kolahtaa

manne

Alkoholismi on sairaus ,joka aihetuu juomalla viinaa.Ja kun juo tarpeeksi paljon aivojen kemia muuttuu niin,että alkoholia pitää saada lisää.Ei tähän sen kummempaa lääkärin koulutusta tarvita.En minä Kari Tapion kimppuun käy, mutta kun hän melkein joka haastattelussa todistelee olevansa alkoholisti.Tapion pitäisi niinkuin muidenkin alkoholistien tajuta, että jos he ovat sairaita, niin sitten mennään hoitoon.Tapani Kansa ymmärsi ja osoitti todellista miehekkyyttä tajutessaan, että jos hänestä välitetään näin paljon, niin hänen on välitettävä rakkaistaan ja mentävä hoitoon.Jos kerran alkoholismi on psyykkinen sairaus, niin silloin on mentävä hoitoon,jossa selvitetään taudin syyt.Jos julkisuudessa on jatkuvasti esillä minkätakia keikat peruuntuvat,niin kyllä siinä haetaan hyväksyntää juopottelulle.

27

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zori

      Kyllä alkoholismi on sellainen sairaus,että siitä voi syyttää lähinnä vaan itseään. ei kukaan sitä viinaa väkisin alas kurkusta kaada.
      Mielenterveyshäiriöihin taas voi sairastua ihan kukatahansa ja ilman omaa syytään. Harvemmin, kukaan mielenterveyshäiriötä itselleen hankkii.
      En usko ,että alkoholistia voi tulla ihan kenestä tahansa. Kyllä se kertoo jonkinlaisesta itsekurin puutteesta ja luonteenheikkoudesta ,ettei pysty lopettamaan juomista, tai edes juomaan vaan kohtuudella vain silloin tällöin. Vielä enemmän luonteenheikkoudesta/itsekkyydestä kertoo se ,ettei tajua/halua mennä hakemaan apua ko.sairauteensa edes omaistensa elämisen helpottamiseksi.

      • jep..

        Onko käynyt mielessä, että monella alkoholistilla se juominen johtuu juurikin mielenterveydellisistä syistä? Klabbin brenkun vetämiseen en ota kantaa, vaan noin niinku yleisesti.


    • .voi

      Nyt alkaa jo säälittämään, rauhoitu hyvä mies. Ja jätä myös Kari Tapio rauhaan. Jos haluat "keskustella" mielenterveyden häiriöistä tai alkoholismista, siihen on eri foorumi. Kaikki myötätunto niistä kärsiville mut ymmärrä jo sä lopettaa.

      • manne

        Tämä ei ole varmaankaan oikea foorumi käsitellä näitä asioita,mutta kun näillä foorumeilla on haukuttu Tapani Kansaa mitä erillaisemmilla tavoilla, niin tasapuolisuuden vuoksi on kohtuullista muistuttaa, että esim.Kari Tapio ei ole sen nuhteettomampi,kuin muutkaan.Ihmettelen vain teitä Kari Tapion fanit siitä,että jos mainitsee,että Kari Tapiolla on tekarit,jotka on keikan jälkeen lähetetty"maestrolle"niin Kari Tapion Fanisivuilta ,tällainen poistetaan alta aikayksikön.Kyllä tekariT on osa hänen persoonaansa,ja kertovat mielestäni aika oleellista miehestä.Eli onko Karin suosion salaisuus:REINO TOSSUT,TEKARIT,ALKOHOLIN LIIKA KÄYTTÖ,nämähän suurella oasalla suomalisia on.Tämä tekari juttu ei ole mitään satua, vaan on luettavissa Kari Tapiosta tehdyssä elämäkerrassa, jonka on kirjoittanut Vexin Salmi.


      • Gilla*
        manne kirjoitti:

        Tämä ei ole varmaankaan oikea foorumi käsitellä näitä asioita,mutta kun näillä foorumeilla on haukuttu Tapani Kansaa mitä erillaisemmilla tavoilla, niin tasapuolisuuden vuoksi on kohtuullista muistuttaa, että esim.Kari Tapio ei ole sen nuhteettomampi,kuin muutkaan.Ihmettelen vain teitä Kari Tapion fanit siitä,että jos mainitsee,että Kari Tapiolla on tekarit,jotka on keikan jälkeen lähetetty"maestrolle"niin Kari Tapion Fanisivuilta ,tällainen poistetaan alta aikayksikön.Kyllä tekariT on osa hänen persoonaansa,ja kertovat mielestäni aika oleellista miehestä.Eli onko Karin suosion salaisuus:REINO TOSSUT,TEKARIT,ALKOHOLIN LIIKA KÄYTTÖ,nämähän suurella oasalla suomalisia on.Tämä tekari juttu ei ole mitään satua, vaan on luettavissa Kari Tapiosta tehdyssä elämäkerrassa, jonka on kirjoittanut Vexin Salmi.

        Älä "manne" suotta haasta Kari Tapio- fanien kanssa riitaa enää enempää.
        Totta on kyllä ,että Karin palstalla kaikki kritiikki ja vähänkin negatiivinen palaute sensuroidaan pois. se tekari- tapaus oli mielestäni lähinnä hauska, ei siinä ollu edes mitään loukkaavaa, mutta silti sekin viesti poistettiin.


      • manne
        Gilla* kirjoitti:

        Älä "manne" suotta haasta Kari Tapio- fanien kanssa riitaa enää enempää.
        Totta on kyllä ,että Karin palstalla kaikki kritiikki ja vähänkin negatiivinen palaute sensuroidaan pois. se tekari- tapaus oli mielestäni lähinnä hauska, ei siinä ollu edes mitään loukkaavaa, mutta silti sekin viesti poistettiin.

        Niin minunkin mielestäni se tekarihomma oli hauska.Minua jännittää aina kun Tapio esiintyy, klapajaako ne tekarit,siitä varmaan on tullut sen lempinimi KLAPPI.Paul Ankallehan kävi niin , että tekarit lensi yleisön joukkoon,niin että ei Klappi huonossa seurassa ole.Tekarien putoaminen on varmaan se yllätys,jonka Kari faniensa mukaan aina keikalla tarjoilee.Muu se ei voi olla ,koska ne esiintymiset mitä minä olen seurannut, ovat aina olleet yhtä tasapaksua jollotusta ,ei laaksoa ei kukkulaa.Kyllähän se tekarien oksentaminen,tavalliselle pulliaiselle sopii, mutta on se kieltämättä noloa "MAESTRON KOHDALLA."oksentaa ne jonkun kapakin vessan pyttyyn.


      • ...just
        Gilla* kirjoitti:

        Älä "manne" suotta haasta Kari Tapio- fanien kanssa riitaa enää enempää.
        Totta on kyllä ,että Karin palstalla kaikki kritiikki ja vähänkin negatiivinen palaute sensuroidaan pois. se tekari- tapaus oli mielestäni lähinnä hauska, ei siinä ollu edes mitään loukkaavaa, mutta silti sekin viesti poistettiin.

        Haasta riitaa?!? Kappas kun sitä saa mitä tilaa. Ja sitäpaitsi tuo Karin foorumilta viestien sekopäinen poisto ketuttaa myös monia faneja. Siellä kun ei sana ole vapaa, vaikka se ei olis edes haukkumista. Itse en sen kummemmin ole mikään kiihkofani kunhan vaan ärsyttää pirusti tuon nimimerkin pään aukominen. Tuntuu olevan "tane"2. jollei sitten peräti sama mies, joka kylläkin hallitsee kohtuullisesti oikeinkirjoituksen. Mutta sama näsäviisas kaikkitietävyys paistaa.


      • lässyn
        manne kirjoitti:

        Niin minunkin mielestäni se tekarihomma oli hauska.Minua jännittää aina kun Tapio esiintyy, klapajaako ne tekarit,siitä varmaan on tullut sen lempinimi KLAPPI.Paul Ankallehan kävi niin , että tekarit lensi yleisön joukkoon,niin että ei Klappi huonossa seurassa ole.Tekarien putoaminen on varmaan se yllätys,jonka Kari faniensa mukaan aina keikalla tarjoilee.Muu se ei voi olla ,koska ne esiintymiset mitä minä olen seurannut, ovat aina olleet yhtä tasapaksua jollotusta ,ei laaksoa ei kukkulaa.Kyllähän se tekarien oksentaminen,tavalliselle pulliaiselle sopii, mutta on se kieltämättä noloa "MAESTRON KOHDALLA."oksentaa ne jonkun kapakin vessan pyttyyn.

        Se siitä riidan poikki panemisesta. Tää ukkeli suorastaan kerjää sitä. Tuo tekarijuttu ei todellakaan ole paha mut nyt pääsit sentään haukkumisessas jo juoppoudesta etiäpäin.


      • *********
        ...just kirjoitti:

        Haasta riitaa?!? Kappas kun sitä saa mitä tilaa. Ja sitäpaitsi tuo Karin foorumilta viestien sekopäinen poisto ketuttaa myös monia faneja. Siellä kun ei sana ole vapaa, vaikka se ei olis edes haukkumista. Itse en sen kummemmin ole mikään kiihkofani kunhan vaan ärsyttää pirusti tuon nimimerkin pään aukominen. Tuntuu olevan "tane"2. jollei sitten peräti sama mies, joka kylläkin hallitsee kohtuullisesti oikeinkirjoituksen. Mutta sama näsäviisas kaikkitietävyys paistaa.

        Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Kyllä nimittäin muutaman EI Tapsa-faninkin näsäviisas pään aukominen täällä on niin pirusti ärsyttänyt, kun aina löytävät jotain kettuiltavaa.


      • **********
        manne kirjoitti:

        Niin minunkin mielestäni se tekarihomma oli hauska.Minua jännittää aina kun Tapio esiintyy, klapajaako ne tekarit,siitä varmaan on tullut sen lempinimi KLAPPI.Paul Ankallehan kävi niin , että tekarit lensi yleisön joukkoon,niin että ei Klappi huonossa seurassa ole.Tekarien putoaminen on varmaan se yllätys,jonka Kari faniensa mukaan aina keikalla tarjoilee.Muu se ei voi olla ,koska ne esiintymiset mitä minä olen seurannut, ovat aina olleet yhtä tasapaksua jollotusta ,ei laaksoa ei kukkulaa.Kyllähän se tekarien oksentaminen,tavalliselle pulliaiselle sopii, mutta on se kieltämättä noloa "MAESTRON KOHDALLA."oksentaa ne jonkun kapakin vessan pyttyyn.

        Oikeesti olisi Manne ehkä paikallaan vähän rauhottua jo. Sulla on monasti ollut fiksuja mielipiteitä ja kommentteja , mutta nyt tuollainen herättää vaan turhaan pahaa verta. Älä viitsi vajota kaikenmaailman päänaukojien tasolle.


      • manne
        ...just kirjoitti:

        Haasta riitaa?!? Kappas kun sitä saa mitä tilaa. Ja sitäpaitsi tuo Karin foorumilta viestien sekopäinen poisto ketuttaa myös monia faneja. Siellä kun ei sana ole vapaa, vaikka se ei olis edes haukkumista. Itse en sen kummemmin ole mikään kiihkofani kunhan vaan ärsyttää pirusti tuon nimimerkin pään aukominen. Tuntuu olevan "tane"2. jollei sitten peräti sama mies, joka kylläkin hallitsee kohtuullisesti oikeinkirjoituksen. Mutta sama näsäviisas kaikkitietävyys paistaa.

        Kyllä minä tunnen jo Karin fanien käsien puristuksen kurkussani ja tietokoneen emolevy jo aivan savuaa heidän vihastaan. Mutta minua ärsyttää näiden kiihko fanien huumorin tajuttomuus.He sopisivat Pahjois-Koreaan saisivat kumarrella Kari toista suurta,no kuka oli se ensimmäinen. tietysti Ola , hänkin tykkäs ottaa häppää.Kyllä sinun tietosi ovat sitten pienet ,jos minä olen kaikkitietävä näsäviisas, mutta minuthan on jo nimitetty idiootiksi.Mutta kun en kuvia kumartele enkä ketään idolia palvele, niin uskallan sanoa asiat halki.


