PÄÄOTTELU!!!

NYT!!!

HAASTAJA SAAPUU KEHÄÄN! GIACOMO ITALIASTA. IHME SVENGIBIISI TAUSTALLA SOIMASSA...RENTOA MENOA.

49

5882

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisfani

hey kertokaa heeeeetiiii kuinka käy..ku ei mun telkkarista näy kyseistä matsia...PRKL KU POTUTTAA!!!! Kiitos jo etukäteeeee

• NYT JUST

AMIN TULEE KEHÄÄN. HELLS BELLS SOI! YLEISÖ HUUTAA. TULTA JA SAVUA ON ILMASSA, AMIN TULEE JA AC/DC SOI TAUSTALLA. AMIN SEISOO OVEN SUUSSA JA ANTAA MUSAN SOIDA. EI LÄHDE VIELÄ KEHÄÄ KOHTI:) HYPPII PAIKOILLAAN HUPPU PÄÄSSÄ.

• Sylverter DJ

orgasmin?

• wnbb

Siis näkyykö toi ottelu mistään? Telkkarista/netistä?

• Pääottelu

Nyt kansallislaulut. Liput kehässä, samoin ottelijat. Vähäpukeiset tytöt pitelevät lippuja. Yleisö seisoo. Ensin Italian laulu. Italian poika svengailee. Amin vaikuttaa paljon keskittyneemmältä. Vai onko hämäystä vaan? Ja nyt MAAMME-laulu! Amin on skarppina!

• naisfani

MUA PELOTTAAAAAAAAAAAA!!!!!! xD
        Huippu selostajat mulla :)

• alkaa

Ottelijat esitellään...Amin on voittamaton tähän asti. Kirkkonummen poikaa ei ole voitettu aiemmin ammattikehässä. Ensimmäinen erä alkaa. EM-ottelu alkaa.

• yleisö huutaa

lorenzo iskee heti kovaa, asikainen vastaa...

• 1 erä

asikainen tarkkailee. eka erä tarkkailua. italiaano iskee kovaa. asikainenkin pistää ruutia hanskoihin.

• 2 erä
        1 erä kirjoitti:

asikainen tarkkailee. eka erä tarkkailua. italiaano iskee kovaa. asikainenkin pistää ruutia hanskoihin.

italiaano suojaa hyvin ja iskee koukkuja..asikainen tarkkailee mistä kolosta pääsisi tuikkaamaan raskaan iskun..italiaano rauhallisena tauolla...asikaiselle satelee ohjeita kulmauksessa..kolmas erä alkaa

• osumia tulee
        2 erä kirjoitti:

italiaano suojaa hyvin ja iskee koukkuja..asikainen tarkkailee mistä kolosta pääsisi tuikkaamaan raskaan iskun..italiaano rauhallisena tauolla...asikaiselle satelee ohjeita kulmauksessa..kolmas erä alkaa

asikainen lyö hyvin mutta italiaano suojaa..kolmas erä menossa. yleisö huutaa. molemmat osuu..asikainen ei meinaa löytää paikkaa töötille

• huh huh
        osumia tulee kirjoitti:

asikainen lyö hyvin mutta italiaano suojaa..kolmas erä menossa. yleisö huutaa. molemmat osuu..asikainen ei meinaa löytää paikkaa töötille

neljäs erä alkaa.

• tarkkana!
        huh huh kirjoitti:

neljäs erä alkaa.

voi perseensuti, tiukka matsi. Italialainen tosiaan lyö kovaa. Asikainen ei meinaa saada kovia iskuja sisään italiaanon suojauksien läpi.

• naisfani
        huh huh kirjoitti:

neljäs erä alkaa.

onko sillä jo turpa rullalla ja nakit silmillä...mua pelotttaaaaaaaaaa!! mä meen vetään sit Cuagamolee turpiiiin! :D:D HYVÄ AMIN!!!

• Sylvester clocks
        naisfani kirjoitti:

onko sillä jo turpa rullalla ja nakit silmillä...mua pelotttaaaaaaaaaa!! mä meen vetään sit Cuagamolee turpiiiin! :D:D HYVÄ AMIN!!!

ei ymmärrä nyrkkeilystä yhtään mitää.
        nyrkkeily on naiselle kuin ajaisi autoa eli
        siitä ei ymmärretä hölkäsen pöläystä.

• 5.erä ohi
        naisfani kirjoitti:

asikainen on taitava vaikka italiaano puskee päälle. tosissaan saa olla skarppina ja iskeä takaisin. taistele amin! välillä amin on osunut hyvin jo..

