Meinasi eilen mennä ruoka väärään kurkkuun, kun luin Ilta-Sanomia. Lehti oli mennyt spekuloinneissaan jopa niin pitkälle, että epäili Susan Kurosen olleen jopa kansallinen turvallisuusriski. Hei, haloo!
Miten joku lemmenkipeä nainen voisi vaikuttaa Suomen turvallisuuteen, kun ei kerran päässyt mihinkään tärkeisiin tietoihin käsiksi? Muutama vierestä kuultu puhelu ei tee kenestäkään minkäänlaista uhkaa kenellekään.
Ilta-Sanomat ovat Iltalehden kanssa ottaneet varsin oudon linjan uutisissaan ja malli lienee haettu Yhdysvalloista ja Englannista. Kun lehtien toimittajina ei tunnu olevan muita kuin liialliseen spekulointiin ja fantasiointiin taipuvaisia toimittajia, ovat uutisetkin sitten sen mukaisia.
Joka paikassa nähdään mörköjä ja pahantekijöitä, eli ihan niin kuin Yhdysvalloissa ja Englannissa. Nykyään ei Suomessakaan saa kukaan julkkis olla niin rauhassa, etteikö joku toimittaja olisi persettä nuuhkimassa ja siitä omia spekulaatioitaan vääntämässä. Kyllä on alas mennyt toimittajien moraali, kun pitää paskastakin juttu vääntää.
Ilta-Sanomat spekuloi
212
55755
Vastaukset
- riski valtakunnan asioiden ...
itse ja ihan suoraan, ei tuo pieleen mennyt suinkaan.
Hän on turvariski.- ei järjen häivääkään
pidättämään heti susan...hänhän antaa selvästi ymmärtää että tietää jotaki ja jos joku tarpeeksi maksaa niin kertoo ne.
Oisko sussu vähän imaissut mattia että on päässy purut kastuun? - Joutilasi
ei järjen häivääkään kirjoitti:
pidättämään heti susan...hänhän antaa selvästi ymmärtää että tietää jotaki ja jos joku tarpeeksi maksaa niin kertoo ne.
Oisko sussu vähän imaissut mattia että on päässy purut kastuun?En usko Susanin sanoneen olevansa "RISKI KANSAKUNNALLE", lööpit myy lehteään taas tällä uudella paljastuksella, mutta ei mitään info esim kotisivuilla http://www.susankuronen.com
- Kurosen Kurat
ei järjen häivääkään kirjoitti:
Oisko sussu vähän imaissut mattia että on päässy purut kastuun?Suomi24.fi voisi ottaa kurosen kuvat pois etusivulta. Tämä menee ihan naurettavaksi.
- Pulla
Kurosen Kurat kirjoitti:
Suomi24.fi voisi ottaa kurosen kuvat pois etusivulta. Tämä menee ihan naurettavaksi.
Naurettavaa,sitä just.
- naurattaa
Pulla kirjoitti:
Naurettavaa,sitä just.
Ihan kuin maailmassa ei olisi jotain HIEMAN tärkeämpääkin...
http://belowgroundsurface.org/ - joopa!!
Kurosen Kurat kirjoitti:
Suomi24.fi voisi ottaa kurosen kuvat pois etusivulta. Tämä menee ihan naurettavaksi.
... sama juttu, alkaa "pikkusen" jo ketuttaa ko. naaman kattelu kun käy s-postia lukemassa! Pois vaan ja heti!!!!
- Punainen nuppi
....turvallisuusriski MINUN mielenterveydelleni!!!
Jos toi saatanan akka ei häviä sivuilta (lehtien ja nettisaittien) niin mut voi kohta roudaa hoitoon.
Vittu ett on aikoihin eletty!!!
Yks saatanan hattarapää saa koko kylän sekasin. - US1
Kyllä hän on kävelevä turvallisuusriski maallemme. Myöntää itsekkin, että eri tahot ovat ottaneet häneen yhteyttä. Tämän päivän iltal. Pahasti vaikuttaa siltä, että parhaimman tarjouksen antanut voittaa ja tiedot ovat myytävänä. Ahne kun tuntuu olevan.
- Onko tietoo
joopa!! kirjoitti:
... sama juttu, alkaa "pikkusen" jo ketuttaa ko. naaman kattelu kun käy s-postia lukemassa! Pois vaan ja heti!!!!
Mistä löytäisin sen palvelupisteen ja onko se vieläkään avattu.
- SELLAINEN !
Onhan tää nyt nähty ja kuultu: ÄMMÄ JOKA LÖRPPÄÄ KAIKEN (sellaisetkin asiat joita muut ei ees kehtais), miten sitte vois olettaa et tää hölösuu pitäis turpansa kiinni jostain mehevämmästä aiheesta. Ootellaan vaan, veikkaan ettei julkisuudenkipeys-tauti vielä oo hoidettu.
ps. mitä yhteistä Kuroskalla ja laskimella? No molemmat JAKAA JA KERTOO!!!!! - karijanes
Kurosen Kurat kirjoitti:
Kannattaa muistaa mitä Marilyn Monroelle kävi kun naiskenteli JFK:n kanssa jenkkilässä.Salainen palvelu tuli ja tuikkasi unilääkepiikin perseeseen ja väitti,että typykkä tappoi itsensä.Kuroselle voi käydä samoin kunhan SUPO pääsee piikittämään.
- Epä Luulonen
Joutilasi kirjoitti:
En usko Susanin sanoneen olevansa "RISKI KANSAKUNNALLE", lööpit myy lehteään taas tällä uudella paljastuksella, mutta ei mitään info esim kotisivuilla http://www.susankuronen.com
Pekka Haaviston mies on ulkomaalainen, ja ulkomaalainen kansanedustajan puolisona on aina epäilyttävä. Voihan Pekka Haavisto nousta vaikka puolustusministeriksi, jos hänet valitaan eduskuntaan. Kyllä kansanedustajan pitäisi olla naimisissa suomalaisen kanssa.
- erias
Ei jaksa enää - ei kiinnosta!!
- nainen5
tämä alkaa tuntua jo häiriköinniltä kun ei minnekkään sivuille enää voi mennä kun akan pärstä joka sivulla.
- ....
puistattaa sen akan pärstä...sivuilla kuin sivuilla!!!!!!!!!!!!!!
- Täynnä
En haluaisi enää mennä mihinkään koska kaikkialla on Susanin naama. Mokomakin tyhjäntoimittaja.
- ilman kurosta
nainen5 kirjoitti:
tämä alkaa tuntua jo häiriköinniltä kun ei minnekkään sivuille enää voi mennä kun akan pärstä joka sivulla.
Eikä voi edes lukea lehtiä,kun se naikkonen on joka lehdes,jos ei ihan päälikannes niin ainakin jossain sivulla on jotain.Enkä todellakaan halua kuulla siitä enää mitään....
- **Nainen**
.... kirjoitti:
puistattaa sen akan pärstä...sivuilla kuin sivuilla!!!!!!!!!!!!!!
...Parasta, mitä olen lukenut, tai ainakin, joka sai mut nauramaan tänään, oli kirjoitettu Iltalehden keskustelufoorumille:
Vaihdetaan Kuronen kahteen somaliin!!! =)))))
Jes, vaikka heti! - toni.f
Ärsyttää kun joka kerta avaa tietokoneen, niin tuo Kuronen pällistelee ensimmäisenä ruudulta.
Hitto jokainen päivä on vain täynnä tuota roskaa.
Kuronen taitaa nauttia siitä että häntä haukutaan ja solvataan maan V mäisimmäksi akaksi, kun meinaa pysyä julkisuudessa typerillä juoru jutuillansa. Niistäkin on varmasti puolet sonnin paskaa, mutta pääasiahan on se, että saan kuvani lehteen.
Sinkuks jäi tuo nainen joten luostariin kohti vain :)
- kovatyyppi
Ei mikään ihme, että rupee epäilyttämään.
Ainaha jos seurustelis poliitikon kanssa, niin jos kuulee työpuheluja, niin se voi olla aika vaarallista.- on se
että poistetaan kansanedustajilta yms. niinku pääministereiltä puhelimet. Ei ole enää mitään riskejä. Ne puhuu muutenkin ihan liikaa "sitä itteään", että puhukoot sitte vaan kahvitunneillaan keskenään.
- kippis ja kulaus
mut ei oo ikinä tullu mieleen ett rupeisin niitä juttui levitteleen ja täytyy viel se sanoo ett osaa ne suunsa kiinni pitää politiikasta vaikka minkämoisessa pölyssä ku sillo niitä kiinnostaa ihan muut asiat ja on se vaitiolovelvollisuus ihan kasvanu niihin äidinmaidosa, ei ne mitää paljasta
- lyijykynäilijä
Kyllä tämä keltainen lehdistö aina löytää hölösuiset hölmöläisensa, joista tulee hyvää jutun juurta.
- jaksaa jatkaa
Älkää kukaan ostako tänään Iltalehtea. Ei huomennakaan jos ei Kurosta heivata sivuilta.
ANNA HYVÄN KIERTÄÄ!- boikottiin
kaikki keskustelukavavat boikottiin ku nää tuntuu välillä olevan täynnä mielisairaita.
- täällä
tyhmä
- yli kymmenen vuotta
boikotoinut molempia iltalehtiä, sekä seiskaa, tottakai!
Saamme asiat seuraavasta päivälehdestäkin lukea ja paljon rauhallisemmassa mielentilassa kirjoitettuina, siis tosipohjaisimpina. Netin boikotointi ei kyllä käy päinsä, täällä me surffailemme ja tänne aina päädymme muiden hommiemme välissä.
Niin, työssä ollessani ostin joskus molemmat iltalehdet a´5 Smk. Aamulla taas hesarissa samat asiat. Ei ole mitään tolkkua, kun noita lehtiä ostelin. Tyhmyyttä, silkkaa sitä! Miten monta markkaa olisikaan säästynyt, ei sitä viitsi edes ajatella. Euroaikaan en ole ostanut kuin kaksi kertaa Iltasanomat. Hyvä minä. - äiti ja mummo
En ole ostanut lehtiä missä kurunen pälistelee,ja toivon ettei kukaan mukaan ostaa lehtiä missä on kurunen.Kun lehtiä ei osta kukaan huomaa lehdetkin,ettei kyseistä tätiä luve kukaan ja se on jopa tapiota lehdelle.
