onko se joku tortilla? mitä täytteitä niihin
yleensä laitetaan? kertokaa edullisia, tosihalpoja
kaviaari/blinipaikkoja Pietarissa?
mikä on hatsapuri?
6
2983
Vastaukset
- PekkoOriginal
...siellä se vastaus on......
- kakkahattu
joo se on sellanen rasvapiiras mihin on liffattu rotta sisälle. Eli pelmeenin isoveli tai serkku kun pelmeenissä ei ole kuin hiiri. Pelmeenin oikea isoveli on nimittäin hinkkali. Jos syöt näitä herkkuja niin muista vetää litra votumia käkättimeen tai voi tulla pikku panos.
- joopati
kakkahattu kirjoitti:
joo se on sellanen rasvapiiras mihin on liffattu rotta sisälle. Eli pelmeenin isoveli tai serkku kun pelmeenissä ei ole kuin hiiri. Pelmeenin oikea isoveli on nimittäin hinkkali. Jos syöt näitä herkkuja niin muista vetää litra votumia käkättimeen tai voi tulla pikku panos.
se on siinä!!
- _rutja_
kakkahattu kirjoitti:
joo se on sellanen rasvapiiras mihin on liffattu rotta sisälle. Eli pelmeenin isoveli tai serkku kun pelmeenissä ei ole kuin hiiri. Pelmeenin oikea isoveli on nimittäin hinkkali. Jos syöt näitä herkkuja niin muista vetää litra votumia käkättimeen tai voi tulla pikku panos.
Ihan hyvää se silti on.. Olin viikonloppuna Pietarissa ja taisin jotain tollasta kaukaasialaisten pistrossa syödä. Hinta 45rbl olut 0.5l 30rbl.. aika edullista. Olisi ollut myös "bisnes-lans": bors-keitto leipää tee, hinta 55rbl. Ja myyjänä tavattoman kaunis kaukaasialainen tyttö. Olin lauantaina (31.03), onkohan vielä lupa myydä (se uusi laki).
- lyyli
hatsapuri on alunperin kaukasialainen juustopiirakka, ison karjalanpiirakan mallinen, keskeltä ihanan rasvaista vuohenjuustoa pursuava ja kuumana tosimaukas leivonnainen
nykyisin ravintolat tarjoilevat hatsapurin nimellä esim. lihalla, kaalilla jne. täytettyjä pääruokapiiraita, yleensä kasviksilla höystettynä- ja hatsapurit
Ha4ik on henkilö joka valmistaa ha4apurin. (nelonen on se yksi ässä... mutta täällähän pitää kirjoittaa sillein että sensuuriosastokin ymmärtää joten kyriilistä salakieltä vältän)
Ha4ik on kauniimpi ilmaisu "mustatakapuolesta", tarkoittaa Kaukaasialaisen rodun ihmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664