HAASTAJA SAAPUU KEHÄÄN! GIACOMO ITALIASTA. IHME SVENGIBIISI TAUSTALLA SOIMASSA...RENTOA MENOA.
PÄÄOTTELU!!!
49
5882
Vastaukset
- naisfani
hey kertokaa heeeeetiiii kuinka käy..ku ei mun telkkarista näy kyseistä matsia...PRKL KU POTUTTAA!!!! Kiitos jo etukäteeeee
- NYT JUST
AMIN TULEE KEHÄÄN. HELLS BELLS SOI! YLEISÖ HUUTAA. TULTA JA SAVUA ON ILMASSA, AMIN TULEE JA AC/DC SOI TAUSTALLA. AMIN SEISOO OVEN SUUSSA JA ANTAA MUSAN SOIDA. EI LÄHDE VIELÄ KEHÄÄ KOHTI:) HYPPII PAIKOILLAAN HUPPU PÄÄSSÄ.
- Sylverter DJ
orgasmin?
- wnbb
Siis näkyykö toi ottelu mistään? Telkkarista/netistä?
- Pääottelu
Nyt kansallislaulut. Liput kehässä, samoin ottelijat. Vähäpukeiset tytöt pitelevät lippuja. Yleisö seisoo. Ensin Italian laulu. Italian poika svengailee. Amin vaikuttaa paljon keskittyneemmältä. Vai onko hämäystä vaan? Ja nyt MAAMME-laulu! Amin on skarppina!
- naisfani
MUA PELOTTAAAAAAAAAAAA!!!!!! xD
Huippu selostajat mulla :) - alkaa
Ottelijat esitellään...Amin on voittamaton tähän asti. Kirkkonummen poikaa ei ole voitettu aiemmin ammattikehässä. Ensimmäinen erä alkaa. EM-ottelu alkaa.
- yleisö huutaa
lorenzo iskee heti kovaa, asikainen vastaa...
- 1 erä
asikainen tarkkailee. eka erä tarkkailua. italiaano iskee kovaa. asikainenkin pistää ruutia hanskoihin.
- 2 erä
1 erä kirjoitti:
asikainen tarkkailee. eka erä tarkkailua. italiaano iskee kovaa. asikainenkin pistää ruutia hanskoihin.
italiaano suojaa hyvin ja iskee koukkuja..asikainen tarkkailee mistä kolosta pääsisi tuikkaamaan raskaan iskun..italiaano rauhallisena tauolla...asikaiselle satelee ohjeita kulmauksessa..kolmas erä alkaa
- osumia tulee
2 erä kirjoitti:
italiaano suojaa hyvin ja iskee koukkuja..asikainen tarkkailee mistä kolosta pääsisi tuikkaamaan raskaan iskun..italiaano rauhallisena tauolla...asikaiselle satelee ohjeita kulmauksessa..kolmas erä alkaa
asikainen lyö hyvin mutta italiaano suojaa..kolmas erä menossa. yleisö huutaa. molemmat osuu..asikainen ei meinaa löytää paikkaa töötille
- huh huh
osumia tulee kirjoitti:
asikainen lyö hyvin mutta italiaano suojaa..kolmas erä menossa. yleisö huutaa. molemmat osuu..asikainen ei meinaa löytää paikkaa töötille
neljäs erä alkaa.
- tarkkana!
huh huh kirjoitti:
neljäs erä alkaa.
voi perseensuti, tiukka matsi. Italialainen tosiaan lyö kovaa. Asikainen ei meinaa saada kovia iskuja sisään italiaanon suojauksien läpi.
- naisfani
huh huh kirjoitti:
neljäs erä alkaa.
onko sillä jo turpa rullalla ja nakit silmillä...mua pelotttaaaaaaaaaa!! mä meen vetään sit Cuagamolee turpiiiin! :D:D HYVÄ AMIN!!!
- Sylvester clocks
naisfani kirjoitti:
onko sillä jo turpa rullalla ja nakit silmillä...mua pelotttaaaaaaaaaa!! mä meen vetään sit Cuagamolee turpiiiin! :D:D HYVÄ AMIN!!!
ei ymmärrä nyrkkeilystä yhtään mitää.
nyrkkeily on naiselle kuin ajaisi autoa eli
siitä ei ymmärretä hölkäsen pöläystä. - 5.erä ohi
naisfani kirjoitti:
asikainen on taitava vaikka italiaano puskee päälle. tosissaan saa olla skarppina ja iskeä takaisin. taistele amin! välillä amin on osunut hyvin jo..