OLIPAS KERRANKIN FIKSU EHDOTUS!!!!!
- minä sitten
yli kymmenen vuotta kirjoitti:
boikotoinut molempia iltalehtiä, sekä seiskaa, tottakai!
Saamme asiat seuraavasta päivälehdestäkin lukea ja paljon rauhallisemmassa mielentilassa kirjoitettuina, siis tosipohjaisimpina. Netin boikotointi ei kyllä käy päinsä, täällä me surffailemme ja tänne aina päädymme muiden hommiemme välissä.
Niin, työssä ollessani ostin joskus molemmat iltalehdet a´5 Smk. Aamulla taas hesarissa samat asiat. Ei ole mitään tolkkua, kun noita lehtiä ostelin. Tyhmyyttä, silkkaa sitä! Miten monta markkaa olisikaan säästynyt, ei sitä viitsi edes ajatella. Euroaikaan en ole ostanut kuin kaksi kertaa Iltasanomat. Hyvä minä.ole kaunis ja ihana, kun en ole ostanut, lukenut olen kyllä. töissä.
- kuronen luuraa
äiti ja mummo kirjoitti:
En ole ostanut lehtiä missä kurunen pälistelee,ja toivon ettei kukaan mukaan ostaa lehtiä missä on kurunen.Kun lehtiä ei osta kukaan huomaa lehdetkin,ettei kyseistä tätiä luve kukaan ja se on jopa tapiota lehdelle.
Olen boikotoinnut jo pitkään,seiskankin puhelinmyyjälle sanoin suorat sanat mitä mieltä siitä lehdestä.
- itsesi
boikottiin kirjoitti:
kaikki keskustelukavavat boikottiin ku nää tuntuu välillä olevan täynnä mielisairaita.
pois palstoilta,ei ole pakko lukea eikä katsoa,vapaus on olla lukematta.
- tyttö maalta
Kyllä ovat iltapäivälehdet vajoneet alas. Yksi ihminen pyörittää lehdistöä mennen tullen, hävetkää toimittajat. Vain Suomessa voi olla jotain näin tyhmää.
- anen
Tapanani on ollut ostaa iltalehti päivittäin, nyt en enää, koska yksinkertaisesti olen kurkkua myöten täynnä tätä Kurosta.
- Metsien Mies
Kannatetaan, Iltalehti boikottiin!
- tääällä myös
Muuten tuota Kurosta joutuu katselemaan ties kuinka pitkään. Miettikääs miten kävi Lordin kuville kun seiskan tilauksia alettiin perumaan!
Turha nainen ja todella törkeä. - ikkrok
Iltalehellä on nyt " vara Matti " ja " vara Mervi ( tosin nyt Susan ) , voi vi''u ku ihmiset on typeriä..
- Samaa mieltä
En taita ostaa sitä lehteä enää koskaan!!!
- Nimetön
minulla se on ollut boikotissa jo monta vuotta eikä tule ikävä!!!!
- kyllästyttää kans
ikkrok kirjoitti:
Iltalehellä on nyt " vara Matti " ja " vara Mervi ( tosin nyt Susan ) , voi vi''u ku ihmiset on typeriä..
..tuli mieleeni että aina Matti otsikoissa :))
Tavalla tai toisella, kyllästyttää kyllä minuakin tuo eräs tätönen, kun sen naama on joka paikassa, tavarataloon kun menee jääkaapintäytettä ostamaan on astumassa ovesta sisälle niin on jo lööpit siinä, eikä niitä voi välttää, kun sapuskaa pitää hankkia.
YÄKKKK....jo riittää, samoin tää 24-sivut.
- ruusis
Eikö Kurosta saada jo hiljaiseksi! Miksi sen kaikki sanomiset laitetaan lehtiin?! Missä menee hoitoonohjauksen raja...??!!
- Lopettakaa jo
Olen samaa mieltä. Eikö sitä naista saada millään keinolla hiljaiseksi.
Kyllästyttää nähdä sen virnuileva naama joka päivä. Mahtaako olla laittanut kuvia myös oma värkki levällään kuuluisassa kirjassaan.
Kyllä Suomen rajojen ulkopuolellakin puhutaan taatusti Suomen pääministerin naisseikkailuista, kun tämä on näin pitkälle päässyt menemään. Hävettää Suomen kansan puolesta. - siutkin
Lopettakaa jo kirjoitti:
Kyllästyttää nähdä sen virnuileva naama joka päivä. Mahtaako olla laittanut kuvia myös oma värkki levällään kuuluisassa kirjassaan.
Kyllä Suomen rajojen ulkopuolellakin puhutaan taatusti Suomen pääministerin naisseikkailuista, kun tämä on näin pitkälle päässyt menemään. Hävettää Suomen kansan puolesta.kyllä se siutkin pitäisi hiljentää PUKKI
- olisi,
Lopettakaa jo kirjoitti:
Kyllä Suomen rajojen ulkopuolellakin puhutaan taatusti Suomen pääministerin naisseikkailuista, kun tämä on näin pitkälle päässyt menemään. Hävettää Suomen kansan puolesta.jo hiljentänyt yhden naisen,mutta ei nykyisellä eduskunnalla ja hallituksella tai itse pääministerillä ole ROTIA!Ovat yksiä väpellyksiä.
Vaikka Kekkosella oli paljon nais seikkailuja ei ne koskaan hyppineet silmille sillä miehellä oli munaa pitää akat hiljasena ja hoiti hommat aina kotiin ottakaa siitä mallia ylipäätään elämään. - tortulla
Lopettakaa jo kirjoitti:
Kyllä Suomen rajojen ulkopuolellakin puhutaan taatusti Suomen pääministerin naisseikkailuista, kun tämä on näin pitkälle päässyt menemään. Hävettää Suomen kansan puolesta.tulee, mutta vasta parin kuukauden päästä. Sopimus on allekirjoitettu.
- puolesta
Lopettakaa jo kirjoitti:
Kyllä Suomen rajojen ulkopuolellakin puhutaan taatusti Suomen pääministerin naisseikkailuista, kun tämä on näin pitkälle päässyt menemään. Hävettää Suomen kansan puolesta. - meikku3
olisi, kirjoitti:
jo hiljentänyt yhden naisen,mutta ei nykyisellä eduskunnalla ja hallituksella tai itse pääministerillä ole ROTIA!Ovat yksiä väpellyksiä.
Vaikka Kekkosella oli paljon nais seikkailuja ei ne koskaan hyppineet silmille sillä miehellä oli munaa pitää akat hiljasena ja hoiti hommat aina kotiin ottakaa siitä mallia ylipäätään elämään.Niin olet todella oikeassa, Kekkosen aikana asiat meni ok.
Ihmettelen sitä kaikkein entinen, meillä on tulossa eduskuntavaalit, joka pitäisi olla tämän hetkisen ajan, kaikkein tärkein asia. Mitä seuraavaa Eduskunta tekee maamme hyvinvoinille ja enenkaikkia kuka tai ketkä ovat näitä asioita päättämässä.
Olen itsekin syyllistynyt lukemaan mitä milloikin lehdet kirjoittavat "pääministerin ex-morseimesta". Välillä tulee hirveä kiukku, et miksi tätä jaksetaan päivästä toiseen setviä koko juttua,"ONKO TODELLA NIIN ISO JUTTU".
KÄY SÄÄLIIKSI hänen lapsia, eikö lasten isät myös kärsi ex-naisystävän toilailluista.
Ja todella hävettää kun näitä lehti varmasti lukee, muutkin kuin suomalaiset. Ja häpeän suomalaisten naisten puolesta, emme sentään kaikki olla hänenlaisia. - seikkailija
Lopettakaa jo kirjoitti:
Kyllä Suomen rajojen ulkopuolellakin puhutaan taatusti Suomen pääministerin naisseikkailuista, kun tämä on näin pitkälle päässyt menemään. Hävettää Suomen kansan puolesta.Hyvä aivan samaa mieltä,tavallinen suomalainen tassunkuluttaja on päässyt "tyhmyyttään "pinnalle ,lopettakaa turha häly.
- ikkrok
kuroska voi panna syytteen vetämään yllytyksestä...lähentelee jo laitonta uhkausta ; )))
kyllä se siutkin pitäisi hiljentää PUKKI
minua kummastuttaa. On sanomiset todella vähissä, kun ei osaa kuin siteerata toista, ja vinoilla perään.
- olisko
viestit kirjoitti:
minua kummastuttaa. On sanomiset todella vähissä, kun ei osaa kuin siteerata toista, ja vinoilla perään.
Olisiko joku horosen narttukaveri kyseessä :P
- Poliisikin on jo mukana
Luki tämän päivän iltalehdessä!!!!!!!!!!!!
- Entinen ostaja
Puhutaan Iltalehden boikotoinnista, mutta kyllä Ilta-Sanomat on vähintäänkin yhtä kunnostautunut p:skan puhuja ja levittäjä. Taustalla IS:ssa on tietenkin tämä vanha erkkolainen sosiaalidemokratia, joka yrittää parjata kepun Mattia millä tavalla tahansa.
Iltalehti tekee kirjoittaa samaa kurosta pelkästä ahneudestaan.- lehtiä ostanut enkä osta!
Mitä sitä köyhä rikkaita elättämään.
- Äitijellona
Täysin samaa mieltä olen kanssasi! Luulisi, että lehdetkin tajuavat, ettei kansa ole niin tyhmä, kuin mitä nykyiset jutut edellyttävät, mutta kaipa ne jutut sitten myyvät?! Hoh hoijaa..Olisi kyllä virkistävää välillä, jos iltapäivälehtien lööpeissä olisikin ajankohtaista asiajournalismia, vaikka Afrikan ja Aasian tilanteesta ja ihmisten arjesta eri puolilla maailmaa parilla eurolla päivässä. Asettuisi täälläkin mittasuhteet oikein. Kuinkahan kävisi..Vois myydä jopa enemmän?!
