muutamme itä-Suomeen, onko siellä suunnassa koripalloilijoilla harjoituksia, yhdistystä??
itä-Suomessa onko koripalloilijoita?
6
933
Vastaukset
Itse asun Kuopiossa ja olen pelannut kymmenen vuotta Kuopion Linkissä. Tyttöjen osalta Linkin toiminta on jopa parempaa kuin poikien tällä hetkellä.
- naisille?
Näyttää olevan Linkillä toimintaa joukkueet tytöille,pojille ja miehille,mutta miten naiset?Tykkäisin pelata koripalloa,mutta en ole harrastanut sitä muualla kuin koulussa joitakin vuosia sitten.Tällaiset tavalliset talliaiset eivät ilmeisesti ole seuran kohderyhmää.Onko tietoa voiko Kuopiossa pelata korista tai sählyä ihan vaan harrastusmielessä?
- Veteraani
naisille? kirjoitti:
Näyttää olevan Linkillä toimintaa joukkueet tytöille,pojille ja miehille,mutta miten naiset?Tykkäisin pelata koripalloa,mutta en ole harrastanut sitä muualla kuin koulussa joitakin vuosia sitten.Tällaiset tavalliset talliaiset eivät ilmeisesti ole seuran kohderyhmää.Onko tietoa voiko Kuopiossa pelata korista tai sählyä ihan vaan harrastusmielessä?
Kyllä ainakin aikaisempina vuosina on Kuopiosta naistenkin "höntsäporukka" löytynyt. Linkin sivuilla on yhteystietoja, kysy ko. henkilöiltä.
- Lajissa mukana
...ainakin Joensuussa, Kuopiossa, Savonlinnassa, Heinäveellä ainakin ja joitain tietoja löytyy seuroista Koripalloliiton nettisivuilta. Sieltä kun klikkaa itäisen alueen sivut auki.
- Itä-suomesta
Itse olen 12-vuotias, opettajani sanoi, että olisin ihan ylivoimaisesti maajoukkueessa pian, olen 183-senttinen jo nyt, eli olisin aika huippu, kuten olen koulussakin jo.
- valkkuTT
Hyvä homma, se osaaminen tosin olisi syytä testata pikaisesti myös esim. C-tyttöjen SM-sarjassa missä pelaavat koripalloa kilpahenkisesti harrastavat tytöt. Lisäksi voisit suorittaa aeroobisen, lihaskunto, liikkuvuus ja lajitaitotestit niin näkisi mille alueelle harjoittelua olisi jatkossa syytä painottaa. Pelkällä pituudella kun ei kilpakoriksessa pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492