- naisfani
Sylvester clocks kirjoitti:
siitä ei ymmärretä hölkäsen pöläystä.en ymmärräkkään, mut saa sitä kait kannustaaa! itse taidat olla oikea miesten mies..ehkäpä sukua herra 47:lle.. mä kualen nauruuu :D
- wnbb
Sylvester clocks kirjoitti:
siitä ei ymmärretä hölkäsen pöläystä.Sun kaltaiset "tosimiehet" :D säälittävää, ei voi muuta sanoa.
- hyvä
asikainen alkaa löytää aukkoja italiaanon puolustuksesta....italiaano puskee..
- italiaano suojaa
asikainen jaksaa pitää vauhtia yllä...ehkä asikainen lisää vauhtia...kumpi jaksaa? kumpi osuu?
- huh huh
pikkasen rauhallisempi erä. italian poika ei enää niin ryntäillyt. asikainen tarkkana. molemmat iskee.
- boxereissa uusissa
kotiin!
- amin osui
huh huh kirjoitti:
pikkasen rauhallisempi erä. italian poika ei enää niin ryntäillyt. asikainen tarkkana. molemmat iskee.
amin osuu hyvin välillä, samoin italiaano
- kuinka käy
amin osui kirjoitti:
amin osuu hyvin välillä, samoin italiaano
asikaisen nimiin taisi mennä tämä erä. asikainen puuskuttaa kulmauksessa. jaksa amin. taistele! 9.erä alkaa.....
- naisfani
kuinka käy kirjoitti:
asikaisen nimiin taisi mennä tämä erä. asikainen puuskuttaa kulmauksessa. jaksa amin. taistele! 9.erä alkaa.....
MÄ EN GESTÄ ENÄÄÄÄÄÄ!!!! Mä oon niii kade teille ku näätte kaiken...pitää kattoo se kooste ku tulee 23.25 kolmoselta... tsemppiiiiii Amin!!!!!!!!
- kerrankin kun olis jotain j...
naisfani kirjoitti:
MÄ EN GESTÄ ENÄÄÄÄÄÄ!!!! Mä oon niii kade teille ku näätte kaiken...pitää kattoo se kooste ku tulee 23.25 kolmoselta... tsemppiiiiii Amin!!!!!!!!
Tyhmää kattoo kisoja jälkikäteen, kun kaikki on jo ratkennut. Mitä iloa on kannustuksesta ja jännityksestä?
- naisfani
kerrankin kun olis jotain j... kirjoitti:
Tyhmää kattoo kisoja jälkikäteen, kun kaikki on jo ratkennut. Mitä iloa on kannustuksesta ja jännityksestä?
joo kerranki ku ois kattomisen arvosta..ja miks urheilukanavalta tai eurosportilta ei vois näkyyy, en tajuu..jotai bilistä vaan...eikös sen ehtis näyttää myöhemmin?? ei me jakeluun :/
- 9. erä ohi
VÄLILLÄ KOPSAHTA HYVIN AMININ ISKUT. ITALIAANO TAISTELEE. "hereillä loppuun asti" - huutaa aminin valmentaja. Italiaano iskee mutta ei ehkä enää niin lujaa. Amin jakelee iskusarjoja. Nyt lähdetään kymmenenteen erään....
- 10 erä ohi
makaroonimies iskee edelleen kovaa. tää on kyl jännä. jos jompi kumpi osuu kunnolla niin matsi on siinä. italiaano suojaa. amin yrittää iskusarjoja. alkaa 11. erä....
- taistele amin!
10 erä ohi kirjoitti:
makaroonimies iskee edelleen kovaa. tää on kyl jännä. jos jompi kumpi osuu kunnolla niin matsi on siinä. italiaano suojaa. amin yrittää iskusarjoja. alkaa 11. erä....
kova taistelu tää on. hiki lentää ja nyrkit lentää.
- naisfani
10 erä ohi kirjoitti:
onneks en nää sitä matsiii, mä oisin jo matolla levynä ite..kissa vieköön ku jännittääääää... aaaaaarghhh. xD
- jännäri
taistele amin! kirjoitti:
kova taistelu tää on. hiki lentää ja nyrkit lentää.
VIIMEINEN ERÄ ON ALKAMASSA. KUMPIKAAN EI OO KÄYNYT LATTIASSA. ISKETTY ON KU VIERASTA SIKAA. VIMPPAAN ERÄÄN ITALIAANO LATAA KAIKEN SILLÄ PISTEVOITTO NÄYTTÄISI MENEVÄN ASIKAISELLE. MENE JA TIEDÄ!?
- lukija2
naisfani kirjoitti:
onneks en nää sitä matsiii, mä oisin jo matolla levynä ite..kissa vieköön ku jännittääääää... aaaaaarghhh. xD
Di Giacomo rynnii viimeisillä voimillaan, mutta Asikainen kestää. Italialainen horjahtaa kerran Aminin iskun voimasta.