- axa55
me saadaan olla ylpeitä siitä että meillä on
komea ja ihana pääministeri.ei tommoiset jutut
ole suomen turvallisuusriski.nauraisin paskasen
jos vanhanen vetäis oikeuteen kurosen ja joutuis
maksuakaksi. - Minun mieli piteeni
Minun silmissä meni Matti Vanhasen maine tosi alas , millaisen naisen kanssa oli ollut tosi kiekasta elämää viettänyt virka asunnossa. kiihkeitä rakkastelua ja lohkoperunoita heti rakkastelun jälkeen.Susanna kertoo tämä asiat kirjassaan julkisesti ja lupailee olla edeleen julkisuudessa. Kukaan normaali ihminen ei puhu tuollaisia julki. Tämä nainenhan on sairas.Mitäs nyt Matti vanhanen ? Luulisi olevan Matti Vanhasella silmät päässä ja nähdä millaisen naisen seuraansa on saanut.Mitähän seuraavaksi.Mä en luve enää mitään Kurusen aiheista.
- tärkein oli väärin
ne oli kylläkii uuniperunoita.
- minä vain
tärkein oli väärin kirjoitti:
ne oli kylläkii uuniperunoita.
Joo kiitos oikekaisusta!
Niin ne olivat siis uuniperunoita joita jöivät kiihkeiden rakkastelun jälkeen. - kävelee
Eikai se nyt niin Matin vika ole, jättihän se sen. Varmaan huomasikin millaisen naisen kanssa on tekemisissä. Oot kyllä oikeassa, että aika piip akka tuo on. Toiselta lupaa kysymättä kertoo tuollaisia henkilökohtaisia asioita julkisesti.
- ei normaali nainen heti anna
minä vain kirjoitti:
Joo kiitos oikekaisusta!
Niin ne olivat siis uuniperunoita joita jöivät kiihkeiden rakkastelun jälkeen.huosut jalassa ja jumala mielessä. ei normaali nainen heti anna. suski on syntinen nainen.Jumala ei hyvällä huoria katselle,ei ole ihme jos lapsien isä ei ole enää perhessä.
- Anti.agentti
Susan on värvätty venäjän turvallisuuspalvelusta!!!!
Äitnpoika Vanhanen on todella helppo saalis,joku kohtalaisen hyvin säilynyt nainen flirttailemaan,,,ja kas kummaa Vanhanen on valmis mihin vaan. Hän pitää itseään naistenmiehenä,ja silloin oma asema unohtuu. Täytyy sanoa,että kyllä on aikoihin eletty,kun meillä on tämän tason päämisteri.
Kepu pettää aina on edelleenkin ajankohtainen "aforismi"- sun juttujas
Miten se nyt asemaan vaikuttaisi?Onhan näitä "salarakkaita"esiintynyt kautta aikojen ja vielä Suomi on pystyssä pysynyt ja pysyy edelleenkin.
- Lehmä
Eipä noista lemmenkipeistä naisista voi mennä sanomaan,etteikö ne jotain tekisi..Ottaen huomioon,että Kuronen meni näinkin pitkälle.Joku hiton kirja.Hei haloo!Musta se kertoo jo ettei sillä naisella ole kaikki kotona.Ja Vanhasenakin varautuisin pahempaan..Onpa tyhmä tapa hakea julkisuutta ja näemmä ihmisten hyväksyntää siihen että Vanhanen jätti.Ihan kun kansa nyt rupeis Kurosta säälimään ja Vanhasta sättimään.No jokaisella on huvinsa,tässä tapauksessa Kurosella..No huh...
- Lapsellista
Lapsellinen otsikko. Lapsellinen aihe.
Lopettakaa jo. Kuronen on turallisuusriski ainoastaan suomalaisten mielenterveydelle.
Kurosen kuva pois etusivulta!- eero2
Olisi kiva kun Suomi24 vähän perustelis miksi tätä Kurosta paapotaan ja tuodaa esille Suomi24:ssä
- Voiceless
Susan Kuronen pois etusivulta! Se ämmä ei tarvitse yhtään lisäjulkisuutta!
- hieno ihminen....
Voiceless kirjoitti:
Susan Kuronen ihan täyspäinen ihminen älkää morkakko häntä.
- olololol
Voiceless kirjoitti:
Kyllä se sai sutki ulisemaan 'äänetön' :DDDDD! Miksi poistaa aihetta, joka on vielä kansalaisten tiedossa ja herättää viestisi kaltaisia tuntoja? Ei suomi24.fi ei tyhjällä pyöri, kun katsoin portaalin mainossuojattomalla selaimella niin aika paljon paskaa ponnahti näkyviin. Paskaa, joka tuottaa rahaa. Pitää saada ihmiset kiinnostumaan, tavalla tai toisella. Suomi24:sta voisi oikeastaan verrata iltalehtien verkkovastikkeeksi.
- jo sanottu
joten en lisää koko asiaan mitään uutta enkä vanhaa. yhdyn moniin tuhansiin ihmisiin joita alkaa jo todella nyrppiä ja kyllästyttää ainainen lehtien palstoilla keikailu mistä asiasta tahansa, kunhan nyt edes sisälehdille pääsee jollei etukanteen!
- 2905
Kuronen vastaan Vanhanen, voi jeesus sentään, lööppien Nykänen vastaan Tapola. Kuinka kauan tätä kestää, vai jäikö Susan kestojulkuks Ilta/lehti-sanomat lööppeihin...
- Kankanpää
kokemusta lienee?
- helikoppi
me tykätään siitä mitä meille tuupataab. kuka vittu o susanna. kuka o kebala o nyo- mara. vast. namibialainen poika, joka ontuu lakerikenkissänsä
- TSEESUS
kuronen voi mennä ihan miten pitkälle vain.
Siinä on oikea irvikuva meistä naisista.
Kannattaa varoa olla tekemisissä hänen kanssaan, varsinkin jos on julkisuuden henkilö, menee ja tekaisee vielä kirjan.
Miten voi noin loukkaantua ja pettyä ihminen, että tekee kaikkensa toista satuttaakseen?!
Kuronen on ihan pohjasakkaa, enkä häpeä sanoa tätä vaikka päin naamaa.
Itseänikin on joskus mustamaalattu ja juuri mustasukkaisuus/pettymys oli kaiken takana.
Eli Susan mene nyt hyvä ihminen itseesi ja ole hiljaa. Muista lapsiasi, he kärsivät typeryydestäsi!- mukaan
tunnettu elokuvaohjaaja on tarjonnut pääosaa Susanille Kurosesta kertovassa kokoillan elokuvassa. Ensi-ilta syksyllä, mutta sitä ennen ehtii tapahtua paljon...
- TÄÄKIN VIELÄ
mukaan kirjoitti:
tunnettu elokuvaohjaaja on tarjonnut pääosaa Susanille Kurosesta kertovassa kokoillan elokuvassa. Ensi-ilta syksyllä, mutta sitä ennen ehtii tapahtua paljon...
EN VOIS PAREMMIN SANOO!
Ketä kiinnostaisi tollanen elokuva? - MEnnään
TÄÄKIN VIELÄ kirjoitti:
EN VOIS PAREMMIN SANOO!
Ketä kiinnostaisi tollanen elokuva?kutsuvierasnäytännössä Susan viettelee Aatos Erkon, mahtipontisia häitä vietetään senaatintorilla, pitää linjapuheen suurkirkon portailla. Aatoksen potkaistua tyhjää(botuliinimyrkytystä epäiltiin) perii lehti-imperiumin. Voittaa presidentin vaalit, julistaa diktatuurin, häntä loukanneita ihmisiä(jotka eivat ehtineet Ruotsiin) suljetaan keskitysleireihin. Pitää Mattia vuosikaudet koirankopissa ulkona ketjussa kiinni kesättalvet.
Matti saa kuin ihmeenkaupalla raaputettua elämäntarinansa, joka julkaistaan postuumisti Yhdysvalloissaa... - petetty nainen
Ilkeä ja vaarallinen!!!!!!!!Varokaa ja vaviskaa miehet.
- turvariski
, muille kuin itselleen.
Todelliset turvariskit tässä maailmassa löytyvät kyllä rapakon takaa. Jos vain arvon ihmiset suvaitsisivat aukaista silmänsä median valehtelulta.
http://belowgroundsurface.org/ - Molok
Oma näkemykseni on että suojelupoliisin on huolehdittava pääministerin turvallisuudesta. Nykyään on kaikenlaista kulkijaa ja yrittäjää.
Suojelupoliisi on tarvittaessa tehokas tiedustelukoneisto. - ja kukahan maksaa?
Mediamyllyyn on runtattu susanit ja ministerit ja pyöritys on vinhaa tässä parjauksen ja moralisoinnin suossa.
Raha tässä kaikkea pyörittää ja tirkistelynhaluinen kansa maksaa ja yllyttää jatkamaan. Ja temmellys jatkuu niin kauan kuin rahaa virtaa lehdille ja susanien kukkaroon.
Keltaisen lehdistön rahantekoon valjastettu toimittajakunta osaa nokkelasti keksiä aina uusia turvallisuusriskejä ja muita kutkuttavia yksityiskohtia.
Kysyköön itsekukin itseltään:
minäkinkö yllytän jatkamaan?- Ei rahaa iltapäivälehtiin
Kansa ei yllytä jatkamaan, vaan toivoisi koko shown loppuvan tähän paikkaan. Kurosen kostoshow on varsin etovaa "viihdettä". Aiheessa ei ole mitään niin erikoista, että siitä kannattaisi juttua lehteen tehdä. Lehdet vain näkevät asian toisin, eli rahan kiilto silmissään.
Vika onkin lehdissä, jotka jauhavat samaa paskaa päivästä ja viikosta toiseen. Lehdet vain käyttävät tunne-elämältään sairasta naista hyväkseen. Kaikki on jo kerrottu, mutta jostain yksittäisestä lauseesta saadaan spekuloitua ja kirjoitettua lisää juttua. Voi vittu näitä iltapäivälehtiä!!! - en olekaan
Ei rahaa iltapäivälehtiin kirjoitti:
Kansa ei yllytä jatkamaan, vaan toivoisi koko shown loppuvan tähän paikkaan. Kurosen kostoshow on varsin etovaa "viihdettä". Aiheessa ei ole mitään niin erikoista, että siitä kannattaisi juttua lehteen tehdä. Lehdet vain näkevät asian toisin, eli rahan kiilto silmissään.
Vika onkin lehdissä, jotka jauhavat samaa paskaa päivästä ja viikosta toiseen. Lehdet vain käyttävät tunne-elämältään sairasta naista hyväkseen. Kaikki on jo kerrottu, mutta jostain yksittäisestä lauseesta saadaan spekuloitua ja kirjoitettua lisää juttua. Voi vittu näitä iltapäivälehtiä!!!ostanut lehtiä koko jupakan aikana,se kun ei kiinnosta pätkääkään mitä ovat yhdessä tehneet.Enkä aio ostaa ennenkun nuo jutut loppuu lehdistä.Onneks paikallinen sanomalehti ei ko.aiheesta kirjoita.
- Analysti
Tuskin mikään muu aihe on ollut niin kovasti esillä kuin tämä Kuronen-Vanhanen-ruletti viime aikoina. Se osoittaa suomalaisten ihmeellisen suhtautumisen tason tällaisiin asioihin (kypsymättömyyden keskustella asiallisesti aiheesta kuin aiheesta.) Nämä keskustelijat mollaavat ensin Kurosen maan rakoon, siinä sivussa menee vähän Vanhastakin ja lopuksi he alkavat mollata toisiaan, sen kun ehtivät. Varmaan kaikki päättyisi verisiin yhteenottoihin, jos pääsisivät toistensa kurkkuun. Keskustelijat itse ylläpitävät tätä hysteriaa ja lehdethän kirjoittavat siitä, mikä ihmisiä kiinnostaa.
Kaksinaismoralismi on huipussaan ja jokainen on asiantuntija. Mutta pääasiahan on, että kaikilla on hauskaa.
Tulee vain niin sääli Susania. Tahtomattaan joutunut jyrän alle. Sympatiaa Susanille. Matti menköön hetkeksi tekemään vielä linnunpönttöjään. Nettituttavuudet on hyvä asia, mutta ei oikein sovi pääministerin harrastettavaksi julkisuudessa. On Tampereen toilaukset vielä muistissa ja mikähän on totuus Matin oman avioliiton kiemuroista?! Mitä sitten vielä on tulossa, arvata saattaa!
Olkoon, mikä olkoon! Loppuisi jo koko Vanhasruletti.- Pelkkää paskaa
Suomalaiset haluaisivat jo unohtaa Kurosen, mutta se ei onnistu. Kurosen naama puskee esiin joka vitun toosasta ja lehdestä. Iltalehti ja Ilta-Sanomat tuovat Kurosen joka päivä etusivuilleen, joten ei siitä pääse tahtomallakaan eroon. Syy, että Kuronen on edelleenkin julkisuudessa, on yksinomaan median.
- heippa kuronen
Pelkkää paskaa kirjoitti:
Suomalaiset haluaisivat jo unohtaa Kurosen, mutta se ei onnistu. Kurosen naama puskee esiin joka vitun toosasta ja lehdestä. Iltalehti ja Ilta-Sanomat tuovat Kurosen joka päivä etusivuilleen, joten ei siitä pääse tahtomallakaan eroon. Syy, että Kuronen on edelleenkin julkisuudessa, on yksinomaan median.
Ilman mediaa Kuronen olisi hiljaa, ei olisi julkkis. Toimittajien moraali voisi jo herätä, mutta kai se on niin, että sen lauluja laulat, jonka leipää syöt.. Uskomatonta, typerää showta.
- halooHei
Pelkkää paskaa kirjoitti:
Maine vain Kurosella laajenee. Ruotsin iltapäivälehdistö pui myös tätä soppaa.
- nap-su
lopeta "naikkosen" juttui. Uhista puheenollen voi olla jos noin kipee on ku s.kuronen!!
- kaiken takana!
Koetetaan nyt saada Matin 70% pääministerikannatusta alas vaikka tällä Kuroskan jatkuvalla höpö-höpö-julkisuudella. Miten yks-Kuronen-Sussu on nostettu melkeinpä jumalaksi näin vaalien alla! Hei! Paistaa jo sisukumi läpi Heinäluoman ja Kataisen päälaeista!!!
- on muuten
nehän ne ostaa sitä kirjaakin,et jos löytyis jotain mitä voisivat käyttää vaalikilvassa.
- loppu tähän!!
En kehtaa enää ostaa kumpaakaan iltapäivälehteä, niin overiksi on touhu mennyt.
Olen jo pitkään ihmetellyt juttujen tasoa, mut nyt tuli pohjat!
Ja eikö Susan K tajua, että on pilannut loppuelämänsä. Ei kukaan järkevä täyspäinen äijä katso päinkään. Olisi napannut potin kotiin järkevänä naisena, jos olisi pitänyt suhteen asiat vai omana tietonaan. Nyt on koko kansan bimbo! - ollut äidillistä neuvontaa
loppu tähän!! kirjoitti:
En kehtaa enää ostaa kumpaakaan iltapäivälehteä, niin overiksi on touhu mennyt.
Olen jo pitkään ihmetellyt juttujen tasoa, mut nyt tuli pohjat!
Ja eikö Susan K tajua, että on pilannut loppuelämänsä. Ei kukaan järkevä täyspäinen äijä katso päinkään. Olisi napannut potin kotiin järkevänä naisena, jos olisi pitänyt suhteen asiat vai omana tietonaan. Nyt on koko kansan bimbo!yksinkertaiselle vasemman jalan saappaalle. Kuronen on sekin saanut sensaatiomaiseksi, että häntä on oikein painostettukkin kirjan julkaisemisesta. Luulenpa, et paremminkin on yritetty kertoa millaiseen tuhon tiehen on astumassa.
Vois pistää vedonlyönnin pystyyn siitä koska vosulta lähtee loppukin järki ja kiikutetaan pyöreeseen ja pehmeeseen huoneeseen.
- Mannine
Aihe on "Suomen politiikan suurimmat salat".
Ja taas kansa lakoaa polvillensa.
Hyvä Susan, hyvä Suomi. Olette ansainneet tämän. - lirski
mie en voi uskoa et joku on noin tyhmä ja yrittää elää entisen julkis rakastetun siivillä susanna et olisi mitään ellet olisi ollut julkunkassa yhdessä ollisit pelkkä normaali ihminen et osaa tehdä kunnontöitä niin pitäähän se nyt jollakin kierolla tavalla saada rahaat
- kyllästynyt,,,,,,,
kurosen muksuja käy sääliksi eikö se yhtään ajattele lapsiansa, julkisuus sokaissu sen silmät, nyt taotaan vain rahaa joka tuutista niin kauan kun lehet kirjoittaa, ei voi muuta sanoa et hulluja on joka lähtöön..........
- matille !
oispa mahtava otsikko huomiseen iltikseen. kyllä loppuis painokset kesken jo aamupäivästä. olisko muilla hyviä ehdotuksia?
- hetkauta
vaikka, odottaisi sille toiselle Matille.
- terve, mutta flunssainen
Media ruokkii Kurosen julkisuutta kirjoittamalla kaiken ja mahdottomankin Kuroseen liittyvän. Ja kansa ostaa lehtiä...ja voittoa tulee. Voi voi. Kukaan terve, hyvä tai huono itsetuntoinen nainen ei toimi kuten Kuronen. Kyllä vaitiolovelvollisuus kuuluu myös ystävättärille ja vaimoille, jos ja kun saa tietoonsa puolison työasioita. Surullista, surkuhupaisaa, vaarallista, vastenmielistä, törkeää koko touhu. Olisit jo hiljaa Kuronen!
- Höh
Nyt pitää sanoa, että lehdet kirjoittaa tasan sitä mitä ihmiset ostaa. Ei siis lehtien vika.
Enkä näe tässä Vanhasen mustaamista vaan hänellehän yritetään aivan selkeästi kerätä sympatiapisteitä vaalien alla.
Unohtuu nääs ihmisiltä, mikä mies hän on oikeasti.- loppuelämänsä
Kannatti uhrata normaali loppuelämä. Tyhmä ämmä! Kuvottaa ja yököttä, en tiedä kumpaa enemmän.
- TUMA
Jo on nähty Susan voi tehdä mitä haluaa.Koen hänet suomalaisille vaaralliseksi, ei tiedä mitä se huomenna keksii
- ,,,,,
"Olen turvallisuusriski"...ämmä yrittää pysyä kuuluisuudessa kaikin mahdollisin tavoin. Onko se muka todellakin niin helvetin kamalaa olla tuntematon ja nolla? Täytyy joka helvetin päivä miettiä miten pääsisi kuuluisuuteen.
- tylsää.com
Ihan pyllystä koko homma. Ja kaikkia alkoi siitä, kun pääministerillä oli tyttöystävä. Ja nykyään tämä Kuronen on mukamas niin iso julkkis. Suomen turhin julkkis!
- eqwae
Ihan pyllystä koko homma. Ja kaikkia alkoi siitä, kun pääministerillä oli tyttöystävä. Ja nykyään tämä Kuronen on mukamas niin iso julkkis. Suomen turhin julkkis!
- ei voi sanoa
yhtään mitään tässä asiassa, jos se aukaisisi turpansa ja sanoisi jotain, niin kukaan ei kumminkaan uskoisi sitä, ajateltaisiin vain että yrittää vähätellä/peitellä tapahtunutta.
- niin Kuroskan vauhti vain
kasvaisi. Siitähän tulisi julkinen sota.
Katkeroitunut akka ja pääministeri. Voi vee....
Parempi on jos Matti pysyy vaiti. Niin se pölykin laskeutuu. Kuroska jää lehdelle soittelemaan (taitaa jo soitellakin itse lehdille) - apua pyydän mä
Matti avata suunsa,ja sanoa sille ämmälle,että nyt se TURPA TUKKOON!!! ja sassiin,taikka sitten joku suurepi viskaali tekisi tästä lopun,en millään jaksaisi enää tätä vaaleihin asti,joskohan loppuisi siihenkään.
- 24 JA ILTALEHDET
Jos iltalehdet lopettaisivat kuroskan mainostamisen,niin siihen se jäisi. Tuskin päivälehdet sortuisivat samaan paskan jauhamiseen.
Rahastusta uteliailla suomalaisilla.
Kyllä meinasin kompastua kun tämän päivän lööpit näin: "minulla ei ole mitään menetettävää"
Katkeran ja sairaan naisen kostoretki voi päättyä pöpilään.- aivan varmasti
Kyllä Kuroska kulkee kohti omaa tuhoaan. Olisi kannattanut muistaa "se ketä mediaan tarttuu, se mediaan hukkuu!"
- vaikka....
aivan varmasti kirjoitti:
Kyllä Kuroska kulkee kohti omaa tuhoaan. Olisi kannattanut muistaa "se ketä mediaan tarttuu, se mediaan hukkuu!"
Toi hullu akka (jos tajuais jotain) ni levittäis "turvallisuustietoja" ym. pitkin poikin maailmaa kunhan VAAN SAIS JULKISUUTTA!!!
Eli jos olis fiksumpi yksilö kyseessä ni se tajuais mistä olis kyse ja tajuais myöskin ettei sellast tietoo levitellä ympäriinsä...onneksi siis kuROSKA on liian typerä tajutakseen mitään merkittävää!! HAH HA!!! - ennustajaakka
kanssasi etenkin tuon viimeisen lauseen suhteen.Susanilla kohta pinna katkeaa
- m37
Juu sairas nainen ! just semmonen et minua ei jätetä ja. Jos jätetään teen elämäsi helvetiksi ! ! sairas typpi ! ! ja tosi naurettava =)
- vaikka
Toi hullu akka (jos tajuais jotain) ni levittäis "turvallisuustietoja" ym. pitkin poikin maailmaa kunhan VAAN SAIS JULKISUUTTA!!!
Eli jos olis fiksumpi yksilö kyseessä ni se tajuais mistä olis kyse ja tajuais myöskin ettei sellast tietoo levitellä ympäriinsä...onneksi siis kuROSKA on liian typerä tajutakseen mitään merkittävää!! HAH HA!!! - Catariina
Kerrankin miehet saavat maistaa omaa lääkettään. Itse asiassa mä olen Susanista miettinyt, että joko se on helvetin älykäs tai helvetin tyhmä, riippuen toimintansa motiivista, mutta ainakin hommansa hoitanut kotiin. Siis hyödyntänyt tehokkaasti uteliaiden ja sairaiden ihmisten mässäilyntarpeen. Jos on älykäs, niin varmaan naureskelee partaansa, että vittu kun tota tyhmää Suomen kansaa on niin helppo provosoida.
Musta se on vaan positiivinen juttu, ettei ihminen jää hiljaa vaikeroimaan surussaan tultuaan kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti. Ei kukaan puolusta ihmistä ellei ihminen itse. Ainakin Vanhanen oppii, ettei naisia voi kohdella ihan kuinka vaan, koska ne oikeesti saattavat myös kostaa. - ..............................
Sepä siinä onkin, että jos ihminen on selkeästi psyykkisesti häiriintynyt ja täten arvostelukyvytön, niin hän voi tehdä periaatteessa vaikka mitä. Ja hänestähän on jo näyttöä, että hän voi tehdä vaikka mitä. Toivoo vain, että edelleenkin tav. suomalaisen arvostelukyky pitää kutinsa hänen suhteensa. Minusta on todella lohdullista, että suomalaiset reagoivat tähän tilanteeseen näin voimakkaasti. Se osoittaa, että suomalaisilla on vielä tajua oikeasta ja väärästä.
- onko se
Catariina kirjoitti:
Kerrankin miehet saavat maistaa omaa lääkettään. Itse asiassa mä olen Susanista miettinyt, että joko se on helvetin älykäs tai helvetin tyhmä, riippuen toimintansa motiivista, mutta ainakin hommansa hoitanut kotiin. Siis hyödyntänyt tehokkaasti uteliaiden ja sairaiden ihmisten mässäilyntarpeen. Jos on älykäs, niin varmaan naureskelee partaansa, että vittu kun tota tyhmää Suomen kansaa on niin helppo provosoida.
Musta se on vaan positiivinen juttu, ettei ihminen jää hiljaa vaikeroimaan surussaan tultuaan kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti. Ei kukaan puolusta ihmistä ellei ihminen itse. Ainakin Vanhanen oppii, ettei naisia voi kohdella ihan kuinka vaan, koska ne oikeesti saattavat myös kostaa.viisas ihminen joka tahallaan provosoi muita tällaisilla jutuilla? Ja joka rahan kiilto silmissä ei välitä toisten (Vanhasen) yksityisyydestä? Ei, sillä viisas ihminen ottaa muutkin huomioon ja kunnioittaa muita. Onko raha-ahneus viisautta? Ei.
- NONIIN1
SUOMI ON EDELLEEN VENÄJÄN MARIONEEI. HILJENNÄ, VAIENNA, ELIMINOI - HYI HITTO. NYKYINEN VENÄJÄ PIENEMMÄSSÄ MITTKAAVASSA.
- Joopa joooooooooooo
http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789529959341
Kirja jo alennusmyynnissä...Ei hyvää päivää..EI kukaan sitä siltikään osta.. - Molok
Well, well..., suomalaiset ovat tainneet vierailla ahkerasti tehtaankadulla. Mitäköhän siellä on luvattu ? Missa sijaitsee Kiinan suurlähetystö ? Ovatko suomalaiset virailleet sielläkin ?
- jo mielisairaaksi
eikä ainoastaan Kuron osalta.roskalehdet IL ja IS lyövät löylyä lisää taukoamatta.ja lampaat seuraavat.
täytyy aikamoista olla tapahtunut jos koskaan tulen ostamaan kyseisiä aviiseja. - Molok
Well, well..., tästähän saa ohjattua pitkän kotimaisen koko illan elokuvan.
- kyr 3
kusipää aakka, eikun linnaa 10 vuotta
- JOKU
JO LOPETTAA TON PASKAN JAUHAMISEN TON ÄMMÄN TOÚHUISTA!
- oksettaa
toi ämmä menkööt kuuseen ja olkoot siellä hiljaa!!!!
- VITUTUS
KOKO MEDIA JOKA JAKSAA SEN EUKON PER'SS' P;RR'T'
- kyklooppi
kyllä kun miinaan polkaisee, niin herkistää tollaiset nartut. en tiedä kuka uskaltaa seurustella
jos on tollainen luonne. Näitä bänksejä tulee päivittäin ja ei varmaan hakenut kihloja matti. sääliksi käy pääministeri, mutta viisaus näkyy vaitiolona... - supo selvittäköön
oliko sittenkin cia;n tai FSP(KGB)juoni,,
- supo selvittäköön,,,
- salapoliisi erkki,,
- näin se vaan on
kyllä voi olla uhka jos on immeinen on täys idiootti ja kana-aivo
- pistävää
tässä koko jutussa on se kuinka luonnottoman hiljaa kaikki muut poliitikot ja ministerit ovat asiasta,luulisi nyt monienkin alkavan kamuaan ja eduskuntaystäväänsä puolustamaan siksi väkisinkin tulee mieleen että taitaa vähän jokaisella olla jotain omiakin luurankoja kaapeissa joiden pelätään paljastuvan ja siksi ollaan niin kusi sukassa ja hissukseen että ei vaan jouduttaisi silmätikuiksi myös tai että joku exä päättäisi alkaa rahastaa vanhalla panollaan kun katselee Kuroskan esimerkkiä.......
- Ei voi.
Voiko valhe olla totta, voiko totuus muuttua valheeksi..?!? Kysäsen vaan.
- enkelit
asialle.....tai siis nehän siellä jo taitaa pakkaa sekoittaakin ;)
- Alice from Wonderland
Olen myös hyvin hämmentynyt Ilta Sanomien ja Iltalehden uutistasosta. Ikävä kyllä syy ei liene toimittajien sillä toimittajat tekevat vain työtään, kyseisten lehtien yleisen toimintaperiaatteen mukaan. Tavoiteena lienee "skandaalien" avulla rahan tekoon. Uutisista ei todellakaan ole kyse.
En muuten osta kyseisiä lehtiä, mitä nyt joskus kampaajalla luen tai työssäni törmään em. lehtiin. Lööpitkin ampuvat älykkyysosamaaräni ali.
Mandi - näin luki
eräällä net-palstalla
- vankilaan?
Uhkailua puheluiden paljastamisella?
- yks vaan
..kuka on Susan Kuronen???? Ei tarvitse kertoa! On ihan turha julkkis. Kiitos! EVVK. Vaietaan "kuoliaaksi", niin silloinhan hänestä päästään! "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa"
- mimmu
ei minkäänlaista naisellista ylpeyttä ihmisellä. kaikilla on joskus suhteet karilla muttei niistä tarvitse ruikuttaa maailmalle. mediankipeä ihminen.toivottavasti saa mitä tilaa.
- tyhjät tynnyrit
Tämän "typyn" ollessa kysymyksessä mikään spekulaatio tuskin turha. Hän on kostonhimossaan valmis ylittämään kaikki rajat kun ei Matin kans julkisuuteen yhdessä päässy. Tais Matti "haistaa" tämän naisen uhkaksi itselleen ja jätti...
- ...sentään!!
No tämäpäs yllätys,onhan hän kertonut jo osaavan sekstaillakkin,nyt hän kertoo jo olevansa normaali kuuloinenkin,ei helvata mikä akka,siis kait nämä on teillekkin ihan selviä asioita,et ihminen kuulee,jos ei ole kuulovammmainen,ihminen näkee,ellei ole sokea,ihminen sekstalilee,jos haluja riittää,mitäs hän huomenna kertoo,matti kävi nurkalla pissillä..no,kait meistä jokainen on sen joskus tehnyt...woi,woi,woi
Meitä on tosiaan moneen junaan,eikä kaikille junia edes piisaa,nyt on joku jäänyt tosiaan radan reunalle ihmetteleen!! - Isoo Antti
Tämä järjen jättiläinen Susan Kuronen uhkaa paljastaa valtakunnan salaisia asioita. Nyt toimintaa Supo: Kuronen putkaan. Se on sille ämmälle muutenkin oikea paikka.
- häpeällistä
Tää muija on häpeäksi itselleen ja lapsilleen. Lapsilla on hankalat oltavat, ehkä Susan kerää rahat tästä törkeästä menettelystään ja muuttaa sitten muualle lastensa kanssa, muuten tulee kyllä lapsilla olemaan hankalaa.
- syyttömiä
älkää sevottako lapsia tähän.
- vain itselleen
Voi taivahan taatto, saatiinpa suomeenkin näin kevään korvalla hauskaa. Maalisvaalit, jossa auliisti luvataan, ja kun annon aika tulee, kuuluu kitsaasti niet. Kuronen antaisi enempikin, kuin auliisti, mutta jostain kuuluu tympääntynyt niet.
- HEH
HEH!!! =)
- virka puheluiden kuutelu on...
