JahtiJakt Premium kenkä?

sunday73

Onko kellään kokemuksia näistä uusista JahtiJakt Premium kalvokengistä?
Tarvitsen tukevat kengät ettei nilkat väänny metsästäessäni jänistä(nivelsiiteet leikattu vasta).
Kenkien tulisi myös olla pakkasta pitävät koska kausi ajoittuu tammi-helmikuulle.
Omista entuudestani JahtiJakt Premium asustesetin mut näistä uusista kengistä ei löydy mitään keskusteluja tai ainakaan puolueellisia?

16

8152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sai selväksi

      syksyn aikana yhdet. Oli aika hyvät ainakin vettä imemään. Nauhan pidikkeet repeilivät irti. Kaikenkaikkiaan sellaiset maanantai kengät, roskiin jo heitetty.

    • postimyynnistä.

      Tuon samaisen kaupustelijan tuotteista ollaan peräti montaa mieltä.
      Joku kehuu niitä taivaisiin - allekirjoittanut ei ole saanut sieltä koskaan mitään mainostusta vastaavaa tuotetta. Joku taas kirjoittaa olevansa niin h...etin tyytyväinen saamiinsa rojuihin.
      Osta ja kokeile - sitten tiedät. Turvallisin vaihtoehto on ostaa sellaiset kengät/tuotteet jotka ovat olleet markkinoilla käytössä jo vuosia. Uusi, mullistava ja mahtavin kylkiäisin varustettu tuote herättää aina valveutuneen kuluttajan epäillykset koska hän tietää, ettei niitä kylkiäisiä ilmaiseksi jaeta. Jokainen nippeli ja pipo on peittämässä alkuperäisen tuotteen halpaa hintaa! Ja halvalla saa harvoin mitään laadukasta.

      • Suositelkaa sitten jotain m...

        Suositelkaa sitten jotain merkkiä&mallia mikä on hyvä ja palvelee minun käyttötarkoituksiani?


      • W. Kingi

      • skorpioni1062
        Suositelkaa sitten jotain m... kirjoitti:

        Suositelkaa sitten jotain merkkiä&mallia mikä on hyvä ja palvelee minun käyttötarkoituksiani?

        Vikingit on hyvät, hinta laatusuhteeltaan. Parhaat on ehkä Haix:n kengät.


    • oon1

      pärjänny nokian mustilla saappailla

    • Viking King Hunter
    • Jopi

      Jahti-tavaraa saa säkillisen yhden tuotteen hinnalla. Toki säkillinen rompetta vastaa maksettua hintaa, mutta mitä niillä sitten tekee, onkin eri asia.
      Laadukkaita kalvovarsikenkiä on useamman merkkisiä. Kokeile, mikä lesti sopii sinulle parhaiten. Minulle sopivat Haglöfit. Hyvät jalkineet maksavat 300 euroa - jotakin.
      Halpoja hyviä ei yksinkertaisesti ole.

    • seftwe

      Nokian saappaat maksaa 35e ja kestää... eikä tuu veet sisään. Noita ns. eräkenkiä pitää rasvailla että ei pinta kulu jne.

    • versio2

      Itselläni oli jäkäti kengät ja enemmän ne veti vettä puoleensa kuin piti. Viking hunter gtx on myös minulla. Loistava kenkä ollut. Muita hyviä on myös meindl, chiruca jne.

      • ipe452788

        tilaa saksasta kengät vaikka meindl, Haix jne... maksa 200 ekeä tai vähän yli niin ei tarvitse ostaa kolmen vuoden sisällä kenkiä. Sitten on vielä vaihto ehto että ostatte hiidenkivesta Lundshag kengät. Tiedän että kohta joku kirjoittaa että nen ja ne kengät on parhaat ja taas ne on paskat. Totuus on vain se että laatu ja hinta kulkee käsikädessä. Tietenkin laatu ja hinta suhde on toinen juttu