- jännittäääää
naisfani kirjoitti:
kertokaa miten päättyyyyyy
- vyö
jännäri kirjoitti:
VIIMEINEN ERÄ ON ALKAMASSA. KUMPIKAAN EI OO KÄYNYT LATTIASSA. ISKETTY ON KU VIERASTA SIKAA. VIMPPAAN ERÄÄN ITALIAANO LATAA KAIKEN SILLÄ PISTEVOITTO NÄYTTÄISI MENEVÄN ASIKAISELLE. MENE JA TIEDÄ!?
matsi on ohi. iskuja on vaihdettu 12 erää. pistetuomio. ei tyrmäystä kummankaan taholta. kova vastustaja italiaano. kova ottelu.
- Turo34
jännittäääää kirjoitti:
Kyllä Amin vei...
- ku ei kuulu
jännittäääää kirjoitti:
mitään
- tässä tulos
jännittäääää kirjoitti:
amin on varma voitostaan jo ennen tuomion julistusta. tuomari nostaa aminin käden ylös. AMIN ON EDELLEEN EUROOPAN MESTARI!
- naisfani
tässä tulos kirjoitti:
amin on varma voitostaan jo ennen tuomion julistusta. tuomari nostaa aminin käden ylös. AMIN ON EDELLEEN EUROOPAN MESTARI!
huippuaaaaaaaaaa!!!!! Mä niiiiiiin tiesin!!!!! oijoijoi, hullut tuuletukset..ois ollu mahtavaa olla paikanpäällä!!!! Onneja Amin!!!!!!!!
- netti nainen
tässä tulos kirjoitti:
Ja voittaja on Amin Asikainen! Pisteet 118-112, 118-110, 119-110.
Tuomio on yksimielinen. Voitto tulee tuomariäänin 3-0. - näin paljon
naisfani kirjoitti:
huippuaaaaaaaaaa!!!!! Mä niiiiiiin tiesin!!!!! oijoijoi, hullut tuuletukset..ois ollu mahtavaa olla paikanpäällä!!!! Onneja Amin!!!!!!!!
nettiin?
- suomi
naisfani kirjoitti:
voitti!!!!!!!
Kiitokset selostuksesta Häyrynen ja Mertaranta, vai oliko se Lounasheimo.
Kiitos!!!! - naisfani
netti nainen kirjoitti:
Ja voittaja on Amin Asikainen! Pisteet 118-112, 118-110, 119-110.
Tuomio on yksimielinen. Voitto tulee tuomariäänin 3-0.Ei kukaan voi olla niin ilkee et huijjais toista tollasessa aiassa..mutta anyway, kiitos selostajille. Ootte huippuja :)
- mikrofoniin
tässä tulos kirjoitti:
Kehässä myös aminin isä onnittelemassa euroopan mestaria. Amin kiittää yleisöä mikrofoniin. Aminilla mestaruusvyö uumenilla. Ottelu oli tiukka. Amin kääräisi sievoisen potin mammonaakin. Aminia haastatellaan haastattelupisteessä.
- kerralla
naisfani kirjoitti:
Ei kukaan voi olla niin ilkee et huijjais toista tollasessa aiassa..mutta anyway, kiitos selostajille. Ootte huippuja :)
täällä oli joku pelle, joka antoi väärän tuomion!
- Vakuumipakkaus
mikrofoniin kirjoitti:
Kehässä myös aminin isä onnittelemassa euroopan mestaria. Amin kiittää yleisöä mikrofoniin. Aminilla mestaruusvyö uumenilla. Ottelu oli tiukka. Amin kääräisi sievoisen potin mammonaakin. Aminia haastatellaan haastattelupisteessä.
Felix Sturm nukuttaisi Asikaisen minuutissa..
Puhumattakaan Javier Castillejosta tai Oscar de
la Hoyasta.
Hyvä nyt jos enää pystyy edes Sylvesteriä voittamaan.
Sylvester oli jo pisteissä edellä ja sanoi että
alkoi nyrkkeilemään liian lepsusti ja itsevarmasti.
Aikoo hakata kuulema Asikaisen tuusan nuuskaksi
seuraavassa ottelussa Saksassa. - Hyvä Amin!
mikrofoniin kirjoitti:
Hyvä Amin! Amin oli tarkkana vaikka makaroonimies ryntäsi kovasti päälle ja iski kovaa. Asikainen taisteli ja voitti. Kova matsi, kova vastus. Nouseeko Amin jo kohta MM-otteluun?????!!!!!????!!
- kannatti maksaa
Käykääpä täällä:
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1310454
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544015On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742417Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101