Miks ei sitä kurosta laiteta telkien taakse? nyt leuhkii lehdissä vanhasen virka puheluista julkisesti.mitä tämä erittäin mieli sairas nainen viellä keksikään..? voi tavaton!!!!Missä on matti vanhasen ja muiden virka miesten puhelin salaisuus. lapsillista aikuiseslta naiselta.
- hoxhox
olit ilmeisesti tarkoittanut keskustelua käytävän vähän yleisemmällä tasolla mutta näköjään se jää näiden kahden välien spekuloimiseksi.
Edellisellä sivulla ollut maininta että onko poliitikon vaimo tai tyttöystävä uhka turvallisuudelle tavalla tai toisella pisti pahasti silmään sillä haluaisin vaan muistuttaa että on olemassa myös naispuolisia poliitikkoja ja heillä on MIES joko aviopuolisona tai kumppanina ja myös he voivat olla uhka ja ei sovi myöskään unohtaa näitä tynkkysiä joilla on myös miespuolinen kumppani.
aika paljastavaa tosin tuollainen asenteellisuus....- antifeministi-
Olipa törkeää sovinismia, hehehehehe.
- suloinen2
Voi mihin pääsemmekään vielä osallisiksi?
En vannoisi vaikka Sussu olisi ratsannut pääministerin puhelimen mustasukkaisuudessaan ja tietyt viestit voi olla jo kirjoitettu paperille valmiikisi kun ei ole ymmärtänyt viedäänkö siinä pässiä/lammasta vai suomen kansaa narussa. (-;
Olisi varmaan aika antaa ulkomaalaisille lehdistöille väliaikatiedoite siitä, että suomessa on pääministeri joka on elkeiltään, vereltään kuten perintönä saanut, pelastettaisiin sussun lakanakeskustelu-rahastukset ja spekuloinnit. Matti Vanhanen, Matti Nykänen sopivat kummatkin sussun kanssa 7-lehden lemmenlomalle, silloin ostan minäkin 7-lehden.
Iltasanomat saa minulta kyllä jo kiitoksen kun jättää Kuroskaa jo hiukan lööpeistään, lehteä en kyllä vieläkään osta. Iltalehti saa odottaa boikotissani vielä vähintään vuoden. - Nimetön
Ei päivääkään ilman tuota julkisuuden kipeätä turhista. Käykää allekirjoittamassa "Ole hiljaa Susan Kuronen"- adressi. Kiitos
- tosi tyhmän kuvan antaa nai...
Susan huoronen-turhapuro. nyt on kansa lukennut sinusta ja mattista kaiken joten näkemiin loppullisesti! ketään ei kiinnosta teidän henkilö kohtaiset asiat.
- älä anna sen susannan hyppi...
tosi tyhmän kuvan antaa nai... kirjoitti:
Susan huoronen-turhapuro. nyt on kansa lukennut sinusta ja mattista kaiken joten näkemiin loppullisesti! ketään ei kiinnosta teidän henkilö kohtaiset asiat.
Hyvä Matti Vanhanen miks et tee rikos ilmoitusta,jos tämä susan huoronen-turhapuro on kuunellut sinun virka puheiluita.sehän on jo rikos mennä julkisuudessa juoruilemaan sinulle tulleista puheluista.
- turvan tukkimis
adressi pyörii, tässä yksi kettuuntunut. on se kumma juttu, tavallinen hameenheiluttaja olisi jo aikaa sitten saanut vesi ja leipä, leivättömn pöydän ääressä.
- sakaali
Kannattaisi varoa ettei käy niinkuin Litvinenkolle!!!!!
- KeljuK.
Ei ole voinut mitään valtiosalaisuuksia paljastua, ei siis syytä huoleen hyvät immeiset.
Ei Suomen ministereillä/kansanedustajilla kenelläkään ole mitään senluokan salaisuuksia tiedossaan, että niistä olisi mitään hyötyä kenellekään. (Ehkä 7-päivää-lehdelle ja IltaSanomille.)
Tiedothan heille tulevat "aivan yllättäen ja täysin pyytämättä."
Senhän näkee jo siitäkin, mitä ne saavat kuudessa vuodessa aikaan .... ;-)
- kaunis nainen ihmetelee
Missä on sinun naiselisuus kaunis nainen olet. Annat vaan huonon kuvan suomen kansalle . ajatele vähän millaisia haastateluita annat lehdille.Katsos kun kukaan ihminen ei anna julkiseen tietoon rakastelu asioitaan.Sä annat vaan erittäin huonon kuvan itsestäs, tuli mieleen joku aseman yleinen huora.Oleks sä huora?
- huora...
Se on merkillistä, että valtaosa näistä Susan Kurosen mollaajista ja huorittelijoista näyttää olevan naisia. Eikö se ole niin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, eli taidatte itse olla huoria? Yleensäkkin te naiset olette niitä jotka tätä huora käsitettä pyritte pitämään ns. tapetilla, tai sanoisiko lakanalla. Eiköhän tässäkin jutussa se suurin huora liene tämä meidän pääministeri. Hän etsi seksiä, sitä löysi ja sai. Kun oli saanut tarpeekseen, niin päätti vaihtaa partneria, mutta se ei ollutkaan niin yksinkertainen juttu kun hän oli kuvitellut. Matti Vanhanen voi syyttää vain itseään, miksi hän toi Susan Kurosen julkisuuteen. Eikös se ole niin, että sitä saa mitä tilaa!
- koko kansa...
huora... kirjoitti:
Se on merkillistä, että valtaosa näistä Susan Kurosen mollaajista ja huorittelijoista näyttää olevan naisia. Eikö se ole niin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, eli taidatte itse olla huoria? Yleensäkkin te naiset olette niitä jotka tätä huora käsitettä pyritte pitämään ns. tapetilla, tai sanoisiko lakanalla. Eiköhän tässäkin jutussa se suurin huora liene tämä meidän pääministeri. Hän etsi seksiä, sitä löysi ja sai. Kun oli saanut tarpeekseen, niin päätti vaihtaa partneria, mutta se ei ollutkaan niin yksinkertainen juttu kun hän oli kuvitellut. Matti Vanhanen voi syyttää vain itseään, miksi hän toi Susan Kurosen julkisuuteen. Eikös se ole niin, että sitä saa mitä tilaa!
Onhan tämä nyt ihan sairasta touhua, mutta niin tyypillistä. Kaikki haluavat olla voittajan ja vahvemman puolella, tässä tapauksessa tällaisen öky poliitikon, pääministerin. Ohan se hienoa olla yhtämieltä herrojen kanssa. Paskaakos sitä heikommista välittämään.......
- huora se kuoronen taitaa ol...
huora... kirjoitti:
Olen mies ja en ole huoria tarvinnut.Ajatelkaa mikä tämä susi kuoronen oikein on ,eihän normaali nainen puhu julkisesti omastaan seksi elämästään,se myös loukkaa siinä samassa matti vanhasta.Eihän muidenkaan misteriön ex muijat ole kirjaja kirjoittaneet, vai onko? turha yhtään puolustella sitä turhapuroa
- 4 real
huora se kuoronen taitaa ol... kirjoitti:
Olen mies ja en ole huoria tarvinnut.Ajatelkaa mikä tämä susi kuoronen oikein on ,eihän normaali nainen puhu julkisesti omastaan seksi elämästään,se myös loukkaa siinä samassa matti vanhasta.Eihän muidenkaan misteriön ex muijat ole kirjaja kirjoittaneet, vai onko? turha yhtään puolustella sitä turhapuroa
Maassa tapahtuu jotain ja se uutisoidaan niin sitä pyöritellään netissä, pusikoissa ja ties missä.
Todellisuudessa ilman julkisuutta me emme ole kuin niitä tavallisia tallustajia Telluksen ja taivaan välissä. Ihmetyttääkin ainainen hälinä ja moralisointi jonkun tekemisistä. Minua ei yhtään ole kiinnostanut koko jupakka jostain mitä joku hetken hairahdus kirjailee seksivenkoiluistaan Suomen pääministerin kanssa. Näitä heitukoita ja letukoita on ollut ennenkin selvittelemässä entisiä suhteitaan urheilijoihin yms.
On se vaan helvetin hyvä, ettei ole minkään tason ministeri tai, että tyttöystävänä häärisi joku mediakipeä akanhörhö. Taatusti susankuroset ei tähän lopu.
P.S. huoraksi en kyllä sanoisi S. Kurosta, lähinnä vaan mediapyrkyriksi. Eikä se muija ole edes mediaseksikäs niin huonosti menee lehdillä. Samantien Iltalehteen iltatytöksi. Tai viiden minsan bimberoinen.
Relatkaa..
- etsii
Päivätyötä...
- edelliseen puhujaan...
Totta turiset...
- kondomi a ja o. joka suhteessa
muistithan käyttää ehkäisyä, kun olit mattin kanssa suku puoli yhdynnässä? suomessa on sukupuoli taudit yleisiä.Minä neuvon sua nyt susan, kun menet sänkyyn niin muista kondoomi, se on kaiken a ja o.
- Ei kevennä mun kukkaroani
No eikös se nyt ole selvää että lehti vaan myy itseään näillä paskajutuilla, kansa on niin tyhmää että ostaa niitä. ÄLKÄÄ OSTAKO !
- pidä paikkaansa
Molemmat iltapäivälehdet toimivat kristilliseltä pohjalta ja kyseisiä arvoja kunnioittaen! Luterilainen kirkkommekin on mukana seiskan toimitustyössä.
Näin voimme luottaa kyseisiin lehtiin ja sisältöön täysin! - mihin panen
silmäni ,kun joka kaupan kassalla ja kaduilla on suuret lööpit....hyi!!!!ja empä osannut sulkea tv:tä kun peräti uutiset toitotti Susan , susan,,,sanon näin naisena ,-hävettää tuo julkisuuden kipeä rakastaja,-nainen ja onko kukaan huomioinut miten molempien lapset kärsii.
- tiedä
näitten ko. lehtien levikkiä. itse en ole ostanut ja uskon että enemmistö jättääkin ostamatta. Kuitenkin nämä asiat ovat aina niin pinnalla että tietää yksityiskohdat vaikka jätää ostamatta lehdet.....