      • eräs erämies

        Syksyllä 2010 ostin Jahti Premium kengät AIR TEX2 kalvolla. Niitä on tullu pidettyä nyt 8 kertaa, joka kerta päivän pituinen jahtireissu ja kävelyä vaihtelevassa maastossa, ilmalla kuin ilmalla ja aika usein myös märällä suolla. Näin alkuun olen ollut kohtuu tyytyväinen, maksoivat silloin 99€, nyt näkyy hinta olevan 139€. Kenkä tietty kastuu märäksi päältä, mutta ei päästä vettä sisään, eikä myöskään hiosta, eli sukat on kuivat päivän jalassa olon jälkeen ja kengät ei hankaa mistään. Ainut huono puoli oli se, että kengät ei pysyny siinä mitoissa mitä liikkeessä sovitaessa tuntui sopivalle. Parin reissun jälkeen kenkiin piti laittaa toiset pohjalliset, koska tuntui sille, että kenkä venyi vähän ja kävi mielessä, että jos tuon olisi tiennyt, niin olisin ostanut numeroa pienemmät.

        Jokaisen tietty pitää sovittaa kenkä jalkaan ja ostaa se mikä tuntuu omassa jalassa hyvälle, eikä sitä mikä on jonkun muun mielestä hyvä. Päivän kävely metsässä voi olla tuskaa jos ei ole sopiva lesti, vaikka kuinka olisi muuten hyvä kenkä. Itse sovitin Viking kalvokenkiä, mutta ei vaan tuntunut minun jalassa hyvältä, muuten olisin toki voinut Vikingit ostaakin.

        Jos Jahti kenkä ei vetäisikään vertoja joillekin kalliimmille, ja alkaisikin vuotamaan aikaisemmin, niin ostan sitten ennemmin vaikka useammat jahti kengät, jos ne on jalassa hyvän tuntuiset, kuin kärsin jalkakivuista "paremmissa" kengissä.

        Joku kävelee Nokialaisissakin, mutta kun kerran laittaa tukevan nauhallisen nahkakengän jalkaan, niin Nokialaset saa sen jälkeen jäädä kalastus- ja puutarhakengiksi.


    • hunter 12/76

      Jahti air-tex kenkien laatu huono , eivät kestä 1 syksyä kävellä . On ollut takuu vaihtoa ja laatu ei ole parantunut . 3 vuotavan air -tex kenkäparin omistaja . Viikinki kesti 2 syksyä . Shevalier on kestävin jopa 5v .

    • masa

      Minun Chirucat kesti 9 vuotta kävelyä, koskaan ei jalat kastuneet. Kahtena viimeisenä vuonna saumat oli jo revenneet kenkien takaosista, mutta silti ei vesi tullut kenkään, vaikka joessa käveli! Tänä syksynä ne sitten lopulta antoivat periksi, kun viimeisellä kanalintureissulla toisesta kengästä lähti pohja irti. Nyt on harkinnassa uudet, en taida uskaltaa vaihtaa merkkiä.

    • nakke90

      Täyttä romuahan toi PERÄTUKKU myy. Yhen Suomen metsästäjäin kansalis puvun erehyin ostamaan ja oli kyllä viimmenen ostos koko puljusta.

      • tervejärki

        Samat sanat! Kyllähän noilla romppeilla jotain virkaa on mutta hävyttömän kalliita ovat. Vastaavat tuotteet maksavat hongkongeissa, liiteleissä jne tuskin puoltakaan noista Perätukun "ilmanvälikäsiä"-hinnoista. Mutta suomalainen mettämies ostaa koska Perätukusta saa mukaan ison kasan muutakin roinaa. Hän ei tajua että jokakikinen vantus ja pipo on maksettava ja kukas onkaan maksaja? Suomalainen mettämies! Yhtään vantusta ei Perätukkukaan ilmaiseksi anna. Uskokaa tai älkää - noin on marjat.
        Laadukkaampi tavara myydään ilman pakkokylkiäisiä ja hintakin on aivan muuta.
        Verratkaa ny hyvät metästäjäveljet oikeita tuotteita älkääkä antako itseänne viedä kuin kusiämpäriä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1375
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      81
      931
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      827
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      74
      773
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    8. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      704
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe