On suomalaisessa yhteiuskunnassa yhä lisääntyvä pahoinvointi ja epäreilu kierous ...Keskiluokan pilvi tai kokahommia ei seurata , mutta nuoria vainotaan...Sopisi myös kysyä miksi Suomen pyhtä huume-urheillijat käyttää veronmaksajien tukemana huomattavasti cannabista vaarallisempia myrkkyjä ? Miksi huumevalistajat kiertävät kouluissa valehtelemassa lapsille porttiteoriasta miten pilvi johtaa AUTOMAATTISESTI spiidiin ja heroiiniin... ( se valhe toteuttaa itseään, etenkin diilerit saavat paremmat voitot kemiasta ) tässä on huumeongelman ydin eli se on viranomaisten tyhmyydestä johtuva ...Myös semmoinen asia kuten teeskentelevä poroporvarillisuus, jossa aidot tunteet kielletään ajaa kakaroita huumeiden pariin... Sellainen teeskentely on nimenomaan Porvoossa maksimaalisen kamalaa...Erinomaisen kiiltävää , pittoreskia, kylttyyriä teeskentelevää...Siinä teeskentelevässä ilmapiirissä HUUMEET on ainoa tapa kokea aitoja tunteita..
syy huumeiden käyttöön
1
149
Vastaukset
- EWK
Täällä oli muutama niin pimeä kirjoitus jo ilman huumeitakin, että lähetin näytteen porvoolaiselle kaverilleni. Ei se ole muusta vuosien varrella valittanut kuin naapureiden kyttäysmentaliteetista. Tai no ehkä joskus heidän poroporvarilliset puolitutut ovat käyttäytyneet muutenkin huonosti. No pieni paikkakunta - pienet ilot. Kaveri aikoo pitää vast'edeskin terveellistä etäisyyttä huonosti käyttäytyviin alkuasukkaisiin.
Yleensähän kyttääminen on mummojen hommaa, mutta siellä vaikuttaa joku yliutelias ukko, joka jäi rysän päältä kiinni, kun kaverini palasi kotiinsa epätavalliseen aikaan. Ukolle tuli äkkilähtö pihapiiristä.
>Siinä teeskentelevässä ilmapiirissä HUUMEET on ainoa tapa kokea aitoja tunteita..
Mä olen käsittänyt, että nämä ihmiset, jotka eivät tajua huumeiden aiheuttamien tunteiden olevan epäaitoja jäävät huumekoukkuun. Ne,jotka tajuavat huumeaistimusten olevan epäaitoja, mutta korkeintaan viihteellisiä, pärjäävät paremmin huumeiden kanssa. Lisäksi aiemmat mielenterveysongelmat ennustavat huumekoukkuun jäämistä hyvin - eikä huumeista aiheutava lisästressi niitä ongelmia ainakaan helpota.
Jos nyt kulttuurista halutaan puhua niin viimeaikainen muoti ylipainottaa tunteiden merkitystä on luonut pohjaa huumeiden käytölle. Lisäksi monet ovat vielä nielaisseet tämän perikaupallisen "kaiken pitää olla kivaa"- koukun niin syvälle, että se tulee jo perseestä ulos. Tuohon koukkuun jäänyt ihminen painottaa "positiivisia elämyksiä" liikaa aitouden kustannuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701