- Susan reppana
Eikö hän nyt itse älyä että on tehnyt itsestään koko kansan pellen.Mulla ei ole häntä vastaan mitään mutta onhan se sairasta takertua noin vahvasti mieheen joka ei hänestä edes välitä.Kauhea julkisuuden kaipuu. Olisko ollut yhtä kiinostunut varastomies Matti Vanhasesta.Taisi pääministeriys ja julkisuus kiinnostaa.Hoitoon hakeutuminen olis nyt parasta hänelle, ennenkun sekoaa täysin. Vois jatkaa omaa elämäänsä ja Matti omaansa.
- mieltä
että horosella on jotain häiriöitä kun aikuinen nainen takertuu tuolla tavoin mieheen joka on halunnut erota...
Koko horonen-tapaus on niin naurettava mutta kuitenkin täytyy tulla kommentoimaan sen akan ihme touhuja!!!! - mieli sairaalaan
Aivan, mä suosittelen suskille mieli sairaala hoitoa.hoitoon hoitoon!!!!! mieli sairalaan suski huoronen!!!!!
- Sinäkin...
mieli sairaalaan kirjoitti:
Aivan, mä suosittelen suskille mieli sairaala hoitoa.hoitoon hoitoon!!!!! mieli sairalaan suski huoronen!!!!!
Eiköhän olisi syytä hakeutua hoitoon kaikkien tähän kirjoitteluun osallistuneiden. Kun lukee noita täällä esiintyviä herja- ja panettelukirjoituksia jotka kohdistuvat lähinnä Susan Kuroseen, niin ei voi sanoa muuta kuin, että kyllä me sairaita olemme. Eiköhän kaikki yhdessä päätetä äänestää Matti Vanhasta. Jospa me vaikka sillä tavoin tervehtyisimme.
- susan huorosta ei ole pudas...
Sinäkin... kirjoitti:
Eiköhän olisi syytä hakeutua hoitoon kaikkien tähän kirjoitteluun osallistuneiden. Kun lukee noita täällä esiintyviä herja- ja panettelukirjoituksia jotka kohdistuvat lähinnä Susan Kuroseen, niin ei voi sanoa muuta kuin, että kyllä me sairaita olemme. Eiköhän kaikki yhdessä päätetä äänestää Matti Vanhasta. Jospa me vaikka sillä tavoin tervehtyisimme.
Ala seurustelemaan sen h... suski kurosen kansssa,niin heti teidän eron jälkeet olet jo kirjojen kanssissa.Mitä vittuu sä suskia puolustat. se akka on rikollinen virka puheluiden sala kuuntelija ! turha sitä on yhtään puolustella. Se on sellainen yleinen huora,niin me ollaan se jo todettu.mene sinä sen huorosen kanssa sinne hoitoon!!!!!!!!
- En osta Iltapäivälehtiä
Minä boikotoin uutisointiin "Kirosesta" ei anteeksi Kurosesta ja jätän ostamatta niin kauan iltapäivälehtiä, kun niissä on mainintaa ko. henkilöstä. Kirjoittakaa asioista, älkääkä tehkö suomalaisista "tirkistelijöitä" tai tyhmistyvää väkeä! Sivistystä!
- Mie ite
Kuroskahan voisi alkaa nyt pyrkimään vaikkapa sinne evuskuntaan,ku siittä on tullu niin kuulusa julukku,jotta.Ohan siellä muitakin hulluja ollu,tierä vaikka saisi sekin hyvän eläkkeen itelleen sitten jossain vaiheessa,jotta.
- ei hulluija edeskuntaa
Älä nyt hullui puhu,eihän nyt edeskuntaa hulluja oteta,niille on oma kunta eli hullujen huone. ja sinne se huoronen-turhapuro suski kuuluu.
- olenhan miekin sitä vähä
Susan on vaarallinen. Voi tulla raskaaksi ja sithän siinä on DNA-testit ja kaikki, niinkuin Anna Nicolelle. Emmie tunnustais kuitenskaan.
- Magee mimmukka
Susan on vaarallinen. Voi tulla raskaaksi ja sithän siinä on DNA-testit ja kaikki, niinkuin Anna Nicolelle. Emmie tunnustais kuitenskaan.
- Remo
oikein ymmärtää koko juttua. Tämän kaiken takana on lehti nimeltä ilta-lehti. Lehti on kirjoittanut kirjan, ja pitää kulissinaan, ts. käyttää hyväkseen yksinkertaista ihmisparkaa. Lehteä tässä myydään, toinen toistaan hurjimmilla otsikoilla, tyhmä kansa ostaa ja kauhistelee! Ilta-lehden tapa tehdä uutisensa on seuraavanlainen: Toimittaja soittaa jollekin julkimolle, ja kysyy esim. näin: Kiellättekö aviottoman lapsenne? No tietysti julkimo kieltää, ellei sellaista ole. Seuraavan ilta-ledden kannessa komeilee kissankokoisin kirjaimin: Julkimo, se ja se, kieltää aviottoman lapsensa! Tämä Kuronen on vain pikku pelinappula, kun aihe on kaluttu loppuun, hän painuu unholaan ja se siitä!
- marilyn monroe
murhattu sen takia kun se tiesi liikaa kun hengaili kennedyn kanssa? :D
- MIKÄ LUULET OLEVASI?
Kun arvostelet iltapäivälehtien toimittajia? Iltapäivälehdet - varsinkin "puolueeton" Iltalehti( ei Erkon rahoja taustalla) - ovat tämä maan OMATUNTO! Ne ovat ainoat, jotka uskaltavat tuoda tällaisia MOKIA esille, kuin nyt V A N H A N E N K I N teki! Kansan on saatava tietää, millaiset ihmiset ovat ruorissa tässä laivassa nimeltä Oy Suomi Ab. Jos toimitusjohtaja ei kykene pitämään himojaan kurissa vaan tihrustelee netistä sänkyseuraa - vastatkoon itse toilailustaan! HYVÄ SUSAN KURONEN! Matti Vanhanen on töpeksinyt koko Suomen maineen pilalle - ei ikinä tuollaista ihmistä maan johtotehtäviin!!!!! Kiitos ILTAPÄIVÄLEHTIEN totuus tuli julki! Häpeä - Matti Vanhanen! Omahyväisyyttään ei edes älyä hävetä...Kuronen on FIKSU!Paljastaa tuollaisen tollon!
- äiti ja mummo
Eikös se kurunen levitellyt sitä ja antanutkin.. joten saan se kurunenkin hävettä!Samalla se häväisi suomalais naisen maineet. ei kaiki naiset ole kurusia jotka anataa heti kun näkee .hävetkää, virka asunnossa oli saunan jälkeen raju rakastelua ja sit syötiin heti uuniperunoita.Se kuoronen on sairas nainen jota matti käytti vain seksi tarkoitukseen ja nyt se onneton tekee kaikesta rahaksi, seuraava on taas polisi juttu,minkä me saamme lukea. se ei kestä edes tottuukisia mitä mieltä ihmiset ovat sen hullun temppuista.itse on tyrkyllä koko aika sairas hymy huulilla.
- Nainenjahyväsellainen
Upeaa Matti! Olet sittenkin oikea mies ja myönnät tarvitsevasi naista! Sinulla ei ole MITÄÄN hävettävää, ethän voinut tietää että iskit kätesi sontaan.
Olet inhimillinen ihminen himoinesi ja erehdyksinesi, ihan kuin me muutkin suomalaiset.
Parempaa onnea jatkossa naisten suhteen ja kaikkea hyvää!!!! - jalmari
SIIS MITÄ VITTUA???? Tyhmä, ruma ja vielä jakaa persettä julkisuuden toivossa!!!! Ei saatana... Ei ton alemmaksi voi enää nainen vaipua. Jos tulee kurosen lehmä lappin reissulle ja satun näkeen sen, en sanojani säästele. Matin niinku muittenkin henkkohtaset asiat ei kuulu julkisuuteen. Mun osalta meni iltalehti pannaan, vaikka en lue kyllä moista paskaa muutenkaan. Mut jos ei ole omaa elämää, niin ymmärrän kyllä.
- Oikeasti halveksuva...
Muista Susan Kuronen, Et ole oikeasti mitään muuta kuin lyhytaikainen Matti Vanhasen tyttöystävä, et siis mitään muuta!
Ai että teki hyvää sanoa tämä!- Tuskinpa se edes ymmärtää sitä
Ihanaa, se on sanoa päin näköä tämä.
Tuskinpa se huora turhapuro edes tajuaa sitä.
No naapurin täti kertoo sen sille etei suomen kansa pidä hänestä.
- kukkaboy
Kylläpä on aikoihin eletty, että kun mummelit ei siten muuta keksi kuin muistella entisisä heiloja oikein kirjoja rustaillen,miehistä jotka sattuvat kuulumaan SUOMEN ELIITTIIN.Eipähän Kurosen mummeli ole muista sulhoistansa pahemmin kirjoja kirjoitellut. Kurosen mummelin muistelmien jatko-osia jään innolla odottamaan kuka ministeri sieltä tällä
kertaa sattuu Kuroseen mummelin lemmenverkkon hatkahtamaan.
Terveisin Harza - IS+IL=SDP
Vaalit tulossa ja rengit hoitaa myyräntyötään.
Olen itse duunariperheestä ja aikanaa tyhmyyttäni äänestin peräti Koivistoa presidentiksi. Nyt vanhemmiten olen alkanut käyttää omia aivojani, jossakin on vika kun SDP Suomessa matalapalkkaisena maksaa kolmeakymmentä prossaa veroja eikä kuitenkaan saa vaikkapa kunnan hammaslääkärille ajanvarausta asiallisella odotusajalla. Mieluimmin verot tuntuvasti alas ja jokainen ottakoon omat vakuutukset tai avaa oman lompakon tarvittaessa. Siis aivan kuten nytkin, silloin olisi vaan enemmän rahaa jolla maksaa. - maksavia asiakkaita tiedos
Tässä on mies asiakkaita suski huoroselle,nyt saisit munaa joka reikää ja rahaakin tulloo.
paljonko perseesi maksaa? huora kuronen. - ja mustit koiria
kurosen kaltaiset ovat haisevia luita, ja kukapa katselisi moista paskakasaa kattonsa alla. mattia ei vedetty nenästä,ja musti nimisiin koiriin on luotettu jo sillion, kun valuuttana oli oravannahkat.
- Joulupukki
Kyseisen henkilön äö:stä päätellen Vanhanen olisi voinut sanoa puhuvansa vaikka Joulupukille niin sillä olisi sama vaikutus ajatuskäyrään Kuroselle.
- sua ei ikävöi kukaan,mene p...
Luve tämä ja painu pois julkisuudesta, sinä olet tosi tyhmä ja huono mainen nainen ,susta ei ole kukaan enää kiinnostunut.sua inhoo niin miehet kuin naisetkin.et sä taida ymmärtää sitä.me ei kaivata sua,ole poissa julkisuudesta,kiva!
- teksiä tämän kirjoituksen p...
sua ei ikävöi kukaan,mene p... kirjoitti:
Luve tämä ja painu pois julkisuudesta, sinä olet tosi tyhmä ja huono mainen nainen ,susta ei ole kukaan enää kiinnostunut.sua inhoo niin miehet kuin naisetkin.et sä taida ymmärtää sitä.me ei kaivata sua,ole poissa julkisuudesta,kiva!
Nyt on tilaisuus haukkua ja sanoa suu puhtaaksi. tämän viestin jälkeen toivon tulevan paljon mielipiteitä ja haukkuja kurusen kaikki vastustajat nyt on sana vapaa ,nyt kun tulee paljon haukkuja niin kurunen murtuu ja sit jättää julkisuuden. olkaa hyvä nyt tämän jälkeen pallo on teille.
- EN OSTA ENÄÄ ILTALEHTEÄ SEN
teksiä tämän kirjoituksen p... kirjoitti:
Nyt on tilaisuus haukkua ja sanoa suu puhtaaksi. tämän viestin jälkeen toivon tulevan paljon mielipiteitä ja haukkuja kurusen kaikki vastustajat nyt on sana vapaa ,nyt kun tulee paljon haukkuja niin kurunen murtuu ja sit jättää julkisuuden. olkaa hyvä nyt tämän jälkeen pallo on teille.
EUKON TAKIA!
JA MINULLAKIN 40:llä NAISELLA ON SEKSIÄ ELÄMÄSSÄ. ON PYÖRITTY NOKKOSPUSKASSA; HEINÄLADOSSA,AUTOSSA,SAUNASSA; SUHIKUSSA JA SÄNGYSSÄ. ON HARRASTETTU PUHELINSEKSIÄ SÄHKÖPOSTISSA VIDEOINA. EIPÄ VAAN TÄTÄ ENNEN OLE TULLUT ULKOPUOLISILE KERROTTUA, KUN LUULEN SEN OLEVAN TUIKITAVALLISTA PUUHAA LEMPEYTYNEIDEN KESKEN.MUTTA EHKÄ TUO OLI SUSAN ENSIMMÄINEN SEKSI SUHDE
- Atikka
Silti ihmetyttää tämän daamin motiivit. Miksi hän on niin pitkään säästellyt tekstiviestejä puhelimessaan. Ehkäpä myöhempää käyttöä varten?? Onhan nuo toimittajat aika epeleitä värittämään juttuja ja kansa lukee ne täytenä totena. Eihän miljoonat paskakärpäset voi olla väärässä. Paska on hyvää!
- Maksullinen .
Tietääks kukaan suskin puhein numeroa,niin jos joku tietää niin siihen pieni ilotyttö ilmoitus ja kun alkaa maksullisia asiakkaita käymään,niin suski on niin iloinen kun on saannut munaa joka reikää,niin lehdet unhotuvat.Kiimainen pillu kaipaa julkisuutta tulevaa uraa varten.
- ei mitään häpyä
Jo on aikoihin eletty, että tällaisesta naisesta ja sen jorinoista puhutaan viikko tolokulla niin että kaikki tärkeämmät asiat jää kokonaan sivuun. Jo riittää tämän naisen häpeällisen elämän paljastukset. Niin - monesko mies nyt onkaan jalan alla menossa - on kuulema julkisuuden henkilö joku??
- tällä naisella ei mitään häpyä
Jo on aikoihin eletty, että tällaisesta naisesta ja sen jorinoista puhutaan viikko tolokulla niin että kaikki tärkeämmät asiat jää kokonaan sivuun. Jo riittää tämän naisen häpeällisen elämän paljastukset. Niin - monesko mies nyt onkaan jalan alla menossa - on kuulema julkisuuden henkilö joku??
- saastuttaa
naruttaa ihmisiä valmiiksi pureksitulla potaskalla. eihän sillä ole aivoja sen vertaa, että olisi ominnokkinsa osannut toimia näin. televisio haastatteluissakin pää pyörii, kuin vanhalla kanalla, ei ole varma, munisko vai lykkäiskö paskan. joutais ulkoavaruuteen, mutta sielläkin se
- Ne elämän valinnat
Katsokaas mitä Susanna Iltalehdessä sanoo:
"Katsotaan nyt, miten tämä tomu tästä ensin laskee. Se täytyy sanoa, että olen saanut viime päivinä hurjia tarjouksia. Se, lähdenkö niihin mukaan vai en, täytyy miettiä ajan kanssa."
Tämähän on selvää pässinlihaa. RAHASTA tässä kaikessa on kysymys, yksinhuoltaja kun saa nyt helpolla rahaa, menköön vaikka maine ja kaikki. Susanna on tehnyt kärpäsestä härkäsen rahan takia.- me lehden lukijat ei haluta...
Sanos miten sen saa pois ajetuks sieltä lehdistä ja julkisuudesta.Eiks se höppänä tajua,ettei me lehden lukiat olla sintä kiinnostuneita.Mä voin huonosti sen sairaasta hymy kuvista joita on lehdet täynnä.Mites sen naisen saa hoitoon?
- -nainen-
Ensin rahasti hyväuskoista Mattia ja kun se loppui, niin ei muuta kun "sensaatiota kehiin" ja rahastus jatkuu, kohde vain vaihtui.
Toivottavasti jokainen Suomalainen on niin viisas, että älyää olla osallistumatta Kurosen "rahankeräykseen".
- syöksy sänkyyn
kun miehen näkee eka kertaa - harkinnan puute paistaa läpi kaikesta! Mutta onhan Susan tehnyt lapsensakin jo lukion penkillä istuessa...
- aloita petipuuhista
kun miehen näkee eka kertaa - harkinnan puute paistaa läpi kaikesta! Mutta onhan Susan tehnyt lapsensakin jo lukion penkillä istuessa...
- PALKKANSA
On tuo niin moneen kertaan nähty.Että jos nainen kostaa miehelle tällä tavalla hän saa vielä siitä ansionsa mukaan. Ei lumi ole sulanut kun KUronen on viel mieleltään sairas, ja sit kandee pitää päivä kirjaa...
- josko löytys kiinnostuneit
"Neilikka lapinlävessä"
Mistähän löytyisi persaukiselle kaupunkilaiskossille morsian? Saisi olla vähän rupsahtanutkin, kuinhan osaisi pestä sukat ja kalsarit. Ja käydä kaupassa ja työssä. Ei tarvitsi olla mikään ruudin keksijä, sellainen vaaan,että viihtyisi keittiös nyrkin ja hellan välissä. Ruuanlaittotaito olisi plussa ja rakkaus suuri plussa, veisi rakin pihalle ainakin aamusella ja räntäsateessa. Sukulaisia saa olla elossa, jos ovat jo vanhoja ja rikkaita ja morsian ainoa lapsi. TIedänhän, että en ole mikään adonis, mutta rehti ja rehellinen olen.Tapaamisiin. - totta vie
Tuolla jumpassani eräs jäsenemme, entinen lentokapteeni kertoi lueskelleensa uusinta Tekniikka ja talous –lehteä. Siinä pakinoiva perusinsinööri Veijo Miettinen oli todennut, että Susan ei ole lukenut ainakaan pitkää matematiikkaa. Jos olisi, niin tietäisi, että jos jakaa, niin ei saa kertoa.
- ympäri maailman
on vaimo/aviomies - tyttöystävä/poikaystävä
mikä maailmanrauhan riski
täytys tehrä jotain ??? - xxxxx
tämä kuROSKA rosikseen, eli kuka tahansa voi tehdä tästä henkilöstä poliisille tutkintapyynnön, onko hän syyllistynyt johonkin rikokseen näin menetellen. Adressi pystyyn ja se poliisille tutkittavaksi, eiköhän hiljene.....mitäs sanotte????T. Hetero,52/M
- Hanna-Täti
Ennen ei mennyt näin mahdottomiksi nämä keskustelupalstojen kirjoittelut kun Nykäsen Matti oli iltapäiväehdissä milloin missäkin yhtä arveluttavista julkisuustempauksissa kuin tämä Kuroska. Kansa osti lehtiä ja kellään ei mennyt hermo huonoon kuntoon se oli sitä mediaa.
Nyt onkin kyseessä tosi ilkeä, julma ja kylmä ihminen joka ei kaida mitään keinoja ja otsikoita miten saa rahastettua "morsiusaikansa" muisteloilla.
Susanna sairastu, Susanna kuuli puheluja, Susanna söi perunoita, Susanna on saanut tappouhkauksia, Susanna on tehnyt tutkintapyynnöön kunnianloukkauksesta, Susannan sisko antaa haastattelun, Susannan poika antaa haastattelun. Susannalla on tekstiviestejä jemmassa, Susannan mielestä julkisuus on inhottavaa. Susanna ilmoittaa........
No Susanna luulee että kaikenlainen julkisuus ja mainostaminen edistää kirjan myyntiä mutta luulenpa että asia on päinvastoin. Meilläkin on lopetettu iltalehtien osto jo heti siinä vaiheessa kun Susanna tuli julkisuuteen ja kirjaa en lue edes suojakäsineet kädessä.
Kauanko näitä tyhjänpäiväisiä juttuja joutuu lukemaan kaikista päivälehdistä jotka ei ole ennen olleet juorulehtiä.
Tämä Susanna ei ole minkäänlainen turvallisuusriski muulle kuin itselleen ja läheisilleen, sillä jossakin vaiheessa he joutuvat käsrsimään henkisesti melko paljon tämän "prinssessan" sekoilun takia. - utelias
Susannelta asiaa tiedusteltiin ja muistaakseni hän vastasi "ettei hänellä ole mitään menetettävää"
Niin että mitä HÄN tietää ja on kuullut? - vastaamasta
on taktikoinnin merkki
hänen on kysyttävä agentilta mitä tähän kuuluu vastata jotta markkinat jatkuisivat
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262043
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873