      • manne
        lässyn kirjoitti:

        Se siitä riidan poikki panemisesta. Tää ukkeli suorastaan kerjää sitä. Tuo tekarijuttu ei todellakaan ole paha mut nyt pääsit sentään haukkumisessas jo juoppoudesta etiäpäin.

        Kyllä tämä Tapio varmaan tekee laulunsa eletystä elämästä.Ajatelkaa vaikka MYRSKYN JÄLKEEN tulee poutasää,Kyllä siinä myrsky puhkeaa, kun isäntä tulee housut puolitangossa ja hampaat kateissa töistä kotiin,niin pitää kyllä olla hyvähermoinen vaimo ,joka ei myrskyä nosta.Ei muuta kuin isäntä suihkuun ja reinot jalkaan ,kyllä se kalustokin varmaan paluupostissa saapuu.Mutta hänhän on sairas kyllä vaimo ymmärtää,Kyllä naiset on todellisia sankareita,EIKÖ HEILLE KUULUIS VÄHÄN ENEMMÄN,niinkuin tämä "maestro on niin osuvasti riimitellyt.


      • huijaa.
        manne kirjoitti:

        Kyllä minä tunnen jo Karin fanien käsien puristuksen kurkussani ja tietokoneen emolevy jo aivan savuaa heidän vihastaan. Mutta minua ärsyttää näiden kiihko fanien huumorin tajuttomuus.He sopisivat Pahjois-Koreaan saisivat kumarrella Kari toista suurta,no kuka oli se ensimmäinen. tietysti Ola , hänkin tykkäs ottaa häppää.Kyllä sinun tietosi ovat sitten pienet ,jos minä olen kaikkitietävä näsäviisas, mutta minuthan on jo nimitetty idiootiksi.Mutta kun en kuvia kumartele enkä ketään idolia palvele, niin uskallan sanoa asiat halki.

        Suuri kunnioitus ja syvä kumarrus kun olet niin reilu mies ;D sun haukkumiset siis palasi taas lähtöpisteeseensä eli viinaan. Mikä noista sun kirjoituksistas nyt niin huumoripitoinen oli että nauraa olis pitänyt? Tai siis niille kaikillehan on pakko nauraa mut kerro...


      • siru
        manne kirjoitti:

        Kyllä tämä Tapio varmaan tekee laulunsa eletystä elämästä.Ajatelkaa vaikka MYRSKYN JÄLKEEN tulee poutasää,Kyllä siinä myrsky puhkeaa, kun isäntä tulee housut puolitangossa ja hampaat kateissa töistä kotiin,niin pitää kyllä olla hyvähermoinen vaimo ,joka ei myrskyä nosta.Ei muuta kuin isäntä suihkuun ja reinot jalkaan ,kyllä se kalustokin varmaan paluupostissa saapuu.Mutta hänhän on sairas kyllä vaimo ymmärtää,Kyllä naiset on todellisia sankareita,EIKÖ HEILLE KUULUIS VÄHÄN ENEMMÄN,niinkuin tämä "maestro on niin osuvasti riimitellyt.

        Tuo on jo todella ala-arvoista tekstiä.


      • Hahhahhaa!
        manne kirjoitti:

        Kyllä tämä Tapio varmaan tekee laulunsa eletystä elämästä.Ajatelkaa vaikka MYRSKYN JÄLKEEN tulee poutasää,Kyllä siinä myrsky puhkeaa, kun isäntä tulee housut puolitangossa ja hampaat kateissa töistä kotiin,niin pitää kyllä olla hyvähermoinen vaimo ,joka ei myrskyä nosta.Ei muuta kuin isäntä suihkuun ja reinot jalkaan ,kyllä se kalustokin varmaan paluupostissa saapuu.Mutta hänhän on sairas kyllä vaimo ymmärtää,Kyllä naiset on todellisia sankareita,EIKÖ HEILLE KUULUIS VÄHÄN ENEMMÄN,niinkuin tämä "maestro on niin osuvasti riimitellyt.

