotta sit. Olit sillon jo aika säälittävä kaveri, olet sitä näköjään yhä.!, oliko vielä jotain muuta vajaa jota haluat lisätä tänne voinnistasi eiku sori" siis jakautuneesta mielenhäiriöisestä pahasta voinnistasi siis sorke unohdin ihan vajaa, sori hei ei pitänyt sanoa sua vajaaksi, ok vajaa..?, ! sori taas lipsahti ..hupsis.! mites tä taas sattuikaan- By Seppo Saurio.
- uteliasnyrkkeilynystävä
Miten on joko olet päässyt kilpailemaan, mihin kisoihin ja mihin sarjaan? Luulen että täällä on monta kiinnostunutta
vastaus viestiin Miten on edennyt?
uteliasnyrkkeilynystävä 13.12.2006 klo 00.11
Miten on joko olet päässyt kilpailemaan, mihin kisoihin ja mihin sarjaan? Luulen että täällä on monta kiinnostunutta
vastaus By Seppo Saurio.!
- By Seppo Saurio, niin sen verran tosta kisaamisesta että ainakin Kickboxingissa, Potkunyrkkeilyssä sitten Täs Joulun, ja Joulutauon, uudenvuoden jälkeen, Tammikuussa, ja Tammikuun jälkeen sekä että Nyrkkeilyssä, ainakin, sekä myös Potkunyrkkeilyssä niin kickboxingissa ainakin. Niin mä ottelen joko Lightis, tai Fularis joko Full contactis, tai light contactis painoluokka sarjoissa joko, Kevytsarjas 57 – 60 kg tai Kevyt välisarjas 60 - 63,5 kg tai sitten tos Välisarjas 63,5 – 67 kg, loppu riippuu kuule ihan siitä miksi lähell 60 kg : iloa painoni riittävästi nyt sitten saan tiputettua.
Ja kyselit kans tosta Nyrkkeilystä, ihan Nyrkkeilyn ystävänä niin siitä kans kisaamisesta että kun kysyit multa et niin missä painoluokka sarjassa Nyrkkeilyssä aiot kilpailla.?, Niin kisaan Nyrkkeilyssä painoluokka sarjassa 60 kg: ilon- oliks se ny 63 vai 65 kg: ilon välisessä sarjassa Tammikuussa tulevissa sali-kisoissa. kaitpa jos nyt oikein muistan niin se olis sitten tuo Nyrkkeilyn puolella kevyessä välisarjassa, välisarjassa painoluokas 60 kg-65 kg. Koska olen nyt tiputtanut painoni jo kohta 63 : olmeen kg: iloon pitäisi tiputtaa se riittävästi vielä tasan 60 kg.=)..joten kaitpa yritän tasan siihen 60kg iloisten sarjaan By Seppo Saurio. - catfight
vastaus viestiin Miten on edennyt?
uteliasnyrkkeilynystävä 13.12.2006 klo 00.11
vastaus By Seppo Saurio.!
- By Seppo Saurio, niin sen verran tosta kisaamisesta että ainakin Kickboxingissa, Potkunyrkkeilyssä sitten Täs Joulun, ja Joulutauon, uudenvuoden jälkeen, Tammikuussa, ja Tammikuun jälkeen sekä että Nyrkkeilyssä, ainakin, sekä myös Potkunyrkkeilyssä niin kickboxingissa ainakin. Niin mä ottelen joko Lightis, tai Fularis joko Full contactis, tai light contactis painoluokka sarjoissa joko, Kevytsarjas 57 – 60 kg tai Kevyt välisarjas 60 - 63,5 kg tai sitten tos Välisarjas 63,5 – 67 kg, loppu riippuu kuule ihan siitä miksi lähell 60 kg : iloa painoni riittävästi nyt sitten saan tiputettua.
