Laitoin tämän nyt tännekkin eli....
Laitoin aikaisemmin tänne,että "luulen,että minulla on vihurirokko yms". No kävin sitten lääkärissä ja se sanoi,että tää on herpeksen sukulaisvirus. Ja ei tartu ja on elämässä ainoastaan yhden kerran. No on tässä sitten yöt valvottu ja itkien kärsitty kaikki kivut. en sitten tiedä onko se paranemista,mutta tuskaa se on! En halua sitä kenellekkään. tähän herpekseen ei liity sukupuolitaudit sitten mitenkään,jos joku luulee. Tää on tullu vaan jostain.Lääkäri ei sanonut,tai en kuullut,mutta varmaan 3 tai 4 lääkäriä kävi katsomassa jalkojani eikä tarkalleen tiennyt mikä on. Tässä sitten kuva. Ei sovi herkille ihmisille! http://img120.imageshack.us/my.php?image=p2230022xu5.jp g
Tov.Näkyy.
Tää on ihan uusi tauti mulle. Onko ketään kuullut vastaavasta? Lääkäri sano jonkun hienomman nimen,mutta en muista mikä se oli. Tosin tässä vaiheessa haluun nää vaan pois mahd. pian!! Ja tän jälkeenkin arvostaa ihoaan 100x enemmän. Oisko mahdollista,että tämän nimi oisi vyöruusu?
Luulin rokoksi(kuva)
4
2823
Vastaukset
- beltrose
Herpes Zoster varmaankin...
- -miehellä oli-
Miehelläni oli vastavan näköinen ihottuma.
Kuulemma iho oli raapiessa menny rikki. siihen pesi bakteeria (hiivasieni ym) jota on aina iholla.
Hoitona oli rasvaus aamuin illoin ja jalassa oli koko ajan kääre"sukka" jotta voide pysyi.
Parani, kesti pari viikkoa. Ihoon ei jäänyt mitään jälkiä, eikä arpia (vaikka oli isoja rupia).
Oli joku sieni ihottuma. Ei herpes.
Nyt kun hoidat, ei kesällä näy mitään jälkiä!
Tsemppiä :)- tyttönenn2
-miehellä..- kirjoitti:
Katso onko täällä sun ihottumasta kuvaa?
http://www.ihotauti.net/galleria.htmkävin lääkärissä ja jouduin sairaalaan yöksi kuulema veressä bakteereja jotka yrittävät tuhota munuaisia ja virtsaani pääsee proteinia siitä syystä...nyt joudun käymään hoidoissa tosi paljon :( ei olisi uskonut,että veressä bakteereja ym kun luulin eka finneiksi ja sitte herpeksen tapaiseksi...toivottavasti lähtevät. Ja olen viellä 16v. sairaslomaakin sain 3 viikkoa... kivasti jään jälkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792059- 1751771
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701632Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1041415Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241413- 1001067
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1591056Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731037Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228866Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56830