• naisfani
        Sylvester clocks kirjoitti:

en ymmärräkkään, mut saa sitä kait kannustaaa! itse taidat olla oikea miesten mies..ehkäpä sukua herra 47:lle.. mä kualen nauruuu :D

• wnbb
        Sylvester clocks kirjoitti:

Sun kaltaiset "tosimiehet" :D säälittävää, ei voi muuta sanoa.

• hyvä

asikainen alkaa löytää aukkoja italiaanon puolustuksesta....italiaano puskee..

• italiaano suojaa

asikainen jaksaa pitää vauhtia yllä...ehkä asikainen lisää vauhtia...kumpi jaksaa? kumpi osuu?

• huh huh

pikkasen rauhallisempi erä. italian poika ei enää niin ryntäillyt. asikainen tarkkana. molemmat iskee.

• boxereissa uusissa

kotiin!

• amin osui
        huh huh kirjoitti:

pikkasen rauhallisempi erä. italian poika ei enää niin ryntäillyt. asikainen tarkkana. molemmat iskee.

amin osuu hyvin välillä, samoin italiaano

• kuinka käy
        amin osui kirjoitti:

amin osuu hyvin välillä, samoin italiaano

asikaisen nimiin taisi mennä tämä erä. asikainen puuskuttaa kulmauksessa. jaksa amin. taistele! 9.erä alkaa.....

• naisfani
        kuinka käy kirjoitti:

asikaisen nimiin taisi mennä tämä erä. asikainen puuskuttaa kulmauksessa. jaksa amin. taistele! 9.erä alkaa.....

MÄ EN GESTÄ ENÄÄÄÄÄÄ!!!! Mä oon niii kade teille ku näätte kaiken...pitää kattoo se kooste ku tulee 23.25 kolmoselta... tsemppiiiiii Amin!!!!!!!!

• kerrankin kun olis jotain j...
        naisfani kirjoitti:

MÄ EN GESTÄ ENÄÄÄÄÄÄ!!!! Mä oon niii kade teille ku näätte kaiken...pitää kattoo se kooste ku tulee 23.25 kolmoselta... tsemppiiiiii Amin!!!!!!!!

Tyhmää kattoo kisoja jälkikäteen, kun kaikki on jo ratkennut. Mitä iloa on kannustuksesta ja jännityksestä?

• naisfani
        kerrankin kun olis jotain j... kirjoitti:

Tyhmää kattoo kisoja jälkikäteen, kun kaikki on jo ratkennut. Mitä iloa on kannustuksesta ja jännityksestä?

joo kerranki ku ois kattomisen arvosta..ja miks urheilukanavalta tai eurosportilta ei vois näkyyy, en tajuu..jotai bilistä vaan...eikös sen ehtis näyttää myöhemmin?? ei me jakeluun :/

• 9. erä ohi

VÄLILLÄ KOPSAHTA HYVIN AMININ ISKUT. ITALIAANO TAISTELEE. "hereillä loppuun asti" - huutaa aminin valmentaja. Italiaano iskee mutta ei ehkä enää niin lujaa. Amin jakelee iskusarjoja. Nyt lähdetään kymmenenteen erään....

• 10 erä ohi

makaroonimies iskee edelleen kovaa. tää on kyl jännä. jos jompi kumpi osuu kunnolla niin matsi on siinä. italiaano suojaa. amin yrittää iskusarjoja. alkaa 11. erä....

• taistele amin!
        10 erä ohi kirjoitti:

makaroonimies iskee edelleen kovaa. tää on kyl jännä. jos jompi kumpi osuu kunnolla niin matsi on siinä. italiaano suojaa. amin yrittää iskusarjoja. alkaa 11. erä....

kova taistelu tää on. hiki lentää ja nyrkit lentää.

• naisfani
        10 erä ohi kirjoitti:

onneks en nää sitä matsiii, mä oisin jo matolla levynä ite..kissa vieköön ku jännittääääää... aaaaaarghhh. xD

• jännäri
        taistele amin! kirjoitti:

kova taistelu tää on. hiki lentää ja nyrkit lentää.

VIIMEINEN ERÄ ON ALKAMASSA. KUMPIKAAN EI OO KÄYNYT LATTIASSA. ISKETTY ON KU VIERASTA SIKAA. VIMPPAAN ERÄÄN ITALIAANO LATAA KAIKEN SILLÄ PISTEVOITTO NÄYTTÄISI MENEVÄN ASIKAISELLE. MENE JA TIEDÄ!?

• lukija2
        naisfani kirjoitti:

onneks en nää sitä matsiii, mä oisin jo matolla levynä ite..kissa vieköön ku jännittääääää... aaaaaarghhh. xD

Di Giacomo rynnii viimeisillä voimillaan, mutta Asikainen kestää. Italialainen horjahtaa kerran Aminin iskun voimasta.

• jännittäääää
        naisfani kirjoitti:

kertokaa miten päättyyyyyy

• vyö
        jännäri kirjoitti:

VIIMEINEN ERÄ ON ALKAMASSA. KUMPIKAAN EI OO KÄYNYT LATTIASSA. ISKETTY ON KU VIERASTA SIKAA. VIMPPAAN ERÄÄN ITALIAANO LATAA KAIKEN SILLÄ PISTEVOITTO NÄYTTÄISI MENEVÄN ASIKAISELLE. MENE JA TIEDÄ!?

matsi on ohi. iskuja on vaihdettu 12 erää. pistetuomio. ei tyrmäystä kummankaan taholta. kova vastustaja italiaano. kova ottelu.

• Turo34
        jännittäääää kirjoitti:

Kyllä Amin vei...

• ku ei kuulu
        jännittäääää kirjoitti:

mitään

• tässä tulos
        jännittäääää kirjoitti:

amin on varma voitostaan jo ennen tuomion julistusta. tuomari nostaa aminin käden ylös. AMIN ON EDELLEEN EUROOPAN MESTARI!

• naisfani
        tässä tulos kirjoitti:

amin on varma voitostaan jo ennen tuomion julistusta. tuomari nostaa aminin käden ylös. AMIN ON EDELLEEN EUROOPAN MESTARI!

huippuaaaaaaaaaa!!!!! Mä niiiiiiin tiesin!!!!! oijoijoi, hullut tuuletukset..ois ollu mahtavaa olla paikanpäällä!!!! Onneja Amin!!!!!!!!

• netti nainen
        tässä tulos kirjoitti:

Ja voittaja on Amin Asikainen! Pisteet 118-112, 118-110, 119-110.

Tuomio on yksimielinen. Voitto tulee tuomariäänin 3-0.

• näin paljon
        naisfani kirjoitti:

huippuaaaaaaaaaa!!!!! Mä niiiiiiin tiesin!!!!! oijoijoi, hullut tuuletukset..ois ollu mahtavaa olla paikanpäällä!!!! Onneja Amin!!!!!!!!

nettiin?

• suomi
        naisfani kirjoitti:

voitti!!!!!!!

Kiitokset selostuksesta Häyrynen ja Mertaranta, vai oliko se Lounasheimo.
        Kiitos!!!!

• naisfani
        netti nainen kirjoitti:

Ja voittaja on Amin Asikainen! Pisteet 118-112, 118-110, 119-110.

Tuomio on yksimielinen. Voitto tulee tuomariäänin 3-0.

Ei kukaan voi olla niin ilkee et huijjais toista tollasessa aiassa..mutta anyway, kiitos selostajille. Ootte huippuja :)

• mikrofoniin
        tässä tulos kirjoitti:

Kehässä myös aminin isä onnittelemassa euroopan mestaria. Amin kiittää yleisöä mikrofoniin. Aminilla mestaruusvyö uumenilla. Ottelu oli tiukka. Amin kääräisi sievoisen potin mammonaakin. Aminia haastatellaan haastattelupisteessä.

• kerralla
        naisfani kirjoitti:

Ei kukaan voi olla niin ilkee et huijjais toista tollasessa aiassa..mutta anyway, kiitos selostajille. Ootte huippuja :)

täällä oli joku pelle, joka antoi väärän tuomion!

• Vakuumipakkaus
        mikrofoniin kirjoitti:

Kehässä myös aminin isä onnittelemassa euroopan mestaria. Amin kiittää yleisöä mikrofoniin. Aminilla mestaruusvyö uumenilla. Ottelu oli tiukka. Amin kääräisi sievoisen potin mammonaakin. Aminia haastatellaan haastattelupisteessä.

Felix Sturm nukuttaisi Asikaisen minuutissa..
        Puhumattakaan Javier Castillejosta tai Oscar de
        la Hoyasta.

Hyvä nyt jos enää pystyy edes Sylvesteriä voittamaan.
        Sylvester oli jo pisteissä edellä ja sanoi että
        alkoi nyrkkeilemään liian lepsusti ja itsevarmasti.
        Aikoo hakata kuulema Asikaisen tuusan nuuskaksi
        seuraavassa ottelussa Saksassa.

• Hyvä Amin!
        mikrofoniin kirjoitti:

Hyvä Amin! Amin oli tarkkana vaikka makaroonimies ryntäsi kovasti päälle ja iski kovaa. Asikainen taisteli ja voitti. Kova matsi, kova vastus. Nouseeko Amin jo kohta MM-otteluun?????!!!!!????!!

• kannatti maksaa
      • uusinta maikkarilla - nukuttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      154
      4015
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2450
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2417
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2322
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2092
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1816
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1643
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      79
      1576
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      72
      1142
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1101
    Aihe