Ja kyselit kans tosta Nyrkkeilystä, ihan Nyrkkeilyn ystävänä niin siitä kans kisaamisesta että kun kysyit multa et niin missä painoluokka sarjassa Nyrkkeilyssä aiot kilpailla.?, Niin kisaan Nyrkkeilyssä painoluokka sarjassa 60 kg: ilon- oliks se ny 63 vai 65 kg: ilon välisessä sarjassa Tammikuussa tulevissa sali-kisoissa. kaitpa jos nyt oikein muistan niin se olis sitten tuo Nyrkkeilyn puolella kevyessä välisarjassa, välisarjassa painoluokas 60 kg-65 kg. Koska olen nyt tiputtanut painoni jo kohta 63 : olmeen kg: iloon pitäisi tiputtaa se riittävästi vielä tasan 60 kg.=)..joten kaitpa yritän tasan siihen 60kg iloisten sarjaan By Seppo Saurio.oliks ne sun kisas jo? miten kävi?
- Anteeksi, että puutun tällä...
catfight kirjoitti:
oliks ne sun kisas jo? miten kävi?
Anteeksi, että puutun tällä tavoin tähän asiaan !
Anteeksi että puutun tällä tavoin tähän asiaan /kyseiseen keskusteluun, mutta mielestäni tälläinen asia mitä täällä asiattomasti ihmisiltä kysellään, Ei kuulu tänne keskustelupalstoille. Ihmisten yksityiset yksityis-asiat eivät ole Suomi24.fi keskusteluForumeihin tarkoitettu. Täällä ei alkuunkaan pitäisi kenenkään keskustella saati sitten avautua omista henk.kohtaisista asioistaan, että silleen, tämä ei ole mikään keskustelupaikka niistä eri asioista todellakaan keskustelemaan eri anonyymien nimimerkkien takana piileskelevien ihmisten kanssa joidenkin ihmisten omista, henk.kohtaisista, ja yksityiskohtaisista elämänasioista sitä varten tämä Forum ei ole netissä että silleen !
Siksi ihmettelenkin näitä tälläisiä eri kysely viestejä ovatko ihmiset niin saamattomia, niin laiskoja etteivät uskalla enää asioita kysellä päinnaamaa ihmisiltäkään enää voi luoja ! ????? , koko asia kylläkin pistää ajatuksia raksuttamaan ja mieltä vähän mietityttämään kyllä asia noin kaksi kertaa.
Täällä ei kannata pilata, eikä nolata omaa henk.kohtaista mainettaan yhtään kenenkään, älkää täällä siis avautuko omista asioistanne, ihmiset saavat aseen teitä itseänne vastaan tahallaan, älkää alentuko sille tasolle kuin jotkut.
- aloittelija78
Moi! Ihan oikein että on asennetta. Ihan uteliaisuudesta kysyisin että kuinka pitkä olet? Olen itsekin harkinnut nyrkkeilyn aloittamista ja mietin että olenkohan liian pitkä 60 kiloisiin... Oletko opetellut itse, vai harjoitteletko vakituisesti jossain seurassa? Oletko ollut seurassa kauan? Pystyykö nyrkkeilyä edes harjoittelemaan itsekeseen? Kuinka vanha olet?
vastaus viestiin By Seppo Saurio Moi!
aloittelija78 14.12.2006 klo 22.11
Moi! Ihan oikein että on asennetta. Ihan uteliaisuudesta kysyisin että kuinka pitkä olet? Olen itsekin harkinnut nyrkkeilyn aloittamista ja mietin että olenkohan liian pitkä 60 kiloisiin... Oletko opetellut itse, vai harjoitteletko vakituisesti jossain seurassa? Oletko ollut seurassa kauan? Pystyykö nyrkkeilyä edes harjoittelemaan itsekeseen? Kuinka vanha olet?
vastaan kysymyksiisi näin, vastaten tähän tyyliin sulle ensinnäkin aloitan vastailun tällä tavoin:uteliaisuudesta kysyisin että kuinka pitkä olet? vastaus tähän sulle on suoraan 171 cm pitkä oma pituuteni.
Oletko opetellut itse, vai vastaus tähän olisi että : EI En ole opetellut itse, Ei Nyrkkeilyä osata eikä opetella itsekseen yksin, mutten lähde treenauksiani kommentoimaan julkisesti toisille ihmisille kenelle sellaiset yksityis asiat eivät kuulu kertomaan. On joitakin asioita jotka eivät kuulu toisille ns" normaaleille, jokapäiväisille, tavallisille ihmisille, ne eivät vain pelkästään kuulu. Joten ei pidä kysellä liikoja asioista joita ei saa, eikä voi kommentoida, koska ne taas ovat asioita jotka pidetään salassa,. Koska ne taas puolestaan ovat asioita jotka ovat visusti vähän niinku ns" Hys.! shhhh.! quiet... turvassa pidettäviä asioita. Joita en valitettavasti ulkopuolisille ihmisille halua kommentoida tämän enempää.ok.? . Jos ymmärrät, ne ovat yleensä asioita jotka kuuluvat vain toisille taistelijoille, eri seuroille, sekä toisille että omille valmentajille. Joten en tätä asiaa halua kommentoida tän enempää ymmärtänet kait.!
Toinen kysymyksesi Pystyykö nyrkkeilyä edes harjoittelemaan itsekeseen? Vastaus on suora realistinen aito totuus eli " ISO EI - Ei Pysty sitten ihan itteksesi yksin tyystin sitten millään koska silleen ehkä liikkumista pystyy, muttei kauheesti muuta.
Kaikki muu se treeni joka sisältyy yksin treenaamiseen sun pitää yksiksesi yleisestikin treenata paljon, liikuntaa, syödä ensinnäkin oikein, ja terveellisesti, harjoittella liikkumistasi sekä askeleita, väistö harjoituksia, liikehdintää, juoksemista, lenkkeilyä, hölkkää, painon nostoa, punttien nostelua, hyppynarua, pystyy ittekseen yksinäänkin harjoittelemaan/treenaan peilin edes kotona, tai ittekseen yksin voit tietysti tietenkin treenata, harjoitella mmm.. jossain liikuntasalis, punttisalil /kuntoilusalil, tai jossain nurmikol, kentäl, puistos, himas, kotona kämpillä, peilin edessä kokonaan yksin, mutta siihen se yksin työskentely jää,
Mun neuvo sulle lähde ekana nyt työstämään notkeuttasi, nopeuttasi, ja jalka-työtä. Siis jos sen osaa taitavasti. Et voi millään oppia oikeanlaisia suojauksia, suojaus tekniikoita, liike ratoja, etkä liikkumista, et iskuja, et lyönti/isku kombinaatioita yksinäsi, ainakaan siihen tarvitset erikseen. Tarvitset nyrkkeilyä harrastaaksesi, Nyrkkeilyn paikan, Jonkun Nyrkkeily salin/mestan, Jonkun aika tavallisen Nyrkkeilyn valmentajan, sparraajat, jonkun Nyrkkeily seuran, harrastus seura-piiri paikan missä kyseistä lajia Nyrkkeilyä harrastetaan. ja Olen syntynyt 5.9.1983 Päättele siitä itse ikäni.? sen enempää en sitä kerro, enkä kommentoi kuinka vanha itse olet.?, kerrotkos mielelläsikin itse..=), jos kysyisin ikääsi.?.=), ps. Se taitaa olla hiukan vähän asiaankuulumatonta, ja hiukka epäkohteliasta muista hyvät tavat aina hyvä mies.=) - Boxer of Real Deal of turku
- vastaus viestiin By Seppo Saurio Moi!
aloittelija78 14.12.2006 klo 22.11
vastaan kysymyksiisi näin, vastaten tähän tyyliin sulle ensinnäkin aloitan vastailun tällä tavoin:uteliaisuudesta kysyisin että kuinka pitkä olet? vastaus tähän sulle on suoraan 171 cm pitkä oma pituuteni.
Oletko opetellut itse, vai vastaus tähän olisi että : EI En ole opetellut itse, Ei Nyrkkeilyä osata eikä opetella itsekseen yksin, mutten lähde treenauksiani kommentoimaan julkisesti toisille ihmisille kenelle sellaiset yksityis asiat eivät kuulu kertomaan. On joitakin asioita jotka eivät kuulu toisille ns" normaaleille, jokapäiväisille, tavallisille ihmisille, ne eivät vain pelkästään kuulu. Joten ei pidä kysellä liikoja asioista joita ei saa, eikä voi kommentoida, koska ne taas ovat asioita jotka pidetään salassa,. Koska ne taas puolestaan ovat asioita jotka ovat visusti vähän niinku ns" Hys.! shhhh.! quiet... turvassa pidettäviä asioita. Joita en valitettavasti ulkopuolisille ihmisille halua kommentoida tämän enempää.ok.? . Jos ymmärrät, ne ovat yleensä asioita jotka kuuluvat vain toisille taistelijoille, eri seuroille, sekä toisille että omille valmentajille. Joten en tätä asiaa halua kommentoida tän enempää ymmärtänet kait.!
Toinen kysymyksesi Pystyykö nyrkkeilyä edes harjoittelemaan itsekeseen? Vastaus on suora realistinen aito totuus eli " ISO EI - Ei Pysty sitten ihan itteksesi yksin tyystin sitten millään koska silleen ehkä liikkumista pystyy, muttei kauheesti muuta.
Kaikki muu se treeni joka sisältyy yksin treenaamiseen sun pitää yksiksesi yleisestikin treenata paljon, liikuntaa, syödä ensinnäkin oikein, ja terveellisesti, harjoittella liikkumistasi sekä askeleita, väistö harjoituksia, liikehdintää, juoksemista, lenkkeilyä, hölkkää, painon nostoa, punttien nostelua, hyppynarua, pystyy ittekseen yksinäänkin harjoittelemaan/treenaan peilin edes kotona, tai ittekseen yksin voit tietysti tietenkin treenata, harjoitella mmm.. jossain liikuntasalis, punttisalil /kuntoilusalil, tai jossain nurmikol, kentäl, puistos, himas, kotona kämpillä, peilin edessä kokonaan yksin, mutta siihen se yksin työskentely jää,
Mun neuvo sulle lähde ekana nyt työstämään notkeuttasi, nopeuttasi, ja jalka-työtä. Siis jos sen osaa taitavasti. Et voi millään oppia oikeanlaisia suojauksia, suojaus tekniikoita, liike ratoja, etkä liikkumista, et iskuja, et lyönti/isku kombinaatioita yksinäsi, ainakaan siihen tarvitset erikseen. Tarvitset nyrkkeilyä harrastaaksesi, Nyrkkeilyn paikan, Jonkun Nyrkkeily salin/mestan, Jonkun aika tavallisen Nyrkkeilyn valmentajan, sparraajat, jonkun Nyrkkeily seuran, harrastus seura-piiri paikan missä kyseistä lajia Nyrkkeilyä harrastetaan. ja Olen syntynyt 5.9.1983 Päättele siitä itse ikäni.? sen enempää en sitä kerro, enkä kommentoi kuinka vanha itse olet.?, kerrotkos mielelläsikin itse..=), jos kysyisin ikääsi.?.=), ps. Se taitaa olla hiukan vähän asiaankuulumatonta, ja hiukka epäkohteliasta muista hyvät tavat aina hyvä mies.=) Vastasiko vastaus kaikkiin kysymyksiisi.=), aiinakin toivottavasti.=).
- By Seppo Saurio - Oma julkinen kommenttini Nyrkkeilystä, koko lajista, ja sen historiasta on se että Jopa Tänään , Tänä päivänä Nykypäivänä, sekä koko ajan tulevaisuudessa Nyrkkeilyn laji, sekä sen suosio kaikkien ihmisten lasten, Junioreiden/junnujen, Nuorten , Teinien, Aikuisten , vanhusten , vanhempien sekä että aikuisten ja nuorten, lasten suosiossa ollut vain pelkästään myös kasvussa, kaikkina viime aikoina. Eri ikäisten ihmisten suosiossa oli sitten ikä mikä tahansa, koko Nyrkkeilyn upea Urheilulaji senkun vain koko ajan tekee kasvuaan. Joten Uskon itse lajin kokoaikaiseen nousuun, sekä kasvuun ja itse asiassa uskoni Nyrkkeilyn senkun koko ajan lisääntyvän, ja harrastaja, sekä kävijälukujen kasvavan. Nyrkkeily omasta mielestäni edustaa yksilöllistä, individuaalista iinspiraatiota one to one, hand to hand, one against one, man against man , yksi yhtä vastaan HerrasMies tyylistä kamppailua mitä parhaimmassa urheilullisimmassa mielessä.- By Seppo Saurio -
- By Seppo Saurio - Oma julkinen kommenttini Nyrkkeilystä Nyrkkeily mielestäni on ainutlaatuinen sisimässään urhea, ylpeä mahtava sekä loistava Nuorisotyötä edistävä upeanlainen mahtava ehkä kaikkein yksi hienoin, sekä parhain puhdas urheilulaji koko maailmassa, joka edustaa enimmäkseen nuorempaa niinkuin myös vanhempaa ikäluokkaa, ja sukupolvea/sukupolvia, Nyrkkeily tuo esille parhaimmat puolet ihmisestä, se edistää nuorisoa, pitää nuorisoa/nuorison poissa kaduilta, poissa huumeista sekä huumeidenkäytöstä. Urheilun lisäksi Nyrkkeilyn parhain puoli on se että se on osa tämän päivän kasvavaa sekä lisääntyvää Nuorisotyötä. Nyrkkeily on saavuttanut kasvuaan koko kansan suosiossa viime-aikoina se on aikoinaan ollut muuttuneena Urheilulajina Usa: ssa yhdysvalloissa niin sanotusti vasta todella aidosti tosissaan sääntljen kerra 1970 luvun alusta - vasta. 1970 - luvulla Jenkeissä, sääntöjen, sekä suojusten kera muuttuneena nykypäivän urheilu-kilpa lajiksi. Usassa pitkälti mainetta niittänyt laji Nyrkkeily toi mukanaan aidot, oikeat koko Nyrkkeilyn historian tunnistetuimmat champion mestarit sitten henkilöt nimeltä kuten: Jack Boughton: nin joka, Tunnettiin koko Amerikassakin tavallaan Nyrkkeilyn Isähahmona niin sanottuna ns" FAther of Boxing" hahmona Nyrkkeilyn koko historiassa,kuten myös mestari champion John Sholto Douglass: in myöhemmin myös tuoden mukanaan kaikki muutkin Nyrkkeilyn kaikkien aikojen tunnetuimmat Historian Aidot Champion Mestarit kuten: Cassius Clay: n Aka. Muhammed Ali: n, Sugar Ray Leonardin, Michael Spinksin, King Nortonin / Nortonin , Douglasin, Mike Tyson: nin , Sugar Ray Robinson: nin, George Foreman: in , Ingemar Johanssonin,MCClellan, Leonard: in, Hearns: in, , Joe Louis : ksen, Rocky Marciano :n, Jake La Mottan,Evander Hollyfield: in, Joe Frazier: in, Sonny Liston: nin , Moore: n, Durelle: n , Dudley: yn , Kelley: n , Naseem Hamedin, Max Schnelling: in, Benn: in, Jack Dempsey: n , Lennox Lewis: ksen, Vitali Klitschko: n, Fernando Vargas: in , Roberto Duran: nin , Jeff Chandler: in ,Mike Rossman : nin , Aldo Travesaro : n , Alfonso Hayman : in, Youngblood Williams: in , Jeff Chandler : in , Matthew Saad Muhammad: in , Jerome Artis : ksen, Curtis Parker : in , Wladimir Klitschko: n, kautta. Laji tuli tunnetuksi kaikkialla maailmassa. etenkin kaikkialla yhdysvalloissa.
Suomessa Nyrkkeily eli Boxing on ollut vain ja ainoastaan pelkästään ollut kaikkina viimeaikoina vain hyvin laajassa suuressa nousussa. Jopa viime aikoina ollut myös kauhean laajassa isossa nousussa Elävien Legendaaristen aitojen tunnettujen, sekä tunnistettujen mestarien kautta myös. Nämä ylempänä nimetyt henkilöt ovat koko Nyrkkeily Historian tunnetuimmat, tiedetyimmät ja tunnistetuimmat ottelijat, kilpailijat, taistelijat, ja Nyrkkeilijät. - By Seppo Saurio -
Nyrkkeily kasvoi aikoinaan vuonna 1741- 1743 sen kaukaisessa historiassa Englannissa alunperin, laji kasvoi niin sanottuna "Bare Knuckle" Paljas Nyrkkisenä Nyrkkeilytyyli suuntana 1741-1743 näiden vuosien jälkeen lajiin kehitettiin Lontoossa etenkin kaukaisessa vanhemman sukupolven vanhassa kirjoitetussa historiassa ensimmäiset lajin säännöt. Mitkä lisättiin Suojusten, ja sääntöjen myös lajiin kaikkialla ympäri ämpäri läpi koko Englannin näiden vuosien jälkeen. Tähän saakka Nyrkkeily oli levinnyt koko maailmassa ja jatkanut senkun suurenemistaan, ja leviämistään kaikkialla maailmassa. Vasta St. Louis Olympic Games in 1904 - St. Louis : ksen, Olympia urheilulaji kilpailuissa vasta se otettiin mukaan, ja liitettiin St. Louis : ksen Olympia Urheilulajeihin, Olympia kisojen aikana vuonna 1904 mukaan Olympian eri urheilulajeihin. Kaikkein suurin, ja kaikkein isoin Vallankumous tuli tähän lajiin 1865 kun John Sholto Douglass kahdeksan/kahdeksas Queensburyn Marqueesi Teki, Veti sekä laati uudet säännöt lajiin, mikä muutti koko Nyrkkeilyn Siksi urheilulajiksi mitä se on tänä päivänä kaikkialla maailmalla nyt juuri tänä päivänä. Tämä on ainoa todellinen fakta tieto nyrkkeilystä jonka itsekkin Tästä Upeasta urheilulajista tiedän itsekkin, Paras mahdollinen tieto jonka tiedän itsekkin kyseisestä lajista jopa.=).- By Seppo Saurio -- jälleen selvää
provosointia!!!
- Lukko
Totatota.... Ihan sellainen pikkuriikkinen asia kiinnostais. Oletko KOSKAAN otellut? Eipä vaan tunnu tilastoista nimeäsi löytyvän. No pään paukuttaminen on ainakin ameriikan meiningillä hoidettu. Lupaan tulla kyllä heti katsomaan kun ottelet... pakkohan se on. Toivottavasti on nyrkkeily paremmilla kantimilla kuin suomen kielioppi ja ajatuksenjuoksu... muuten saattaa läski Sepillä tummua. Mut onnea nyt kuitenkin urallesi!!
Ps. Muista Seppo lääkkeet! ;)- theboxerofturkucity
vastaus viestiin: Taustoista
Kirjoittanut: Lukko By Seppo Saurio.
Okei vastaan tähän viestiin näin, en enää tahdo kommentoida saati sitten vastata kenellekkään mihinkään kysymyksiin sillä, mitä tahansa mä vastaankin, tai sanon niin tää koko vitun netti tuntuu olevan täynnä jotain ihme vitun hörhöjä. Jotka alkavat kun käyvät liian kateelliseksi mulle. Uhkailemaan mun henkeä julkisin Tappo, Hirtto ja lynkkaus lietsonta uhkauksin, Joten kommentoin näin asioitani enää toistaiseksi. Koska täällä netis mun julkisen maineen haukkumiset, mustamaalaaminen,julkinen mun sekopääksi, hulluksi panettelu ja sen sellaiseksi leimaaminen, sekä mun ja mun maineeni julkinen panettelu, tapon uhkaukset joita muhun on kohdistettu julkisesti, myös julkinen herja, mun maineeni lavastaminen erilaisiin valehteluihin, mun ottelu urani julkinen nokkiminen, sabotoiminen, pilaaminen sekä sen jatkuva julkinen ajo-jahti uhkailu, pelottelu , julkinen herja & mustamaalaus ovat nyt Menneet kuitenkin Poliisi asiaksi,
Tämä on kait myös semmoinen asia minkä olen päättänyt tällä kertaa olla peruttamatta, Mitä en aio todellakaan keskeyttää, vaan minkä vien tällä kertaa yhä ihan loppuun asti kunnes juttu vasta käynnistyy päälle kunnolla. Teidän tiedoksenne en siis ole peruttamassa tekemääni rikos-ilmoitusta, enkä aio vetää sitä takaisin, syylliset vastaavat myöhemmin sanomisistaan & uhkauksistaan. Tämä on myös mennyt nyt sellaiseksi rikos-lain alaiseksi asiaksi jo pidemmältä ajalta. Minkä kylläkin aion viedä loppuun asti niin että syylliset ovat selvillä, Henkilöt, Henkilöiden koti-osoitteet, nimet, etu & sukunimet, emaili osoitteet, ja IP- Osotteita myöten kaikki. asiat ovat yhä käynnissä Rikosilmoituksen puolella, ja tutkinta toistaiseksi Poliisin rikoslain alaisessa asiassa tutkinnassa yhä vieläkin. Juttu on vireillä Rikostutkinnassa ja kaikki mulle tulleet uhkaukset, herjat, julkiset tappamis, tappo, hirtto, lynkkaus lietsonta uhkaus viestit,,,jne.. Ovat tässä kyseisessä tapauksessa myös poliisin tutkinnassa. Voisin sanoa että myönnän olen tehnyt rikosilmoituksen asiasta, asiaa tutkitaan tällä hetkellä emaili osoitteita, Ip-Osotteita myöten. Muuta en halua vastata tänne nettiin enään t: Seppo Saurio. Kommenttejani en kommentoi enää ennen kuin tämä asia selviää lopullisesti. Sanoi sitten kuka tahansa mitä haluan asian selviävän perinpohjaisesti. Joten pistäkääpä viestiä lisää antakaa mulle todistus aineistoa lisää vain teille itsellenne siitä pian harmia syntyy vain jos saa sanoa. By Seppo Saurio.
Taustoista
Kirjoittanut: Lukko 24.1.2007 klo 13.16
Totatota.... Ihan sellainen pikkuriikkinen asia kiinnostais. Oletko KOSKAAN otellut? Eipä vaan tunnu tilastoista nimeäsi löytyvän. No pään paukuttaminen on ainakin ameriikan meiningillä hoidettu. Lupaan tulla kyllä heti katsomaan kun ottelet... pakkohan se on. Toivottavasti on nyrkkeily paremmilla kantimilla kuin suomen kielioppi ja ajatuksenjuoksu... muuten saattaa läski Sepillä tummua. Mut onnea nyt kuitenkin urallesi!!
Ps. Muista Seppo lääkkeet! ;)
- -Anteeksi, että puutun täll...
Anteeksi, että puutun tällä tavoin tähän asiaan !
Anteeksi että puutun tällä tavoin tähän asiaan /kyseiseen keskusteluun, mutta mielestäni tälläinen asia mitä täällä asiattomasti ihmisiltä kysellään, Ei kuulu tänne keskustelupalstoille. Ihmisten yksityiset yksityis-asiat eivät ole Suomi24.fi keskusteluForumeihin tarkoitettu. Täällä ei alkuunkaan pitäisi kenenkään keskustella saati sitten avautua omista henk.kohtaisista asioistaan, että silleen, tämä ei ole mikään keskustelupaikka niistä eri asioista todellakaan keskustelemaan eri anonyymien nimimerkkien takana piileskelevien ihmisten kanssa joidenkin ihmisten omista, henk.kohtaisista, ja yksityiskohtaisista elämänasioista sitä varten tämä Forum ei ole netissä että silleen !
Siksi ihmettelenkin näitä tälläisiä eri kysely viestejä ovatko ihmiset niin saamattomia, niin laiskoja etteivät uskalla enää asioita kysellä päinnaamaa ihmisiltäkään enää voi luoja ! ????? , koko asia kylläkin pistää ajatuksia raksuttamaan ja mieltä vähän mietityttämään kyllä asia noin kaksi kertaa.
Täällä ei kannata pilata, eikä nolata omaa henk.kohtaista mainettaan yhtään kenenkään, älkää täällä siis avautuko omista asioistanne, ihmiset saavat aseen teitä itseänne vastaan tahallaan, älkää alentuko sille tasolle kuin jotkut.
Täällä ei kannata vastailla henkisesti sairaille häiriintyneille aikuisille ihmisille takaisinpäin yhtiskään alkuunkaan mitään ! - seppoisback suoli24
Seppo the dragon king of turku!
Luehan Seppo nuo sun kirjoittamat jutut läpi ja mieti kuka on sekaisin ja kuka ei?
Olethan ottanut lääkkeesi joita sinulle määrättiin ja olet sen itsekin myöntänyt.
Satariviä monologia ei ole terveen ihmisen päästä tulevaa juttua vaan taustalla
on varmasti asioita joissa olet ollut "uhri", mutta selkää ei kehässä/häkissä
käännetä se on säännöissäkin kielletty.
Sinä teit juuri selänkääntöä ja ainoastaan sen takia uskon ettei sulla
ole asiaa kehään/häkkiin. Siellä tulee vaan tappio tyylillä jolla koitat
otella.
Huomio, että koitat otella kun se kikkapotkutyyli ei toimi osaavaa
vastustajaa vastaan vaan omissa soi ja kovaa.
Potkit kyllä korkealle ja hienosti, mutta Van Damme on vain
B-luokan stara joka on jo "has been" mies vielä.
Idoli puheista sen verran, että voit olla varma ettei kukaan sinua idolina pidä.
Voisit hieman nöyrtyä ja katsoa peiliin kuvittelematta liikoja sillä
Suomessakin on paljon ihmisiä jotka ovat treenanneet pidempään
ja kovempaa kun sinä yksin et sinä ole mikään erikoistapaus muuten
kun tällä bittiavaruuden puolella.
Toivon, että saat pään kuntoon sillä siellä sun ongelmat ikäväkyllä ovat. :/
Keskity vaikka naisiin vielä enemmän ja unohda tuo turhanpäiväinen uhoaminen, kiitos. :)
Ihmettelijä.... - Sepon fani
Seppo on Turun nyrkkeilyn ruumiillistuma. Sekaisin kun Matti ja Teppo sekä Seppo samalla keikalla. Itse olen nähnyt useita kertoja Sepon. Seppo on sivilissä ihan reilu jätkä mutta joku on tainut sekoitta sen pään. Lisää Turun nyrkkeilystä. Turkulainen polittinen pelle on Turkulaisen nyrkkeilyseuran p.j. Turun nyrkkeilyvalmentajien keski-ikä on sama kun Liinahaan vanhainkodin asukkaiden. Nyrkkeilyn SM-kisoissa oli 1 Turkulainen nyrkkeilijä vaikka turussa on valmentajien mukaan 7-kpl Suomalaista huippu valmentajaa. Ainoa konsti nostaa Turkulainen nyrkkeily jollekkin tasolle on se että nykyiset valmentajat tajuisivat lähteä kesälomalle ja jäädä sille. Paras Turun alueen nyrkkeilijä tulee Raisiosta. Turussa on 1 kpl. ns. ammattinyrkkeilijä joka on todelline pulla mössö poika joka pelkää.kaikkea joka lyö vastaan. Turun nyrkkeily tarvitsee todellisen johtajan joka ottaa homman haltuun. Miehen joka haistaa muille paskat. Maaaattttssso miehen
- Manse Boxing
Kuka on se poliittinen pelle, joka on jonkun turkulaisen nyrkkeilyseuran valmentaja ja puheenjohtaja ?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774