        Olisi hauska kuulla Kari Tapion laulavan " Ja juna kulkee vaan"- biisin ilman tekareita ;-D


      • manne kirjoitti:

        Niin minunkin mielestäni se tekarihomma oli hauska.Minua jännittää aina kun Tapio esiintyy, klapajaako ne tekarit,siitä varmaan on tullut sen lempinimi KLAPPI.Paul Ankallehan kävi niin , että tekarit lensi yleisön joukkoon,niin että ei Klappi huonossa seurassa ole.Tekarien putoaminen on varmaan se yllätys,jonka Kari faniensa mukaan aina keikalla tarjoilee.Muu se ei voi olla ,koska ne esiintymiset mitä minä olen seurannut, ovat aina olleet yhtä tasapaksua jollotusta ,ei laaksoa ei kukkulaa.Kyllähän se tekarien oksentaminen,tavalliselle pulliaiselle sopii, mutta on se kieltämättä noloa "MAESTRON KOHDALLA."oksentaa ne jonkun kapakin vessan pyttyyn.

        OHO !:D Ihan oikeestikko ne Paul Ankan tekarit sinne yleisöön asti lensi ? :O
        Kari fanien täytyykin nyt olla jatkossa keikoilla tarkkana, kuin porkkanat, jospa ne tekarit Karinkin suusta jossain sopivassa kohtaa muljahtaisivat ja pomsahtaisivat ihan sinne yleisöön joukkoon. Saisi meinaan joku innokas fani ihan mukavan kirjahyllyn koristeen lasivitriiniin siitä Kartsan purukalustosta ;)


      • manne
        siru kirjoitti:

        Tuo on jo todella ala-arvoista tekstiä.

        Miten niin ala-arvoinen.Olen aina ihailut naisia,jotka jaksavat näitä juoppoja hyysätä.Kuka mies katselee vuositolkulla kuselle,paskalle,vanhalleviinalle ja tupakille haisevaa naista.En tiedä yhtään.Eikö nämä PIIAT ja muut ,todella ansaitse vähä enemmän.


      • siru
        manne kirjoitti:

        Miten niin ala-arvoinen.Olen aina ihailut naisia,jotka jaksavat näitä juoppoja hyysätä.Kuka mies katselee vuositolkulla kuselle,paskalle,vanhalleviinalle ja tupakille haisevaa naista.En tiedä yhtään.Eikö nämä PIIAT ja muut ,todella ansaitse vähä enemmän.

        En ymmärrä minäkään enkä itse katselis mut kyse on kuitenkin aikuisen ihmisen valinnoista. Ei sitä ole pakko sietää ja jos sitä vuositolkulla sietää niin omaa tyhmyyttään. Ei se ole sankaruutta vaan luonteen heikkoutta puolin ja toisin eikä mielestäni edes ihailtavaa. Jos nainen uskaltais tehdä ratkaisun niin asiat voisi korjaantua ja silmät avautua. Tosin jotkut nimittää sitä rakkaudeksi mut...


      • manne
        siru kirjoitti:

        En ymmärrä minäkään enkä itse katselis mut kyse on kuitenkin aikuisen ihmisen valinnoista. Ei sitä ole pakko sietää ja jos sitä vuositolkulla sietää niin omaa tyhmyyttään. Ei se ole sankaruutta vaan luonteen heikkoutta puolin ja toisin eikä mielestäni edes ihailtavaa. Jos nainen uskaltais tehdä ratkaisun niin asiat voisi korjaantua ja silmät avautua. Tosin jotkut nimittää sitä rakkaudeksi mut...

        Jos nainen joutuu elämään miehen palkalla,niin vaihtoehdot ovat vähissä, mutta jos se on sitä RAKAUTTA OIKEAA,josta ARJA KORISEVA JA TAPANI KANSA, niin kauniisti laulavat.Mutta ihmisellä on vain yksi elämä, joten kaikilla pitäisi olla oikeus elämisen arvoiseen elämään.


      • siru
        manne kirjoitti:

        Jos nainen joutuu elämään miehen palkalla,niin vaihtoehdot ovat vähissä, mutta jos se on sitä RAKAUTTA OIKEAA,josta ARJA KORISEVA JA TAPANI KANSA, niin kauniisti laulavat.Mutta ihmisellä on vain yksi elämä, joten kaikilla pitäisi olla oikeus elämisen arvoiseen elämään.

        Ei nykymaailmassa tarvitse elää "miehen palkalla"! Se oli silloin takavuosina kun nainen oli nyrkin ja hellan välissä. Millä vuosisadalla sä elät? Jos ei ole työkyvytön, saa kyllä jotain työtä, jos taas on työkyvytön, muita sosiaalietuuksia löytyy. Jos se taas on oikeaa rakkautta niin ei sillä auteta edes ongelman aiheuttajaa että kaikki siedetään. Turha täällä on tätä jauhaa eikä asiat ole noin yksiselitteisiä. Silti on typerää tuomita jos/kun ei ole itse niissä saappaissa.


      • siru kirjoitti:

        Ei nykymaailmassa tarvitse elää "miehen palkalla"! Se oli silloin takavuosina kun nainen oli nyrkin ja hellan välissä. Millä vuosisadalla sä elät? Jos ei ole työkyvytön, saa kyllä jotain työtä, jos taas on työkyvytön, muita sosiaalietuuksia löytyy. Jos se taas on oikeaa rakkautta niin ei sillä auteta edes ongelman aiheuttajaa että kaikki siedetään. Turha täällä on tätä jauhaa eikä asiat ole noin yksiselitteisiä. Silti on typerää tuomita jos/kun ei ole itse niissä saappaissa.

        Manne vastasi vaan mun epäilyihini, kun mietin ,että onko Karin vaimo missään töissä itse .... Mutta se mun kommentti on näköjään nyt poistettu täältä ( en itse poistanut ).


      • manne
        Justiinax kirjoitti:

        OHO !:D Ihan oikeestikko ne Paul Ankan tekarit sinne yleisöön asti lensi ? :O
        Kari fanien täytyykin nyt olla jatkossa keikoilla tarkkana, kuin porkkanat, jospa ne tekarit Karinkin suusta jossain sopivassa kohtaa muljahtaisivat ja pomsahtaisivat ihan sinne yleisöön joukkoon. Saisi meinaan joku innokas fani ihan mukavan kirjahyllyn koristeen lasivitriiniin siitä Kartsan purukalustosta ;)

        Kyllä ne lensi, mutta kun Amerikassa ollaan,niin Paul pani lakimiehet asialle,kyllä siinä hammasteknikolta meni vuosien ansiot korvauksiin.Tätä mahdollisuutta ei Tapiolla ole.


    • se ole

      Jokaisen oma asia, paljonko sitä viinaa vetää?

      • manne

        Juopot tuleva aina meidän kaikkien maksettaviksi.


    • kun tapsu ymmärtäisi

      vielä mennä autokouluun, sellaiselle "raivopäiden" tehokursseille. Olisi sitten muillakin tiellä liikkuvilla turvallisempaa liikenteessä.

      • ***********

        Tapsa on sen verran kokenut kuski ,että hallitsee autonsa kyllä kovemmassakin vauhdissa. Turha teikäläisen on siitä huolta kantaa. Suurempia riskejä ovat kaikenmaailman rattijuopot ja huumehörhöt, joita tuolla liikenteessä yhä useammin pörrää.


      • nopeusrajoitukset
        *********** kirjoitti:

        Tapsa on sen verran kokenut kuski ,että hallitsee autonsa kyllä kovemmassakin vauhdissa. Turha teikäläisen on siitä huolta kantaa. Suurempia riskejä ovat kaikenmaailman rattijuopot ja huumehörhöt, joita tuolla liikenteessä yhä useammin pörrää.

        joita jokaisen kuuluu noudattaa, myös Tapsukan. Ei niitä voi tulkita jokainen mielensä mukaan itse arvioiden onko hyvä kuski. Luulisi olevan itsestään selvyys.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      70
      853
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe